Zullen we hem daar dan bij zettenquote:
Ik geef mijn goedkeuring, hij moet nog vertrouwen opbouwenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we hem daar dan bij zetten
Dan zet ik hem bij PNquote:Op woensdag 16 december 2015 14:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik geef mijn goedkeuring, hij moet nog vertrouwen opbouwen
Daar moeten we inderdaad nog even aan sleutelen, had er al even over nagedacht om er een paar bij elkaar te gooien. Misschien vanavond onder het genot van een goud gele rakker verder over filosoferenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:14 schreef renwan het volgende:
We overdrijven misschien met de subcategorieën
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef renwan het volgende:
Mijn oom is trouwens machinist, gaat in de familie zitten dit
Sittard denk ikquote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!
Lachen man
Wees blij zou ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!
Lachen man
Vissen!quote:
Oh man je kan je huidige baan opzeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Vissen!
De maan staat vandaag in jouw romantische, poëtische sterrenbeeld. Vandaar dat het leven ineens zo magisch voelt, Vissen. Alles loopt precies zoals het lopen moet, zonder dan je er ook maar iets voor hoeft te doen. Geniet van deze mooie dag.
PRACHTIGE DAG GODVERDOMME
De gebeurtenissen van vandaag kunnen leerzaam zijn hoe minder je jezelf kent hoe meer jij je zult verzetten tegen de gebeurtenissen laat het allemaal gebeuren en leer van de ervaringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |