Als er iemand voor de deur staat weet je op voorhand al dat je genaaid gaat wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:36 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan?
Haha, ja je word gelijk als een of andere lul weggezet, maar ze zijn dan wel gauw klaar!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef HSG het volgende:
Sowieso vertrouw ik de collecties d.m.v. automatische overschrijving niet. Je komt er weer moeilijk van af.
Vooral de reactie van die mensen als je nee zegt is vaak hilarisch. Gelijk een gezicht of een toon van dat jij een harteloze en/of ongeïnteresseerd persoon bent.
Nee, en als het pleuriskoud is ga je ook niet uren aan de coordeur staan om al de kleine letters te lezen.. gewoon niet doen dusss.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef HSG het volgende:
Sowieso vertrouw ik de collecties d.m.v. automatische overschrijving niet. Je komt er weer moeilijk van af.
Vooral de reactie van die mensen als je nee zegt is vaak hilarisch. Gelijk een gezicht of een toon van dat jij een harteloze en/of ongeïnteresseerd persoon bent.
goed bezig! deur dichtsmijten voor die gastenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ik meestal doe, deur open - GEEN INTERESSE, FIJNE AVOND - deur weer dicht. Werkt altijd. Alleen als het verkoop is voor plaatselijke doelen koop ik altijd wat.
Wat je zegt ken ik wel een beetje, ik laat hun uit fatsoen het verhaal doen en wimpel ze dan meestal alsnog af.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:22 schreef James_R het volgende:
Sowieso elke vorm van het persoonlijk benaderen van mensen voor geld is klachtwaardig.
Als je enigszins assertief ben wimpel je ze gemakkelijk af, maar ken genoeg mensen die het moeilijk vinden om 'nee' te zeggen tegen dat soort lui..
Het is helemaal niet moeilijk, gewoon altijd vriendelijk en beleefd 'nee dank je geen interesse' zeggen met een (geforceerde) glimlach en doorlopen.. Daar beledig je die mensen heus niet mee.. Waarom helemaal hun verhaal aan gaan zitten horen?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Wat je zegt ken ik wel een beetje, ik laat hun uit fatsoen het verhaal doen en wimpel ze dan meestal alsnog af.
Okee, goed verhaal..quote:Op woensdag 16 december 2015 16:27 schreef James_R het volgende:
[..]
Het is helemaal niet moeilijk, gewoon altijd vriendelijk en beleefd 'nee dank je geen interesse' zeggen met een (geforceerde) glimlach en doorlopen.. Daar beledig je die mensen heus niet mee.. Waarom helemaal hun verhaal aan gaan zitten horen?
Kan overigens wel pissig worden op van die lui die er kennelijk niet tegen kunnen als ze je niks kunnen aansmeren (Die zichzelf Jordan Belfort vinden en een keer zo'n boek hebben gelezen en denken dat ze opeens sluwer / slimmer zijn dan iedereen), en je niet met rust laten zodra je hebt aangegeven geen interesse te hebben.
Zat ooit een keer op station Amsterdam Zuid een broodje te eten buiten, komt zo'n verkoop chick van WNF naar me toe, ik : Nee dank je, geen interesse. Zij : ''Ja maar ik kom toch even naast je zitten'' ik ''Nee dank je, echt geen behoefte aan'' Zij : ''Luister gewoon heel even naar mijn verhaal''
Toen begon ik wel even in het duits te schreeuwen tegen haar..
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef pl4kkie het volgende:
Wat ik meestal doe, deur open - GEEN INTERESSE, FIJNE AVOND - deur weer dicht. Werkt altijd.
Zo erg ben ik nou ook weer niet. Heb nog wel het fatsoen om de deur open te doen maar meer dan dat ook echt niet. Soms zit ik boven als ze aanbellen, dan blijf ik wel zitten. Ze kunnen me toch niet zien. Ben dan ''niet thuis''quote:Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Je kunt dit ook door de brievenbus roepen. Hoef je de deur ook niet meer open te doen.![]()
Klopt, ja die machtigingen vind ik maar een rare manier, daar trapt niemand in dus haal je ook niks op lijkt me..quote:Op woensdag 16 december 2015 18:59 schreef geevee het volgende:
Ik weet wat je bedoeld zei dat ik geen interesse had en ging toen nog een keer hetzelfde verhaaltje afdraaien net of ik het niet begrepen had.
Of langskomen voor een goed doel en je dan meteen een machtiging willen laten tekenen (voor automatisch overschrijven) wat muntjes heb ik meestal wel in huis maar een machtiging dat kunnen ze wel vergeten.
Haha, ja dat zal ook prima werken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:57 schreef Aiciu het volgende:
"Goedemiddag, je hebt vast een mooi script geoefend, maar ik trap er niet in."
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef bruinwerker het volgende:
Ik ging altijd langs de deur om verjaardagskaarten te verkopen voor gehandicapte lepra kinderen in Afrika. Hield ik de helft van het geld zelf en de rest naar het goede doel.
Absolute eindbaas!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:15 schreef bruinwerker het volgende:
Ik ging altijd langs de deur om verjaardagskaarten te verkopen voor gehandicapte lepra kinderen in Afrika. Hield ik de helft van het geld zelf en de rest naar het goede doel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |