Ik draag altijd van die bloemetjesjurken en nu voel ik me onheus bejegendquote:Op woensdag 16 december 2015 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik dacht er moet hier ook een plaatje komen in de OP
Als het zo uitkomt zal ik dat doenquote:
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel ergerquote:Op woensdag 16 december 2015 15:21 schreef Myrr het volgende:
Meer dames die overdreven verliefd zijn ineens? Kan de afgelopen dagen niet stoppen met kijken naar m'n vriend met een haast stalkerig blije uitdrukking en 'm overal aaien en vertellen hoe lief hij is en wel kunnen janken als hij naar z'n werk moet.Ik mis 'm zo erg nu.
Beetje ziekelijk dit.
Oh arme jongenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot je baby er is, toen werd het hier nog veel erger
Het is inderdaad net of we een lesbisch stel zijn. Hij heeft mijn manier van schoonmaken overgenomen en GENIET er keihard van als alles blinkt en de kranen perfect glimmen. Maakt alle randjes en zelfs de magneetstrips schoon.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:35 schreef Suikertante het volgende:
Joh die mannen zwangeren toch gewoon mee?
Mijn vriend wil nu alvast een hoogslaper gaan bouwen en is ook vijftien keer zo verliefd op F nu hij grote broer wordt
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:39 schreef Suikertante het volgende:
GODSAMME JONGENS ik ben gewoon echt zwanger!!![]()
En over zes dagen alweer de npm, noujaaaa.
Nu wel misselijk?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef ikke_84 het volgende:
Ik moet lachen om jullie![]()
Suikerje bent gewoon echt zwanger ja!
Duimen dat de npm goed is!
Ik was vorige zwangerschap ook zo mega verliefd. Nu ben ik voornamelijk moe en kots misselijk![]()
nog 5 nachtjes slapen tot de eerste echo
Ja helaas wel. Vorige zwangerschap had ik ook bijna nergens last van. Geniet er maar van dat je geen klachten hebtquote:Op woensdag 16 december 2015 16:15 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nu wel misselijk?
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van ofzo. Ben ik wel normaal
Ik mag de dinsdag na kerst weer op de weegschaal bij de VK, ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Arja het volgende:
Nouk wat mooi he, een hartje horen![]()
Mooi dat je niet bent aangekomen.
Mijn weegschaal is stuk dus ik weeg me als ik bij mijn ouders thuis ben en dat is al een poos geleden.
Ik hoop maar dat ik geen weegschaal voor kerst krijg zoals iemand hier zei![]()
Bij de vk moet ik weer op de weegschaal, precies de maandag na de kerstvreetfestijnen.
Mijn man is ook aangekomen sinds ik zwanger ben, maar sinds die tijd heb ik ook meer chocola in huis..
Hij krijgt ook meer vitamines binnen want ik let nu extra op genoeg groente en fruit per dag bij de maaltijden, of verse jus of een groene smoothie.
Verder zwangert hij volgens mij niet mee. Al zou hij mij wel graag in een gouden kooitje stoppen soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |