GEERDquote:Op woensdag 16 december 2015 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Super gaaf vooral dat verbodsbord voor Guus
Ik zit mobiel in bed te fappen dus dat is helaas zonder kutquote:Op woensdag 16 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
Moet ik nou gewoon een nieuw deel openen?
quote:06. 164 renwan
Ik dacht dat vandaag wel mee zou vallenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
15. 149 Sneeuw-LeeuwMwoah ik sta er wel weer bij.
quote:
Deze vieze vent zit gewoon de hele tijd hier te lurken hoor ik zojuist via Whatsappquote:
Johquote:Op woensdag 16 december 2015 00:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Na een gladiator smaakt normale pils raar.
Moet je een whiskey proberen.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Na een gladiator smaakt normale pils raar.
JA FU"CK WEET IK TOH NIET!MANquote:
Pfoe.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zal zo wat jameson/glen grant pakken wat denk jij?
En over een paar maanden ook aan 20 extra kilo'squote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
JA FU"CK WEET IK TOH NIET!MAN
Jij hebt de halve SC aan de gladiatoren!!geholpen.
JA FUCK HAD NOG NOOIT EEN GLADIATOR fuck man cut me some slakc.... sjezus stelletje boelers man, beetje kaulo haten op de sneeuw lion ik ben een baas, niet zo baas als geerd maar ik verschuif bergen.quote:
Ik zou voor jameson gaan, iets betere afdronk!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik zal zo wat jameson/glen grant pakken wat denk jij?
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respectquote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga morgenavond weer Gladiatoren. Ik denk dat ik er 2 neem.
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...quote:Op woensdag 16 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
Ik ga morgenavond weer Gladiatoren. Ik denk dat ik er 2 neem.
[..]
Pfoe.
Zoals echte mannen betaamtquote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
En over een paar maanden ook aan 20 extra kilo's
BIJNA IEDEREEN DANKZIJ JOU!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respect
Ja van die 10% joekels wel. Maar niet teveel, meestal 1 als opmaat naar de whiskey.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook van de Gladiatoren was? Respect
24.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...Wat is het perfecte getal gladiatoren denk je?
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5quote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man kan ik er weer gaan kopen...Wat is het perfecte getal gladiatoren denk je?
De ideale gladiator verhouden is 2.5 gladiatoren per anderhalf uurquote:Op woensdag 16 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5
Sweet dreams!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Ik ga nu eerst dromen over roosjeroosje
Droomze Geerd!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Droomze. Ik ben ook wel benieuwd naar roosjeroosje.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef Geerd het volgende:
Die direct klappen achter elkaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je een beginnend Gladiator drinker bent heb je er genoeg aan 4, max 5
Als je echt pro bent kun je Gladiator gaan combineren met Kanon, maar dat ga je voelenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De ideale gladiator verhouden is 2.5 gladiatoren per anderhalf uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |