Eens. (En sorry duurde lang voordat er een nieuw topic was...quote:Op donderdag 17 december 2015 13:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat als in het verleden beter met Vilhena omgegaan was, als men niet tot op het genante af aan nietskunner Immers vastgehouden had en hem gewoon een vaste plek had gegeven, Vilhena nog 2 jaar tot een topmiddenvelder uit had kunnen groeien en Feyenoord vele miljoenen op had kunnen leveren.
Maar helaas, het is wat het is nu, en dat is niet veel
Doet het leuk bij een middenmotertje, maar je weet nooit hoe dat bij een top-3 club uitpakt!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia is toch beter dan Fer en Vilhena.
*degradatiekandidaatquote:Op donderdag 17 december 2015 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet het leuk bij een middenmotertje, maar je weet nooit hoe dat bij een top-3 club uitpakt!
Is vooral veel geblesseerd. Heb liever dat ze die kleine baard van Utrecht halen.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is vooral veel geblesseerd. Heb liever dat ze die kleine baard van Utrecht halen.
Beter dan Fer echt niet, Vilhena misschienquote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij ziet Fer wekelijks spelen? Niet voor niets dat hij op de bank zit bij een 2e divisie clubje. En ohja, Fer is ook nog eens altijd geblesseerd.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Beter dan Fer echt niet, Vilhena misschien
Fer is technisch zwak inderdaad. Leuk dat fysiek, en koppen kan hij ook nog wel aardig, maar voetballen kan hij minder goed.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:54 schreef Oldground het volgende:
Inderdaad, want Fer is een topspeler.
Speelt gewoon hoor bij QPR. Laatste weken althans.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Jij ziet Fer wekelijks spelen? Niet voor niets dat hij op de bank zit bij een 2e divisie clubje. En ohja, Fer is ook nog eens altijd geblesseerd.
Maar hij kan uiteindelijk wel zeer bekwaam rappen.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Fer is technisch zwak inderdaad. Leuk dat fysiek, en koppen kan hij ook nog wel aardig, maar voetballen kan hij minder goed.
Als we de beker gewonnen hebben bedoel je?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga pas lachen als we van die boerneuzen hebben gewonnen vanavond...
Ja, dan sowieso. Maar vanavond toch al een beetje gniffelen.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we de beker gewonnen hebben bedoel je?
3-0 moet er wel inzitten denk ik. Doelpuntjes van Kramer en Kuijt. (2)quote:Op donderdag 17 december 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dan sowieso. Maar vanavond toch al een beetje gniffelen.
Penalty's.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:44 schreef Caland het volgende:
Ouderwets billenknijpen vanavond.
Maar mag ook wel na die vorige makkies.
Mag toch hopen van niet. Gewoon helemaal van de mat spelen en overtuigend met 1-0 winnen in de 85e minuut oidquote:
Feyenoord in een notendop.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Gewoon helemaal van de mat spelen en overtuigend met 1-0 winnen in de 85e minuut oid
En dan feesten alsof we de CL hebben gewonnen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:32 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Feyenoord in een notendop.
Enige lastige pot zou PSV uit zijn. Als je die haalt ben je wel enigszins verplicht om die beker te pakken.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Verwacht wel een 2-0 overwinning, maar dan wel met zaaddodend slecht en slordig voetbal waar we weer massaal oogkanker oplopen.
Vervolgens loten we een vervelende uitwedstrijd waarna we er in de kwartfinale uitvliegen.
Ook dat is typisch Feyenoord.
Miquel Nelom.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef IkBenNietFries het volgende:
Wie zal er op 10 spelen vanavond?
Utrecht uit zou in theorie nog vervelend kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige lastige pot zou PSV uit zijn. Als je die haalt ben je wel enigszins verplicht om die beker te pakken.
Nee, die zijn alleen lastig voor Ajax.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht uit zou in theorie nog vervelend kunnen zijn.
Is dat zo?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die zijn alleen lastig voor Ajax.
Nee. Ik weet dat er successen gaan zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus jij gelooft niet op voorhand in successen van Feyenoord in april/mei?
'Zullen komen' vind ik wat netter.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dat er successen gaan zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Zullen komen' vind ik wat netter.
Maar dat is mijn bescheiden mening. Vat het op als een tip.
Gaan zijn is Vlaams.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede grap. 10/10quote:Op donderdag 17 december 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe groot het gemis van Jan-Arie vanavond zal zijn.
dan zou mijn avond goed verpest zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk mag THE WHITE STORK vanavond minuten maken.
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk mag THE WHITE STORK vanavond minuten maken.
Ik kwam 'm tegen op de interwebs. Niet zelf gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een ontiegelijk slechte grap. Jammer dat je je tot dit niveau verlaagd hebt.
Waarom deel je hem dan? Om ons te pesten?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kwam 'm tegen op de interwebs. Niet zelf gemaakt.
Wat is uiteindelijk het nut van alles wat we doen?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom deel je hem dan? Om ons te pesten?
Om het leven voor jezelf of voor meerdere mensen zo aangenaam mogelijk te maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het nut van alles wat we doen?
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om het leven voor jezelf of voor meerdere mensen zo aangenaam mogelijk te maken.
ff dimmen Stijnquote:Op donderdag 17 december 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus, wat slechtquote:
Sorryquote:
Ben jij hindoestaan dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd, zelfs mede-hindoestanen moeten tegen mij normaal doen van Der Don.
Jaquote:
Ik dacht dat ik laatst ergens las dat Kongolo geschorst zou zijn deze wedstrijd joh, wat een opluchting ditquote:Op donderdag 17 december 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
19:39 - De wisselspelers: Hahn, Nieuwkoop, Verdonk, Immers, Toornstra, Kazim, Basacikoglu.
19:31 - De opstelling van Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Vilhena, Vejinovic, Kuyt, Kramer, Elia.
Nee, zondag wel geloof ik. Gele kaart schorsing telt alleen voor competitie.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst ergens las dat Kongolo geschorst zou zijn deze wedstrijd joh, wat een opluchting dit
Ik heb weinig vertrouwen in Nelom. Gelukkig staat Vilhena ervoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
19:39 - De wisselspelers: Hahn, Nieuwkoop, Verdonk, Immers, Toornstra, Kazim, Basacikoglu.
19:31 - De opstelling van Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom, El Ahmadi, Vilhena, Vejinovic, Kuyt, Kramer, Elia.
Ik associeer hindoestaan met surinamer dus nee. Indiaas.quote:
Vilhena verwaande stink neusquote:Op donderdag 17 december 2015 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in Nelom. Gelukkig staat Vilhena ervoor.
Waarom met Surinamer? Wat bekrompen!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik associeer hindoestaan met surinamer dus nee. Indiaas.
Hindoestanen zijn een bevolkingsgroep uit Suriname waarvan de voorouders afkomstig zijn uit India.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom met Surinamer? Wat bekrompen!
Hebben we er wel meer van.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:18 schreef Tortugal het volgende:
Zo'n miskoop die Vejinovic. Kan de stap naar Feyenoord totaal niet aan.
Rudy was nog beter.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:18 schreef Tortugal het volgende:
Zo'n miskoop die Vejinovic. Kan de stap naar Feyenoord totaal niet aan.
Lexgod verder hebben we weer niks aan Kramer.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dit Feyenoord mist een type Bruins.
Kun je idd beter nog Lex erin zetten ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lexgod verder hebben we weer niks aan Kramer.
Tegen Willem II in de Kuip moet je toch wat hoger kunnen spelen zou je zeggen. Waarom zet je dan zo'n Kramer erin. Die moet perse een lange bal hebben of een voorzet.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kramer en straks Kazim weer doe dan Achabar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Als ik dit elftal in 1 speler zou moeten gieten dan zou Toornstra het eindproduct zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:23 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een elftal zonder voetbal talent. Echt pijnlijk om te zien.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik dit elftal in 1 speler zou moeten gieten dan zou Toornstra het eindproduct zijn.
Prima, maar hij is bij ons mislukt.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ruudje doet 't lekker bij Club hoor.
Hij speelde niet, omdat Clasie speelde. Ik noem dat niet echt mislukken tbh.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:25 schreef Oldground het volgende:
[..]
Prima, maar hij is bij ons mislukt.
als ie consistenter is voetbalt ie gewoon niet bij Feyenoord, klaarquote:Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef Wicky15 het volgende:
Elia vind ik toch eigenlijk ook altijd wel tegenvallen
Tja, dat is waarschijnlijk ook wel weer waarquote:Op donderdag 17 december 2015 21:27 schreef Cara het volgende:
[..]
als ie consistenter is voetbalt ie gewoon niet bij Feyenoord, klaar
Same for Kuyt laatste wedstrijden.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef Wicky15 het volgende:
Elia vind ik toch eigenlijk ook altijd wel tegenvallen
Wie is dat?quote:
Wat ga je de overige 44 minuten doen?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
Geen tempo, geen creativiteit, geen kracht. Ik ga maar iets voor mezelf doen de 2e helft...
Je moeder.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je de overige 44 minuten doen?
Die zou het nu niet beter doen. Maar goed, weerzinwekkend slecht voetbal.. ze verdienen het om uit de beker gepleurd te worden, heb ook niet de indruk dat het ze iets boeit.quote:
Bij de warming up.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Heeft Kramer eigenlijk al wel een balcontact op zijn naam kunnen schrijven vanavond? Compleet onzichtbaar
Ik ondersteun deze bijnaamquote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vejinovic speelt als een wijf. Ik ga hem vanaf nu Vaginovic noemen.
Goeie man.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vejinovic speelt als een wijf. Ik ga hem vanaf nu Vaginovic noemen.
Ik heb de aftrap gemist, wellicht had hij die?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Heeft Kramer eigenlijk al wel een balcontact op zijn naam kunnen schrijven vanavond? Compleet onzichtbaar
Eerst een kwartiertje op je hand gaan zitten, is meteen een hele andere ervaring.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef DonRaja het volgende:
Geen tempo, geen creativiteit, geen kracht. Ik ga maar iets voor mezelf doen de 2e helft...
Dat wordt weer bukken voor je dan he Kapo...quote:Op donderdag 17 december 2015 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de 42 minuten erna? (ik heb geen zussen)
Hij zou het zeker wel beter doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die zou het nu niet beter doen. Maar goed, weerzinwekkend slecht voetbal.. ze verdienen het om uit de beker gepleurd te worden, heb ook niet de indruk dat het ze iets boeit.
Doe eens niet zo schreeuwen...quote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SJONGE JONGE JONGE JONGE
PRAAT NIET OVER EEN KAMPIOENSCHAP ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG,
MATIG.
Deze wedstrijd mist voetballers.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Pascalus het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Lex Immers.
QFT.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deze wedstrijd mist voetballers.
Wat is nu precies je punt?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
FEYENOORD GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SJONGE JONGE JONGE JONGE
PRAAT NIET OVER EEN KAMPIOENSCHAP ALS JE ZO SLECHT SPEELT
SLECHTE PLOEG,
MATIG.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt weer bukken voor je dan he Kapo...
Ja wat moet je nu inbrengen dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef DonRaja het volgende:
Zo te zien geen wissels. Ik ga ff snijden...
Van Gastel.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja wat moet je nu inbrengen dan?
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Jan-Joost wenst ons heel veel plezier
Het erge is dat dat wel waar is ook. Alleen zou hij veel te traag zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:50 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat als Gio nu een maandje weer gaat trainen, hij een betere linksback is dan Nelom.
En een betere middenvelder dan Veijnovicquote:Op donderdag 17 december 2015 21:50 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat als Gio nu een maandje weer gaat trainen, hij een betere linksback is dan Nelom.
*Vaginovicquote:Op donderdag 17 december 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En een betere middenvelder dan Veijnovic
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
'De tweede helft is trouwens wel aan.'
En nog is hij 1 van de betere in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef satecl het volgende:
Vd struijk heeft Elia gewoon in z'n zak. Man man man.
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En nog is hij 1 van de betere in deze wedstrijd.
Nope.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Gio zou je niet eens wisselen vent?
Omdat Elia en Kuyt de enige twee zijn die enigszins gevaar creeren misschien?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom Elia en Kuyt niet eens wisselen. Of Bilal op rechts en Kuyt in de spits. Alles beter dan die waardeloze Kramer.
Ik neem aan rechts/links wisselen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat Elia en Kuyt de enige twee zijn die enigszins gevaar creeren misschien?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij bedoelt van kant wisselen denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij bedoelt van kant wisselen denk ik.
Ja, omwisselen he. Van positie. Die Elia komt er niet voorbij.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Frank van der Struijk is dan ook gewoon een goede verdediger.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, omwisselen he. Van positie. Die Elia komt er niet voorbij.
Hij laat zijn tegenstanders Struijkelen. hihiquote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Frank van der Struijk is dan ook gewoon een goede verdediger.
Dat had ik al na 10 minuten.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb er niet meer zoveel vertrouwen in.
PASSIEquote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, hoe die Kramer ook loopt te sjokken. Toon eens wat meer beleving man.
Legioen mag zich onderhand wel eens voorzichtig tegen die gast gaan keren, walgelijke kut-houding van hemquote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, hoe die Kramer ook loopt te sjokken. Toon eens wat meer beleving man.
Misselijk ventje is 't gewoon. Dat je niet kunt voetballen ok, maar dat hele ik geef geen neuk wat mensen van me denken en ik doe totaal m'n eigen ding misstaat 'm enorm.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Legioen mag zich onderhand wel eens voorzichtig tegen die gast gaan keren, walgelijke kut-houding van hem
Hij komt er ook niet in volgens mij maar ik hoor alleen wat gejodenjachtquote:
Dat kan je nog wel maken als je Ronaldo heet, iets minder als je Kramert heet ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misselijk ventje is 't gewoon. Dat je niet kunt voetballen ok, maar dat hele ik geef geen neuk wat mensen van me denken en ik doe totaal m'n eigen ding misstaat 'm enorm.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:17 schreef satecl het volgende:
Lex zal zich eerst even netjes voorstellen aan Elia en Kuyt.
Daar gaatie al.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef IkBenNietFries het volgende:
En het doet me pijn dit te zeggen, maar Immers zou het nog best eens beter kunnen doen dan Vejinovic.
Slechter niet in ieder gevalquote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef IkBenNietFries het volgende:
En het doet me pijn dit te zeggen, maar Immers zou het nog best eens beter kunnen doen dan Vejinovic.
Het erge is dat ik er gewoon netjes voor betaal he.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Merkie het volgende:
Echt walgelijk hoeveel jullie streams achterlopen.
Ik vind Verliesovic leuker.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Wou net zeggen. Kunnen ze die wandelende vagina wisselen voor iemand anders.
Kom bij mij kijken danquote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het erge is dat ik er gewoon netjes voor betaal he.
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Lamprou zal wel een wereld wedstrijd gaan keepen nu.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:20 schreef exile79 het volgende:
Zo, ook thuis. Godverdomme zeg, is het weer zo'n avond?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die kale lul van Willem II moet echt eens z'n bek houden ja.
Ik verdenk hem ervan geregeld een lijntje te pakken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die kale lul van Willem II moet echt eens z'n bek houden ja.
quote:
Serieus, die Zivkovic ziet er ook echt uit als het broertje van Stromae met het syndroom van Down.quote:
Onzin. Al een half uur kans na kans na kansquote:Op donderdag 17 december 2015 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Er is maar 1 ploeg die verdient te winnen en dat is Willem II. Dat zegt genoeg.
en dan is dit nog Willem II, kun je nagaan als we tegen Willem I hadden gespeeld.
Maar wel Ajaxkcz eruitgeknikkerdquote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef Wicky15 het volgende:
Gewoon eruit vliegen tegen Willem ||
Feyenoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |