Je hoeft echt niet bang voor mij te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Zeg Guttecoven, ken je ene Nouri? (weet ik veel hoe je het moet spellenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KONIJNTJE WAAR BEN JE VERDOMME MOET IK JE UIT EEN KLOTE HOED TOVEREN?
Nee man, ik woon ook niet precies in guttecoven wel in de buurt. Guttecoven man man wat een klote dorp is dat, echt een stront dorp ruikt er altijd =naar klote stront man..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeg Guttecoven, ken je ene Nouri? (weet ik veel hoe je het moet spellen)
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Iedereen is dronken
Blijven lurken heeft geen zin zo zonder Geerd!
Komt hij eindelijk eens langs met zijn smerige lurker hoofd.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Iedereen is dronken
Blijven lurken heeft geen zin zo zonder Geerd!
Nou vooruit.. maar niet te hard, ik ben een gevoelig typjequote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?
Daar geniet hij wel van hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duzzy hoe gaat het met je man mag ik jeop je bil slaan?
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:46 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Nou vooruit.. maar niet te hard, ik ben een gevoelig typje
Laat mij hier even buiten bittequote:Op woensdag 16 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.Lekkere speel kameraad: @
TRIO wij twee met Renwan.
quote:Op woensdag 16 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekker lekker lekker!! Ik zal heel zacht doen.Lekkere speel kameraad: @
TRIO wij twee met Renwan.
Gast, ik heb zijn zus geraakt. Succes ermeequote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
NEIN DU SOLST MIT TUN DAS IST EIN BEFEHL!
HAH JE ZUSJEquote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]dan neem ik een flinke spatel mee..
Netjs dat doen we!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]dan neem ik een flinke spatel mee..
Doet die toch ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugde we vragen Geerd ook wel mee..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Gast, ik heb zijn zus geraakt. Succes ermee
Zijn zus raken met Geerd? Ik teken ervoorquote:
Jupquote:
HET RAARste woord is eigenlijk Limburgs voor we gaan naar huisquote:
WAT DOE JE?!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
NEe man ik klap renwan dadelijk wel..Maak je geen zorgen i kbescherm je.
GEERd IS DE BESTE GODquote:Op woensdag 16 december 2015 01:51 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik lees vaak Zeus.. das een god.. Geerd>God
GeerdGodquote:Op woensdag 16 december 2015 01:51 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik lees vaak Zeus.. das een god.. Geerd>God
geen idee man denk het wel, denk het wel. Maar de grote Geerd spreekt nu tot mij, de profeet weet het niet op dit moment. Maar denk dat dit wel voorkomt ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:56 schreef Duzzy het volgende:
Hebben we bij het Geerdisme trouwens ook een vaste dag om te vasten? Dat je niet mag eten bij zonsopkomst tot hij weer onder is maar alleen bier mag drinken tussen die tijden?
Nee zit nu aan de jenever man, hoe gaat het met jou ik wil praten. .... praat nederlands met me schvmertquote:
Ik zit nu op een halve.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee zit nu aan de jenever man, hoe gaat het met jou ik wil praten. .... praat nederlands met me schvmert
Hierzoquote:Op woensdag 16 december 2015 02:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
laat me niet in de steek man..... Mannenn waar zijn jullie.
Ik zit na te denken dat ik zo nog wat moet gaan doenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice man wat ben je aan het doen? Lekker aan het feesten?
doe dan lekker mee met mij ik ben al vrij ver heen.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zit na te denken dat ik zo nog wat moet gaan doen
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.quote:
Bestge baas uik gou van jou hou van jou, kusje op je rechterbalzak!quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.
Sneeuw-leeuw
Sneeuw, ga naar bed man. Het is nu wel klaar!quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
ik slacht mezlef halal wat een flakal.
Zometeen man.. Komt goed! dit komt helemaal goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Sneeuw, ga naar bed man. Het is nu wel klaar!
Heb ik 2 balzakken ja?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bestge baas uik gou van jou hou van jou, kusje op je rechterbalzak!
Genen ideem an wat jij wil ik volg gewoon wat jij zeg,,, ik heb wil zin in die lekkere vleesbout die je daar hoog houdt en ik voel mijn wang samentrekken.quote:
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij is zich er al niet meer van bewust dat ie naast de fles jenever al een krat achter de kiezen heeft.
Sneeuw-leeuw
Sneeuw gaat nu maffenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.
Nuchter zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook door rum weer nuchterder te worden.
Ik doe een pogingquote:Op woensdag 16 december 2015 02:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je verstandig met 'm gesproken?
Wist ik veelquote:Op woensdag 16 december 2015 02:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien was het een uur geleden slimmer geweest
Hier ging het fout...quote:
quote:Op [ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd - #26 15 december 2015 22:55[/url] schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gladiator opengetrokken in de naam van Geerd
Tering man, we maakten ons haast zorgenquote:
Alsof een profeet kan sterven, zonder een aardbeving te veroorzaken.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:25 schreef renwan het volgende:
Sneeuw
[..]
Tering man, we maakten ons haast zorgen
Komt er dit jaar nog sneeuw?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alsof een profeet kan sterven, zonder een aardbeving te veroorzaken.Je onderschat ons profeten.
Klopt maar ook een profeet vergrabbeld zich wel eens aan de drank en dan weet hij niks meer.quote:
We lullen alles plat hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar ook een profeet vergrabbeld zich wel eens aan de drank en dan weet hij niks meer.
Ik lul alles zat, maar vertel me eens die man op de motor dat is een baas, waar komt hij vandaan? Wie ben jij en hoe voel jij je vandaag?quote:
Ben een kloon eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik lul alles zat, maar vertel me eens die man op de motor dat is een baas, waar komt hij vandaan? Wie ben jij en hoe voel jij je vandaag?
Oh een kloon, waaarokm zou je klone nman gewoon je zelf zijn lekker met mij in een kruiwagen genieten met een stukje stro tussen onze lipen lopend zittend gewoon relaxen ja toch?quote:
Tsja, dit is nu de vroegste zonder streep.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh een kloon, waaarokm zou je klone nman gewoon je zelf zijn lekker met mij in een kruiwagen genieten met een stukje stro tussen onze lipen lopend zittend gewoon relaxen ja toch?
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Is Geerd al uit de hel van FOK! gevlogen en heeft hij de duivelmodjes toen meteen anaal vernederd?
Oei oei dat klinkt niet goed man, sterkte veel sterkte ouwe road rager.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tsja, dit is nu de vroegste zonder streep.
Amenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.
Gaat Geerd werken?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.
Heeft ie een beugel?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEerd heeft het veel zwaarder hij sis ook nog een god ernaast.
Hoe ging de vergadering? Hadden ze gemerkt dat je gedronken had?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooi gelyid is DST slaao lekker man. Ik Ben weh voetsjieg.
Ze zijn nu nog bezig om 'm wakker te maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 05:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe ging de vergadering? Hadden ze gemerkt dat je gedronken had?
Roosje, zulke tijden kunnen echt nietquote:Op woensdag 16 december 2015 05:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe ging de vergadering? Hadden ze gemerkt dat je gedronken had?
Ach, meneer is een keer niet de hele nacht opquote:Op woensdag 16 december 2015 07:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Roosje, zulke tijden kunnen echt niet
Ik ben nooit de hele nacht op joh lamlulquote:Op woensdag 16 december 2015 08:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ach, meneer is een keer niet de hele nacht op
Zat me net ook af te vragen of hij nog leeft, tevens welkomquote:Op woensdag 16 december 2015 10:25 schreef Duzzy het volgende:
Ik vraag mij af of sneeuw-leeuw geen alcoholvergiftiging heeft.
Die moet pas rond 1 uur beginnen, zal wel liggen te maffenquote:
Ohja pics van je zusjequote:Op woensdag 16 december 2015 10:25 schreef Duzzy het volgende:
Onkruid vergaat niet zo snelquote:Op woensdag 16 december 2015 10:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Zat me net ook af te vragen of hij nog leeft,
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:25 schreef Duzzy het volgende:
quote:
quote:
Haten op gezelligheidquote:Op woensdag 16 december 2015 10:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Oja en ik ga wat minder hangen in Geerd Café. Zit hier elke avond te lang.
Ze wil me geen selfie doorsturenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoort je post history ook bij de keuring?quote:Op woensdag 16 december 2015 05:49 schreef Monopoly het volgende:
Eerst maar eens naar Amersfoort. Kijken of we de keuring weer overleven. Gister geen druppel gehad en lag om 20.00 uur al op bed
Heb 's ochtends nog lekker geslapenquote:Op woensdag 16 december 2015 07:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Roosje, zulke tijden kunnen echt niet
lekker brak jongen?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
KLB / Wordt raar aangekeken aangezien ik geen bier drink
Sowieso geen bier drinkenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Brak zijnquote:
Goed zoquote:Op woensdag 16 december 2015 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Brak zijn![]()
Gewoon gedragen als een echte man en eroverheen drinken!
De enige vent die positief heeft gestemd op mij in de KLB verkiezing.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Beetje hoofdpijn beetje motorisch beperkt maar zoals konijn zegt gewoon overheen drinken.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2269594/6/25#p158
280046]woensdag 16 december 2015 12:10[/url] schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
De enige vent die positief heeft gestemd op mij in de KLB verkiezing.
KLB verkiezing._!
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 16 december 2015 12:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Beetje hoofdpijn beetje motorisch beperkt maar zoals konijn zegt gewoon overheen drinken.
Alweer wakker?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd zou het zo willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Niets beter dan een ontbijtje met een Jus D'vodka
Sneeuw-held leeftquote:Op woensdag 16 december 2015 12:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Die ligt nog te maffen, hij wordt pas een kwartiertje voordat hij moet gaan werken wakker!quote:
Het is dan ook een trollquote:Op woensdag 16 december 2015 12:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vind het wel zorgelijk dat er mannen zijn die geen bier lusten. Dat moet toch een mentale stoornis zijn. Een ziekte in de Smaakpapillen. Kan anders niks bedenken.
Daarom praat Etsu altijd tegen jequote:
Die mannen hebben gewoon een probleem. Of met zichzelf of met hun kort pittig kapsel. Een echte man komt thuis en heeft het mannelijk recht om lekker tv te gaan kijken met een biertje erbij totdat vrouwlief het eten op tafel heeft staan!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar neemt niet weg dat er mannen zijn die serieus geen bier drinken.
Heb Etsu al een tijdje niet meer gespot, post die alweer?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daarom praat Etsu altijd tegen je
Geen idee, is meer van de klb scquote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb Etsu al een tijdje niet meer gespot, post die alweer?
Daar kom ik al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 16 december 2015 12:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geen idee, is meer van de klb sc
Mijn neefje was echt een kasthomo, lust eerst geen bier, dan opeens wel na paar jaar gaat hij altijd uit. Zijn ouders maken hem een soort player, maar die kerel is nog verleger dan welke maagd in het maagfentopic van r en p dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mannen hebben gewoon een probleem. Of met zichzelf of met hun kort pittig kapsel. Een echte man komt thuis en heeft het mannelijk recht om lekker tv te gaan kijken met een biertje erbij totdat vrouwlief het eten op tafel heeft staan!
Geen reet aan daarquote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kom ik al een tijdje niet meer
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haatquote:Op woensdag 16 december 2015 12:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn neefje was echt een kasthomo, lust eerst geen bier, dan opeens wel na paar jaar gaat hij altijd uit. Zijn ouders maken hem een soort player, maar die kerel is nog verleger dan welke maagd in het maagfentopic van r en p dan ook.
Daarom heb ik het ook links laten liggen. Heb er nog een tijdje selectief gepost en gelurkt, maar het gaat altijd over hetzelfdequote:
fuck dit klinkt als mij waz dezequote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haat
Kan niet wachten man. Staat hij een beetje in de fitness met ectobody. Sowieso ben ik blij dat ik niet meer fitness. Kan je je eigen gewicht bankdrukken heb je wat gehad. Je moet gewoon je krat of palletbier kunnen dragen en dan zit je goed. Misschien zijn dit soort maagden aangeboren man.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haat
Ahah, dit syntoom wijst op een 'kasthomo' met verlatingsangst omdat de patiënt denkt dat zijn vrienden en ouders heb de deur wijzen vanwege zijn geaardheid!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
fuck dit klinkt als mij waz deze
behalve het kasthomo gedeelte
Ze praten altijd over tieten van meloewa of zo die erg lekker zijn heb ik vernomen. Of flirten ze met een andere en dan gaan ze politiek correct doen, dan doen ze alsof ze sociaal leven hebben en fokken ze tot laat in de nacht.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook links laten liggen. Heb er nog een tijdje selectief gepost en gelurkt, maar het gaat altijd over hetzelfde
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dit syntoom wijst op een 'kasthomo' met verlatingsangst omdat de patiënt denkt dat zijn vrienden en ouders heb de deur wijzen vanwege zijn geaardheid!
Ik zou me geen zorgen maken, het proces ondergaan en uiteindelijk zul je zien dat je ouders en de twee vrienden die je hebt je zullen begrijpen en ondersteunen in je geaardheid!
Ah, hij zit dus in de fitness fase. Duidelijk heeft meneer een laag zelfbeeld en wil dit nu compenseren met ectobodyquote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan niet wachten man. Staat hij een beetje in de fitness met ectobody. Sowieso ben ik blij dat ik niet meer fitness. Kan je je eigen gewicht bankdrukken heb je wat gehad. Je moet gewoon je krat of palletbier kunnen dragen en dan zit je goed. Misschien zijn dit soort maagden aangeboren man.
Waarom zit jij dan gewoon wel in KLB SC de hele tijdquote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ze praten altijd over tieten van meloewa of zo die erg lekker zijn heb ik vernomen. Of flirten ze met een andere en dan gaan ze politiek correct doen, dan doen ze alsof ze sociaal leven hebben en fokken ze tot laat in de nacht.
Soberso is Geerd de enige die er vrede mee heeft en een zen status heeftquote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
Geerd is denk ik de enige maagdenbaas. Echt de enige die het goed kan pullen.
En zijn ouders zeggen dat hij breed wordt. Echt zo'n kind dat alles moet bewijzen zodat pappie en mammie kunnen pochen. Gelukkig kan ik gewoon de alcoholist zijn die geerd volgt tot in zijn dood.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, hij zit dus in de fitness fase. Duidelijk heeft meneer een laag zelfbeeld en wil dit nu compenseren met ectobody
En zich maar afvragen waarom meneer nog geen meisje mee naar huis heeft genomen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En zijn ouders zeggen dat hij breed wordt. Echt zo'n kind dat alles moet bewijzen zodat pappie en mammie kunnen pochen. Gelukkig kan ik gewoon de alcoholist zijn die geerd volgt tot in zijn dood.
De hele tijd? Ga zoeken dan hoeveel posts ik er heb? Denk dat het er nog geen 100 zijn in totaal. Dus dat valt wel mee en toen was de Geerd SC er ook nog niet man. Je doet alsof ik een schrammetje heb waar een druppel bloed uit komt, en ik daaraan dood aan het bloeden ben. Kom nou pausje.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan gewoon wel in KLB SC de hele tijd
Die zit vol met tering downy's die precies zo leven als jij hierboven vermeldt.
Dat maakt hem baas. Hij tikt bier weg en accepteert het hij zou iedereen doen maar hij forceert niks! Hij fapt met plezier zonder tranen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso is Geerd de enige die er vrede mee heeft en een zen status heeft
Nou ik kwam je naam eergisteren nog tegen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 12:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De hele tijd? Ga zoeken dan hoeveel posts ik er heb? Denk dat het er nog geen 100 zijn in totaal. Dus dat valt wel mee en toen was de Geerd SC er ook nog niet man. Je doet alsof ik een schrammetje heb waar een druppel bloed uit komt, en ik daaraan dood aan het bloeden ben. Kom nou pausje.
Het is PN maar die van een mug een olifant wil maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De hele tijd? Ga zoeken dan hoeveel posts ik er heb? Denk dat het er nog geen 100 zijn in totaal. Dus dat valt wel mee en toen was de Geerd SC er ook nog niet man. Je doet alsof ik een schrammetje heb waar een druppel bloed uit komt, en ik daaraan dood aan het bloeden ben. Kom nou pausje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is PN maar die van een mug een olifant wil maken.Nee kom ook niet meer in KLb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me best beter willen voelen hoe doe ik dat?'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat maakt hem baas. Hij tikt bier weg en accepteert het hij zou iedereen doen maar hij forceert niks! Hij fapt met plezier zonder tranen.
Ja wat een autist is dat zijn moeder werd vijftig, groot feest eten laten komen etc. Zit hij boven gitaar te spelen, moet hij geroepen worden voor het eten schept hij wat op gaat hij boven gitaar spelen weer. Eten en al daar op eten.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zich maar afvragen waarom meneer nog geen meisje mee naar huis heeft genomen waarschijnlijk
Ik zou eens met je ouders gaan praten of desnoods met een psycholoog mochten je ouders je niet kunnen helpen!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee kom ook niet meer in KLb.
Zou me best beter willen voelen hoe doe ik dat?
wutquote:Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja wat een autist is dat zijn moeder werd vijftig, groot feest eten laten komen etc. Zit hij boven gitaar te spelen, moet hij geroepen worden voor het eten schept hij wat op gaat hij boven gitaar spelen weer. Eten en al daar op eten.
Duidelijk een potentiële zolderkamerautist!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja wat een autist is dat zijn moeder werd vijftig, groot feest eten laten komen etc. Zit hij boven gitaar te spelen, moet hij geroepen worden voor het eten schept hij wat op gaat hij boven gitaar spelen weer. Eten en al daar op eten.
Oh ja 1 post van de 301. Poehoe ik had echt het leeuwendeel van het topic.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nou ik kwam je naam eergisteren nog tegen ofzo
Ben niet depri rustig maarquote:Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eens met je ouders gaan praten of desnoods met een psycholoog mochten je ouders je niet kunnen helpen!
Toch zou ik je aanraden om eens een goed gesprek te hebben met je ouders! Zul je zien dat je er van opknapt als je hem verteld over je geaardheid!quote:
Er was wel een makker beetje alternatieve kerel met lang haar. Misschien zoals je je deadprez voor zou stellen die was ook bij hem. Samen zaten ze op die kamer misschien de kast homo uit de kast te trekken. Vroeger vroeg hij aan zijn moeder of ik met hem wilde spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk een potentiële zolderkamerautist!
Ik praat gewoon met mijn ouders ik weet niet hoe jij dat doet maar volgens mij zeg je "hoi" en ren je dan naar boven om op de zolder te zitten kijken in oude verhuisdozen en met geesten te pratenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zou ik je aanraden om eens een goed gesprek te hebben met je ouders! Zul je zien dat je er van opknapt als je hem verteld over je geaardheid!
Niets mis met homo zijn, kan je gewoon vooruit komen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zou ik je aanraden om eens een goed gesprek te hebben met je ouders! Zul je zien dat je er van opknapt als je hem verteld over je geaardheid!
Precies hierom zou ik je aanraden om eens een goed gesprek te hebben met iemand anders dan de geesten waar je tegen praat!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik praat niet met mijn ouders ik zeg "hoi" en ren dan naar boven om op de zolder te zitten kijken in oude verhuisdozen en met geesten te praten
Hij is een profeet en spreekt niet met geesten, maar met Geerd, de stem van Geerd krijg ik ook steeds. Als ik lekkere chicks zie dan hoor ik een stem die zegt 'zou haar doen'quote:Op woensdag 16 december 2015 12:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik praat gewoon met mijn ouders ik weet niet hoe jij dat doet maar volgens mij zeg je "hoi" en ren je dan naar boven om op de zolder te zitten kijken in oude verhuisdozen en met geesten te praten
De KLB is sowieso kut.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:39 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar bedoel KLB en KLB SC afzeiken maar er wel lekker in posten is natuurlijk raar
Precies, tegenwoordig hoef je niet eens meer een klooster in om aan je trekken te komen!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niets mis met homo zijn, kan je gewoon vooruit komen.
Heb een vaag vermoeden dat je nog enigszins beneveld bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is een profeet en spreekt niet met geesten, maar met Geerd, de stem van Geerd krijg ik ook steeds. Als ik lekkere chicks zie dan hoor ik een stem die zegt 'zou haar doen'
Vanavond weer lekker een paar biertje klappen in Uw naamquote:
Paus kan gewoon homo zijn als hij wil, last zal van zijn schouders vallen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, tegenwoordig hoef je niet eens meer een klooster in om aan je trekken te komen!
Klein beetje hoofdpijn man echt een klein vleugje. Ben wel lang in bed gebleven maar het was het waard want ik ben de dienaar van uw grootheid. Lang leven Geerd en dat onze harten ontvankelijk mogen zijn voor de liefde van deze grote goeie reus!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker een paar biertje klappen in Uw naam
Zekers !!! Zo ff naar enschede apeldoorn enschede zwolle 6 uurtjes.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker een paar biertje klappen in Uw naam
Fapje er al opzitten?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zekers !!! Zo ff naar enschede apeldoorn enschede zwolle 6 uurtjes.
In enschede ff kapsalon klappen !!
Kapsalon is altijd een goed idee! Heb er gister na het werk nog een geklapt!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zekers !!! Zo ff naar enschede apeldoorn enschede zwolle 6 uurtjes.
In enschede ff kapsalon klappen !!
Een paar blondbiertjes zijn ook altijd goed te doenquote:Op woensdag 16 december 2015 12:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]misschien moet ik weer gladiatoren halen of gewoon blondbier weg tikken.
De Baasquote:Op woensdag 16 december 2015 12:56 schreef Geerd het volgende:
Zo omkleden en gaan !! Eerst handjes wassen natuurlijk anders raakt het koffiemeisje nog indirect zwanger !!
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:56 schreef Geerd het volgende:
Zo omkleden en gaan !! Eerst handjes wassen natuurlijk anders raakt het koffiemeisje nog indirect zwanger !!
Ja alleen altijd klote smaak in de mond als je wakker bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paar blondbiertjes zijn ook altijd goed te doen![]()
Lekker tijdens het voetbal om er een paar weg te tikken
Gewoon een glas water bij ieder biertje drinken, heb je geen last van brakheid en is de nasmaak 's ochtens minder!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja alleen altijd klote smaak in de mond als je wakker bent.
Moest jij niet werken vandaag?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:16 schreef renwan het volgende:
Godver ik kijk ook ff niet hier zeg
Hoi Sneeuw
Werkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest jij niet werken vandaag?
Yo renniewanniequote:Op woensdag 16 december 2015 13:16 schreef renwan het volgende:
Godver ik kijk ook ff niet hier zeg
Hoi Sneeuw
Bedankt man goeie tip. Zal alleen moeten pissen als een reiger.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een glas water bij ieder biertje drinken, heb je geen last van brakheid en is de nasmaak 's ochtens minder!
Waarom had ik dat dan in mijn hoofd zittenquote:
Dat is dan wel weer een nadeel van deze methode.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man goeie tip. Zal alleen moeten pissen als een reiger.
Morgen moet ik wel even, misschien dat je daarmee in de war bentquote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom had ik dat dan in mijn hoofd zitten
Dat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen moet ik wel even, misschien dat je daarmee in de war bent
Van bier moet ik sowieso om het kwartier pissenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man goeie tip. Zal alleen moeten pissen als een reiger.
Geerd neukt zwaartekracht de moederquote:
Je bent er aardig ondersteboven van!quote:
Geerd neukt iedereen de moederquote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd neukt zwaartekracht de moeder
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd neukt zwaartekracht de moeder
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een nadeel van deze methode.
Jij autist, neem een voorbeeld aan mij:quote:Op woensdag 16 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
Deze SC heeft mijn post aantal wel weer omhoog gekickt
quote:(gemiddeld 2 per dag)
En dan lekker spetteren door je hele slaapkamerquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?
Of een koelkast op je toilet zetten, tv aan de muur hangen en lekker met je laptop daar gaan zitten fokkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?
Woensdag 16 december is nu uitgeroepen tot de dag van op z'n kop. Deze heilige dag nemen we op in het kanon en zal jaarlijks gevierd worden.quote:
Geen slecht idee man.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een koelkast op je toilet zetten, tv aan de muur hangen en lekker met je laptop daar gaan zitten fokken
Lekker nadruppelen. Geerd weet!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan lekker spetteren door je hele slaapkamer
Dat is wel een klassieker jaquote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef renwan het volgende:
Doet me weer aan dit topic denken
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Geen idee zit ff te chillen/wakker worden in de onbemande cabine !quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zitten er al geile chicks in de trein Geerd?
Prima.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Woensdag 16 december is nu uitgeroepen tot de dag van op z'n kop. Deze heilige dag nemen we op in het kanon en zal jaarlijks gevierd worden.
quote:Op woensdag 16 december 2015 01:56 schreef Duzzy het volgende:
Hebben we bij het Geerdisme trouwens ook een vaste dag om te vasten? Dat je niet mag eten bij zonsopkomst tot hij weer onder is maar alleen bier mag drinken tussen die tijden?
Elke dag toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Prima.
Doet mij weer denken aan de vraag die ik eerder op de dag stelde..
[..]
Godver ik wil ook HC worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee zit ff te chillen/wakker worden in de onbemande cabine !
Oud op nieuw misschien. Alleen savonds eten als de zon onder is.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Prima.
Doet mij weer denken aan de vraag die ik eerder op de dag stelde..
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabinequote:Op woensdag 16 december 2015 13:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver ik wil ook HC worden.
Ik ben aan het wachten op een vacature.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabine![]()
Wat een droombaan! Waar kan ik solliciteren
Geerd zal vast wel een goed woordje voor ons kunnen doen!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een vacature.
Klotezooi. Ik hekel facebook.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:34 schreef renwan het volgende:
Kutfacebook, waarom stel je bij pagina's die je misschien leuk vind het bedrijf van mijn ex voor?![]()
Www. Werken bijns.nl. Nlquote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabine![]()
Wat een droombaan! Waar kan ik solliciteren
Ik ga zo door de vacatures heen kijkenquote:
Omdat Zuckenburg denkt dat je behoefte hebt aan een verzetje?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:34 schreef renwan het volgende:
Kutfacebook, waarom stel je bij pagina's die je misschien leuk vind het bedrijf van mijn ex voor?![]()
quote:Hoofdconducteur Den Haag
renwan heeft altijd alle gelukquote:
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten wordenquote:
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
renwan heeft altijd alle geluk
*sollicitatiebrief is één woord.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.
Ik ben serieus ermee bezig jaquote:
Oh man, Geerd je moet mij helpen HC worden zodra iets is in de buurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten worden
Ik zou gaan uitkijken dat ze je zometeen niet op personeelszaken willen hebben!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten worden
renwan is going places!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man gaat carrière maken.
Moest lachen. Geerd wat een baas ongelofelijk baas.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou gaan uitkijken dat ze je zometeen niet op personeelszaken willen hebben!
Daar ben ik echt slecht in, ik had zelf de boa bij een ROC gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.
Misschien moet ik de boa halen dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar ben ik echt slecht in, ik had zelf de boa bij een ROC gehaald.
Dus dat scheelde NS natuurlijk al geld
Wat een baas.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:42 schreef Geerd het volgende:
Dibble! !die is nu hc als het goed is !! Maar niet echt actief meer op Fok volgens mij
Held !!!vooral termen als deescalerend optreden veiligheid voorop.quote:
Heb je dat nog niet gedaan dan ?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zal ik gewoon een open sollicitatie sturen een keer?
Ik ben nachtportier, gepast optreden in geval van calamiteitenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Held !!!vooral termen als deescalerend optreden veiligheid voorop.
Samenwerking proactief geilen ze wel op
Soberso wat kwaliteiten opnoemen en onder de noemer nachtportier en barman gooien, ze zullen van hun stoel af soppenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben nachtportier, gepast optreden in geval van calamiteiten
Ik dacht ik wacht tot een functie vrij is. Maar ik moet eigenlijk gewoon een open sollicitatie doen. Wat denk jij Geerd?quote:
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht tot een functie vrij is. Maar ik moet eigenlijk gewoon een open sollicitatie doen. Wat denk jij Geerd?
Fuck ik heb niets van zulke termen. Renwan heeft echt mega harde kans deze baan te scoren. Geerdver ben zelfs tikketje jaloers.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wat kwaliteiten opnoemen en onder de noemer nachtportier en barman gooien, ze zullen van hun stoel af soppen
Ja hopelijk werkt dat. Godver ik ga er straks eens voor zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!
Zou het koffiemeisje er naar laten kijken, ze kan je er wel vanaf helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |