Dit dan? http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/12/15/1570799quote:Op woensdag 16 december 2015 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je dat bericht van het AD leest kan ik het me nog wel voorstellen, de rest is toch een stuk genuanceerder. Beetje onzin om te doen alsof het een toneelstukje is.
Niet iedereen zal op de hoogte zijn van de mening van iedereen in de gemeenteraad, ik zelf overigens ook niet. Dus dat het vrijdag zo over kwam is zo gek nog niet.quote:Bij het uitlekken van de plannen voor het azc, afgelopen vrijdag, leek de stemming in de gemeenteraad een gelopen race, maar door het verzet in de gemeente is de uitkomst inmiddels ongewis.
Dank je voor dit complimentquote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou jij klinkt meer als een alleenwonende tienermoeder die bang is dat de vluchtelingen haar uitkeringen afpakken.
Ik las net in dit topic dat het AZC op een afgelegen bedrijventerrein komt wat niet eens te voet of per fiets bereikbaar is. Mocht dat waar zijn, dan stel je je wel ontzettend aanquote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ineens 1500 man in je dorp erbij, van totaal andere origine, dat moet je écht willen. Want de samenstelling van de gemeente verandert. Is dat nou zó moeilijk te snappen?
Guus, die mensen die verplaatsen zich toch? Of moeten die binnenblijven? Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik las net in dit topic dat het AZC op een afgelegen bedrijventerrein komt wat niet eens te voet of per fiets bereikbaar is. Mocht dat waar zijn, dan stel je je wel ontzettend aan
Misschien is het handig om je op z'n minst in te lezen voor je gaat rellen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit dan? http://www.nrc.nl/handelsblad/2015/12/15/1570799
[..]
Niet iedereen zal op de hoogte zijn van de mening van iedereen in de gemeenteraad, ik zelf overigens ook niet. Dus dat het vrijdag zo over kwam is zo gek nog niet.
Volgens mij was het grootste deel van de Nederlandse bevolking tegen de Irak-oorlog, eigenlijk de grondlegger van dit alles.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Je kan willen en schreeuwen. Maar als die tokkies de laatste 10 jaar schijt hadden aan het buitenlands beleid van Europa (en ook NL) mogen ze nu met hun blote kont op de blaren zitten.
'Niet eens te voet of per fiets bereikbaar is'quote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Guus, die mensen die verplaatsen zich toch? Of moeten die binnenblijven? Dan heb ik het verkeerd begrepen.
Je hebt een béétje een punt. Vind ik. Maar meer ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Niet eens te voet of per fiets bereikbaar is'
Ja, nee, die volkomen geïsoleerde mensen zullen zich dan vast wel verplaatsen ja
En dan nog, wtf maakt het uit.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nee, die volkomen geïsoleerde mensen zullen zich dan vast wel verplaatsen ja
Maar waar waren de rellen dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij was het grootste deel van de Nederlandse bevolking tegen de Irak-oorlog, eigenlijk de grondlegger van dit alles.
Dat mensen niet in staat zijn om in te zien waar toe buitenlands beleid op een termijn van 10 jaar kan leiden, ook in hun eigen achtertuin, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Zelfs de goedbetaalde 'experts', zijn daar niet eens toe in staat.
Er staat wel 'gemeente', niet 'gemeenteraad'. Gemeenteraad -> gelopen race -> felle protesten vanuit de gemeente -> uitslag ongewis. Da's de volgordequote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Niet iedereen zal op de hoogte zijn van de mening van iedereen in de gemeenteraad, ik zelf overigens ook niet. Dus dat het vrijdag zo over kwam is zo gek nog niet.
Maar in de praktijk blijkt geweld en intimidatie te werken. Beter nog zelfs.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen protesteren en vandaliseren! Benut je recht op protest, wees lekker luid, ookal vind ik je een lul.
En waar heeft dat dan gewerkt?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga nou niet zulke achterlijk vragen stellen alsof ik doe dat ik alles weet. Wat dacht je van wel protesteren, niet dingen slopen?
Alsof dat zo blijft, er loopt gewoon een parallelweg naast de provinciale weg en er ligt al een rotonde. Bij de rotonde de poort van het AZC maken en ze kunnen daar met hun fiets of te voet oversteken en verder gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar is het toegepast?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En waar heeft dat dan gewerkt?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar in de praktijk blijkt geweld en intimidatie te werken. Beter nog zelfs.
Je kan helemaal niet vergelijken of het werkt met of zonder agressie want agressie of intimidatie zijn ALTIJD aan de orde.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En waar heeft dat dan gewerkt?
ja joh!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:24 schreef the-eye het volgende:
Gewoon afa tuig wat stenen gooide om de verontruste burgers in een slecht daglicht te zetten.
Mooi.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat zo blijft, er loopt gewoon een parallelweg naast de provinciale weg en er ligt al een rotonde. Bij de rotonde de poort van het AZC maken en ze kunnen daar met hun fiets of te voet oversteken en verder gaan.
Ik keur geweld niet goed maar ik kan het me heel goed voorstellen. Ondanks dat ongeveer 70% van de Nederlanders tegen grootschalige instroom van asielzoekers is heb je in de politiek weinig te kiezen en naar geluiden uit de samenleving wordt niet geluisterd. Als je tegen de wil van zo'n grote groep mensen iets door de strot duwt moet je natuurlijk niet vreemd opkijken van ongeregeldhedenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over of men ongelijk heeft of niet. Grootschalige opvang op een bedrijventerrein en geen mogelijkheid om te integreren is ook kut. Ik erger me gewoon aan die mongolen die als enige uitweg knokken zie. Ik heb niks gezegd over wel of geen vluchtelingen, dat verzin je er bij.
Dan kan ik mezelf ook heel snel gelijk geven
maakt dat je bang?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat zo blijft, er loopt gewoon een parallelweg naast de provinciale weg en er ligt al een rotonde. Bij de rotonde de poort van het AZC maken en ze kunnen daar met hun fiets of te voet oversteken en verder gaan.
Oké bij dezen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zeg me dat ze dat soort geintjes niet flikken?
Nee maar wat voor kut argument is het nu om te zeggen dat er geen fietspad is of stoep, alsof dat zo zal blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |