Komt er dit jaar nog sneeuw?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alsof een profeet kan sterven, zonder een aardbeving te veroorzaken.Je onderschat ons profeten.
Klopt maar ook een profeet vergrabbeld zich wel eens aan de drank en dan weet hij niks meer.quote:
We lullen alles plat hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt maar ook een profeet vergrabbeld zich wel eens aan de drank en dan weet hij niks meer.
Ik lul alles zat, maar vertel me eens die man op de motor dat is een baas, waar komt hij vandaan? Wie ben jij en hoe voel jij je vandaag?quote:
Ben een kloon eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik lul alles zat, maar vertel me eens die man op de motor dat is een baas, waar komt hij vandaan? Wie ben jij en hoe voel jij je vandaag?
Oh een kloon, waaarokm zou je klone nman gewoon je zelf zijn lekker met mij in een kruiwagen genieten met een stukje stro tussen onze lipen lopend zittend gewoon relaxen ja toch?quote:
Tsja, dit is nu de vroegste zonder streep.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh een kloon, waaarokm zou je klone nman gewoon je zelf zijn lekker met mij in een kruiwagen genieten met een stukje stro tussen onze lipen lopend zittend gewoon relaxen ja toch?
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Is Geerd al uit de hel van FOK! gevlogen en heeft hij de duivelmodjes toen meteen anaal vernederd?
Oei oei dat klinkt niet goed man, sterkte veel sterkte ouwe road rager.quote:Op woensdag 16 december 2015 02:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tsja, dit is nu de vroegste zonder streep.
Amenquote:Op woensdag 16 december 2015 02:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.
Gaat Geerd werken?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is al terug ja, maar slapen morgne vroege dienst.
Heeft ie een beugel?quote:Op woensdag 16 december 2015 02:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEerd heeft het veel zwaarder hij sis ook nog een god ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |