Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb juist geen geduld om jaren te wachten tot een serie eindelijk voorbij is
en als het om grote series zoals Game of Thrones gaat ben je tegen die tijd allang gespoild
Brody z'n kop staat mij niet aan, dus ben wel blij dat hij weg is samen met dat wijf en 2 kinderen. Die 3 zorgde voor zulke onnozele zijplotlijnen. Carrie draagt de serie en Quin is een goede meer bad-ass vervanger.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over onze homeboy terrorist Brody natuurlijk
ik herinner me altijd spoilersquote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.
Gewoon geen interesse hebben voor de serie tot hij klaar is.
Na GoT heb ik dat wel geleerd.
Okay. Nou ja, dan maar steeds weken en jaren wachten.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik herinner me altijd spoilers
En ze is ook gewoon onze leeftijd hequote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moddertje vet
en ben nu beetje verliefd op Daisy Ridley geworden
Maar daar heb je toch geen geduld voor, om zolang te moeten wachten? En je wilt toch ook kunnen meepraten met mensen erover?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelukkig vergeet je na een paar jaar alweer wat er jaren terug gespoild is.
Gewoon geen interesse hebben voor de serie tot hij klaar is.
Na GoT heb ik dat wel geleerd.
de hele serie draaide juist om Brody en of hij wel of niet een terrorist zou blijven, toen hij wegging kon de serie jeuk krijgenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Brody z'n kop staat mij niet aan, dus ben wel blij dat hij weg is samen met dat wijf en 2 kinderen. Die 3 zorgde voor zulke onnozele zijplotlijnen. Carrie draagt de serie en Quin is een goede meer bad-ass vervanger.
meer kans dat ze onze vriendin worden dusquote:Op donderdag 17 december 2015 21:46 schreef MAHL het volgende:
En ze is ook gewoon onze leeftijd he![]()
Net als Chloe Bennet
Ja, precies. Enig idee hoe we bij hen in de picture kunnen komen? Zonder al te stalkerig over te komen ofc.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
meer kans dat ze onze vriendin worden dus
rolletje krijgen in AoS of de volgende Star Warsquote:Op donderdag 17 december 2015 21:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, precies. Enig idee hoe we bij hen in de picture kunnen komen? Zonder al te stalkerig over te komen ofc.
Ik had minder binding met hem. Claires uitstekende intuïtie als CIA agent en haar manische ups and downs boeide mij meer.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de hele serie draaide juist om Brody en of hij wel of niet een terrorist zou blijven, toen hij wegging kon de serie jeuk krijgen
Verliefd? Je kreeg gewoon een stijve.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moddertje vet
en ben nu beetje verliefd op Daisy Ridley geworden
wie?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze is echter nog maar 19 jaar, en je ziet aan haar lichaam nu al dat het erg de neiging heeft om uit te dijen... Als dit ook maar één kind krijgt of een tragere stofwisseling krijgt over een paar jaar, dan hoef je maar even met je ogen te knipperen of je heerlijke wijf is getransformeerd in een sloopkogel.
vind Claire maar een irritant trutjequote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik had minder binding met hem. Claires uitstekende intuïtie als CIA agent en haar manische ups and downs boeide mij meer.
dan zou ik hebben gezegd dat ik haar geil vindquote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verliefd? Je kreeg gewoon een stijve.
is denk ik niet wederzijdsquote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik hebben gezegd dat ik haar geil vind
zou een toekomst met ons kunnen zien met 2 kids en een grote achtertuin
niemand kan mijn charisma weerstaanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is denk ik niet wederzijds
Hij zat gewoon te dromen over een toekomst met haar, wel schattig toch.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze is echter nog maar 19 jaar, en je ziet aan haar lichaam nu al dat het erg de neiging heeft om uit te dijen... Als dit ook maar één kind krijgt of een tragere stofwisseling krijgt over een paar jaar, dan hoef je maar even met je ogen te knipperen of je heerlijke wijf is getransformeerd in een sloopkogel.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
Die Sophie Turner uit Game of Thrones zou ik ook wel snoeihard nemen, nu we toch op dit onderwerp beland zijn
Weet niet precies waarom, maar heeft gewoon iets extra geils om een beroemde actrice te doen. Misschien de gedachte dat andere mannen alleen maar op haar kunnen fappen?
Ja maar als jij haar zou kunnen doen dan is dat niet zo, dan kan elke man haar wel doen, haha.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
Die Sophie Turner uit Game of Thrones zou ik ook wel snoeihard nemen, nu we toch op dit onderwerp beland zijn
Weet niet precies waarom, maar heeft gewoon iets extra geils om een beroemde actrice te doen. Misschien de gedachte dat andere mannen alleen maar op haar kunnen fappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |