Weinig ambitie heb je dan... Niet gewoon HC WORDENquote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef Scuidward het volgende:
ABN job alert aangemaakt stocktraders en private-banking
Ik heb geen ambitie.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weinig ambitie heb je dan... Niet gewoon HC WORDEN
Alleen Geerd kan ons dat vertellen.. maar die is vast bezig de laatste jailbaits de trein uit te swaffelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd drinkt velen merken best graag, maar ben ook wel benieuwd bij welk bier Geerd het afzweert.
Die jongen is dadelijk helemaal leeggetrokken.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Alleen Geerd kan ons dat vertellen.. maar die is vast bezig de laatste jailbaits de trein uit te swaffelen.
Hebben goden dan geen infinite ammo?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die jongen is dadelijk helemaal leeggetrokken.
Jawel maar we weten niet of Geerd een Achilles hiel heeft.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:50 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hebben goden dan geen infinite ammo?
UIT HET RAAMquote:Op woensdag 16 december 2015 17:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Moet de blikken gladiator ook nog sneaky weggooien...
Arme Geerd wordt straks genakt door zn gedrainde silos als gevolg van een overvloed aan jailbaitquote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jawel maar we weten niet of Geerd een Achilles hiel heeft.
Koekkoekquote:Op woensdag 16 december 2015 18:01 schreef renwan het volgende:
Ik besefte me net op tijd dat dit deel nog geen tetten had!
[ afbeelding ]
Sorry man !!quote:Op woensdag 16 december 2015 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik werd tussen Zwolle en Groningen helaas niet door Geerd gecontroleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |