Dat hij verliefd is op Ron.quote:
Ik vond mijn versie leuker...quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Feyenoordtokkie is mad"
"ik wacht op de ban"
"ik ben een mongool"
Daar durf ik wel op in te zettenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met zijn weddenschap?
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef raptorix het volgende:
Overigens natuurlijk bizar met dat Twente, die moeten gewoon terug gezet worden en met terugwerkende kracht prijzen ontnomen worden.
Maar de schulden ervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die contracten met Doyen zijn van na de prijzen, dus dat slaat nergens op.
Het is niet verboden om schulden te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar de schulden ervoor gemaakt.
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet verboden om schulden te maken.
Maar ondanks dat er geen enkel bewijs is moeten ze daarvoor wel hun titel inleveren. Logisch ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze daar ook wel zo eerlijk over waren.
Meen je niet???quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Vanavond Derksen, Genee en Gijp bij Pauw. En Peter R. zit ook aan tafel.
Potentiėle popcorn-tv.
serieus?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Serieus? Dacht dat die al overleden wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef bamibij het volgende:
gisteren zat die freek de jonge er weer eens
Constant aan hem zitten ergeren. Wat een nare, zelfingenomen man is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef bamibij het volgende:
gisteren zat die freek de jonge er weer eens
nee, z'n kleinkind blijkbaar wel. hoe irritant ik die gozer ook vind, dat was dan wel weer erg zielig. Z'n kind had ie eerder ook al verlorenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat die al overleden was
Jawel, Peterrrr komt om de zeiken over dat meisje dat onder de trein kwam en JD komt om te zeiken over het nieuwe blad van Voetbal Inside.quote:
Wow, bedankt voor de tip. Dat moet leuk worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Morendo het volgende:
Potentiėle popcorn-tv.
Sympathiek.twitter:BartNECNijmegen twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 20:45:44#NECNijmegen geen woorden voor. Alle meegereisde supporters krijgen hun geld terug. Informatie volgt. reageer retweet
JvdB pakt wel echt vaak een rode kaart...quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Terechte pingel. Onterechte rode kaart.
Jup, en ook heel veel gele altijd. Opgefokt mannetje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
JvdB pakt wel echt vaak een rode kaart...
Volgens mij is ie wel wat volwassener geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup, en ook heel veel gele altijd. Opgefokt mannetje.
Hoewel dit echt niet rood was, en er was ook niets gemeen aan. Hij mist gewoon de bal.
Wauw. Alle 40 man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
Sympathiek.twitter:BartNECNijmegen twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 20:45:44#NECNijmegen geen woorden voor. Alle meegereisde supporters krijgen hun geld terug. Informatie volgt. reageer retweet
Heeft hij dat echt zelf bedacht ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
In zijn laatste seizoen bij Zwolle pakte hij vier keer rood; net was de derde rode kaart voor Heerenveen in 2,5 seizoen. Nog steeds wel redelijk veel geel (1 op 3 duels).quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is ie wel wat volwassener geworden.
Geen flauw idee, volgend jaar misschien?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
En waarom is Dirk Kuyt het niet geworden
Sjinkie Knegt, beste shorttrackschaatser ooit. Andere kanshebbers waren een mountainbiker en een paardspringmeneer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sjinkie Knegt, beste shorttrackschaatser ooit. Andere kanshebbers waren een mountainbiker en een paardspringmeneer.
En in de regel worden alleen sporters die een prijs winnen genomineerd dus dan ben je als Feyenoorder niet snel aan de beurt.
Stel je niet zo aan, shorttrackers schaatsen normale afstanden alleen dan op een hoerenklein baantje. Gaat tyfus snel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.
Gelukkig is voetbal een echte mannensportquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Op een pony zitten met je luie reet, rondjes schaatsen op een kinderijsbaan en op een kinderfietsje van heuveltjes af fietsen zijn opeens ook sport.
Het is niet Mannensportman van het jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig is voetbal een echte mannensport
Ik vraag me af waarom het niet Michael van Gerwen is geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Tchock het volgende:
Dafne uitgeroepen tot Sportvrouw van het jaar.
Dafne en Sjinkie, de twee lelijkste namen in de sportwereld.
Dafne vind ik wel lelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.
Vind je Dafne of Sjinkie niet lelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
I beg to differ, maar leuke oneliner verder.
Oh, ik dacht dat het over hun uiterlijk gingquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je Dafne of Sjinkie niet lelijk?
Nee joh. Allebei leuke mensen en goede sporters alleen ik krijg echt jeuk van Dafne, wat gewoon een spelfout is, en Sjinkie is al helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over hun uiterlijk gingFoutje
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:08 schreef Tchock het volgende:
Dafne en Sjinkie, de twee lelijkste namen in de sportwereld.
Furdjel is ook wel echt een parel. Net als Queensy trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.
Maar ja, we kunnen niet allemaal Marvelous Nakamba heten.
maar dat is inmenging van een andere cultuur..quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Furdjel is ook wel echt een parel. Net als Queensy trouwens.
Dafne ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar dat is inmenging van een andere cultuur..
Felitciano ZSUZUZUZCCCCCHENquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hedwiges en Furdjel vind ik een stuk lelijker.
Maar ja, we kunnen niet allemaal Marvelous Nakamba heten.
Kitsjen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
Ik ontmoette laatst een meisje met zo'n absurde naam dat het me moeite kostte niet in lachen uit te barsten. Kan het alleen hier niet noemen want ik denk dat ze de enige ter wereld is met die naam.
Het was in elk geval een Engels zelfstandig naamwoord met een gigantische spelfout er in.
Ik las ergens ooit 'le-a', waar je het streepje uitsprak als dashquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was meer in de trant van Cheriously
Dat is toch geen zelfstandig naamwoord?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was meer in de trant van Cheriously
Treedtyoupvandaagnogop.nl?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:25 schreef raptorix het volgende:
Youp word een soort van Arjen Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |