in koud water leggen is het zo ontdooitquote:Op woensdag 16 december 2015 15:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Vergeten de kip uit de vriezer te halenDan maar soep en stokbrood vanavond
Ditquote:Op woensdag 16 december 2015 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
in koud water leggen is het zo ontdooit
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:11 schreef Sylvana het volgende:
Beenham uit de oven
Aardappelbolletjes
Champignons en uienmix
Ongesteld?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbeten met chocolade, lunch kaiserbroodje brie en sandwich gezond. Chocolademelk en chocolade toe.
Vanavond bij een (hopelijk) heerlijk Italiaans restaurant lekker eten
Onnomnom, dat heb ik lang niet gehadquote:Op donderdag 17 december 2015 18:48 schreef Dragonberry het volgende:
Gehaktbal, rode kool en aardappel
Zeker weer eens maken dan! Rode kool is nu goed vers te krijgen en gehaktballen zijn sowieso lekker met dit koude weerquote:Op donderdag 17 december 2015 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onnomnom, dat heb ik lang niet gehad
Koude weer?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:45 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Zeker weer eens maken dan! Rode kool is nu goed vers te krijgen en gehaktballen zijn sowieso lekker met dit koude weer
Klinkt goed! En goed te doen ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben mijn kerstdinergerechtjes aan het uitproberen. Deze gambasoep met saffraan blijft een toppertje!
Resultaat:quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eigenlijk morgen maar dit stuk buikspek gaat nu gemarineerd de koeling in. Morgen heb ik een potluck party, en ik ga steamed pork buns maken. Heb het spek voor het eerst overgoten met kokend water, schijnt te helpen voor de crackling, ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
quote:
Wat ga je kiezen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Zo bij Indiaas restaurant eten met mijn vader.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag. Neig dit keer naar butter chicken denk ik
Heerlijk! Cracklingquote:
Krentenbol met een plak oude kaas is lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |