Nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Op het smalste stuk hebben we een strip on de breedte liggen. Over de lengte zou vrij kansloos zijn.
Txs voor de tipquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef R2R het volgende:
Leen Bakker verkoopt vinyl stroken van 1 meter breed.
Als je daar 2 meter van pakt ben je voor minder dan 10 euro klaar.
Hier gaat het misschien ook wel in de trapkast. Vriendlief wil daar eigenlijk laminaat leggen, maar dat vind ik nogal zonde van het geld...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handige tips hier, ik ben ook op stuk naar een klein stukje vinyl voor in de trapkast.
Wat past die kast perfect in dat hoekje zeg
Wel handig stofzuigen als er geen dorpel is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:08 schreef Tink89 het volgende:
Hier gaat het misschien ook wel in de trapkast. Vriendlief wil daar eigenlijk laminaat leggen, maar dat vind ik nogal zonde van het geld...
Jij stofzuigt je kast regelmatig?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel handig stofzuigen als er geen dorpel is.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik wel in ieder gevalLaten straks de tegels ook gewoon doorleggen.
Oke, dan ligt het vast aan mijquote:
Kleurloze beits?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Puala het volgende:
Ik heb mijn vuren vensterbank met beits behandeld en als je daar 2 lagen van op hebt en vocht gewoon er snel vanaf haalt gaat t prima. T is niet dat het tegen helemaal niets kan. Gewoon zorgen dat het er geen dagen op ligt.
Alles verkleurt met de tijd, maar ik vind het niet storend zoals het nu verkleurd is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kleurloze beits?
En vergeelt die van jou dan niet?
Dit is dus niet gelukt...quote:Op zondag 10 januari 2016 09:09 schreef Tink89 het volgende:
Vandaag gaan we ervoor zorgen dat de muur rond het raam in de keuken er netjes uit gaat zien. Hopelijk vanavond dus meer foto's...
Gelukkig niet, nee. Vriendlief heeft een bedrijf in de signbusiness en maakt dit ontwerp en rost de folie door de plotter. Daarna is het een kwestie van pellen en plakken.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:29 schreef Chicolade het volgende:
Wat een leuk idee om mat folie in een figuurtje te maken, design en functioneel tegelijk. Hoe doet hij dat, met een schaar en veel geduld?
Als je het echt zeker wil weten hebben ze apparaten waarmee ze het waterpercentage kunnen meten. Maar wij zijn zelf afgegaan op hoe het aanvoelt; stuc droogt van binnen naar buiten, dus als de buitenste laag droog is dan is de binnenste laag dat ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Tink89 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je of je stucwerk droog genoeg is? We hebben eind zes weken geleden gestuct en het lijkt droog. Geen zichtbare natte plekken meer, maar dat zegt niet alles, of wel?
Als het egaal wit is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Tink89 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je of je stucwerk droog genoeg is? We hebben eind zes weken geleden gestuct en het lijkt droog. Geen zichtbare natte plekken meer, maar dat zegt niet alles, of wel?
Roodband egaal wit? Echt wit, zegmaar? Want het is nu lichtgrijs (haast gebroken wit) en nog niet egaal. In het begin zagen we in de hoeken nog echt vochtplekjes, maar dat is niet meer zo.quote:
Dat klinkt logisch. Ik ga vanavond even aan mijn muren voelenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:58 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Als je het echt zeker wil weten hebben ze apparaten waarmee ze het waterpercentage kunnen meten. Maar wij zijn zelf afgegaan op hoe het aanvoelt; stuc droogt van binnen naar buiten, dus als de buitenste laag droog is dan is de binnenste laag dat ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |