Die nomineren ze nu al 3 jaar geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef vipergts het volgende:
Ik nomineer ZsaZsa vast de rest komt later
Het meest luguber vind ik mensen die terminale patiënten nomineren en hier 5 minuten na bekendmaking van diens overlijden een punt komen scoren. :squote:Op woensdag 23 december 2015 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Man, ik zie jaarlijks dit topic en wil ieder jaar wat namen noemen maar het idee is zelfs voor mijn doen iets té luguber. Ik blijf wel gewoon even spectaten.
SHO / Zsa Zsa Gabor is maar niet dood te krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is al het derde jaar dat ik op haar inzet. Ze ligt voor mijn gevoel al drie jaar op sterven.
The Lau eat your heart out.
sorry manquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:43 schreef HexHunter het volgende:
Abu Bakr al-Baghdadi -> Drone/airstrike
Mokhtar Belmokhtar -> Drone/airstrike
Abu Suleiman al-Naser -> Drone/airstrike
Abu Omar al-Shishani -> Drone/airstrike
Abu Mohammad al-Julani -> Rusland
Mullah Akhtar Mansour -> Coup d'état binnen de Taliban
Abu Yahia al-Hamawi -> Drone/airstrike
Izzat Ibrahim al-Douri -> Iraaks leger
Qasem Soleimani -> Zelfmoordaanslag
James Bond, Moonraker gekeken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Iedereen! een laborant mixt per ongeluk ebola met sars met hiv en met de Spaanse griep en laat het buisje stuk vallen.
RIP allemaal![]()
Onmogelijk want dan moet er antigene shift plaatsvinden en bepaalde pathogenen zijn labiel gr grquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Iedereen! een laborant mixt per ongeluk ebola met sars met hiv en met de Spaanse griep en laat het buisje stuk vallen.
RIP allemaal![]()
ik vraag me elke keer af of die dingen nog te vreten zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef cvboer2 het volgende:
Humberto Tan- overleden door kaasstengel
Heb de indruk dat het nep is, een decorstuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Ole het volgende:
[..]
ik vraag me elke keer af of die dingen nog te vreten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |