Roosje gaat ook zo drinken ik ook Scuidward ook drink je toch wel mee he !!!quote:Op woensdag 16 december 2015 17:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zou nu wel kunnen maar na gisteren neem ik een stap terug denk ik.
Die mogen maar max een half uur duren tochquote:
2 powernaps achter elkaar, ook primaquote:Op woensdag 16 december 2015 17:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Die mogen maar max een half uur duren toch
Geerd ik kan je niet nee zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje gaat ook zo drinken ik ook Scuidward ook drink je toch wel mee he !!!
Ik begin dit ook te krijgen dat ik dan in de goot lig of zo..quote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik drink vanavond niet mee heren, morgen om 12 uur op werk en ik ben serieus bang dat als ik blijf zuipen dat het m'n dood gaat worden
PausN. zal wel claimen dat ze bij hem in bed liggenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:31 schreef Geerd het volgende:
Deze moet nog wel ff vol voor ik thuis ben mannen !! En vrouwen waar is opso ! En Kauai en Roosje
Dan Had Ik Allang Dood MOETEN Zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik drink vanavond niet mee heren, morgen om 12 uur op werk en ik ben serieus bang dat als ik blijf zuipen dat het m'n dood gaat worden
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga liever dood aan de drank dan drank aan de dood.
Maar jij bent een God.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan Had Ik Allang Dood MOETEN Zijn
Waarom mobiel zo kut doet met die hoofdletters is m ij een raadsel
Geerd drinkt velen merken best graag, maar ben ook wel benieuwd bij welk bier Geerd het afzweert.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:39 schreef Duzzy het volgende:
Welke merken worden in het Geerdisme voorzien van heiligwater?
Denk je dat we beter kunnen stoppen? Ik bedoel jij kan misschien HC worden dat moet je niet verspelen.quote:
Als HC heb je blijkbaar bier nodigquote:Op woensdag 16 december 2015 17:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk je dat we beter kunnen stoppen? Ik bedoel jij kan misschien HC worden dat moet je niet verspelen.
Ja dat klopt, ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Als HC heb je blijkbaar bier nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |