Ik heb de 1ste en de 2e editie ook dus ik kan hem gewoon niet weigerenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:54 schreef Geralt het volgende:
Ik ga die 200 euro ook niet uitgeven.
Het is dan wel een gelimiteerde oplage, maar ik denk dat in de lange tijd (zegmaar als Max alle wereldrecords verbroken heeft) het model waarbij hij de jongste puntenscorer ooit was meer oplevert dan het eerste 1:18 model van hem.
Althans dan houdt ik mezelf dan maar voor om niet die 1:18 te kopen.
Ik wil die graag hebben, maar 200 euro vind ik echt veel te gortig.
Aan de andere kant, ik zie nu op die 1:43 modellen van Max al tot boven de 200 euro geboden worden op MP
6??? Welke 6??quote:
In bezit:quote:
Het model is precies hetzelfde. Alleen de inlay is anders en inderdaad het certificaatje wat bij de limited versie zit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:04 schreef Geralt het volgende:
Is die limited editie van hogere kwaliteit dan de niet limited editie? Of is dat van hetzelfde laken een pak alleen dan zonder papiertje erbij?
In Sittard zit een grote; Armand Modelcarshop of iets.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:40 schreef JimmyManna het volgende:
Vroeger in de jaren 90 had je ergens in Amsterdam West zon winkeltje totaal op F1 gericht waar ik heel vaak kwam. Al die autootjes uitgestald voor je neus. Geweldig. Zie je nu niet meer. Ik zou geen winkel meer weten. Toch jammer.
Ah okee. Voor mij helaas 3 uur rijden ;-)quote:Op woensdag 16 december 2015 05:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Sittard zit een grote; Armand Modelcarshop of iets.
Heeft niet alleen F1, maar zo een beetje alles op modelgebied. En als ie het niet heeft kan ie er wel aankomen. Als het bestaat.
Gpworld in Rijsbergen.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:40 schreef JimmyManna het volgende:
Vroeger in de jaren 90 had je ergens in Amsterdam West zon winkeltje totaal op F1 gericht waar ik heel vaak kwam. Al die autootjes uitgestald voor je neus. Geweldig. Zie je nu niet meer. Ik zou geen winkel meer weten. Toch jammer.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 december 2015 08:28 schreef nils7 het volgende:
Heb hem maar wel besteld maar nog niet tegen de vrouw gezegd... hij staat maar plots onder de kerstboom. 200 euro rechtlullen is lastig.
Ja heb al moeten lullen voor een PS4 (+ 3 spellen en een extra controller), ik doe maar net of dit die ene was die ik al besteld had (die wist ze wel)quote:
Zandvoort: http://www.poleposition.nl/quote:Op woensdag 16 december 2015 00:40 schreef JimmyManna het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zandvoort: http://www.poleposition.nl/
Rijsbergen: http://www.gpworld.nl/
leef je uitquote:
16, maar dat had wel een of twee hoger kunnen zijn als ik iets beter na had gedachtquote:Op woensdag 16 december 2015 15:11 schreef Bluurgh het volgende:
16/20 · Scored 80%
Result: Rubens Barrichello
Good job. You didn't nail everything, but good job
Hoe veel mensen hebben er voor RB/TR gereden in totaal... hoe de fuck moet ik dat weten danquote:Op woensdag 16 december 2015 15:01 schreef Fiorano het volgende:
Geinige Red Bull quiz:
http://www.redbull.com/uk(...)5439274/f1-quiz-2015
I am a Pedro Diniz
ja, ik dacht dus ook in GP-weekendenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:48 schreef flipsen het volgende:
Ook wel een instinkertje: hoeveel banden heeft RBR gebruik in races dit seizoen... Dat laatste had ik even overheen gelezenvond het al zo weinig. Ook een Diniz hier
Uit mijn hoofd kwam ik al tot het lijstje:quote:Op woensdag 16 december 2015 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel mensen hebben er voor RB/TR gereden in totaal... hoe de fuck moet ik dat weten dan
Zat er wel ver naast
Ik deed gewoon 3x2 + alles wat nu actief is + Webber en Coulthard.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kwam ik al tot het lijstje:
- Coulthard
- Webber
- Doornbos
- Vettel
- Ricciardo
- Kvyat
- Verstappen
- Sainz
- Bourdais
- Alguesuari
- Vergne
Maar ik was deze nog vergeten:
- Buemi
- Speed
- Liuzzi
- Klien
kleine 5 meter lang en Silverstone is ruim 5 km lang. You do the mathquote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef JimmyManna het volgende:
Die lengte van de rijders ging ook nog wel, maar hoeveel F1 wagens er op Silverstone passen was wat lastiger.
Naah, gokken werkt prima.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kleine 5 meter lang en Silverstone is ruim 5 km lang. You do the math
Dat was één van de makkelijkere vragen.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef JimmyManna het volgende:
Die lengte van de rijders ging ook nog wel, maar hoeveel F1 wagens er op Silverstone passen was wat lastiger.
Hoezo? Niet moeilijker of makkelijker dan hoeveel STR en RBR rijders er door de jaren heen zijn geweest. De lengte van Silverstone en een F1 wagen kan je googelen maar het aantal rijders ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was één van de makkelijkere vragen.
Lengte F1-auto, pakweg 4 à 5 meter.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:49 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Hoezo? Niet moeilijker of makkelijker dan hoeveel STR en RBR rijders er door de jaren heen zijn geweest. De lengte van Silverstone en een F1 wagen kan je googelen maar het aantal rijders ook.
Maar goed, zoveel moeite heb ik niet gedaan voor de vragen. Gewoon lezen en binnen een seconde of 3 drukken.
De gemiddelde lengte van een circuit is doorgaans wel 5km. Spa is met 7 een uitschieter, maar verder zou ik het ook niet wetenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:55 schreef JimmyManna het volgende:
Als je de lengte van Silverstone weet wel ja. Maar die wist ik niet uit mijn hoofd.
Ayton Sennaquote:Op woensdag 16 december 2015 20:46 schreef JimmyManna het volgende:
Wie was je als je alles goed had? Dietrich Mateschitz zeker?
Dat is alleen bij 100%quote:Op woensdag 16 december 2015 20:59 schreef JimmyManna het volgende:
Terwijl dat natuurlijk Max Verstappen had moeten zijn.
Je hebt alle antwoorden hier al afgekekenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:58 schreef WEST het volgende:
18/20 · Gescoord 90%
Resultaat: Ayrton Senna![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt alle antwoorden hier al afgekeken
Ik ook hahahquote:Op woensdag 16 december 2015 15:11 schreef Bluurgh het volgende:
16/20 · Scored 80%
Result: Rubens Barrichello
Good job. You didn't nail everything, but good job
Soms denk ik echt... hoe de fuck komen ze aan mijn emailquote:Beste heer/mevrouw,
Momenteel doet marktonderzoeksbureau GfK in opdracht van Red Bull onderzoek onder deelnemers van de Max Verstappen vlag actie. Wij horen graag uw mening over deze actie! De resultaten van dit onderzoek helpt Red Bull bij het bedenken van nieuwe acties.
Onder de deelnemers die dit onderzoek volledig invullen, zal de prijs 'Indoor skydiven voor 2 personen' verloot worden.
Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 3 minuten duren en alle resultaten zullen volledig anoniem worden verwerkt.
Ik win eigenlijk best wel vaak wat als ik ergens aan meedoequote:Op donderdag 17 december 2015 14:13 schreef twiFight het volgende:
Prijsvragen/winacties meestal. De gemiddelde nederlander komt al bijna klaar als ze ergens hun email in mogen vullen om 0,001% kans te maken op een waardebon van 20 euro.
quote:Hartelijk dank voor uw medewerking.
Helaas, u valt buiten de doelgroep van het onderzoek!
U kunt dit venster afsluiten.
En meteen een receptje voor Metformine natuurlijk #INSTANTDIABETESquote:Op donderdag 17 december 2015 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was die vlagactie van de Jumbo helemaal vergeten.
'Hoe veel blikjes energiedrank heb je de vorige keer in de supermarkt gekocht?'
Ehmm... dat was voor Spa, nu kom ik vast over als een verslaafde
Daar hebben we Adblocker voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:51 schreef nils7 het volgende:
[..]
En meteen een receptje voor Metformine natuurlijk #INSTANTDIABETES
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:58 schreef WEST het volgende:
Voor iemand die nog hoop had dat de Grand Prix in Valencia nog terugkeert op de kalender
[ afbeelding ]
Gp Engeland? Geweldig, nog nooit geweest maar lijkt me top. Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Woodcote Blok A1![]()
WE GAAN ERHEEN!dag geld
Have fun! Mooie plek, heb ik jaren geleden ook gezeten! In 2008 geloof ik 5 keer massa zien spinnen in de regenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Woodcote Blok A1![]()
WE GAAN ERHEEN!dag geld
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Gp Engeland? Geweldig, nog nooit geweest maar lijkt me top. Veel plezier alvast
Ik zie groen...quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Cadeau voor m'n pa die 60 wordt, en we vinden 't zelf ook niet erg om te gaan. Is ook maar 2 uurtjes rijden!![]()
Vervelend cadeau hahahaquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Cadeau voor m'n pa die 60 wordt, en we vinden 't zelf ook niet erg om te gaan. Is ook maar 2 uurtjes rijden!![]()
Heb er ook echt heel veel zin inquote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik zie groen...
Echt top. Al ze ergens een echte Autosport cultuur hebben is hwt daar wel.
45 voor een compleet pakket valt nog meequote:Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
zaten gisteren even te kijken naar Sky Sports F1 kosten.. Minimaal 45 pond per maand, en 55 als we dan ook nog wat zenders erbij willen die we dan oók wel kijken (Discovery, NG, History Channel)
Streamen it is
Ja, maar we kijken echt alleen F1quote:Op maandag 21 december 2015 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
45 voor een compleet pakket valt nog mee
Bij Ziggo kost het kleinste digitale pakket + Sport Totaal al 40¤
Zie editquote:Op maandag 21 december 2015 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar we kijken echt alleen F1![]()
De rest eigenlijk niet
Nou ja, nu moet je je ook wel bedenken dat wij een 'conform' salaris hebben hè? Dus leven wij hier als het ware 1 euro = 1 pond.quote:Op maandag 21 december 2015 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie edit
Oplichtersbende, aangezien 40¤ overeenkomt met 30 Pond
Ah... dan valt het mee, gewoon doen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, nu moet je je ook wel bedenken dat wij een 'conform' salaris hebben hè? Dus leven wij hier als het ware 1 euro = 1 pond.
Zelden. We torrenten alles aan series enzo. En verder is veel wat we kijken freeview (BBC voornamelijk)quote:Op maandag 21 december 2015 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah... dan valt het mee, gewoon doen.
Maar je kijkt nooit tv
Hebben we nietquote:Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef Meike26 het volgende:
Heb gelezen dat F1 waarschijnlijk naar Channel4 gaat, is dat een beetje het zelfde als BBC of meer zoals Sky?
En is Channel4 dan, als het indd geen pay-tv is, wel te ontvangen in NL ?
Moet het even opzoeken, maar Channel4 heeft gezegd dat ze de races niet gaan onderbreken met reclames... (Dus waarschijnlijk van die grote banners/promo's in beeld voor andere Channel4 programma's.quote:Op maandag 21 december 2015 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Channel 4. Om de 3 minuten reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |