SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik wou nog een variatie van luie hufters toevoegen, maar ik ben al in een vredige kerstsfeerquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef Drankster het volgende:
tt![]()
zat er al de hele dag op te wachten.
Heel benieuwd wat je er van vind.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja heb hem besteld, hij komt morgen binnen.
Heb wel oudere versies gespeeld maar nooit echt serieus, alleen bij vrienden op bieravondjes.
Nu dat de gitaar meer op een echte gitaar lijkt wordt het misschien makkelijker voor mij omdat ik niet hele grote handen heb. Was lastig voor mij om met m'n pinkie bij het laatste knopje te komen.
Hoorde wel dat er elke week of om de week gratis muziek wordt toegevoegd dus dat is wel chill.
Vooral de vorige , guitar hero Metallica, en dan op expertquote:Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat je er van vind.
Bij de oude kon ik er met mijn pink ook niet bij, vandaar de kunst om je hand te verschuiven tijdens het spelen. Vond dat super vet, voelde me net een rockstar![]()
Heel benieuwd hoe de nieuwe is, zodra ik een ps4 heb en weer wat geld ga ik hem ook halen denk ik. Sowieso het nummer Chop Suey! van SOAD, super vet
Wel lekker makkelijk, maar hoe is het geluid?quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:22 schreef CoExist het volgende:
Na wekenlang gepruts met een Parrot ZIK bluetooth koptelefoon en diverse in-ears van Bose en Apple heb ik gister toch maar dit nieuwe ding van Sony aangeschaft.
Het is wat pretentieus van Sony om ze noise canceling te noemen. Maar het is plug and play en werkt direct.
In ieder geval een stuk beter dan het sneue in-ear geval wat je bij de PlayStation 4 zelf krijgt. Daar kreeg ik echt een schele hoofdpijn van.
[ afbeelding ]
Gister een paar uur Star Wars Battlefront ermee gespeeld met een vrind.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, maar hoe is het geluid?
Ik heb mijn Siberia V2 crossplatform ook direct op de controller aangesloten. Werkt verdomd goed en makkelijk. De controls gaan wel via controller, maar eenmaal goed ingesteld werkt het prima, gebruik die livemix van chat/game audio gebruik ik amper.
Dying light in coop is trouwens echt prachtig !
Prima headset voor die prijs. Veel gameplezier gewenst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Kyran het volgende:
Gisteren de wireless Gold headset maar besteld, ben benieuwd. Zou morgen binnen moeten zijn.
Mooi ding. Ik heb hem voor m'n broertje gekocht, maar maakt alle spellen veel vetter! Veel intenser!quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef Kyran het volgende:
Gisteren de wireless Gold headset maar besteld, ben benieuwd. Zou morgen binnen moeten zijn.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi ding. Ik heb hem voor m'n broertje gekocht, maar maakt alle spellen veel vetter! Veel intenser!
Ik ben net een paar avonden bezig met the witcher 3, wat is dat een grote wereld, laadtijden zuigen ik moet beter opletten en niet zo vaak doodgaan, daar ga ik wel een week vakantie mee door komen.quote:
Als het van je moeder mag dan he, anders niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Bij de oude kon ik er met mijn pink ook niet bij, vandaar de kunst om je hand te verschuiven tijdens het spelen. Vond dat super vet, voelde me net een rockstar![]()
Heel benieuwd hoe de nieuwe is, zodra ik een ps4 heb en weer wat geld ga ik hem ook halen denk ik. Sowieso het nummer Chop Suey! van SOAD, super vet
Is al lang weer uitverkocht. Xbone hebben ze nog wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dishonored gekocht voor een tientje bij Wehkamp!
Haha inderdaad, ze moet maar wat coulant zijn vind ik .quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als het van je moeder mag dan he, anders niet.
Hoe oud ben je dan? <18 ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ze moet maar wat coulant zijn vind ik .
Bijna 23, dat is het sneue eraan.quote:
pic van je moeder?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Bijna 23, dat is het sneue eraan.![]()
Maar ze is mijn bewindvoerster
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ben je zo slecht in omgaan met geld dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damnit.. Dat gaat snel zegquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is al lang weer uitverkocht. Xbone hebben ze nog wel.
Lijkt me logisch anders had hij geen bewindvoerder..quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je zo slecht in omgaan met geld dan?
Ja, ik kocht altijd de nieuwste gadgets enzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is een zij trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lijkt me logisch anders had hij geen bewindvoerder..
Laten we het daar maar niet over hebben, dat is voor hem namelijk al klote genoeg!
Pics van jezelf dan?quote:
Die complete edition neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dishonored gekocht voor een tientje bij Wehkamp!
Half uur gespeeld en daarna verwijderd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die complete edition neem ik aan?
Topgame. Gister ff begonnen aan Thief, die is echt zwaar 'meh', vooral vergeleken met Dishonored
Tregte verwijderinks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Half uur gespeeld en daarna verwijderd.
Yup, kreeg een melding van Budgetgaming (serieus, dat werkt zo goed) en direct gekocht. Morgen in de brievenbus. Wilde er vorige generatie al eens aan beginnen, maar dat werd steeds doorgeschoven en toen kwam er een remaster.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die complete edition neem ik aan?
Topgame. Gister ff begonnen aan Thief, die is echt zwaar 'meh', vooral vergeleken met Dishonored
Haha, ik hou niet van piemels, laat mij maar poes etenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dacht meer aan deze
[ afbeelding ]
Die is alleen van toepassing als ze daadwerkelijk foto's plaatstquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dacht meer aan deze
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, ik hou niet van piemels, laat mij maar poes eten
Ik had even de hoop dat je Utopie of Soda-poppin was.quote:
Gebruik gewoon het standaard oordopje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Drankster het volgende:
Hey yo kan een aangesloten headset alleen op stereo? Ik ben aan 1 oor doof dus ik ga geen ¤80,- neerleggen voor headset als het alleen op stereo kan.
Dan kan je toch dat meegeleverde klungel ding gebruiken ? die is mono.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Drankster het volgende:
Hey yo kan een aangesloten headset alleen op stereo? Ik ben aan 1 oor doof dus ik ga geen ¤80,- neerleggen voor headset als het alleen op stereo kan.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef ConsoleUser het volgende:
[..]
Gebruik gewoon het standaard oordopje?
Ja true maar dat geluid is echt karig. Ik wil voor 's nachts een headset met goed geluid omdat mijn huisgenoten wakker worden van mijn soundbar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dan kan je toch dat meegeleverde klungel ding gebruiken ? die is mono.
heeft ook maar 1 oortje.
Eigenlijk is alles stereo behalve deze:quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Ja true maar dat geluid is echt karig. Ik wil voor 's nachts een headset met goed geluid omdat mijn huisgenoten wakker worden van mijn soundbar.
Toch wel gek dat je dat niet kan instellen. Mono of stereo via headset.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles stereo behalve deze:
http://www.gamingheadsets(...)701743466.1448195475
GOOOOOOOOOO!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef RickoKun het volgende:
Die PS4 reclame doet me schamen dat ik een ps4 hebVerschrikkelijk.
Alles aan PS4 marketing is tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef RickoKun het volgende:
PS1, 2 en 3 reclames waren ook tenenkrommend met een hoog WTF niveau.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef RickoKun het volgende:
Hahahaa dan heb je nooit die topics van haar in V&A gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Teveel impulsaankopen dusquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja, ik kocht altijd de nieuwste gadgets enzo
Die waren nog wel vet, net zoals onderstaandequote:
Dat gaat toch echt heeeeelemaal nergens overquote:
Het is onconventioneel, daarom springt het uit het oog en maakt het nieuwsgierig. Die reclame is trouwens gemaakt door producer Chris Cunningham o.a. bekend van bizarre videoclips voor o.a. Aphex Twin, Squarepusher, Portishead en Madonna.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat gaat toch echt heeeeelemaal nergens over![]()
ik kan de link niet eens leggen tussen haar verhaal en een playstation.
dat geld eigenlijk voor alle sony reclames, het gaat echt nergens over.
Deze van MS is ook vreemd, maar die had een duidelijke message.
Echt een baas die gast. Supervet optreden met visuals, had em gezien tijdens Lowlands (aphex twin)quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is onconventioneel en daarom springt het uit het ook en maakt het nieuwsgierig. Die reclame is trouwens gemaakt door producer Chris Cunningham o.a. bekend van bizarre videoclips voor o.a. Aphex Twin, Squarepusher, Portishead en Madonna.
maar ik ben een groot liefhebber van zijn werk dus wellicht ben ik bevooroordeeld.
Ik denk dat de mensen die reclame nodig hebben om een playstation te kopen echt achter hun oren krabben met de vraag waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is onconventioneel, daarom springt het uit het oog en maakt het nieuwsgierig. Die reclame is trouwens gemaakt door producer Chris Cunningham o.a. bekend van bizarre videoclips voor o.a. Aphex Twin, Squarepusher, Portishead en Madonna.
maar ik ben een groot liefhebber van zijn werk dus wellicht ben ik bevooroordeeld.
Oh daar was ik ook nog bij... mijn laatste lowlands volgens mij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echt een baas die gast. Supervet optreden met visuals, had em gezien tijdens Lowlands (aphex twin)
Ik denk dat die boodschap wel duidelijk is hier:quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die reclame nodig hebben om een playstation te kopen echt achter hun oren krabben met de vraag waar het over gaat.
Ah nice, ik had hem gezien bij Lowlands 2011 of 2012.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echt een baas die gast. Supervet optreden met visuals, had em gezien tijdens Lowlands (aphex twin)
Lijkt om een revisie te gaan van de reclame want in de eerste video heb ik dat niet gehoord, of ik moet te bezopen zijn atm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk dat die boodschap wel duidelijk is hier:
[ afbeelding ]
Haha ja nu geld te weinig dus alles verkopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hahahaa dan heb je nooit die topics van haar in V&A gezien![]()
Maar het is nu wel duidelijk waarom:
[..]
Teveel impulsaankopen dus
Ik hoop alleen dat ik het verhaal nog snap, deel 2 was al wazig maar na 6 handheld games die ik niet gespeeld heb die overal tussen en voor en na vallen ben ik bang dat ik geen kloot meer van deel 3 ga begrijpenquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer voor Kingdom Hearts 2.8 en 3.
2.8 lijkt me maar wazig, maar 3 is de mooiste game die ik ooit heb gezien denk ik.
Dus daar kan ook nog wel een PS4 bij?quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha ja nu geld te weinig dus alles verkopen![]()
Idd teveel impuls aankopen, headsets, koptelefoons, draadloze toetsenborden, games, speakers enz. Allemaal dingen die ik helemaal niet nodig had
Ja ze heeft de games toch al johquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus daar kan ook nog wel een PS4 bij?
Dit... Hell ik weet niet eens meer waar deel 1 én 2 over gingen. Zo lang geleden alweer (Kocht toen de eerste 2 op releasedag op ps2) en deel 3 laat al zo lang op zich wachten. Weet nog wel dat hij ooit op de ps3 zou verschijnen.... Nou mooi niet dus. Hoop dat ze een recap van het verhaal van 1 en 2 in deel 3 stoppen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik het verhaal nog snap, deel 2 was al wazig maar na 6 handheld games die ik niet gespeeld heb die overal tussen en voor en na vallen ben ik bang dat ik geen kloot meer van deel 3 ga begrijpen
Ben deze net tegen gekomen is een goede recap.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:24 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Dit... Hell ik weet niet eens meer waar deel 1 én 2 over gingen. Zo lang geleden alweer (Kocht toen de eerste 2 op releasedag op ps2) en deel 3 laat al zo lang op zich wachten. Weet nog wel dat hij ooit op de ps3 zou verschijnen.... Nou mooi niet dus. Hoop dat ze een recap van het verhaal van 1 en 2 in deel 3 stoppen.
Haha, die wil ik heel graag, was kiezen tussen nieuwe tattoo of ps4quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus daar kan ook nog wel een PS4 bij?
Wat adviseert je bewindvoerder?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zit wel te twijfelen of ik hem na mijn verjaardag meteen haal of wacht tot de 21% btw weg ermee actie van de MM.
Om helemaal niks te kopenquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat adviseert je bewindvoerder?
Zijn consoles niet vaak uitgezonderd van die actie ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zit wel te twijfelen of ik hem na mijn verjaardag meteen haal of wacht tot de 21% btw weg ermee actie van de MM.
Hier staat het gewoon hoor:quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Lijkt om een revisie te gaan van de reclame want in de eerste video heb ik dat niet gehoord, of ik moet te bezopen zijn atm.
maar al zit het er in dan is de rest van de reclame nog steeds een hopeloze WTF message waar geen touw aan vast te knopen valt.
net als al die andere reclames, incl die baby pop die je nachtmerries zou geven.
vindt het toch net niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:52 schreef poker4lifee het volgende:
tof ps plus spel, dat Gauntlet. beetje Diablo achtig. leuk om coop met wat vrienden te spelen.
Volgens mij niet, ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zijn consoles niet vaak uitgezonderd van die actie ?
Meeste acties lopen nog gewoon t/m de kerst hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat zijn ze wel. Had je echt een console gewild dan had je de afgelopen weken moeten toehappen.
Inderdaad, tussen black friday en kerst al genoeg mooie aanbiedingen voorbij zien komenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meeste acties lopen nog gewoon t/m de kerst hoor.
Het is een algemeen gegeven dat consoles niet aan de 21% btw actie van de Mediamarkt meedoen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Meeste acties lopen nog gewoon t/m de kerst hoor.
Ah jammer, dan maar meteen na de 30e halen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is een algemeen gegeven dat consoles niet aan de 21% btw actie van de Mediamarkt meedoen.
Dan zijn de deals al weer voorbijquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ah jammer, dan maar meteen na de 30e halen.
Vertel dat mijn moeder maar eens, die wil het niet gelovenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan zijn de deals al weer voorbij
Waarom bestel je niet middels een acceptgiro (Wehkamp, Bol et cetera). Heb je de console meteen in huis en hoef je pas na de dertigste te betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Vertel dat mijn moeder maar eens, die wil het niet geloven
Helaas pas 30e jarig.
Daar zat ik wel aan te denken, maar denk dat als ik dat doe mijn moeder echt pislink is en me dat ding laat terugsturen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet middels een acceptgiro (Wehkamp, Bol et cetera). Heb je de console meteen in huis en hoef je pas na de dertigste te betalen.
Toch maar even overleggen vanavond, vind het wel een strak plan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet middels een acceptgiro (Wehkamp, Bol et cetera). Heb je de console meteen in huis en hoef je pas na de dertigste te betalen.
Ga vooral iemand die niet met geld om kan gaan aanraden om nu te kopen, en later te betalenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het game forum nu ook al een maatschappelijke instantie gewordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga vooral iemand die niet met geld om kan gaan aanraden om nu te kopen, en later te betalen
Dus is dat gewoon een tip waar je helemaal niks aan hebtquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het game forum nu ook al een maatschappelijke instantie geworden. Nee, dat moet zij uiteindelijk zelf met haar bewindvoerder bepalen.
Zij heeft er wel degelijk wat aan. Namelijk het overleggen met haar moeder of dit tot de mogelijkheden behoortquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dus is dat gewoon een tip waar je helemaal niks aan hebtmaar jij hebt je best gedaan voor wat voor reden dan ook.
Anders gewoon gespreid betalen. Als dát geen goed idee is!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga vooral iemand die niet met geld om kan gaan aanraden om nu te kopen, en later te betalen
0% rente, maar wel 150 euro administratiekostenquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anders gewoon gespreid betalen. Als dát geen goed idee is!
Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de microfoon tijdens party. Wil die headset als cadeau geven aan een vriend, maar twijfel erg over de microfoon, zeker omdat we veel in party gaan en coop spelen. Let me knowquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef Kyran het volgende:
Headset binnen, eerste indruk is prima. Goed geluid, zit lekker, sluit goed geluid van buitenaf af. Nog niet echt surround kunnen testen, app + icoontjes in de hoek voor mute/batterij etc is wel erg handig.
Over welke headset hebben we het?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de microfoon tijdens party. Wil die headset als cadeau geven aan een vriend, maar twijfel erg over de microfoon, zeker omdat we veel in party gaan en coop spelen. Let me know
Ja dat vind ik ook nogal irritant.quote:Op zondag 20 december 2015 01:17 schreef PiccoLow het volgende:
Ik erger me aan het feit dat ik niet direct de optie heb, in het eerste menu wat geopend wordt als je op de 'PS-knop' op je controller drukt, om het apparaat af te sluiten
Alle opties mbt rustmodus uitschakelen zou het 'probleem' moeten verhelpen
Rocket League, Driveclub, Super Meat Boy.quote:Op zondag 20 december 2015 01:49 schreef Thrilled het volgende:
Zo, vanochtend kwam mijn vriendin ineens met het idee om een ps4 in huis te halen nu hij voor 288,- te koop is..ook maar een 2e controller en littlebigplanet 3 + batman arkham knight erbij gehaald dus we kunnen even vooruit..
Hebben jullie nog echte aanraders, ook qua gratis games? We hebben een paar jaar terug een xbox gehad en daar zaten best leuke games in de store..
PS Gold Wirelessquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Over welke headset hebben we het?
Knop ingedrukt houden? Sorry als ik het verkeerd begrepen heb het is nogal vroeg.quote:Op zondag 20 december 2015 01:17 schreef PiccoLow het volgende:
Ik erger me aan het feit dat ik niet direct de optie heb, in het eerste menu wat geopend wordt als je op de 'PS-knop' op je controller drukt, om het apparaat af te sluiten
Alle opties mbt rustmodus uitschakelen zou het 'probleem' moeten verhelpen
Rocket League sowieso, Guacamelee heb ik co-op uitgespeeld met mijn vriendin, is nog steeds één van haar favoriete. Valiant Hearts en uiteraard The Last of Us zijn ook aanraders. Helaas is geen van de genoemde games momenteel gratis.quote:Op zondag 20 december 2015 01:49 schreef Thrilled het volgende:
Zo, vanochtend kwam mijn vriendin ineens met het idee om een ps4 in huis te halen nu hij voor 288,- te koop is..ook maar een 2e controller en littlebigplanet 3 + batman arkham knight erbij gehaald dus we kunnen even vooruit..
Hebben jullie nog echte aanraders, ook qua gratis games? We hebben een paar jaar terug een xbox gehad en daar zaten best leuke games in de store..
Nou niet echt goeie co-op games héquote:Op zondag 20 december 2015 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rocket League, Driveclub, Super Meat Boy.
Ik vind hem erg vet, speel nu gewoon op niveau van 5. Dat is gewoon regular volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Same, hoop dat die nog komt bij de kerstaanbieding.quote:Op zondag 20 december 2015 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut PSN verlopen en nog steeds geen goede aanbieding gezien. Gelukkig heb ik ook een Xbox One.
Bij Wehkamp toch al een aantal keer 40,-/42,50 geweest de laatste weken. Volgens mij is er nu nog een kortingscode van 7,50 "kerst".quote:Op zondag 20 december 2015 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kut PSN verlopen en nog steeds geen goede aanbieding gezien. Gelukkig heb ik ook een Xbox One.
Vandaag laatste dagquote:Op zondag 20 december 2015 19:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bij Wehkamp toch al een aantal keer 40,-/42,50 geweest de laatste weken. Volgens mij is er nu nog een kortingscode van 7,50 "kerst".
Nee na de beta niet meer. Ik ergerde me dood aan het feit dat ingezoomd schieten kutter was dan uitgezoomd.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er nog veel mensen die Battlefront spelen? Vond de demo erg vet en hij is nu voor een mooie prijs op GameDealDaily (althans: als die weer beschikbaar wordt...)
het is er nog altijd druk als ik eens eens een avondje battlefront ga gamen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zijn er nog veel mensen die Battlefront spelen? Vond de demo erg vet en hij is nu voor een mooie prijs op GameDealDaily (althans: als die weer beschikbaar wordt...)
Neem aan dat ze qua gameplay na de beta niks veranderd hebben?quote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee na de beta niet meer. Ik ergerde me dood aan het feit dat ingezoomd schieten kutter was dan uitgezoomd.
Word volgens mij nog meer dan genoeg gespeeld.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wel een stuk meer gebalanceerd geworden sinds de beta.quote:Op zondag 20 december 2015 20:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Neem aan dat ze qua gameplay na de beta niks veranderd hebben?
Weet niet, niet meer gespeeld. Speel nu BO3, NBA2K16 en Guitar Hero.quote:Op zondag 20 december 2015 20:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Neem aan dat ze qua gameplay na de beta niks veranderd hebben?
Ik vind dat maar een matige aanbieding, ook omdat zij voor de verzendkosten om en nabij de ¤2 euro rekenen. PSN is gewoon veel te duur voor wat het aanbiedt. Je kunt al een 12 maanden Xbox live kaart voor ¤25 euro aanschaffen. Voor het PSN is dit tussen de ¤40-50 euro.quote:Op zondag 20 december 2015 19:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bij Wehkamp toch al een aantal keer 40,-/42,50 geweest de laatste weken. Volgens mij is er nu nog een kortingscode van 7,50 "kerst".
Ben ik met je eens, maar de prijs gaat niet lager worden. Vandaar de reactie.quote:Op zondag 20 december 2015 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een matige aanbieding, ook omdat zij voor de verzendkosten om en nabij de ¤2 euro rekenen. PSN is gewoon veel te duur voor wat het aanbiedt. Je kunt al een 12 maanden Xbox live kaart voor ¤25 euro aanschaffen. Voor het PSN is dit tussen de ¤40-50 euro.
30 dollarquote:Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nu ff wachten tot hij weer beschikbaar wordt bij GameDealDaily
Krijg je uberhaupt gratis games bij zo'n xbox abonnement?quote:Op zondag 20 december 2015 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een matige aanbieding, ook omdat zij voor de verzendkosten om en nabij de ¤2 euro rekenen. PSN is gewoon veel te duur voor wat het aanbiedt. Je kunt al een 12 maanden Xbox live kaart voor ¤25 euro aanschaffen. Voor het PSN is dit tussen de ¤40-50 euro.
Ja voor altijd... niet in bruikleen zoals ps+quote:Op zondag 20 december 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijg je uberhaupt gratis games bij zo'n xbox abonnement?
Ik kan nog wel enig begrip opbrengen voor mensen die klagen dat PSN te vaak offline is.quote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja voor altijd... niet in bruikleen zoals ps+
Ik ben het gedeeltelijk eens, het is Mickey Mouse money waar we over praten. Zeker omdat het over jaarabonnementen gaat.quote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel enig begrip opbrengen voor mensen die klagen dat PSN te vaak offline is.
Maar als je gaat klagen dat ps+ op jaarbasis een tientje duurder is dan de concurrent, dan kan je maar beter stoppen met gamen en een hobby gaan zoeken die niets kost.
Ik zeik toch niet?quote:Op zondag 20 december 2015 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel enig begrip opbrengen voor mensen die klagen dat PSN te vaak offline is.
Maar als je gaat klagen dat ps+ op jaarbasis een tientje duurder is dan de concurrent, dan kan je maar beter stoppen met gamen en een hobby gaan zoeken die niets kost.
Meneer J. Lo klaagt over dat tientje. Ik quote jou omdat je er een reactie aan toevoegde.quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet?
Ik heb gold en plus
Vrienden van mij die er heel lang naar uitkeken (want battlefield en starwars fans) vinden het spel maar irritant en tegenvallen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Jij moet eens leren lezen voetbalmanager2 of stoppen met gamen. Ik geef aan dat ik de aanbieding bij de Wehkamp matig vind in vergelijking met andere aanbiedingen. Vervolgens geef ik te kennen dat de abonnementskosten ook nog eens hoger zijn terwijl de verschillen tussen deze services nagenoeg nihil is, dit zijn feiten. Als jij vervolgens je zand in de kop wilt gaan steken en alleen het stukje leest waarin het over de kostenvergelijking gaat en daar bovenop ook nog eens een verkeerd bedrag aan koppelt (nee dit is geen ¤10,- euro maar minimaal ¤15-25 euro op jaarbasis) dan ligt het eerder aan jouw interpretatie vaardigheden. Overigens is een verschil van ¤15,- euro significant voor iets wat exact hetzelfde of zelfs beter is. Laten wij ook even de adviesprijzen van games omhoog doen van ¤50-60 euro naar 75-80 euro. Het is maar ¤10-15 euro op jaarbasis voor elk spel individueel. Onzin dus.quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Meneer J. Lo klaagt over dat tientje. Ik quote jou omdat je er een reactie aan toevoegde.
Vier stuks per maand.quote:Op zondag 20 december 2015 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijg je uberhaupt gratis games bij zo'n xbox abonnement?
het niveau hier daarentegen lijkt met de dag wel lager te wordenquote:Op zondag 20 december 2015 20:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de prijs gaat niet lager worden. Vandaar de reactie.
gewoon weer ngebruik maken van zn wehkampf actie.quote:Op maandag 21 december 2015 12:10 schreef jackson het volgende:
Zijn er nog mensen scherp op een PSN aanbieding? Vorig jaar rond deze tijd had ik hem voor 37,50 meen ik maar zie nu nog geen aanbiedingen?
Excuus, zie net de laatste reacties.
Zowel de kasten van Zen Pinball als diegene die jij bedoeld komen wel eens in de aanbiedingen. Losse kasten meestal niet, maar die bundels zijn tot nu toe iedere keer in de aanbieding gekomen. Meestal voor de helft van het geld, en dan zijn ze de moeite wel waard.quote:Op maandag 21 december 2015 12:34 schreef Basp1 het volgende:
Soms is psn duur soms zitten er wel goede aanbiedingen tussen tot nu toe is deze sale nogal teleurstellend.![]()
Ik zag in ieder geval dat pinball arcade seizoen 5 heeft uitgebracht weer 10 nieuwe (oude) flipperkasten, die zijn helaas volgens mij nooit in de aanbieding.
In seizoen 4 zat o.a. de flipperkast earhtshaker die ik ook in het echt thuis heb staan.
Wehkamp is de enige die geregeld korting geeft op PSN-kaarten. Zo'n bedrijf verdiend zelf nauwelijks iets op een PSN-kaart en bij zo'n actie maken ze gewoon hard verlies. Dat hopen ze weer goed te maken door daarnaast troep te verkopen waar ze wel winst op maken.quote:Op maandag 21 december 2015 13:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij moet eens leren lezen voetbalmanager2 of stoppen met gamen. Ik geef aan dat ik de aanbieding bij de Wehkamp matig vind in vergelijking met andere aanbiedingen. Vervolgens geef ik te kennen dat de abonnementskosten ook nog eens hoger zijn terwijl de verschillen tussen deze services nagenoeg nihil is, dit zijn feiten. Als jij vervolgens je zand in de kop wilt gaan steken en alleen het stukje leest waarin het over de kostenvergelijking gaat en daar bovenop ook nog eens een verkeerd bedrag aan koppelt (nee dit is geen ¤10,- euro maar minimaal ¤15-25 euro op jaarbasis) dan ligt het eerder aan jouw interpretatie vaardigheden. Overigens is een verschil van ¤15,- euro significant voor iets wat exact hetzelfde of zelfs beter is. Laten wij ook even de adviesprijzen van games omhoog doen van ¤50-60 euro naar 75-80 euro. Het is maar ¤10-15 euro op jaarbasis voor elk spel individueel. Onzin dus.
Zelfs 10 kasten voor 30 euro vind ik nog niet eens zoveel, dat is maar 3 potjes flipperen per kast als de inworp 1 euro isquote:Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zowel de kasten van Zen Pinball als diegene die jij bedoeld komen wel eens in de aanbiedingen. Losse kasten meestal niet, maar die bundels zijn tot nu toe iedere keer in de aanbieding gekomen. Meestal voor de helft van het geld, en dan zijn ze de moeite wel waard.
Zeker als je die kasten vroeger in het echt gespeeld hebt.
Het komt erop neer dat Sony kunstmatig de prijzen van een jaar abonnement omhoog probeert te houden door te werken met landen "locks". Als een PSN kaart wereldwijd gebruikt kon worden dan zou dit drastisch invloed hebben op de prijzen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wehkamp is de enige die geregeld korting geeft op PSN-kaarten. Zo'n bedrijf verdiend zelf nauwelijks iets op een PSN-kaart en bij zo'n actie maken ze gewoon hard verlies. Dat hopen ze weer goed te maken door daarnaast troep te verkopen waar ze wel winst op maken.
Hun actie is in elk geval een topactie en je zal echt nooit een PS+ jaarkaart voor minder dan 37,50 zien. Ik heb zelfs buiten de Wehkamp om nog nooit een PS+ kaart voor minder dan 45 Euro gezien.
En tenslotte slaat jouw vergelijking op de prijs van games nergens op. Je noemt zelf dat dat verschil per game zou zijn. Voor een gemiddelde gamer in deze PS4 reeks zou zo'n verhoging uitkomen op 100+ Euro extra op jaarbasis ipv dat tientje.
Wow, ik ben Rotterdammer. Ik ga daar eens naar kijkenquote:Op maandag 21 december 2015 15:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs 10 kasten voor 30 euro vind ik nog niet eens zoveel, dat is maar 3 potjes flipperen per kast als de inworp 1 euro is![]()
In rotterdam is laatst een flippermuseum geopend daar moet ik nog naar toe 3 uur flipperen voor 10 euro.![]()
http://www.dutchpinballmuseum.com/
als ik t zo zie wou ik maar al te graag dat ik een xbone hadquote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Simpel. Als je niet voor psn wilt betalen doe je het niet. Als je andere gratis games wilt koop je een Xbox One.
Het leven is zo makkelijk!
quote:Op maandag 21 december 2015 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Soms moet je echt zijn teksten ontcijferen, en dan klagen over het niveau.
Verkoop je ps4 voor 200 euro. Verkoop nog wat games en koop een mooie kerstknaller voor x1. Happy gaming!quote:Op maandag 21 december 2015 16:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ik t zo zie wou ik maar al te graag dat ik een xbone had
En als je helemaal nooit voor games wil betalen neem je een PC en download alles illegaal, waarbij je dan niet moet zeuren dat er steeds minder spellen voor de PC of pas veel later uitkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef maniack28 het volgende:
Simpel. Als je niet voor psn wilt betalen doe je het niet. Als je andere gratis games wilt koop je een Xbox One.
Het leven is zo makkelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
het is geen geld kwestie, eerder een onpraktische.. heb nu een ps4 waar ik amper op speel, en dan een xbone waar ik amper op speel.quote:Op maandag 21 december 2015 16:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verkoop je ps4 voor 200 euro. Verkoop nog wat games en koop een mooie kerstknaller voor x1. Happy gaming!
quote:Op maandag 21 december 2015 16:58 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren met Bloodborne begonnen.
Heb nu een paar uur gespeeld , maar ik weet het niet hoor met deze game.
Heb een beetje een 'mwah' gevoel erbij , heb ook echt geen idee wat ik moet doen () , beetje lopen hakken op andere gasten.
Ik begrijp die goede recencies niet helemaal , maar dat zal wel aan mij liggenbloodborneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dit klinkt als een ander probleem dan slechte games of een te duur abbo voor plus. Stop gewoon met gamen dan. En als je het vervelend vindt dat je weinig speelt dan maak je meer tijd. Kwestie van prioriteiten!quote:Op maandag 21 december 2015 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is geen geld kwestie, eerder een onpraktische.. heb nu een ps4 waar ik amper op speel, en dan een xbone waar ik amper op speel.
gewoon geld weggooien dit dat
Gelukkig maar. Bedankt voor de informatie!quote:Op zondag 20 december 2015 12:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er vet uit, denk dat ik hem ook nog maar ga halen zodra ik een ps4 heb.quote:Op zondag 20 december 2015 17:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik vind hem erg vet, speel nu gewoon op niveau van 5. Dat is gewoon regular volgens mij.
Ze hebben het erg leuk gedaan met dat echte publiek en je kan ook met videoclips op de achtergrond spelen. Dat is soms wel afleidend.
De gitaar is ook erg mooi en van degelijke kwaliteit.
Heb dit nummer als eerste op 100% met regular.
Deze is ook vet:
Daar kijk ik nou echt naar uit! Laatste deel van een hele toffe reeksquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 21 december 2015 18:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Bedankt voor de informatie!
Wat voor iets zoek je? Met speakers erin? Echt een bureaustoel, of meer een fauteuil?quote:Op maandag 21 december 2015 17:49 schreef bjanaan het volgende:
Iemand suggesties voor een goed/lekkerzittende game/bureaustoel?
Ikzelf heb deze;quote:Op maandag 21 december 2015 17:49 schreef bjanaan het volgende:
En wat je budget is natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ikzelf heb deze;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00212484/
Maar 't is maar net wat je voorkeur heeft, wil je er speakers in idd enzo?
Beetje baas heeft er al éénquote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
Geen enkel schatje hier die interesse heeft in een goede gaming headset?!
Vet! Ik speel hem alleen nooit. Heb de volledige versie. Misschien komend jaar dus weer eens een kijkje nemen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:40 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
City tracks komen in 2016 voor Driveclub. Ik moet het spel toch maar eens kopen![]()
ik heb een artifort f154 bekleed met struisvogel leer! echt de perfecte loungestoel!!!quote:Op maandag 21 december 2015 17:49 schreef bjanaan het volgende:
Lijkt me persoonlijk twee verschillende dingen: Ik heb een prima bureaustoeltje aan mijn bureau bij mijn PC, maar gamen doe ik toch liever in een wat relaxtere houding, dus dan vanaf de bank, bed, of eventueel in een aparte stoel.quote:Op maandag 21 december 2015 17:49 schreef bjanaan het volgende:
Vertel? Begin het PS oortje wel een beetje zat te worden!quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
Via budgetgaming kijken waar ze het goedkoopst zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Thrilled het volgende:
Gents, waar kopen jullie je PSN kaarten voor online gamen?
Jawel, wat dan?quote:Op maandag 21 december 2015 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
Online Gaming Cards (o.i.d.) en dan betalen met mobiel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Thrilled het volgende:
Yep, heel erg goed! Enige probleem wat ik er mee heb is dat veel bossfights afhankelijk zijn van één gimmick of één bepaalde skillset. Ben nu tegen een bossfight aangelopen die daardoor gewoon langdradig is, en helemaal niet leuk om te spelen. Heb het daarom nu even aan de kant gelegd.quote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Jezus wat is Divinity gruwelijke goed zeg
Gewoon als een echte fokker je CC gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Thrilled het volgende:
Nice, ik heb m thuis liggen, op aanraden van een vriend ook gekocht (als nice couch co-op) maar ben er nog niet aan begonnenquote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
gewoon via de ps store met ideal tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bijna overal de 365 dagen PSN kaart uitverkocht. Dan maar 3 maanden voor ¤19,- euro besteld.
In de PSN store kun je ook gewoon 1 jaar bestellen voor 50 euro.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bijna overal de 365 dagen PSN kaart uitverkocht. Dan maar 3 maanden voor ¤19,- euro besteld.
Bij Wehkamp voor het luttele bedrag van slechts 4 tientjes. Volgens sommige is dat nog steeds afzetterij, maar laat ik die discussie maar niet weer openenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Thrilled het volgende:
Engelse termen gebruiken in een Nederlandse zin dat is pas foolish. Overigens kun je beter wijs je mond houden alvorens je over anderen en hun "werken" begint. Niet iedereen is nog een scholier die nog thuis woont bij papa en mama die in dit topic post.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de PSN store kun je ook gewoon 1 jaar bestellen voor 50 euro.
Dat mensen uren gaan zitten zoeken om dat kleine bedrag te besparen kun je beter die uren gaan werken verdien je meer mee dan dit penny wise pound foolish gedoe.
https://www.psncode.nl/psn-card?gclid=CKO24pXH78kCFcvpwgodKZgM0wquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:07 schreef Thrilled het volgende:
Nou sorry hoor, ben je ongesteld of heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Engelse termen gebruiken in een Nederlandse zin dat is pas foolish. Overigens kun je beter wijs je mond houden alvorens je over anderen en hun "werken" begint. Niet iedereen is nog een scholier die nog thuis woont bij papa en mama in dit topic post.
Nee daarom snapt hij het ook niet dat je niet gewoon die 365 dagen in de PSN store koopt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Engelse termen gebruiken in een Nederlandse zin dat is pas foolish. Overigens kun je beter wijs je mond houden alvorens je over anderen en hun "werken" begint. Niet iedereen is nog een scholier die nog thuis woont bij papa en mama die in dit topic post.
Nee, de enige die ongesteld is ben jij. Kijk eens goed daaronder. Het was overigens een kortzichtige reactie van jou kant uit. Maar goed, bij deze on-topic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ben je ongesteld of heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Had nog een kortingscoupon die volgende maand afloopt. Derhalve is het kopen via Sony geen optie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:23 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Nee daarom snapt hij het ook niet dat je niet gewoon die 365 dagen in de PSN store koopt.
Uren zoeken? Je stelt een vraag op een forum over de beste deal, wat je misschien 20 seconden kost, en daarmee bespaar je wellicht 10 euro, waar je anders misschien 30 minuten ofzo voor moet werken...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de PSN store kun je ook gewoon 1 jaar bestellen voor 50 euro.
Dat mensen uren gaan zitten zoeken om dat kleine bedrag te besparen kun je beter die uren gaan werken verdien je meer mee dan dit penny wise pound foolish gedoe.
Dat klopt. Kan ook handig zijn. Er zijn ook mensen die zich er niet over druk hoeven maken, en die hebben daar net zoveel recht op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uren zoeken? Je stelt een vraag op een forum over de beste deal, wat je misschien 20 seconden kost, en daarmee bespaar je wellicht 10 euro, waar je anders misschien 30 minuten ofzo voor moet werken...
Sowieso is het altijd verstandig om gewoon een beetje kritisch te blijven over de prijzen en altijd de aanbiedingen enzo in de gaten te houden. 10 euro meer of minder voor PS+ maakt idd niet veel uit, maar als je over een heel jaar kijkt hoeveel je uit kunt sparen door steeds, bij alles (kleding, shoes, boodschappen, etc etc), gewoon de aanbiedingen af te wachten en slim in te kopen, dan scheelt dat honderden euro's per jaar.
Dat zijn voornamelijk mensen die met kortingsbonnen en zegelboekjes in winkels aankomen en vervolgens meer geld kwijt zijn doordat ze allerlei producten kopen die ze niet nodig hebben, enkel omdat ze in de aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd verstandig om gewoon een beetje kritisch te blijven over de prijzen en altijd de aanbiedingen enzo in de gaten te houden. 10 euro meer of minder voor PS+ maakt idd niet veel uit, maar als je over een heel jaar kijkt hoeveel je uit kunt sparen door steeds, bij alles (kleding, shoes, boodschappen, etc etc), gewoon de aanbiedingen af te wachten en slim in te kopen, dan scheelt dat honderden euro's per jaar.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Je zo opwinden over die paar eu per jaarpaupers.
Je begrijpt dat er niet maar 2 opties bestaan: OF gewoon kopen wat je wilt/nodig hebt en het boeit geen reet wat het kost, OF allemaal meuk kopen omdat het toch toevallig in de aanbieding is, ook al heb je het misschien niet nodig...?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:28 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk mensen die met kortingsbonnen en zegelboekjes in winkels aankomen en vervolgens meer geld kwijt zijn doordat ze allerlei producten kopen die ze niet nodig hebben, enkel omdat ze in de aanbieding zijn.
Als je iets wil hebben, koop je die shit gewoon. En als je een kortingscode kan vinden is dat uiteraard mooi meegenomen. Maar om te wachten tot iets een keer in de aanbieding komt, no way. Daar is het leven te kort voor.
Het kan gratis maar ik prefereer i.c.m. een internetverbinding.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat wel gratis of zijn door ook kortingsbonnen voor te krijgen.
Ik gebruik het woord voornamelijk. Hoe je dan aan je conclusie komt is me een raadsel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je begrijpt dat er niet maar 2 opties bestaan: OF gewoon kopen wat je wilt/nodig hebt en het boeit geen reet wat het kost, OF allemaal meuk kopen omdat het toch toevallig in de aanbieding is, ook al heb je het misschien niet nodig...?
Het lijkt me dat er ook gewoon een groep is met normale verstandelijke vermogens, die daar tussenin hangt, dus bij zaken die geen 'dwang' hebben, de aankoop even uitstellen tot ze het ergens goedkoop tegenkomen, en dan toeslaan. Of bij producten waarvan je weet dat je het sowieso nodig hebt, gewoon inslaan op die momenten dat het in de aanbieding is.
Zo heb ik laatst weer 3 deo's gehaald voor 4-5 euro ofzo, ipv de normale prijs van 2-3 euro per stuk, en dan heb ik dus weer even genoeg voor een jaar. Zelfde met tandpasta, mondwater (Listerine 3 euro bij de BiGBazar, ipv de gebruikelijke 5-6 euro), etc etc.
Vanmorgen nieuwe shoes gehaald voor 50 euro. Niet omdat ik anders op sokken naar buiten moet, maar inmiddels was ik wel weer eens toe aan een nieuw paar goede schoenen, en als ik dan zie dat ze in de aanbieding zijn, dan ben ik ook snel klaar.
Als je zo gewoon je hele leven invult, dan gaat dat eigenlijk automatisch, kost het geen moeite, en scheelt het zeer veel geld.
Duurder dan een jaartje PS Plusquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het kan gratis maar ik prefereer i.c.m. een internetverbinding.
Maar daar ben ik dan weer 42 eu per maand voor kwijt
Als je weinig te besteden hebt, is het een gemakkelijke manier om toch veel te kopen. Gelukkig heb ik de luxe dat ik daar absoluut geen rekening mee hoef te houden en dingen koop wanneer ik ze nodig heb en waarvan de kwaliteit voldoet aan mijn eisen. Of dat nu een tientje duurder is of niet zal me een zorg zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:53 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord voornamelijk. Hoe je dan aan je conclusie komt is me een raadsel.
Ik koop dingen die ik nodig heb wanneer ik ze nodig heb of dingen die ik gewoon wil hebben omdat ik ze mooi vind.
Het lijkt erop dat jij bijvoorbeeld schoenen koopt die je mooi vindt enkel omdat je ze nodig hebt.
Ik heb 16 paar schoenen die ik niet allemaal nodig heb, maar wel af en toe eens wil dragen.
Ik hecht niet zoveel waarde aan geld en vind dat het moet rollen. Anders heb je ook niets aan je geld.
Ja opzich wel fijner. Alleen wat ik wel lastig vind (omdat ik nog nooit gitaar heb gespeeld) zijn de combinaties waarbij je een knop boven en ergens anders onder moet indrukken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ziet er vet uit, denk dat ik hem ook nog maar ga halen zodra ik een ps4 heb.
Vind je deze knoppen indeling fijner dan de vorige?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Engelse termen gebruiken in een Nederlandse zin dat is pas foolish.
Goede soundtrack ook.quote:Op maandag 21 december 2015 21:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Levert de microfoon van de Gold een redelijk geluid? Geen klachten van medespelers gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef Kyran het volgende:
Headset binnen, eerste indruk is prima. Goed geluid, zit lekker, sluit goed geluid van buitenaf af. Nog niet echt surround kunnen testen, app + icoontjes in de hoek voor mute/batterij etc is wel erg handig.
Niet de strekking begrijpenquote:
WAAROM zou je een tweede controller kopen als je nog geen PS4 hebt? Dat lijkt me echt dom. Koop er sokken voor ofzo, daar heb je tenminste nog wat aan...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
Van vrijwilligers werk een bon gekregen. Kan voor 35 parfum kopen, of een wehkamp bon voor 35.
Denk dat ik een 2e controller ga kopen (ook al heb ik nog geen eens een ps4)
Spellen koop ik meestal toch 2ehands.
Omdat ik wel van plan ben na de 30e een ps4 te kopen. En er best veel vrienden meespelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAROM zou je een tweede controller kopen als je nog geen PS4 hebt? Dat lijkt me echt dom. Koop er sokken voor ofzo, daar heb je tenminste nog wat aan...
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Even afwachten tot de 30e, want heb MM bonnen gevraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Of gebruik het voor de aanschaf van de PS4.
Ja dit iddquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:51 schreef Jiang153 het volgende:
Of je krijgt geen PS4 en dan heb je weer een controller waar je niks aan hebt en weer moet verkopen.
Ik bied 30 euro.
Nice! Speel hem bijna nooit, maar stiekem vind ik het wel een toffe racer. Motoren heb ik even laten staan maar die banen in een stedelijke omgevong heeft ie wel nodig vind ik.quote:Op maandag 21 december 2015 22:40 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
City tracks komen in 2016 voor Driveclub. Ik moet het spel toch maar eens kopen![]()
met je benen wijd is geen optie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
Van vrijwilligers werk een bon gekregen. Kan voor 35 parfum kopen, of een wehkamp bon voor 35.
Denk dat ik een 2e controller ga kopen (ook al heb ik nog geen eens een ps4)
Spellen koop ik meestal toch 2ehands.
Opsturen naar Sony vrees ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Mijn PS4 blijft mijn cd eruit poepen, heb hem al op 2 hoesjes staan, op de zijkant georobeerd, hard reset et etc niks werkt verdomme..
Iemand nog een idee?
Aan de onderkant van je apparaat zit een stuk rubber, vlak onder de 'eject'-knop; wellicht helpt het om wat te spelen met dit stuk rubber. Zo niet stel ik voor dat stuk rubber te verwijderenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Mijn PS4 blijft mijn cd eruit poepen, heb hem al op 2 hoesjes staan, op de zijkant georobeerd, hard reset et etc niks werkt verdomme..
Iemand nog een idee?
Helaas werkt dat ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:20 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Aan de onderkant van je apparaat zit een stuk rubber, vlak onder de 'eject'-knop; wellicht helpt het om wat te spelen met dit stuk rubber. Zo niet stel ik voor dat stuk rubber te verwijderen
Dat vrees ik ook maar dat doe ik na de kerst dan.quote:
Bestaat dat probleem nog steeds? Dacht dat het inmiddels wel verholpen zou zijn... Naja, reparatie dus. Wel via je verkoopkanaal. Die is twee jaar verplicht garantie te geven en vanwege de levensduur kun je met wat wijzen naar de wet ook drie jaar eisen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Iemand nog een idee?
Yep ik dacht dat ik met de white version wel veilig was, heb hem al sinds dit jaar januari en nu 2 weken lang doet ie zo.. De 1TB versies schijnen dat niet meer te krijgen, heb zelf de 500gb nogquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bestaat dat probleem nog steeds? Dacht dat het inmiddels wel verholpen zou zijn... Naja, reparatie dus. Wel via je verkoopkanaal. Die is twee jaar verplicht garantie te geven en vanwege de levensduur kun je met wat wijzen naar de wet ook drie jaar eisen.
https://twitter.com/lizardlandstwitter:AppleJ4ckxoxo twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:03:03In 6 days a magic trick will be performed and @Xbox & @PlayStation 's servers will go POOF! https://t.co/uUgYhaKGy1 reageer retweet
twitter:BlizzardCS twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:27:55We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. reageer retweet
Fucking triesttwitter:AppleJ4ckxoxo twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:12:32Blizzard(US) #Offline Wow #Offline Diablo 3 #Offline HOTS #Offline Hearthstone #Offline OverWatch #Offline @fbiarelosers reageer retweet
Slechte aanval dan, want ik kan alles gewoon spelenquote:Op woensdag 23 december 2015 00:00 schreef Donderjagers het volgende:
Grote kans dat PSN rond kerst, net als vorig jaar, gehackt gaat worden.https://twitter.com/lizardlandstwitter:AppleJ4ckxoxo twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:03:03In 6 days a magic trick will be performed and @Xbox & @PlayStation 's servers will go POOF! https://t.co/uUgYhaKGy1 reageer retweet
Blizzard servers zijn op dit moment down.twitter:BlizzardCS twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:27:55We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. reageer retweet
Fucking triesttwitter:AppleJ4ckxoxo twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 22:12:32Blizzard(US) #Offline Wow #Offline Diablo 3 #Offline HOTS #Offline Hearthstone #Offline OverWatch #Offline @fbiarelosers reageer retweet
Mic nog niet geprobeerd. Zal het binnenkort nog wel even doen en laten weten hoe het gingquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:11 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Levert de microfoon van de Gold een redelijk geluid? Geen klachten van medespelers gehad?
Ja, echt topquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is tof he?Einde had ik ook niet zien aankomen
Komt waarschijnlijk wel, tis alleen dat Telltale op het moment nogal veel doetquote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, echt top
Meteen gezocht of seizoen 2 aangekondigd was, maar die lijkt helemaal niet te komen
Ik ga nu aan de slag met Game of Thrones, daarna is Tales from the Borderlands aan de beurtquote:Op woensdag 23 december 2015 01:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk wel, tis alleen dat Telltale op het moment nogal veel doet![]()
Reminds me dat ik Wolf ook nog heb liggen en moet spelen... En Tales from the Borderlands...... En nog 1 episode van Game of Thrones...... arghhh.
Mwah, FIFA was een best goede deal. GTA en Metal Gear ook. Die laatste twee wil ik allebei nog, maar ik wacht nog even tot ze iets van 20e zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een topgame in de Twelve Deals for Christmas.
Ik heb 'm alleen al.... Bedankt Sony. Het waren twaalf fan-fucking-tastische deals
Ze hebben natuurlijk nog een TWD S3 in ontwikkeling en die Batman game.quote:Op woensdag 23 december 2015 00:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, echt top
Meteen gezocht of seizoen 2 aangekondigd was, maar die lijkt helemaal niet te komen
Ik moet zeggen dat ik niet eens weet welke game ik had willen kopen hoor. Until Dawn misschien. Heb alleen geen impulsaankopen gedaan, dus waren het matige salesquote:Op woensdag 23 december 2015 07:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, FIFA was een best goede deal. GTA en Metal Gear ook. Die laatste twee wil ik allebei nog, maar ik wacht nog even tot ze iets van 20e zijn.
Ik hoopte op Tales of Zestiria, Disgaea of Dragon Age GOTY aangezien ik die nog wel eens wilde spelen. Helaas allemaal niet geworden...
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WAAROM zou je een tweede controller kopen als je nog geen PS4 hebt? Dat lijkt me echt dom. Koop er sokken voor ofzo, daar heb je tenminste nog wat aan...
quote:Op woensdag 23 december 2015 10:30 schreef Tortugal het volgende:
Gisteren de platinum trophy van Uncharted 1 gehaald.
Was FIFA 16 een deal?quote:Op woensdag 23 december 2015 07:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mwah, FIFA was een best goede deal. GTA en Metal Gear ook. Die laatste twee wil ik allebei nog, maar ik wacht nog even tot ze iets van 20e zijn.
Ik hoopte op Tales of Zestiria, Disgaea of Dragon Age GOTY aangezien ik die nog wel eens wilde spelen. Helaas allemaal niet geworden...
¤40 (deluxe) of ¤50 (super-deluxe).quote:Op woensdag 23 december 2015 12:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was FIFA 16 een deal?
Die heb ik dan gemist, want ik heb hem zaterdag besteld voor mijn neefje zijn kerst via Wehkamp
Mwah zo goed zijn die sales niet. Tenminste op de 360 niet. Bij de GWG sales zitten vaak betere deals.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Honderden games afgeprijsd in grootste Xbox-sale ooit
maar wat maken 360 sales nou uit ? meeste hebben die games al het gaat om de One games,quote:Op woensdag 23 december 2015 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah zo goed zijn die sales niet. Tenminste op de 360 niet. Bij de GWG sales zitten vaak betere deals.
Kijk op US PSN en daar zie je vaak betere deals
Lol, laatst nog podcast geluisterd met de maker die dan belooft dat de data gehaald gaat worden, ondanks alle kritiekenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef CoExist het volgende:
"Uncharted 4: A Thieves End" is uitgesteld naar 27 april 2016.
Godverdomme alweerquote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef CoExist het volgende:
Het gaat toch om de algehele sales of niet dan? De Xbox One games zijn nou ook niet je van het, qua prijzen.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar wat maken 360 sales nou uit ? meeste hebben die games al het gaat om de One games,
en die zijn er erg veel.
En sony heeft niks op het moment, ja een lading ps3 games onder 15 euro, maar daar heb ik niks aan op een ps4.
en voor de ps4 2 halen 1 betalen, maar alle games zijn 50 euro, beetje snuffelen op het internet en je bent goedkoper uit.
Meer tijd voor andere gamesquote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef CoExist het volgende:
Ik zie inderdaad nooit sales op de EU psn, moet maar is een amerikaanse aan maken dan als daar wel sales zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het gaat toch om de algehele sales of niet dan? De Xbox One games zijn nou ook niet je van het, qua prijzen.
Zoals ik zeg, er zijn vaak zat flash sales op US psn ( waarbij games goedkoper zijn dan de meeste XBO games nu ), en de EU PSN is vaak crap met sales dat klopt.
Dat PSN op dit moment even geen goede sale heeft, dat maakt de Xbox sale gelijk fantastisch? Zij doen bijna nooit aan sales!
Beetje snuffelen op het internet is toch ook prima, of moet je perse die sale via Sony aangeboden krijgen
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef CoExist het volgende:
ik dacht sowieso al dat ie pas rond die tijd uit zou komenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:05 schreef CoExist het volgende:
Maandje later, much ado about nothing.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik dacht sowieso al dat ie pas rond die tijd uit zou komen
Kijk, dat is mooi meegenomenquote:Op woensdag 23 december 2015 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam Dark Souls 3 ook niet uit ergens rond maart/april?
Welke releases staan er eigenlijk, naast Dark Souls 3 en Uncharted 4, nog op stapel in de periode januari-april 2016?
Als kerstpakket hebben wij op het werk oa een Bol.com cadeaukaart van 50 euro gekregen (erg tof), dus ik ga die sowieso besteden aan een game.
Wanneer en aan welke game weet ik nog niet, maar goed ik ben nog wel even zoet met Just Cause 3 en ik moet nog een keer verder gaan met The Witcher 3 en Fallout 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Hitman, Street Fighter 5, The Witcher 3, Mighty No.9 en Mega Man Legacy Collectionquote:Op woensdag 23 december 2015 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam Dark Souls 3 ook niet uit ergens rond maart/april?
Welke releases staan er eigenlijk, naast Dark Souls 3 en Uncharted 4, nog op stapel in de periode januari-april 2016?
Als kerstpakket hebben wij op het werk oa een Bol.com cadeaukaart van 50 euro gekregen (erg tof), dus ik ga die sowieso besteden aan een game.
Wanneer en aan welke game weet ik nog niet, maar goed ik ben nog wel even zoet met Just Cause 3 en ik moet nog een keer verder gaan met The Witcher 3 en Fallout 4
11quote:
Ik heb er nu 7. Maar ik haak wel snel af als ik repeterende of saaie dingen ervoor moet doen. Dan boeit die trophy me ineens niet meer. Ik game puur voor de lol en niets is leuker dan een goede uitdaging (op een geweldig verhaal na zoals in The Last of Us, maar zulke verhalen zijn bijzonder schaars)quote:Op donderdag 24 december 2015 01:27 schreef Tortugal het volgende:
[..]
11![]()
Bijzonder hoeveel voldoening die trophies me kunnen geven. Snap echt niet waarom ik net als vele andere gamers verschrikkelijk saaie dingen doe om maar die trophy te krijgen.
Er zijn sites waarbij je keys kan kopen en hier heb je vaak een US PSN account voor nodig.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:04 schreef PiccoLow het volgende:
Op de PC kan je vaak voor een goedkope prijs op betrouwbare sites games aanschaffen; je betaalt slechts voor de key. Zijn er vergelijkbare sites voor de PS4 of is de Playstation Store je beste vriend?
Gelukkigquote:
Dat is inderdaad iets om voor te waken, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 december 2015 08:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
Er zijn sites waarbij je keys kan kopen en hier heb je vaak een US PSN account voor nodig.
Let goed op, er zijn ook mensen die aan PSN account sharing doen. Speel je lekker goedkoop de nieuwste FIFA of BO3 en enkele weken later is je PSN account geblokkeerd.
cdkeys.com is zeer betrouwbaar ( hier heb ik UC collection voor 34 euro gekocht en Battlefront voor 38 ).quote:Op donderdag 24 december 2015 05:04 schreef PiccoLow het volgende:
Op de PC kan je vaak voor een goedkope prijs op betrouwbare sites games aanschaffen; je betaalt slechts voor de key. Zijn er vergelijkbare sites voor de PS4 of is de Playstation Store je beste vriend?
Zoveel games uit een franchise in een half jaar spelen is inderdaad geen goed ideequote:Op donderdag 24 december 2015 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GelukkigNet met die trilogie begonnen en deeltje 1 bijna uitgespeeld. Een game is tof, twee achter elkaar ook wel, drie achter elkaar is wel erg veel van het goede maar vier achter elkaar is wel echt overkill
Ik vermaak me anders nog helemaal prima met Fallout 4 hoor en ook Divinity moet hier nog komen. Daarnaast ook binnenkort toch Mega Man Legacy Collection maar aanschaffen. Lijkt me toch wel tof.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:50 schreef Jiang153 het volgende:
Best een tegenvaller Q4 2015. Niet echt iets dat ik "echt" wil hebben.
Fallout hoef ik niet, want lijkt me niks. Divinity hetzelfde verhaal dan koop ik nog liever Diablo.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders nog helemaal prima met Fallout 4 hoor en ook Divinity moet hier nog komen. Daarnaast ook binnenkort toch Mega Man Legacy Collection maar aanschaffen. Lijkt me toch wel tof.
Goed: het is niet allemaal Q4, maar toch. Vind het aanbod meer dan prima.
Die 2 games zijn echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Alleen al door de turn based combat. En meer open wereld games? We hebben dit jaar Witcher 3, Fallout 4, Just Cause 3 en MGSV gekregen. Hoe veel open wereld games wil je hebben? Ik begin er juist een beetje genoeg van te krijgenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
. Divinity hetzelfde verhaal dan koop ik nog liever Diablo.
Die turn based combat verpest het een nou juist voor mij. Wou het eerst halen totdat ik zag dat het TBC was. Dezelfde reden als waarom ik geen Dragon Age speel omdat ik die combat ook niks vind.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die 2 games zijn echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Alleen al door de turn based combat. En meer open wereld games? We hebben dit jaar Witcher 3, Fallout 4, Just Cause 3 en MGSV gekregen. Hoe veel open wereld games wil je hebben? Ik begin er juist een beetje genoeg van te krijgen
En dan W3 thuis in seal hebben liggenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
ACEcht, voor mij de dooddoener van 2015
Als je aan je handje wil gehouden worden, niet eens dood kunt gaan al wil je graag en gewoon weer same old, same old wil spelen, dan moet je die halen ja
Review lezen, klaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe sale gestart, nu veel games, goeie prijzen. Mooi. Old Blood kopen.
En dat Divinity heh, daar lees ik nu best veel over. Kan iemand me bijpraten? Moet ik dat ook spelen?
Link?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe sale gestart, nu veel games, goeie prijzen. Mooi. Old Blood kopen.
En dat Divinity heh, daar lees ik nu best veel over. Kan iemand me bijpraten? Moet ik dat ook spelen?
Ik vond hem eigenlijk best vermakelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
ACEcht, voor mij de dooddoener van 2015
Als je aan je handje wil gehouden worden, niet eens dood kunt gaan al wil je graag en gewoon weer same old, same old wil spelen, dan moet je die halen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |