Roosje gaat ook zo drinken ik ook Scuidward ook drink je toch wel mee he !!!quote:Op woensdag 16 december 2015 17:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zou nu wel kunnen maar na gisteren neem ik een stap terug denk ik.
Die mogen maar max een half uur duren tochquote:
2 powernaps achter elkaar, ook primaquote:Op woensdag 16 december 2015 17:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Die mogen maar max een half uur duren toch
Geerd ik kan je niet nee zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje gaat ook zo drinken ik ook Scuidward ook drink je toch wel mee he !!!
Ik begin dit ook te krijgen dat ik dan in de goot lig of zo..quote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik drink vanavond niet mee heren, morgen om 12 uur op werk en ik ben serieus bang dat als ik blijf zuipen dat het m'n dood gaat worden
PausN. zal wel claimen dat ze bij hem in bed liggenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:31 schreef Geerd het volgende:
Deze moet nog wel ff vol voor ik thuis ben mannen !! En vrouwen waar is opso ! En Kauai en Roosje
Dan Had Ik Allang Dood MOETEN Zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik drink vanavond niet mee heren, morgen om 12 uur op werk en ik ben serieus bang dat als ik blijf zuipen dat het m'n dood gaat worden
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga liever dood aan de drank dan drank aan de dood.
Maar jij bent een God.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan Had Ik Allang Dood MOETEN Zijn
Waarom mobiel zo kut doet met die hoofdletters is m ij een raadsel
Geerd drinkt velen merken best graag, maar ben ook wel benieuwd bij welk bier Geerd het afzweert.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:39 schreef Duzzy het volgende:
Welke merken worden in het Geerdisme voorzien van heiligwater?
Denk je dat we beter kunnen stoppen? Ik bedoel jij kan misschien HC worden dat moet je niet verspelen.quote:
Als HC heb je blijkbaar bier nodigquote:Op woensdag 16 december 2015 17:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk je dat we beter kunnen stoppen? Ik bedoel jij kan misschien HC worden dat moet je niet verspelen.
Ja dat klopt, ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Als HC heb je blijkbaar bier nodig
Weinig ambitie heb je dan... Niet gewoon HC WORDENquote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef Scuidward het volgende:
ABN job alert aangemaakt stocktraders en private-banking
Ik heb geen ambitie.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weinig ambitie heb je dan... Niet gewoon HC WORDEN
Alleen Geerd kan ons dat vertellen.. maar die is vast bezig de laatste jailbaits de trein uit te swaffelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd drinkt velen merken best graag, maar ben ook wel benieuwd bij welk bier Geerd het afzweert.
Die jongen is dadelijk helemaal leeggetrokken.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Alleen Geerd kan ons dat vertellen.. maar die is vast bezig de laatste jailbaits de trein uit te swaffelen.
Hebben goden dan geen infinite ammo?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die jongen is dadelijk helemaal leeggetrokken.
Jawel maar we weten niet of Geerd een Achilles hiel heeft.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hebben goden dan geen infinite ammo?
UIT HET RAAMquote:Op woensdag 16 december 2015 17:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Moet de blikken gladiator ook nog sneaky weggooien...
Arme Geerd wordt straks genakt door zn gedrainde silos als gevolg van een overvloed aan jailbaitquote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of Geerd een Achilles hiel heeft.
Koekkoekquote:Op woensdag 16 december 2015 18:01 schreef renwan het volgende:
Ik besefte me net op tijd dat dit deel nog geen tetten had!
[ afbeelding ]
Sorry man !!quote:Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik werd tussen Zwolle en Groningen helaas niet door Geerd gecontroleerd.
Maakt niet uit. Onze ontmoeting zal nog wel plaats vinden. Ik laat me graag dopen in het toilet van een ICM door Geerdgodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |