ik zou het even op moeten zoeken maar was het niet oa Steenbergen?quote:
ja weenie is ook niet mijn argumentquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar wat voor kut argument is het nu om te zeggen dat er geen fietspad is of stoep, alsof dat zo zal blijven.
Kijk, die mensen gaan komen en hebben ergens een plaats nodig waar ze kunnen leven, leren en werken. En er zijn gewoon mensenrechten, die Nederland ook naleeft en dan moeten ze opgevangen worden. Verder vraag ik me af uit welk onderzoek je 70% haalt want dat lijkt me behoorlijk overdreven, helemaal als ik naar mijn omgeving kijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik keur geweld niet goed maar ik kan het me heel goed voorstellen. Ondanks dat ongeveer 70% van de Nederlanders tegen grootschalige instroom van asielzoekers is heb je in de politiek weinig te kiezen en naar geluiden uit de samenleving wordt niet geluisterd. Als je tegen de wil van zo'n grote groep mensen iets door de strot duwt moet je natuurlijk niet vreemd opkijken van ongeregeldheden.
Dat soort geintjes flikken ze niet. Zet je alu hoedje maar weer afquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zeg me dat ze dat soort geintjes niet flikken?
Nou ja, misschien zou je dat als signaal kunnen zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Je kan helemaal niet vergelijken of het werkt met of zonder agressie want agressie of intimidatie zijn ALTIJD aan de orde.
Wss zou er wel minder weerstand tegen zijn als het wel zo zou zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie is ook niet mijn argument
zou sws een beetje onmenselijk zijn om die mensen geïsoleerd in een azc te laten zitten
Ja, best ziek eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wss zou er wel minder weerstand tegen zijn als het wel zo zou zijn.
Volwassen mensen in middelgrote gemeenten zijn over het algemeen xenophobe simpele zielen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zou je dat als signaal kunnen zien.
Lees: ons electoraat wil dat we zo min mogelijk asielzoekers toelatenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volwassen mensen in middelgrote gemeenten zijn over het algemeen xenophobe simpele zielen.
Dat is het signaal dat ik en de politiek krijg
Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat de oorspronkelijke bewoners van het dorp een stel achterlijke tokkies zijn die lekker massaal gaan rellen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
1500 Dat is een compleet dorp wat erbij komt. En dan mekkeren dat mensen onterecht klagen. Sjeminee zeg.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef sirdanilot het volgende:
Laat die tokkies maar lekker allemaal op Wilders stemmen.
Binnen een paar maanden ligt het kabinet dan weer omver en zijn de tokkies weer een illusie armer
Niet iedereen heeft het geduld om beleefd te blijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat de oorspronkelijke bewoners van het dorp een stel achterlijke tokkies zijn die lekker massaal gaan rellen.
Daar wonen 14.000 nogwat man volgens wiki, die staan daar bij lange na niet allemaal wss.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om het feit dat de oorspronkelijke bewoners van het dorp een stel achterlijke tokkies zijn die lekker massaal gaan rellen.
Oh, ok, dan is het goedquote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het geduld om beleefd te blijven.
Dat zijn er nogal wat daar, aan de beelden te zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je niet eens een stukje begrijpt, van de woede van die mensen. Ik snap dat écht niet.quote:
Natuurlijk hebben die mensen een plaats nodig. Maar niet Nederland. Er is werkelijk niet 1 geldige reden om 10 veilige landen te doorkruisen en vervolgens hier asiel aan te vragen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk, die mensen gaan komen en hebben ergens een plaats nodig waar ze kunnen leven, leren en werken. En er zijn gewoon mensenrechten, die Nederland ook naleeft en dan moeten ze opgevangen worden. Verder vraag ik me af uit welk onderzoek je 70% haalt want dat lijkt me behoorlijk overdreven, helemaal als ik naar mijn omgeving kijk.
Asielzoekers zijn gelukkig beleefder dan die tokkies. Dan heb ik liever asielzoekers.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar wonen 14.000 nogwat man volgens wiki, die staan daar bij lange na niet allemaal wss.
Meer dan een compleet dorp in deze gemeente, er zijn 6 dorpen in de gemeente die kleiner zijn dan dat aantal.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
1500 Dat is een compleet dorp wat erbij komt. En dan mekkeren dat mensen onterecht klagen. Sjeminee zeg.
Het is natuurlijk heel makkelijk mensen als xenofoob en simpele ziel weg te zetten, dan hoef je immers niet serieus op hun argumenten in te gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volwassen mensen in middelgrote gemeenten zijn over het algemeen xenophobe simpele zielen.
Dat is het signaal dat ik en de politiek krijg
Ja, raar he, dat anderen kennelijk geen primitieve apen zijn die bij alles wat ze niet zint maar agressief worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je niet eens een stukje begrijpt, van de woede van die mensen. Ik snap dat écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |