wacht maar als je er ooit een haaltquote:Op donderdag 17 december 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb toch geen rijbewijs dus ik heb er geen last van
maar dat zou niet slecht zijn idd, net als inkomensafhankelijke boetes
daar heb ik toch geen geld voor johquote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wacht maar als je er ooit een haalt
Gelijk hatenquote:
je wilde toch weer gaan studeren ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar heb ik toch geen geld voor joh
neequote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
je wilde toch weer gaan studeren ofzo?
27 euro voor 4km te hardquote:Op donderdag 17 december 2015 20:17 schreef madeliefff het volgende:
In 2016 gaan de boetes ook weer omhoog.
http://autovisie.nl/detail-de-hoogte-van-verkeersboetes-2016/
Jij hebt geen rijbewijs?quote:
ja dat postte ik net alquote:
ben je wel ergens anders aangenomen inmiddels?quote:
beetje stelen beetje zuipenquote:
neequote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
ben je wel ergens anders aangenomen inmiddels?
Boeiend. Als je het geld echt niet hebt dan neem je geen risico en rijd je niet te hard. Prima melkkoe.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
27 euro voor 4km te hardEn daar bovenop nog administratiekosten
Als ze nou gewoon toegeven dat het om geld binnen te harken is... Maar nee hoor.
Wat doe jij eigenlijk in de leef vriend Nultyquote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
ben je wel ergens anders aangenomen inmiddels?
lol geeft je vriendin je geen trap onder je kont?quote:
Jij hebt ook geen rijbewijs zeker?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend. Als je het geld echt niet hebt dan neem je geen risico en rijd je niet te hard. Prima melkkoe.
jawelquote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol geeft je vriendin je geen trap onder je kont?
papiertjes halen, beetje money, gym. repeat.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in de leef vriend Nulty
Heb meer rijbewijzen dan jij.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen rijbewijs zeker?
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend. Als je het geld echt niet hebt dan neem je geen risico en rijd je niet te hard. Prima melkkoe.
Ondertussen beetje fokken, beetje stelen, beetje zuipen?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
papiertjes halen, beetje money, gym. repeat.
Alsof ik rijbewijs voor de trekker nodig hebquote:
Ja en BE ook niet, maar het zijn er wel meer.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ondertussen beetje fokken, beetje stelen, beetje zuipen?
[..]
Alsof ik rijbewijs voor de trekker nodig heb
Hoeveel heb jij er danquote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en BE ook niet, maar het zijn er wel meer.
South Parkquote:
Bij welke ep ben je? Geweldige seriequote:Op donderdag 17 december 2015 20:45 schreef MAHL het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen... Eerst Utopia (nee niet die realityserie) kijken en dan douchen? Of eerst douchen en dan serie kijken?
Twijfel om te kijken, maar sowiesoquote:Op donderdag 17 december 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
Twaalf minuten aan Mafia III-gameplay
ziet er vet uit dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |