quote:Op woensdag 16 december 2015 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenEcht wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.

Of gewoon koelkast vol kwaliteitsbier en de vriezer met frituur foodquote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees brood

Jij hebt je eigen poes al !!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Of neem een kat, misschien minder diervriendelijk, maar katten![]()

Een poes af en toe in huis is voldoende, zou nooit zo'n dier permanent in huis nemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen poes al !!
Zat er wel eens aan te denken maar moet je weer zo een katten bak kopen dierenarts voer voor zo een beest.
En hopen dat die het huis een beetje heel laat!

10% inhoud?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef renwan het volgende:
Geen pils met minder dan 10% hier hoor

quote:

Zou hij al in coma liggenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef renwan het volgende:
Ik heb Sneeuwleeuw al een tijd niet meer gezien

Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
Misschien zit tie vast met zijn piemol ergens in

Appeltaart ofzo of een pot jam uit de magnetronquote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!

Je jat vanavond wel mijn postsquote:

Daar heb ik zo om in een scheur gelegenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je die andere ook ? Met die anus en bloed enzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |