quote:Op donderdag 17 december 2015 20:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij welke ep ben je? Geweldige serie![]()
[ afbeelding ]
Nee ik bedoel, rijbewijs A, B, etc.. Ach laat ook maarquote:Op donderdag 17 december 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
E staat op hetzelfde pasje, dus telt zeker gewoon als één? Dan twee.
Het einde in zo geschreven dat een 3e seizoen er gelijk op in kan haken. Open eind dus. Maar dat maakt niet uit imo. Ik heb genoten van de 12 eps.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:57 schreef MAHL het volgende:
[..]echt he
Seizoen 1 bijna af. Seizoen 2 staat niet op Netflix helaas
Heeft het wel een goed einde, aangezien het werd gecancelled?
het is wel kut als je geen cruise controle hebt. Moet je hele tijd in de gaten houden hoe hard je rijdtquote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend. Als je het geld echt niet hebt dan neem je geen risico en rijd je niet te hard. Prima melkkoe.
Ging ik sowieso al doen hoor, geen overhalen nodig.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het einde in zo geschreven dat een 3e seizoen er gelijk op in kan haken. Open eind dus. Maar dat maakt niet uit imo. Ik heb genoten van de 12 eps.![]()
Torrent s02 gewoon.
Heb ik je weten over te halen om te kijken?
Kende je die serie dan al? Het is geen mainstream serie.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ging ik sowieso al doen hoor, geen overhalen nodig.
Maar wel kut dus... Open eindes![]()
Neuh, had het van iemand op dit forum. Maar dat was jij dusquote:Op donderdag 17 december 2015 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kende je die serie dan al? Het is geen mainstream serie.
Geef gewoon toe dan hommo. Mijn serie aanbevelingen zijn gwn on fleeeeeeeeeeeeeeeeek!quote:Op donderdag 17 december 2015 21:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Neuh, had het van iemand op dit forum. Maar dat was jij dus
Nou, kom maar op danquote:Op donderdag 17 december 2015 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dan hommo. Mijn serie aanbevelingen zijn gwn on fleeeeeeeeeeeeeeeeek!
Battlestar Galacticaquote:
Homeland na seizoen 2 pure tyfusquote:Op donderdag 17 december 2015 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Battlestar Galactica
Boardwalk Empire
Homeland
Ik vergeet altijd waar vorige seizoenen over gaan. Ik kan dat niet jaren lang onthouden.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Homeland na seizoen 2 pure tyfus
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Myrr het volgende:
Series sowieso pas kijken als ze al (bijna) afgelopen zijn en nooit vanaf het begin volgen. Geen geduld voor. Steeds een week en een jaar wachten…
over onze homeboy terrorist Brody natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 21:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd waar vorige seizoenen over gaan. Ik kan dat niet jaren lang onthouden.
ik heb juist geen geduld om jaren te wachten tot een serie eindelijk voorbij isquote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Myrr het volgende:
Series sowieso pas kijken als ze al (bijna) afgelopen zijn en nooit vanaf het begin volgen. Geen geduld voor. Steeds een week en een jaar wachten…
BSGquote:Op donderdag 17 december 2015 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Battlestar Galactica
Boardwalk Empire
Homeland
En? (geen spoilers)quote:Op donderdag 17 december 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
Star Wars gezien zonder gespoild te worden
Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb juist geen geduld om jaren te wachten tot een serie eindelijk voorbij is
en als het om grote series zoals Game of Thrones gaat ben je tegen die tijd allang gespoild
Brody z'n kop staat mij niet aan, dus ben wel blij dat hij weg is samen met dat wijf en 2 kinderen. Die 3 zorgde voor zulke onnozele zijplotlijnen. Carrie draagt de serie en Quin is een goede meer bad-ass vervanger.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over onze homeboy terrorist Brody natuurlijk
ik herinner me altijd spoilersquote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.
Gewoon geen interesse hebben voor de serie tot hij klaar is.
Na GoT heb ik dat wel geleerd.
Okay. Nou ja, dan maar steeds weken en jaren wachten.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik herinner me altijd spoilers
En ze is ook gewoon onze leeftijd hequote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moddertje vet
en ben nu beetje verliefd op Daisy Ridley geworden
Maar daar heb je toch geen geduld voor, om zolang te moeten wachten? En je wilt toch ook kunnen meepraten met mensen erover?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.
Gewoon geen interesse hebben voor de serie tot hij klaar is.
Na GoT heb ik dat wel geleerd.
de hele serie draaide juist om Brody en of hij wel of niet een terrorist zou blijven, toen hij wegging kon de serie jeuk krijgenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Brody z'n kop staat mij niet aan, dus ben wel blij dat hij weg is samen met dat wijf en 2 kinderen. Die 3 zorgde voor zulke onnozele zijplotlijnen. Carrie draagt de serie en Quin is een goede meer bad-ass vervanger.
meer kans dat ze onze vriendin worden dusquote:Op donderdag 17 december 2015 21:46 schreef MAHL het volgende:
En ze is ook gewoon onze leeftijd he![]()
Net als Chloe Bennet
Ja, precies. Enig idee hoe we bij hen in de picture kunnen komen? Zonder al te stalkerig over te komen ofc.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer kans dat ze onze vriendin worden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |