Met bouwhelm..quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:35 schreef Molurus het volgende:
Vergeet ratten... hier is een gorilla.
[ afbeelding ]
http://www.iflscience.com(...)ts-baby-spotted-mars
Maar PoP, dat kunnen toch best door Aliens ontvoerde gorillas zijn die op Mars zijn gedropt. Even die open-mind houden he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je doet je voor als een volwassen wetenschappelijk ingesteld persoon, maar eigenlijk ben je gewoon een klein jongetje.
Ik doe veel moeite in dit topic om serieus te reageren en jij gaat weer lopen zieken met zogenaamde gorilla plaatjes... ha ha ha...
Of de foto is op aarde gemaakt. Maar goed, een gorilla in de woestijn is dan an sich niet veel gekker dan het soort rat dat het onderwerp is van dit topic.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar PoP, dat kunnen toch best door Aliens ontvoerde gorillas zijn die op Mars zijn gedropt. Even die open-mind houden he.
Ik begrijp dat jij ten koste van alles jouw bestaande wereldbeeld moet verdedigen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat er genoeg mensen zijn die deze gorilla net zo serieus nemen als jij je rat.
Voor mij zit er niet bepaald een verschil tussen beide, begrijp je dat?
Of, om geheel in jouw stijl te reageren, hoe verklaar jij die foto van wat lijkt op een gorilla?
Heb je een tweede foto van dezelfde plek?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar PoP, dat kunnen toch best door Aliens ontvoerde gorillas zijn die op Mars zijn gedropt. Even die open-mind houden he.
Ja maar de debunkers zullen er alles aan doen om dat niet toe te geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 05:03 schreef Lunatiek het volgende:
Het is toch intrigerend dat een steen, van welke vorm dan ook, ineens weg is in een omgeving als Mars.
Ehh, nee. Dat ik dit soort hypotheses bestrijd betekent niet dat ik een ander wereldbeeld verdedig.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij ten koste van alles jouw bestaande wereldbeeld moet verdedigen.
So what?quote:Op zondag 31 januari 2016 08:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Van de rat-steen zijn TWEE foto's, genomen uit verschillende hoeken.
Altijd weer dat persoonlijk maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 08:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als jij niet inziet dat twee foto's van dezelfde plek je veel meer kan vertellen dan 1 foto, dan ben je echt de weg kwijt meneer de "wetenschapper".
In je ufo-topics plaatste je nooit een 2e foto van 't zelfde onderwerp. Daar volstonden tekeningen en verhaaltjes zelfs. Die kunnen de schroothoop op?quote:Op zondag 31 januari 2016 08:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb je een tweede foto van dezelfde plek?
Nog steeds niet snappen dat het in dit topic gaat om het feit dat er een tweede foto is van de rat-steen
Ja, ik vraag me dan ook werkelijk af of TS die twee foto's nog net zo interessant zou vinden als de steen in kwestie niet op een rat of een ander dier zou lijken. Ik vermoed van niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:36 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit topic gaat verdorie over stenen
Hier is je tweede foto van dezelfde plek:quote:Op zondag 31 januari 2016 08:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb je een tweede foto van dezelfde plek?
De NASA is er weer gloeiend bij.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier is je tweede foto van dezelfde plek:
[ afbeelding ]
Geen gorilla te zien. It's magic!
Het is inderdaad wel heel doorzichtig. De foto's gewoon op aarde nemen, en dan niet doorhebben dat je per ongeluk een gorilla in de foto hebt meegenomen.quote:
Zo'n rat krijg je nog onder het tapijt, maar die Gorilla werk je niet zomaar ff weg. Het is dat TS er zo druk mee bezig is, anders zou het nog steeds in de doofpot zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel heel doorzichtig. De foto's gewoon op aarde nemen, en dan niet doorhebben dat je per ongeluk een gorilla in de foto hebt meegenomen.
Jezus gast, de steen is weg in de tweede foto. Deal with itquote:Op zondag 31 januari 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ehh, nee. Dat ik dit soort hypotheses bestrijd betekent niet dat ik een ander wereldbeeld verdedig.
[..]
So what?
[..]
Altijd weer dat persoonlijk maken.
Wanneer ga je nu eens erkennen dat je geen enkel argument hebt voor de aanwezigheid van een rat in die foto en voornamelijk bezig bent met het bestrijden van alternatieve hypotheses?
Je bent hartstochtelijk de alternatieven en de personen die die aandragen aan het aanvallen. Maar intussen heb je zelf geen enkel werkbaar idee, laat staan argumenten daarvoor.
Voordat je anderen gaat verwijten dat ze geen wetenschappelijke benadering hanteren mag je eerst zelf wel eens een goed voorbeeld geven. En nee, het uitsluiten van mogelijkheden waar je toch overduidelijk niet in gelooft is geen wetenschappelijke benadering. Daarmee verdoe je zowel je eigen tijd als die van anderen in dit topic.
--> Waarom zou je mogelijkheden onderzoeken die je zelf niet geloofwaardig vindt? Waarom doe je dat?
Ik heb wel een vermoeden waarom je dat doet: jij denkt dat als je alle alternatieven uitsluit jouw eigen verklaring daarmee geloofwaardiger wordt. En zoals ik al uit ten treure heb uitgelegd is dat een elementaire denkfout.
Kom eens met een hypothese die je wel geloofwaardig vindt, en onderzoek die. In jouw geval is dat vermoed ik: er staat werkelijk een rat op de foto, de foto is op aarde genomen, en de hele mars missie is een hoax - om maar even uit te spellen wat jij, bij een totaal gebrek aan argumenten, niet durft uit te spreken.
Als dit is wat je wilt onderzoeken, dan kun je - denk ik - het beste op zoek gaan naar landschappen op aarde die exact te matchen zijn met deze foto's. Maar dat doe je dan niet. Je zet, strontlui, anderen aan het werk met hypotheses die je a priori verwerpt.
Moet ik nou echt gaan uitleggen dat stenen meer de neiging hebben om op hun plek te blijven dan een helikopter, vliegtuig, chinese lantaarn, enz.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In je ufo-topics plaatste je nooit een 2e foto van 't zelfde onderwerp. Daar volstonden tekeningen en verhaaltjes zelfs. Die kunnen de schroothoop op?
Debunkers als Beathoven en Molurus zijn experts in lullen als brugman en dan proberen de discussie te ontsporen. Dat blijkt uit de laatste reacties wel weer.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:36 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit topic gaat verdorie over stenen
Ok gaaf! Veel succes met je analysequote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hier is je tweede foto van dezelfde plek:
[ afbeelding ]
Geen gorilla te zien. It's magic!
Er is een centraal punt dat jou nog steeds volledig lijkt te ontgaan:quote:Op maandag 1 februari 2016 09:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Debunkers als Beathoven en Molurus zijn experts in lullen als brugman en dan proberen de discussie te ontsporen. Dat blijkt uit de laatste reacties wel weer.
Zonder werkbare hypothese heb je inderdaad helemaal niks aan meer data. Tevens ga je totaal niet in op mijn post.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jezus gast, de steen is weg in de tweede foto. Deal with it![]()
Je kunt lullen als brugman (wat jouw gebruikelijke tactiek is) maar de steen is weg in de tweede foto. Lange verhalen typen heeft daar geen invloed op.
En dan ook nog "so what?" zeggen op het feit dat er een tweede foto is. Meneer de wetenschapper wil niet toegeven dat meer data beter is dan minder data
Wat mij betreft is deze casus net zo oninteressant als jouw rat. Ik link het vooral om dat te illustreren, niet omdat ik de gorillahypothese serieus neem.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ok gaaf! Veel succes met je analyse![]()
Eerst even de links posten en bewijzen dat het twee foto's van dezelfde plek zijn. Daarna even de stenen identificeren in beide foto's en zo te laten zien dat de zogenaamde gorilla echt weg is.
Of is dat te veel gevraagd voor meneer de wetenschapper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |