GEERDquote:Op woensdag 16 december 2015 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Super gaaf vooral dat verbodsbord voor Guus
Ik zit mobiel in bed te fappen dus dat is helaas zonder kutquote:Op woensdag 16 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
Moet ik nou gewoon een nieuw deel openen?
quote:06. 164 renwan
Ik dacht dat vandaag wel mee zou vallenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
15. 149 Sneeuw-LeeuwMwoah ik sta er wel weer bij.
quote:
Deze vieze vent zit gewoon de hele tijd hier te lurken hoor ik zojuist via Whatsappquote:
Johquote:Op woensdag 16 december 2015 00:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Na een gladiator smaakt normale pils raar.
Moet je een whiskey proberen.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Na een gladiator smaakt normale pils raar.
JA FU"CK WEET IK TOH NIET!MANquote:
Pfoe.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zal zo wat jameson/glen grant pakken wat denk jij?
En over een paar maanden ook aan 20 extra kilo'squote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
JA FU"CK WEET IK TOH NIET!MAN
Jij hebt de halve SC aan de gladiatoren!!geholpen.
JA FUCK HAD NOG NOOIT EEN GLADIATOR fuck man cut me some slakc.... sjezus stelletje boelers man, beetje kaulo haten op de sneeuw lion ik ben een baas, niet zo baas als geerd maar ik verschuif bergen.quote:
Ik zou voor jameson gaan, iets betere afdronk!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zal zo wat jameson/glen grant pakken wat denk jij?
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respectquote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga morgenavond weer Gladiatoren. Ik denk dat ik er 2 neem.
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga morgenavond weer Gladiatoren. Ik denk dat ik er 2 neem.
[..]
Pfoe.
Zoals echte mannen betaamtquote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
En over een paar maanden ook aan 20 extra kilo's
BIJNA IEDEREEN DANKZIJ JOU!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respect
Ja van die 10% joekels wel. Maar niet teveel, meestal 1 als opmaat naar de whiskey.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respect
24.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...Wat is het perfecte getal gladiatoren denk je?
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...Wat is het perfecte getal gladiatoren denk je?
De ideale gladiator verhouden is 2.5 gladiatoren per anderhalf uurquote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5
Sweet dreams!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Ik ga nu eerst dromen over roosjeroosje
Droomze Geerd!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Droomze. Ik ben ook wel benieuwd naar roosjeroosje.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Die direct klappen achter elkaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5
Als je echt pro bent kun je Gladiator gaan combineren met Kanon, maar dat ga je voelenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ideale gladiator verhouden is 2.5 gladiatoren per anderhalf uur
Slaap lekker onze heilige Geerdquote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Binnen een uur of 3quote:Op woensdag 16 december 2015 00:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die direct klappen achter elkaar?
Als je aan de combo's begint dan zijn de eerste twee weken altijd heavy!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je echt pro bent kun je Gladiator gaan combineren met Kanon, maar dat ga je voelen
Ik zou toch graag nog even de aandacht vestigen op deze viezerik die hier wel meeleest maar niet durft te postenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze vieze vent zit gewoon de hele tijd hier te lurken hoor ik zojuist via Whatsapp
Altijd een mooie gedachten!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
In de wetenschap dat ik weer met jullie kan zijn kan ik goed slapen !!
Bedankt Geerd, we zijn erg blij met jouw aanwezigheid en geestelijke leiding! Slaap lekker je verdient het ouwe reus.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Nu jij weer met ons bent wij ookquote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Daar is Facebook voor.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
IK BEN van de kaart man ik ga chicks zeggen dat ik ze iwl neuken op afacebook omdat het kan!
Jij hebt de OP, doe er wat mee zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou toch graag nog even de aandacht vestigen op deze viezerik die hier wel meeleest maar niet durft te posten
Jij met je ideeënquote:Op woensdag 16 december 2015 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt de OP, doe er wat mee zou ik zeggen
En ik heb bananen in mijn achterjas met een grote komeet genaamd planetuisuhn.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben een niet-neukende werkzoekende ex-student.
Ik heb altijd briljante ingevingen, 60% van de tijd!quote:
SNEEUW RUSTÂÂÂÂGHquote:Op woensdag 16 december 2015 00:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
NNEUEKEN IK BEN EEN NEULKDE BRANDwEER MAN!!!
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd briljante ingevingen, 60% van de tijd!
Das meer dan de helfT!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd briljante ingevingen, 60% van de tijd!
Ik ben neukende, werkende student!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben een niet-neukende werkzoekende ex-student.
Wat is de atmosfeer van Planetuisuhnquote:Op woensdag 16 december 2015 00:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En ik heb bananen in mijn achterjas met een grote komeet genaamd planetuisuhn.
Hey tegenpoolquote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben neukende, werkende student!
Het is er neukend...quote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat is de atmosfeer van Planetuisuhn
De rest van de tijd klap ik gewoon biertjes!quote:
dEZ Baas weet, ik moet fuckin eens gaan verdiepen in pijpen, wil wel een pijp roken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest van de tijd klap ik gewoon biertjes!
Misschien samen een boek schrijven om de tegenstrijdigheden aan te tonen?quote:
Jij neukt tenminste nogquote:Op woensdag 16 december 2015 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest van de tijd klap ik gewoon biertjes!
Scheelt dat die tenminste wel nog leeft, ga je gangquote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de vader!
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met gelukquote:
Prentenboek?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien samen een boek schrijven om de tegenstrijdigheden aan te tonen?
Fuck ik ga het reuzenrad neuken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Scheelt dat die tenminste wel nog leeft, ga je gang
Wat zei je? Ik ben een profeet onder Geerd? En ze werd nat?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met geluk
Soberso een prentenboek met paints van Werkman en Remqo!quote:
Ze stond te soppen waar ik bijstondquote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik ben een profeet onder Geerd? En ze werd nat?
En ik maar werkenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik nog een meisje kunnen hosselen met geluk
Kanh et me voorstellen man... GEERDquote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze stond te soppen waar ik bijstond
Ik ga als ik een baan heb in mijn vrije tijd wel een mooi epos schrijven over deze donkere periode in mijn leven.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso een prentenboek met paints van Werkman en Remqo!
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huisquote:
Baasje, denk je dat ik en Braddie er ook eens overheen mogen?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huis
Waarom lukt mij dat nooit als ik achter de bar sta? Godverquote:
Barman?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb haar op mijn werk ontmoet, eerst vol gieten tegen een leuke fooi en daarna meeslepen naar huis
Barmanquote:
Mij is het ook maar een paar keer geluktquote:Op woensdag 16 december 2015 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat nooit als ik achter de bar sta? Godver
Top Weekquote:Op woensdag 16 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
Volgende week eindelijk weer de hele week in de bar
Wij zitten sowieso te dicht in de buurt van de stad, iedereen gaat daarheenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij is het ook maar een paar keer gelukt
Relax. Kan je ze zo vanaf je bar observeren ... kijken wanneer er een out gaat, meeslepen en volblaffen.quote:
HC staat buiten kijf als beste baan ter wereld, die is helaas niet weg gelegd voor mij!quote:
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaaktequote:Op woensdag 16 december 2015 00:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Relax. Kan je ze zo vanaf je bar observeren ... kijken wanneer er een out gaat, meeslepen en volblaffen.
Viesdik met een lege maag zeker.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaakte
Was wel viesdik
Niet geneukt dan? Je moet je daar overheen zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaakte
Was wel viesdik
Denk het, was de eerste en laatste keer dat ik iemand met zelf meegebrachte drank er niet uitgeschopt heb.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef Scuidward het volgende:
Ik dacht wat zit Celine Dion door mijn muziek te wauwelen, stond Youtube nog open.
[..]
Viesdik met een lege maag zeker.
Gastquote:
Jullie zullen niet extreem duur zijn? Wel beetje pauper ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk het, was de eerste en laatste keer dat ik iemand met zelf meegebrachte drank er niet uitgeschopt heb.
Kanon verkopen we niet
De maan danst, ver weg ergens in een steegje met uitschot. Mensen smokelaar ruiken de kaas van de donuts die lekken uit de spies van mijn bbq..quote:
Blij dat ik in een nette vinexwijk woon.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De maan danst, ver weg ergens in een steegje met uitschot. Mensen smokelaar ruiken de kaas van de donuts die lekken uit de spies van mijn bbq..
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:43 schreef Scuidward het volgende:
? Wel beetje pauper ja.
Omgekeerde, vriend van mij liep
Vinex wijken lopen te bezwijken. Squidward spuit de buurt wit, in zijn pener zit heel veel pit.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Blij dat ik in een nette vinexwijk woon.
Met z'n 2en haar door de draaideur gekegeld?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halen
Wat een waarheden.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vinex wijken lopen te bezwijken. Squidward spuit de buurt wit, in zijn pener zit heel veel pit.
Soberso altijd een fout idee om mensen zelf meegebrachte drank te laten nuttigen. Indrinken doe je thuis!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halen
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegevenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met z'n 2en haar door de draaideur gekegeld?
Nice! Smooth operator.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegeven
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegeven
Ja weet ik ook wel, maar wat ik zeg ik vond haar wel sympathiek dus liet het maar even gaan. Bij mij had ze niet heel veel op, op d'r kamer stond vast nog meerquote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso altijd een fout idee om mensen zelf meegebrachte drank te laten nuttigen. Indrinken doe je thuis!
Gewoon de beste manier nog steedsquote:Op woensdag 16 december 2015 00:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja nu in deze tijd vroeger was het gewoon:
[ afbeelding ]
Het zegt me wel wat, maar nee bedanktquote:Op woensdag 16 december 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
Ben deze sinds paar weken ook aan het waarderen, daarvoor heb ik onder een steen gelegen.
Married to the money introduced her to my stove
Heb wel wat met die foute Amerikaanse hiphop.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Het zegt me wel wat, maar nee bedankt
quote:
Ssst, dat is een geheim.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je Mestreechs bent.
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ssst, dat is een geheim.
Daarbij, geluisterd en ik word er niet goed van. De tering
Als ik dan aan mijn tijd in Maastricht denk komt dit nummer naar boven:quote:Op woensdag 16 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je Mestreechs bent.
Zo van je weet dat je in het afvoerputje van Nederland woont maar je moet je er ook absoluut naar gedragenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:54 schreef Scuidward het volgende:
Het kneusje van Maastricht. Dat is wel heel erg laag is het niet.
Zo iemand die Onno Hoes als positieve pr kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo van je weet dat je in het afvoerputje van Nederland woont maar je moet je er ook absoluut naar gedragen
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?quote:
Kan je het niet meer praten man? Fuck man geen Limburgs kunnen spreken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?
Hij klinkt zelfs als een faggotquote:Op woensdag 16 december 2015 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?
Ik had 2 jaar geleden mijn oma uit limburg aan de telefoon en die verzocht me om gewoon Nederlands te spreken omdat ze mijn Limburgs niet meer begreepquote:Op woensdag 16 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan je het niet meer praten man? Fuck man geen Limburgs kunnen spreken.
Fuck man, ik zou echt mijn Limburgs niet willen kwijtraken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn oma uit limburg aan de telefoon en die verzocht me om gewoon Nederlands te spreken omdat ze mijn Limburgs niet meer begreep
Alles is weg
quote:
Beste beslissing uit mijn levenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik zou echt mijn Limburgs niet willen kwijtraken.
Ik spreek het al niet meer en laat staan dat ik het kan typen, maar ik waag een poging:quote:
Nice des neet eins zo slech man...quote:Op woensdag 16 december 2015 01:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik spreek het al niet meer en laat staan dat ik het kan typen, maar ik waag een poging:
Wat geiste doon dan? (ofzo)
Kense rekenen? Doech d'r meh neet op rekenen!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice des neet eins zo slech man...
Geweun weer leren man, leer dich det limburgs toch teruk, veur wanneer de dijken doorbreaken!
Zo rollen we, ik gok wel dat Sneeuw zo uitvaltquote:
Jammer man, maar ik vind het baas je rootsquote:Op woensdag 16 december 2015 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Kense rekenen? Doech d'r meh neet op rekenen!
Klaar nu
NOOIT NIET!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo rollen we, ik gok wel dat Sneeuw zo uitvalt
Als ik deze tegenwoordig meezing is het compleet Haagsquote:Op [youtube][/youtube]woensdag 16 december 2015 01:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jammer man, maar ik vind het baas je roots
Fuyck man in mijn familie zit ook al iemand die daar naartoe trok... Fuckquote:Op woensdag 16 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik deze tegenwoordig meezing is het compleet Haags
Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuyck man in mijn familie zit ook al iemand die daar naartoe trok... Fuck
Nee is een vrouw man...quote:Op woensdag 16 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?
quote:Op woensdag 16 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?
De enige limburger die ik ken die hier ook woonde was een hommo, dus dan nietquote:
Bij mij start de grens al in de buurt van Sittard/Geleenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
NederweertFuck man alles boven Roermond is geen Limburg meer vind ik.
Fuck man... Ik zit er ietsjes boven.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij start de grens al in de buurt van Sittard/Geleen
Venloquote:Op woensdag 16 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zie VVV zelfs niet meer als limburgse club, die liggen dichter bij Eindhoven dan bij de provincie hoofdstad
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 16 december 2015 01:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
VenloFuck man dat is geen Limburg.
quote:
Ik ben een verkapte Hagenaarquote:
Maar wel nog diep van binnen een limbo, dat maakt een hoop goedquote:
Dat is wel heel diep jaquote:Op woensdag 16 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel nog diep van binnen een limbo, dat maakt een hoop goed
Ik heb van bronnen begrepen dat renwan alleen maar diep gaatquote:
zo'n 35 cm om precies te zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen begrepen dat renwan alleen maar diep gaat
Ssstquote:
Godverdomme nog een nepsjeng ookquote:
Neejoh, met die krullen wat een aandachtshoerquote:
Fuiic man ik zou haar gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Neejoh, met die krullen wat een aandachtshoer
Klinkt niet als een echte sjengquote:
De boeren wonen om Mestreech heen om de varkens binnen te houden!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Neejoh, met die krullen wat een aandachtshoer
Den Haagquote:Op woensdag 16 december 2015 01:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De boeren wonen om Mestreech heen om de varkens binnen te houden!
Chevraje niet begrijpenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:18 schreef renwan het volgende:
Wat gebeurd er vanaf 2.07? Ik versta er geen zak van
Zje vraaie ofzo? WAT IS DAT?!
17 jaar langquote:Op woensdag 16 december 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chevraje niet begrijpenHoelang had je ook alweer in maasje gewoond
DET IS GEUL! JONGquote:Op woensdag 16 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Er komt overigens wel een bazennummer uit Maastricht!![]()
STRAKKE KREVAT
Maar als je het even uit wil leggenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chevraje niet begrijpenHoelang had je ook alweer in maasje gewoond
Toen hij gedist werd bij GI:EL en die blik van hemquote:Op woensdag 16 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
STRAKKE KREVAT
Geul is toch Gulpen? Godver ik snap niks meer van die regioquote:
LANDO!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
STRAKKE KREVAT
Het is ook een harde baas man.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen hij gedist werd bij GI:EL en die blik van hemBazen Blik
Geul is buitenwijk van maasjequote:Op woensdag 16 december 2015 01:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Geul is toch Gulpen? Godver ik snap niks meer van die regio
Lando Baasquote:Op woensdag 16 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is ook een harde baas man.
Wat is de Nederlandse naam van geul dan? Of is dat Geul? Weet ik hetquote:Op woensdag 16 december 2015 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geul is buitenwijk van maasje![]()
Gulpen is bier regio
DE sniejersberg!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geul is buitenwijk van maasje![]()
Gulpen is bier regio
BEL LANDO!!quote:
Geulle Limburgs Geul Nederlands mein ich..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat is de Nederlandse naam van geul dan? Of is dat Geul? Weet ik het
Daarbij Gulpener, wat een bazenbier
Die Sneeuw ook met zijn FOK!verslavingquote:Op woensdag 16 december 2015 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
Café Geerd Represent in Dag top 4 tot nu toe![]()
1 71 Sneeuw-Leeuw 8.66%
2 61 renwan 7.44%
3 28 Scuidward 3.41%
4 26 DerRabbit 3.17%
Wat een vieze klootzak.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Die Sneeuw ook met zijn FOK!verslaving
Geul is buitenwijk van Maasje. Noordkant volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat is de Nederlandse naam van geul dan? Of is dat Geul? Weet ik het
Daarbij Gulpener, wat een bazenbier
Dit ga ik winnen vandaag, ik zal er alles aan doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
Café Geerd Represent in Dag top 4 tot nu toe![]()
1 71 Sneeuw-Leeuw 8.66%
2 61 renwan 7.44%
3 28 Scuidward 3.41%
4 26 DerRabbit 3.17%
Brand vind ik niet te zuipen, bittere troepquote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geul is buitenwijk van Maasje. Noordkant volgens mij.
Gulpener en Brand BierBrouwerijen nog geen 3 kilometer van elkaar verwijderd
Dat jij de grootste autist bent is geen verassing ofzo hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen vandaag, ik zal er alles aan doen.
Ik doe meequote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen vandaag, ik zal er alles aan doen.
Ik vind brand net lekkerder en Gulpener om lekker weg te tikken om dronken van te wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Brand vind ik niet te zuipen, bittere troep
Duits bier is pas bitter fuckin Konig pils.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Brand vind ik niet te zuipen, bittere troep
Korenwolf prima te doen mna.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind brand net lekkerder en Gulpener om lekker weg te tikken om dronken van te worden
Dit bier is hemels!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duits bier is pas bitter fuckin Konig pils.
[ afbeelding ]
Maar König is bitterste dat ik ooit heb gehad man... Vind je van niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit bier is hemels!!
Brand is prima te zuipen ook
Er is maar 1 echt Duits bierquote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Duits bier is pas bitter fuckin Konig pils.
[ afbeelding ]
FRANZISKANER EN HEFFEWEISSE MAN ZIJN BETERquote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is maar 1 echt Duits bier![]()
![]()
[ afbeelding ]
thanks-a-lotquote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat jij de grootste autist bent is geen verassing ofzo hoor
Bayern!!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is maar 1 echt Duits bier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Let the fight begin!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
School en werk gecanceld alvast
Haten op Paulanerquote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FRANZISKANER EN HEFFEWEISSE MAN ZIJN BETER
Hallonquote:Op woensdag 16 december 2015 01:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GA WEG JIJ SCHEER JE WEG GETEISME!! VIEZE VLOOI BEVLEKT TAPIJP!!!
Het is roze gast, wat heeft dat met bier te maken?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paulaner is wel okay man, maar toch man.. [ afbeelding ]
BESTE BIER OOIT!!
Soort Radler met roze kleurstofquote:Op woensdag 16 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Paulaner is wel okay man, maar toch man.. [ afbeelding ]
BESTE BIER OOIT!!
HET IS BIER MANAAAAANANANANquote:Op woensdag 16 december 2015 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is roze gast, wat heeft dat met bier te maken?
Erdinger is gewoon het terras bier bij uitstekquote:Op woensdag 16 december 2015 01:29 schreef renwan het volgende:
Erdinger verdiend overigens een verdiende 2e plek
Het is roze, ergo geen bier!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
HET IS BIER MANAAAAANANANAN
DEZE MAN WEET!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Erdinger is gewoon het terras bier bij uitstek![]()
Niks boven een zonovergote terrasje met een halve liter Erdinger
Wel eens in Europapark geweest? Ligt ergens in het zuiden van Duitsland. Niks beters dan daar in het Schwarzwald zitten met uitzicht op wat achtbanen en in de volle zon een Erdinger zuipenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Erdinger is gewoon het terras bier bij uitstek![]()
Niks boven een zonovergote terrasje met een halve liter Erdinger
urry cwowrstne en zo lekekr eten man Duitse aldi curry worst.1111quote:Op woensdag 16 december 2015 01:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik wil binnenkort ff naar Duitsland, puur om de Bratwust en Duits bier te zuipen
Morgen ff halenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
urry cwowrstne en zo lekekr eten man Duitse aldi curry worst.1111
Deze man weetquote:Op woensdag 16 december 2015 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel eens in Europapark geweest? Ligt ergens in het zuiden van Duitsland. Niks beters dan daar in het Schwarzwald zitten met uitzicht op wat achtbanen en in de volle zon een Erdinger zuipen
Ben je er wel eens geweest?quote:
Niet standaard een halve liter in je anus hebbenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
sws steden waar je met halve liters op straat mag lopen![]()
Loopt zo klotequote:Op woensdag 16 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet standaard een halve liter in je anus hebben
Top park, twee keer geweest!quote:
Deze manquote:
VIEZE KLOTEZOOI!!!quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja triest. Kut FOK!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
IK BEN MEGAMAN
[..]
VIEZE KANKERZOOI!!!
Sneeuw, hou je koest. Bij ieder ander persoon had ik een TR gemachtquote:Op woensdag 16 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
IK BEN MEGAMAN
[..]
VIEZE KANKERZOOI!!!
Ja sorry man ik kan er niets aan doen man heb mezelf niet in controle.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Sneeuw, hou je koest. Bij ieder ander persoon had ik een TR gemacht
Je bent veilig bij mij hoor!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:37 schreef houdjemond het volgende:
dit topic voelt aan als een eng donker steegje waar je om 1.37 niet als vrouw alleen doorheen wilt lopen.
Dat blijktquote:Op woensdag 16 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man ik kan er niets aan doen man heb mezelf niet in controle.
Sorry man zal niet wer gebeuren komt door jou met dat klote steen musizekejes hou die steen gewoon weg, GOOI HEM WEG DIE STEEN haha vat je hem?quote:
Ik twijfel nog een beetje daaraan..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je bent veilig bij mij hoor!!!
Is niet nodig ik ben hooguit een gevaar voor mezelf. Ik zal je beschermen met mijn hart! Uit respect!! ik ben wel een harde jongen Respect is belangrijk i kzal je respecteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Niet geheel onterecht volgens mijquote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Leugens die nergens op gebaseerd zijn mana.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |