Wel weer een beetje lulligquote:Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Had laatst ook een collecte aan de deur, heb vriendelijk open gemaakt en gezegd dat ik even wat geld ging halen (de deur achter me dicht gedaan). Uiteindelijk niet meer open gemaakt en hij stond daar zo rond de 10 min voor saus.
Lekker voor dat tering volk.
Het regende ook nog best hard.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel weer een beetje lullig![]()
Maar wel zeer terecht!
Sowieso mensen die gaan collecteren als het regentquote:Op donderdag 17 december 2015 12:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het regende ook nog best hard.
Karma.
Dat ziet er extra zielig uit denken ze en dan geeft men meer...quote:Op donderdag 17 december 2015 12:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso mensen die gaan collecteren als het regent![]()
Dan verdien je dit soort dingen gewoon
Mensen die gevoelig zijn voor het zielig vinden van collectanten en daardoor juist meer gevenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:21 schreef CF87 het volgende:
[..]
Dat ziet er extra zielig uit denken ze en dan geeft men meer...
Niet doen dus, emmer water er over vanuit bovenraam..quote:Op donderdag 17 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die gevoelig zijn voor het zielig vinden van collectanten en daardoor juist meer geven
Als ze aanbellen met een emmer water in je handen de deur open maken en deze leeg gooien in hun gezicht als een echte alfaquote:Op donderdag 17 december 2015 12:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Niet doen dus, emmer water er over vanuit bovenraam..
Vandaar dat ik vaak te veel betaald heb! die zooi is pleurisduur aan de deur!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef bruinwerker het volgende:
Ik ging altijd langs de deur om verjaardagskaarten te verkopen voor gehandicapte lepra kinderen in Afrika. Hield ik de helft van het geld zelf en de rest naar het goede doel.
Of kinderen die met een lege fles oid aan de deur komen en je vragen het om te ruilen voor iets wat meer waard is. NEE!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:25 schreef Amnistia het volgende:
Of mensen die kinderen mee nemen om te collecteren..
Want tegen kinderen kan je geen nee zeggen denken ze...
Nou echt wel..
Die fles gewoon inruilen voor een klap in hun smoel, altijd een goede dealquote:Op donderdag 17 december 2015 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Of kinderen die met een lege fles oid aan de deur komen en je vragen het om te ruilen voor iets wat meer waard is. NEE!
Volzeiken die flesquote:Op donderdag 17 december 2015 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Of kinderen die met een lege fles oid aan de deur komen en je vragen het om te ruilen voor iets wat meer waard is. NEE!
Of dit en als ze erover gaan zeiken, die fles over hun hoofd leeg gooienquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 17 december 2015 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ja klopt. Ik verkocht ze voor 6,50. Maar ben er na een tijdje mee gestopt omdat er vaak gehandicapte mensen open deden en dan word je toch wel geconfronteerd met waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:27 schreef CF87 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vaak te veel betaald heb! die zooi is pleurisduur aan de deur!
Sommige van die mensen staan vrijwillig bij jou aan de deur om geld op te halen voor een ziekte (onderzoek of weet ik veel) waar misschien wel een goede vriend aan lijdt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Had laatst ook een collecte aan de deur, heb vriendelijk open gemaakt en gezegd dat ik even wat geld ging halen (de deur achter me dicht gedaan). Uiteindelijk niet meer open gemaakt en hij stond daar zo rond de 10 min voor saus.
Lekker voor dat tering volk.
Dat was niet het geval bij mij.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sommige van die mensen staan vrijwillig bij jou aan de deur om geld op te halen voor een ziekte (onderzoek of weet ik veel) waar misschien wel een goede vriend aan lijdt.
Dan is het natuurlijk ontzettend stoer om zo'n vrijwilliger 10 minuten in de regen te laten staan.
Neh, dan vind ik jou toch de grotere dildo.
Dan zou deze beter passen:quote:Op donderdag 17 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
Collectebussen zijn wmb geen probleem, gooi ik altijd wel iets in maar zodra ze met die abonnementen aankomen kan ik er niets meer mee. Maakt voor mij niet meer uit welk goede doel dat is maar ik weiger uit principe en zelfbescherming, vooral het laatste.
Daar hou je die goede doelen abo aansmeerders niet mee tegen denk ik. Ik vraag gewoon elke keer of ze ook een giro hebben waar je een spontane eenmalige donatie op kan storten en zo niet dan niet.quote:
Haha, rippen van mongolenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:34 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
ja klopt. Ik verkocht ze voor 6,50. Maar ben er na een tijdje mee gestopt omdat er vaak gehandicapte mensen open deden en dan word je toch wel geconfronteerd met waar je mee bezig bent.
Mensen zijn overigens wel heel naief. Ik was toen een broekie van 15 jaar oud en liep dus voor een goed doel. Ik verzon echt van alles om maar wat geld te krijgen. Vertelde dat ik naar Afrika was geweest om te kijken wat er met het geld gebeurde enzo. Mensen zijn echt goedgelovig.
Ik verdiende op een dag meestal wel 100+ euro. Dat is niet verkeerd voor een 15 jarige.
Simpel is niet altijd de leukste oplossing!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:35 schreef reetspleetzweet het volgende:
Deur open.
"Nee, dank u wel. Goedenavond"
Deur dicht.
Het leven kan zo simpel zijn.
Meh, dat is te saaiquote:Op donderdag 17 december 2015 13:35 schreef reetspleetzweet het volgende:
Deur open.
"Nee, dank u wel. Goedenavond"
Deur dicht.
Het leven kan zo simpel zijn.
Ja echt geen reet aan, die collectanten zitten echt niet te wachten op van die saaie bewoners!quote:
Das toch niet assertiefquote:Op woensdag 16 december 2015 16:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Wat je zegt ken ik wel een beetje, ik laat hun uit fatsoen het verhaal doen en wimpel ze dan meestal alsnog af.
Haha, ja dat kan ook, jezelf gewoon als een mongool voordoenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:37 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Das toch niet assertiefIk doe gewoon na elke zin die ze beginnen zoiets als 'BLWUBWUBLWUBLL?" Dan zie je het gezicht vertrekken en draaien ze vanzelf om
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:49 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ja echt geen reet aan, die collectanten zitten echt niet te wachten op van die saaie bewoners!
Ze willen juist een beetje actie!
Want belletje lellen zorgt immers voor problemen!
Als ze daarna moeten rennen voor hun leven dan worden ze tenminste warm als ze tot op het bot nat zijn door de regen!
hee nog een linkjequote:Op donderdag 17 december 2015 13:38 schreef CF87 het volgende:
[..]
Simpel is niet altijd de leukste oplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |