Omdat hij waarschijnlijk nog steeds geen bier drinkt..quote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef Dven het volgende:
Waarom open je dit topic eens in de zoveel maanden?
Hij moet vooral geen bier drinken en er nooit aan beginnen. Ik ben gewoon benieuwd waarom hij dat bijna maandelijks met FOK! wil delen.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:01 schreef CF87 het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk nog steeds geen bier drinkt..
Eerste topic over dit onderwerp van mequote:Op woensdag 16 december 2015 10:00 schreef Dven het volgende:
Waarom open je dit topic eens in de zoveel maanden?
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:07 schreef CF87 het volgende:
Je bent gewoon een pussy als je geen bier drinkt..
Aan beiden geen behoefte aanquote:Op woensdag 16 december 2015 10:06 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Maar 'er geen behoefte aan hebben' is ook maar een halve motivatie. Heb je geen behoefte aan de smaak (i.e. je lust het niet) of wil je niet dronken worden?
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:07 schreef CF87 het volgende:
Je bent gewoon een pussy als je geen bier drinkt..
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja, maar ben niet gay. Vind 2 meiden leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:16 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ben je gay ofzo die met zijn beentje over elkaar zit om een puntzak te kweken?
Ok. Samen drinken wordt door velen gezien als een sociale conventie, een soort bondingsmiddel. Veel anekdotes tussen vrienden beginnen vaak met "Toen wij helemaal wappie waren..." Mensen die je minder goed kennen kunnen denken dat je jezelf buiten dat bondingsproces wilt plaatsen. Ze vinden je dan een beetje saai. Niets van aantrekken, je echte kameraden doen daar niet moeilijk over.quote:
Neem die houding permanent aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zit regelmatig met mijn benen over elkaar ja.
UVT / Starten met drinken?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:19 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Ok. Samen drinken wordt door velen gezien als een sociale conventie, een soort bondingsmiddel. Veel anekdotes tussen vrienden beginnen vaak met "Toen wij helemaal wappie waren..." Mensen die je minder goed kennen kunnen denken dat je jezelf buiten dat bondingsproces wilt plaatsen. Ze vinden je dan een beetje saai. Niets van aantrekken, je echte kameraden doen daar niet moeilijk over.
Toch kan ik alleen maar aanraden om gewoon eens een slok te proeven. Als je het lekker vind kun je met mate gewoon eens een pilsje vatten. Vind je het smerig, is je mening alleen maar bekrachtigd.
Ik zou hulp gaan zoeken voordat het te laat is..quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
UVT / Starten met drinken?
Had hier al de vraag gesteld, toen werd het afgeraden
Vreemd. Ik heb dat met orgasmes.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:59 schreef Erno-BE het volgende:
Ik mis het niet, omdat ik het niet ken. Ook geen behoefte om het te proberen.
Je moet niet beginnen met drinken als je het niet lekker vindt. Maar dat weet je pas als je een keertje geproefd heb. Je weet ook niet of je de nieuwe kerstvla van Campina lust, maar je gaat er niet dood aan door het een keer te doen. Gewoon om je kader te verbreden en alles.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je kunt ook alcohol direct injecteren als je het niet wilt drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
HAhahahahah.. jij bent echt heel 1998!...quote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef KanaalBoot het volgende:
Nederlanders zijn vrij autistisch wanneer het komt op mensen die andere keuzes maken in het leven. Zodra het anders is dan het gros, begrijpen ze je niet en wordt je bestempeld met: raar, gay, saai of iets dergelijks en moeten ze niks van je![]()
Nederlanders
Waarom moet ik hulp zoeken?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:24 schreef CF87 het volgende:
[..]
Ik zou hulp gaan zoeken voordat het te laat is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |