Dat hij verliefd is op Ron.quote:
Ik vond mijn versie leuker...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Daar durf ik wel op in te zettenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef raptorix het volgende:
Overigens natuurlijk bizar met dat Twente, die moeten gewoon terug gezet worden en met terugwerkende kracht prijzen ontnomen worden.
Maar de schulden ervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.
Het is niet verboden om schulden te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar de schulden ervoor gemaakt.
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet verboden om schulden te maken.
Maar ondanks dat er geen enkel bewijs is moeten ze daarvoor wel hun titel inleveren. Logisch ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.
Meen je niet???quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Vanavond Derksen, Genee en Gijp bij Pauw. En Peter R. zit ook aan tafel.
Potentiėle popcorn-tv.
serieus?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Serieus? Dacht dat die al overleden wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef bamibij het volgende:
gisteren zat die freek de jonge er weer eens
Constant aan hem zitten ergeren. Wat een nare, zelfingenomen man is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef bamibij het volgende:
gisteren zat die freek de jonge er weer eens
nee, z'n kleinkind blijkbaar wel. hoe irritant ik die gozer ook vind, dat was dan wel weer erg zielig. Z'n kind had ie eerder ook al verlorenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat die al overleden was
Jawel, Peterrrr komt om de zeiken over dat meisje dat onder de trein kwam en JD komt om te zeiken over het nieuwe blad van Voetbal Inside.quote:
Wow, bedankt voor de tip. Dat moet leuk worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Potentiėle popcorn-tv.
Sympathiek.twitter:BartNECNijmegen twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 20:45:44#NECNijmegen geen woorden voor. Alle meegereisde supporters krijgen hun geld terug. Informatie volgt. reageer retweet
JvdB pakt wel echt vaak een rode kaart...quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Terechte pingel. Onterechte rode kaart.
Jup, en ook heel veel gele altijd. Opgefokt mannetje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
JvdB pakt wel echt vaak een rode kaart...
Volgens mij is ie wel wat volwassener geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup, en ook heel veel gele altijd. Opgefokt mannetje.
Hoewel dit echt niet rood was, en er was ook niets gemeen aan. Hij mist gewoon de bal.
Wauw. Alle 40 man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
Sympathiek.twitter:BartNECNijmegen twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 20:45:44#NECNijmegen geen woorden voor. Alle meegereisde supporters krijgen hun geld terug. Informatie volgt. reageer retweet
Heeft hij dat echt zelf bedacht ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
In zijn laatste seizoen bij Zwolle pakte hij vier keer rood; net was de derde rode kaart voor Heerenveen in 2,5 seizoen. Nog steeds wel redelijk veel geel (1 op 3 duels).quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel wat volwassener geworden.
Geen flauw idee, volgend jaar misschien?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
En waarom is Dirk Kuyt het niet geworden
Sjinkie Knegt, beste shorttrackschaatser ooit. Andere kanshebbers waren een mountainbiker en een paardspringmeneer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt, beste shorttrackschaatser ooit. Andere kanshebbers waren een mountainbiker en een paardspringmeneer.
En in de regel worden alleen sporters die een prijs winnen genomineerd dus dan ben je als Feyenoorder niet snel aan de beurt.
Stel je niet zo aan, shorttrackers schaatsen normale afstanden alleen dan op een hoerenklein baantje. Gaat tyfus snel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.
Gelukkig is voetbal een echte mannensportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.
Het is niet Mannensportman van het jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig is voetbal een echte mannensport
Ik vraag me af waarom het niet Michael van Gerwen is geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Tchock het volgende:
Dafne uitgeroepen tot Sportvrouw van het jaar.
Dafne en Sjinkie, de twee lelijkste namen in de sportwereld.
Dafne vind ik wel lelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.
Vind je Dafne of Sjinkie niet lelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.
Oh, ik dacht dat het over hun uiterlijk gingquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je Dafne of Sjinkie niet lelijk?
Nee joh. Allebei leuke mensen en goede sporters alleen ik krijg echt jeuk van Dafne, wat gewoon een spelfout is, en Sjinkie is al helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over hun uiterlijk gingFoutje
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Tchock het volgende:
Dafne en Sjinkie, de twee lelijkste namen in de sportwereld.
Furdjel is ook wel echt een parel. Net als Queensy trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.
Maar ja, we kunnen niet allemaal Marvelous Nakamba heten.
maar dat is inmenging van een andere cultuur..quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Furdjel is ook wel echt een parel. Net als Queensy trouwens.
Dafne ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar dat is inmenging van een andere cultuur..
Felitciano ZSUZUZUZCCCCCHENquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.
Maar ja, we kunnen niet allemaal Marvelous Nakamba heten.
Kitsjen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Ik ontmoette laatst een meisje met zo'n absurde naam dat het me moeite kostte niet in lachen uit te barsten. Kan het alleen hier niet noemen want ik denk dat ze de enige ter wereld is met die naam.
Het was in elk geval een Engels zelfstandig naamwoord met een gigantische spelfout er in.
Ik las ergens ooit 'le-a', waar je het streepje uitsprak als dashquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was meer in de trant van Cheriously
Dat is toch geen zelfstandig naamwoord?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was meer in de trant van Cheriously
Treedtyoupvandaagnogop.nl?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:25 schreef raptorix het volgende:
Youp word een soort van Arjen Robben.
Ajax won er met 6-0 vanquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:30 schreef Zorro het volgende:
Zo knap van PSV om dit team op 1-1 te houden
Zit Feyenoord daar nog bij?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:32 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat 6 amateurclubs trouwens een record is voor de 16e finales.
Amateurclubs met een professionele instelling had ik idd niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit Feyenoord daar nog bij?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit Feyenoord daar nog bij?
Okequote:Op dinsdag 15 december 2015 22:52 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben ook een fan van HHC en ik ben echt blij dat HHC onverwacht van NEC heeft gewonnen in Hardenberg zelf, waar ik zelf ook nog woon. En het is ook mooi dat er meer amateurclubs verder kunnen komen in de KNVB-bekertoernooi. En ik neem aan dat grote clubs kunnen verliezen van amateurclub, ongeacht de verschillen nog steeds kleiner worden met de kwaliteit. En je ziet ook andere clubs wel een keer KNVB-beker winnen in de Kuip in Rotterdam. Ik geef amateurclub wel een geringe kans om zo'n denneappelbeker te winnen als de loting gunstig uitvalt of anders is het ook niet weg te denken dat ze ook een sensatie uit halen bij een grote clubs zoals PSV of Feyenoord.
Voetbal kan heel erg onvoorspelbaar zijn in alle toernooien zoals iets heel onverwachts gebeurt tegen de verwachtingen. Wie had het nooit verwacht dat Oranje uitgeschakeld is voor het EK 2016 in Frankrijk, dat is ook gebeurd na rampzalige EK-kwalificatietoernooi.
Maar ik begrijp ook niet hoe dat kan komen dat minder sterke ploegen in Nederland al in de eerste kwalificatieronde in actie kwam voor Europa League, dat was Go Ahead Eagles uiit Deventer. Dit kan ook Nederland heel veel punten kosten in puntenranglijst met andere landen strijden om meer tickets voor Champions League of Europa League. Nederland staat volgens mij nog op 10ste plaats, goed genoeg voor een landskampioen de startbewijs te geven voor in poulefase van Champions League. En nationale bekerwinnaar start sowieso in de groepsfase van Europa League. En andere clubs moeten dan verder strijden om in 4 kwalificatiereeksen om een plaats in groepsfase van EL.
Met de Topklasse is de nivellering wel compleet inderdaad, vele clubs zijn de afgelopen jaren gered doordat ze nog niet konden degraderen uit de JL.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Twee amateurclubs bij laatste 8
Dit niveau hier in dat land
BARAZITEGODDDDDDDDDDquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Tchock het volgende:
Heel lekkere goal van Barazite. Achter standbeen dit dat.
Baraziteallah.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef Paul het volgende:
[..]
BARAZITEGODDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
Het missen van kansen lijkt wel een beetje de achilleshiel van Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:00 schreef Tchock het volgende:
Utrecht speelt echt met AchillesBallen wegwerken voor het eigen doel langs, keeper ver uit de 16 als dat nodig is, beetje zielig om te zien
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:14 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht eindigt 4e. U leest het hier voor het eerst
De kans dat Heracles als vierde eindigt is veel groter.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:14 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht eindigt 4e. U leest het hier voor het eerst
Hoop dat de beste teams zich gewoon kwalificeren. PSV kampioen, Fey beker, Ajax 2e en voorronde CL en dan Vitesse plus de best of the rest.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse wordt 4e. Utrecht gaat misschien wel europa in met de PO's.
0-3
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop dat de beste teams zich gewoon kwalificeren. PSV kampioen, Fey beker, Ajax 2e en voorronde CL en dan Vitesse plus de best of the rest.
Zo'n gore baard moet toch jeuken bij het pijpen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef Paul het volgende:
[..]
BARAZITEGODDDDDDDDDD
[ afbeelding ]
B-ker.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 wedstrijden voor de winterstop nog even 5 man de kans geven en de rest sparen, gevaarlijk
helaas duurt het nog een half uur ja, maar az is niet bepaald leuk om te kijkenquote:
Dat zijn de teksten.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
AZ moet méér energie in de wedstrijd stoppen anders krijgen de Boys er vertrouwen in en dan krijg je een kopie van NEC gisteren.
Hoe voelt het, de beste 2 spelers van jullie jeugdopleiding spelen nu bij de concurrentenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Ik zie geen Bergwijn, ik zie een veredelde Jody Lukoki
Wie is de andere?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe voelt het, de beste 2 spelers van jullie jeugdopleiding spelen nu bij de concurrenten
Ik ben viesjellyquote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe voelt het, de beste 2 spelers van jullie jeugdopleiding spelen nu bij de concurrenten
Basacikoglu natuurlijk.quote:
Fox 1.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef Brammess het volgende:
Ik zie geen Bergwijn, ik zie een veredelde Jody Lukoki
vergeet Jan Arie van der Heijden niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Basacikoglu natuurlijk.
Die is echt mondjes aan het snoeren
Jozefzoonquote:Op woensdag 16 december 2015 20:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
vergeet Jan Arie van der Heijden niet.
Tis toch wel triest hoe die gozer is afgegleden hoor. Hoort natuurlijk wel ergens op doel te staan.quote:
Nep fanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers bezoekt nu een Keulse Kerstmarkt dus die kan ons niet vergezellen.
Jammer, ik wilde graag wat leuke feitjes over Bahrein horen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers bezoekt nu een Keulse Kerstmarkt dus die kan ons niet vergezellen.
Ijsselmuidenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch wel triest hoe die gozer is afgegleden hoor. Hoort natuurlijk wel ergens op doel te staan.
Het is allemaal een act. Straks gaan ze vol gas als PSV de 0-1 maakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het lijkt wel alsof Heracles niet wil aanvallen.
Waar staat de parkeergeldmeter?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Heracles parkeert de bus.
Nee, dat is een speciale actie.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef BadderHaring het volgende:
Is dat stadion van Heracles niet een beetje te groot?
Winnen van ploegen waar het logisch is om van te winnen op dat moment.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
Mensen denken nog steeds dat Heracles zulk goed voetbal speelt omdat ze hoog op de ranglijst staan maar het is al vele weken pure droevenis.
Ze hebben volgens mij 1 of 2 goede wedstrijden gespeeld aan het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
Mensen denken nog steeds dat Heracles zulk goed voetbal speelt omdat ze hoog op de ranglijst staan maar het is al vele weken pure droevenis.
Normaal is het kleiner??quote:Op woensdag 16 december 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat is een speciale actie.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Klootzak ik zat nog op de WC.
Ik tel deze goal niet mee.
Matige verdediging van PSV.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stond die gozer volledig vrij?
Ik zal Kuipers inlichtenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Klootzak ik zat nog op de WC.
Ik tel deze goal niet mee.
Pasveer heeft duidelijk niet op tijd Hassani gebeld wanneer hij zou scoren.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
Bel Hassani pasveert de keeper van PSV.
Bergwijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:03 schreef BadderHaring het volgende:
Laat me reden, Maher zijn mannetje?
20 km verderop. Mooi plaatsje wel .quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Coco98 het volgende:
Woont er hier iemand in Geldermalsen?
Zie ik er uit als een vluchteling?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Coco98 het volgende:
Woont er hier iemand in Geldermalsen?
Jij hebt geen UI, jij kan iedereen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een vluchteling?
Je lijkt meer op een handelaar in angst. Je lijkt meer op een polariserende engnek. Je lijkt op een racist. Je lijkt op een overtreder van artikel 1 van de grondwet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een vluchteling?
Dat zijn teksten. Ik vraag of napo een zaak kan starten wegens laster en smaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je lijkt meer op een handelaar in angst. Je lijkt meer op een polariserende engnek. Je lijkt op een racist. Je lijkt op een overtreder van artikel 1 van de grondwet.
Nee, triple of niets.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig is de beker een troostprijs.
Misschien kan je naar de Syrische vluchteling 'met megatestikels' (volgens powned) zoeken.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zijn teksten. Ik vraag of napo een zaak kan starten wegens laster en smaad.
Die heb ik gezien.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je naar de Syrische vluchteling 'met megatestikels' (volgens powned) zoeken.
Ik zit al de hele tijd het Oostingdebat te volgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen sport keek.
en dartsquote:Op woensdag 16 december 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen sport keek.
morgen start voor mij het tentamenfeestquote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen om 20:00 start het feest.
KIJKEN!!!
Ik heb het ook bijna helemaal gezien. Ga straks weer verder kijken.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd het Oostingdebat te volgen.
Om 21:40 start 't tweede termijn. De postcodekanjer heeft veel leed veroorzaakt.
Welke sport?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij kijken allemaal naar Washington - Ottawa vannacht natuurlijk.
Ik wacht op een motie van wantrouwen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het ook bijna helemaal gezien. Ga straks weer verder kijken.
AZ ontsnapt trouwens
Precies op het moment dat Peter wilde sneren, werd hij afgekapt door Jeroen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog VI bij Pauw terugkijken. Was het een topshow?
HET KAN NOGquote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Kozakken Boys op 1-1 met 10 man
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies op het moment dat Peter wilde sneren, werd hij afgekapt door Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |