Heb er nog meerquote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Oksel het volgende:
Nog mooie foto's?Ik zou graag een foto zien van een bruinkoolput bij nacht.
Het probleem in de setting van Garzweiler e.d. is de efficiëntie. De opgegraven bruinkool wordt verstookt in electriciteitscentrales direct naast de groeve. Bruinkool is nou niet direct de beste brandstof. Een fors (sommigen zeggen zelfs alle) geproduceerde electriciteit is nodig om het hele systeem van de graafmachines en de transportlijnen te voeden.quote:Op zondag 20 december 2015 15:38 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon zulke graafmachines gaan verkopen ipv heftrucks. Wat een meesterstukken van engineering zijn die dingen!
Miles Smith, gestopt met z'n poging.quote:Op zondag 20 december 2015 17:27 schreef Carb het volgende:
Wordt het record km fietsen in een jaar nog verbroken?
Dat kan ik zelf ook opzoeken:
Steven Abraham: Nope, eind maart ongeluk. Is wel weer lekker bezig met 't record, maar is niet van 1 jan tot 31 dec.
Kurt Searvogel: Begon op 10 jan 2015. Ligt 917 miles op schema.
William Pruett: Strava ziet er rustig uit.
Misschien mis ik nog iemand.
Dat zeker. Die regio is eigenlijk alleen mooi om er 's nachts doorheen te fietsen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:09 schreef Oksel het volgende:
En 't verkloot 't complete landschap. Een windmolen of veldje PV los je wel weer op. Maar zo'n gat weer vullen.. hmm. Of je moet er water in laten lopen. Recreatieplas.
Hehe ja dat zou wat zijn. Net als op Mallorca Sa Calobra. Eerst afdalen voor je mag klimmen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:28 schreef ddx het volgende:
Gewoon een weg aanleggen, hebben fietsers leuk strava segment erbij.
Jammer dat het grondwater zo laag staat hier in Nederland.
Klopt een productie fout kan altijd gebeuren. En dit valt als het goed is onder de garantie.quote:Op maandag 21 december 2015 06:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig hebben de A-merken nooit productiefoutwn!
Maar dat heeft weinig te maken met het merk, als er iets breekt opeens wat niet zou moeten breken dan zou ik er moeite mee hebben dat weer te vertrouwen.quote:Op maandag 21 december 2015 07:16 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Klopt een productie fout kan altijd gebeuren. En dit valt als het goed is onder de garantie.
Alleen ik zou er toch moeite mee hebben om dezelfde zadelpen weer te vertrouwen. Zelfde geld voor het stuur zelfde merk en ook carbon moet er niet aan denken dat die breekt tijdens het rijden.
Dat wordt altijd wel makkelijk geroepen, maar A merken hebben hun testen wel op orde, daar komen zulke fouten veel minder voor. Daar betaal je dan ook voor een gedeelte voor, maar hiermee kan je jezelf gewoon goed blesseren.quote:Op maandag 21 december 2015 06:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gelukkig hebben de A-merken nooit productiefoutwn!
Amen.quote:Op maandag 21 december 2015 08:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat wordt altijd wel makkelijk geroepen, maar A merken hebben hun testen wel op orde, daar komen zulke fouten veel minder voor. Daar betaal je dan ook voor een gedeelte voor, maar hiermee kan je jezelf gewoon goed blesseren.
Veel China dingen zullen wel goed zijn, maar alleen al om een hogere kans op fouten, hoef ik dat spul niet.
Het is gewoon je eigen keuze of je voor wat korting een hogere kans op aanspraak op je tandarts ongevallen verzekering wil makenquote:Op maandag 21 december 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Amen.
Maar ik vind het te kort door de bocht om op 1 gebroken onderdeel de hele chinese markt af te schrijven.
Ik kan nu natuurlijk een makkelijk grapje over een bepaald frame makenquote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is gewoon je eigen keuze of je voor wat korting een hogere kans op aanspraak op je tandarts ongevallen verzekering wil maken
Dat zou kunnen, echter heb ik die vooraf goed laten testen bij wat carbon herstellers (bleek alleen lak). Had de barst in de voorvork gezeten, had ik het niet gedaan.quote:Op maandag 21 december 2015 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk een makkelijk grapje over een bepaald frame maken
Ach ja, originele merkproducten van carbon zijn erg kostbaar. De verleiding is dan groot voor Chinees namaak te gaan als dat 1/3 of 1/4 vd prijs is. Tis alleen niet altijd de beste keuze. Kennis van me wilde een fiets opbouwen met 3T voorvork die moest hij kopen. Ik zeg neem een originele die is 100% goed, hij: ja maar zoveel geld toch een nepper gekocht voor een prikkie. Fiets was af zegt ie tegen me ja ik moet alleen een ander voorwiel want dat is zo slap. Ik zeg dat is ws. niet je voorwiel maar je voorvork.quote:Op maandag 21 december 2015 09:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het is gewoon je eigen keuze of je voor wat korting een hogere kans op aanspraak op je tandarts ongevallen verzekering wil maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |