Ja, je hebt waarschijnlijk geen goed zicht op de situatie. Rustig langslopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij zegt dat wat ik meerdere malen gezien heb, complete onzin is? En ja, die gasten zijn kansloos. Compleet idioot en totaal opgefokt hopende dat ze kunnen meppen met z'n allen. Rustig langslopen en per ongeluk in de ogen aankijken is vaak al genoeg voor die gasten bij voetbal wedstrijden.
Ze wou haar woning binnen als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk geen goed zicht op de situatie. Rustig langslopen?De ME staat op plekken waar je weg moet wezen, waarom moet je daar uberhaupt langslopen? De andere richting op lopen is handiger, als je geen klappen wilt vangen.
Je bent zelf een totale retard als je binnen bereik van zo'n knuppel komt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij het voetbal fluisteren ze inderdaad 3x dat je weg moet en dan gaat het los. Ook zijn ze geweldig in het creëren van een wanorde en het geven van tegenstrijdige 'orders' waardoor je zo nu en dan geen kant uit kan zonder klappen te ontvangen..
En als ze een tribune bestormen is de chaos helemaal compleet
Het zijn gewoon retards, die ME'ers, maar zo moet je er ook mee omgaan
KLB / Makelaar zwaargewond. Het ziekenhuis ingeslagen door de MEquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat er precies is gebeurd? Ik lees hier telkens dat de dame voor haar woning in elkaar is geramd. Heeft niemand daarvan een bronnetje?
Google stuk? Lees je geen nieuwssites? Vandaar dat je zo veel vraagt om 'bronnetjes'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat er precies is gebeurd? Ik lees hier telkens dat de dame voor haar woning in elkaar is geramd. Heeft niemand daarvan een bronnetje?
Volgens mij is dat juist de bedoeling de massa uit mekaar drijven?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je bent zelf een totale retard als je binnen bereik van zo'n knuppel komt.
De ME mag overigens nooit een charge uitvoeren als mensen niet weg kunnen. Dan is een charge ook compleet nutteloos trouwens, omdat het hele doel daarvan is dat mensen zich verspreiden.
Ja, en dat kan dus even niet als de ME je straat aan het schoonvegen is. De ME rukt in linies op die niet doorbroken mogen worden (ivm. het risico op aanvallen in de rug).quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze wou haar woning binnen als ik het goed begrepen heb.
De verhalen zijn tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze woont er toch ga ik eens even van uit?
Het kan natuurlijk ook een bedrijfspand van hun zijn geweest wat ze maar even als woning betitelen.
Wat betreft conditie, bij niet iedereen is de ziekte in het zelfde stadium, zou best kunnen dat ze nog ver kon lopen.
Ik kon op een gegeven moment nog geen 50 mtr meer lopen.
Zou hij jullie het werk willen laten doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Google stuk? Lees je geen nieuwssites? Vandaar dat je zo veel vraagt om 'bronnetjes'.
Rustig maar hoor, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Google stuk? Lees je geen nieuwssites? Vandaar dat je zo veel vraagt om 'bronnetjes'.
Tja als ik alles wist van te voren ging ik liggen voordat ik vallen zou.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
De verhalen zijn tegenstrijdig.
De ene keer was het voor haar huis, boven een winkel (media). De andere keer is het bij een kroeg (locals en vrienden), waar ook arrestaties zijn verricht: Gasten stonden buiten en moesten naar binnen. Zij stonden daar bij en wilde niet naar binnen maar liever 50-100m naar huis lopen.
Als het hun bedrijfspand zou zijn klopt het verhaal helemaal niet
Al met al had ze gewoon de orders moeten opvolgen en gewoon een kwartiertje later huiswaarts moeten gaan, was er niets aan het handje geweest.
Mwah, in mijn geval trok de betreffende ME'er een sprintje om hem vanachter op m'n ribbenkast te leggen. Maar ja, moet je ook maar niet tegen je meissie zeggen dat ze voor je moet gaan lopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je bent zelf een totale retard als je binnen bereik van zo'n knuppel komt.
De ME mag overigens nooit een charge uitvoeren als mensen niet weg kunnen. Dan is een charge ook compleet nutteloos trouwens, omdat het hele doel daarvan is dat mensen zich verspreiden.
Klopt maar het is wel erg dom om eigenwijs tegen ME'ers op zo'n avond te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja als ik alles wist van te voren ging ik liggen voordat ik vallen zou.
En je hoort als burger te luisteren naar de politie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word niet veel wijzer van dat Telegraaf-artikel.
Overigens doet de directe toedracht er verder ook niet zoveel toe. Je hoort als een ME'er gewoon een beetje normaal te doen.
Als de verhalen kloppen, dat ze haar woning binnen wou, plaats ik er mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel erg dom om eigenwijs tegen ME'ers op zo'n avond te doen.
Bijzondere taferelen dan, zijn zeker geen filmpjes van? ME'ers verlaten doorgaans nooit hun linies, vandaar mijn opmerking mbt een klap vangen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, in mijn geval trok de betreffende ME'er een sprintje om hem vanachter op m'n ribbenkast te leggen. Maar ja, moet je ook maar niet tegen je meissie zeggen dat ze voor je moet gaan lopen
En je verdere geneuzel over charges klinkt logisch. Praktijk ervaringen zeggen alleen iets anders
Oh, dat zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
En je hoort als burger te luisteren naar de politie.
Als ze werkelijk tassen met boodschappen bij zich hadden, kan ik me daar ook nog wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens doet die vriend overkomen als een clubje van 15 ME'ers moedwillig op zoek is gegaan naar die dame om haar vervolgens even met z'n allen kapot te rammen, ondanks dat de rellen enkele honderden meters verderop plaatsvonden.
Dat lijkt mij toch wat stug.
Van mijn akkefietje? Neuh, ben niet zo'n filmer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bijzondere taferelen dan, zijn zeker geen filmpjes van? ME'ers verlaten doorgaans nooit hun linies, vandaar mijn opmerking mbt een klap vangen.
Bij geweld van de ME is het probleem vaak dat mensen zelf zeker weten geen gevaar te vormen maar dat een ME'er dat natuurlijk niet weet. Niemand mag door de linies heen lopen, en loop je niet snel genoeg weg slaat men je weg. Ook als bijvoorbeeld een vader met kind het veiliger vindt om niet samen met de relschoppers weg te rennen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat zeker.
Maar er moet wel sprake zijn van proportionaliteit. Je gaat iemand die in principe geen gevaar vormt niet compleet de tyfus in slaan.
Nee, bijvoorbeeld zo'n akkefietje met 2 linies die naar elkaar toe lopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mijn akkefietje? Neuh, ben niet zo'n filmer.
Interesseert mij ook niet eigenlijk. Ik wilde sensatie door te blijven kijken, nou die sensatie is gekomen. Eigen schuld, blauwe plek.
Maar als voetbalsupporter heb ik genoeg 'bijzondere' taferelen gezien en meegemaakt hoor. Waaronder een linie voor mij waarvan ik naar achteren moest en achter mij een linie waarvan ik naar voren moest
Maar alles beter dan honden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |