Zullen we hem daar dan bij zettenquote:
Ik geef mijn goedkeuring, hij moet nog vertrouwen opbouwenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we hem daar dan bij zetten
Dan zet ik hem bij PNquote:Op woensdag 16 december 2015 14:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik geef mijn goedkeuring, hij moet nog vertrouwen opbouwen
Daar moeten we inderdaad nog even aan sleutelen, had er al even over nagedacht om er een paar bij elkaar te gooien. Misschien vanavond onder het genot van een goud gele rakker verder over filosoferenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:14 schreef renwan het volgende:
We overdrijven misschien met de subcategorieën
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef renwan het volgende:
Mijn oom is trouwens machinist, gaat in de familie zitten dit
Sittard denk ikquote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!
Lachen man
Wees blij zou ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welke standplaats?? Ga ik zo roepen in die kantine Heeee oom van renwan !!! Dikke homo !!!!
Lachen man
Vissen!quote:
Oh man je kan je huidige baan opzeggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Vissen!
De maan staat vandaag in jouw romantische, poëtische sterrenbeeld. Vandaar dat het leven ineens zo magisch voelt, Vissen. Alles loopt precies zoals het lopen moet, zonder dan je er ook maar iets voor hoeft te doen. Geniet van deze mooie dag.
PRACHTIGE DAG GODVERDOMME
De gebeurtenissen van vandaag kunnen leerzaam zijn hoe minder je jezelf kent hoe meer jij je zult verzetten tegen de gebeurtenissen laat het allemaal gebeuren en leer van de ervaringquote:
Het wordt een magische, mystieke dag. Laat je meevoeren naar een wereld van fantasie, Kreeft. Na alle drukte van de afgelopen weken ben je meer dan toe aan een break. Gevoelens winnen het vandaag van gedachten; durf op je intuïtie te vertrouwen.quote:
Hmmkaiiiiquote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van vandaag kunnen leerzaam zijn hoe minder je jezelf kent hoe meer jij je zult verzetten tegen de gebeurtenissen laat het allemaal gebeuren en leer van de ervaring
Ga ik straks doen ff vreten in Enschedequote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Cassius het volgende:
En wat staat er voor Leeuw in de sterren?
Je bent vandaag vrolijk, flirterig en fabuleus. Met andere woorden: je bent op je Leeuwige best! En het mooie is dat je charme zó subtiel is dat niemand doorheeft hoe je iedereen om je vingers weet te winden. Maak optimaal gebruik van de good vibes.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:24 schreef Cassius het volgende:
En wat staat er voor Leeuw in de sterren?
Bitch I'm fabulousquote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Je bent vandaag vrolijk, flirterig en fabuleus. Met andere woorden: je bent op je Leeuwige best! En het mooie is dat je charme zó subtiel is dat niemand doorheeft hoe je iedereen om je vingers weet te winden. Maak optimaal gebruik van de good vibes.
Jij beest!
Als SL geen Leeuw hebbenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Je bent vandaag helemaal gefocust op je carrière en het grotere geheel, Tweelingen. Tegelijkertijd kun je je een beetje dromerig voelen en daardoor details over het hoofd zien. Zorg dat er iemand in de buurt is om een second opinion te geven.
Oh man heb steun nodig.
Iedereen heeft leeuw. Iedereen heeft elk sterrenbeeld. Alleen is in dit geval tweeling mijn zon. We hebben het ook over zonnen dingen.quote:
Zij is nog niet toe aan een Würst fest!quote:
Is het mapima is, dan man ze wel wat worsten hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij is nog niet toe aan een Würst fest!
Ze heeft teveel Würstfesten meegemaakt de afgelopen weken. Ze wil liever bijkomen in haar vertrouwde KLB omgeving.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is het mapima is, dan man ze wel wat worsten hebben.
Mapima heeft meer worsten gezien dan regendruppelsquote:
Mapima heeft vaker een worst in haar handen dan menig man zijn eigen vast heeftquote:Op woensdag 16 december 2015 14:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Mapima heeft meer worsten gezien dan regendruppels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |