abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158439732
Cassandra, voor jou dus ook een goed consult, wat fijn! Hopelijk geeft dit je voldoende handvatten om inderdaad met plezier de zes maanden te halen (en wellicht verder?).
pi_158441193
Cassandra, dat klinkt goed! En wat een mooie andere instelling heb je gebruikt bij deze afspraak O+

Ik heb gevoed in het openbaar :o Dat was wel even een momentje. Ik pinkte nog net geen traantje weg :P
pi_158442446
Mijlpaal bloesem! (autocorrect maakt van jouw naam voeden :D)

Witte aanslag op G zijn tongetje laat zich niet weg vegen. Vermoedelijk toch spruw ;(
Lk raadde aan zijn tongetje en mondje schoon te maken met een beetje citroen. Ik ben meer voor zoiets dan gelijk iets medisch/chemisch. Maandag heb ik een afspraak met mijn ha,zou ik het met huis tuin en keuken middel kunnen proberen en inderdaad citroensap gebruiken, of morgen naar de huisarts al?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 18:10:30 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158443265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijlpaal bloesem! (autocorrect maakt van jouw naam voeden :D)

Witte aanslag op G zijn tongetje laat zich niet weg vegen. Vermoedelijk toch spruw ;(
Lk raadde aan zijn tongetje en mondje schoon te maken met een beetje citroen. Ik ben meer voor zoiets dan gelijk iets medisch/chemisch. Maandag heb ik een afspraak met mijn ha,zou ik het met huis tuin en keuken middel kunnen proberen en inderdaad citroensap gebruiken, of morgen naar de huisarts al?
Gentiaan Violet!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158443359
Deppen met kamillethee op een schoon gaasje schijnt ook te helpen :) Vergeet jezelf niet te behandelen!

Edit: ik vergeet te doen waarvoor ik kwam! Namelijk mignonne bedanken voor de kolftip O+ Kreeg 'm vandaag binnen, wat een fijn ding!
pi_158445506
quote:
is dit alleen online te verkrijgen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 19:35:42 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158445618
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

is dit alleen online te verkrijgen?
Volgens mij wel. Maar het werkt echt meer dan perfect. ik smeerde één keer per dag m'n tepels in en liet Geert daarna meteen drinken. Ik behandeld, hij behandeld. binnen twee dagen was ik van de ellende af.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_158446574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maar het werkt echt meer dan perfect. ik smeerde één keer per dag m'n tepels in en liet Geert daarna meteen drinken. Ik behandeld, hij behandeld. binnen twee dagen was ik van de ellende af.
de druppels of de zalf?
Ik krijg het alleen pas dinsdag binnen ivm de feestdagen :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:55 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158447201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

de druppels of de zalf?
Ik krijg het alleen pas dinsdag binnen ivm de feestdagen :{
Het flesje waar ik naar linkte, niet de zalf. Ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je haar op twitter/facebook vragen of je de bestelling mag ophalen? ?

pi_158447329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

Het flesje waar ik naar linkte, niet de zalf. Ik weet niet waar je woont, maar misschien kun je haar op twitter/facebook vragen of je de bestelling mag ophalen? ?
ze zitten in Helmond, dacht ik. Ik woon in Almere
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 20:36:17 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158447431
oef anderhalf uur rijden doe je niet voor je lol.
heb je al besteld of niet?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 20:48:16 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158447812
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ze zitten in Helmond, dacht ik. Ik woon in Almere
zie FB chat. als je bij aiduac bestelt, heb je 't donderdag binnen

pi_158448499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

zie FB chat. als je bij aiduac bestelt, heb je 't donderdag binnen
je bent een topper! Hopelijk zijn we snel van de problemen af. Ik baal echt als een stekker, we hebben al consulten vanaf vier weken oud, er is nooit een borst onderzoek gedaan, of echt over spruw nagedacht. Puur omdat ik geen pijnklachten had. De verstoppingen waren redelijk serieus, links een hele plakkaat,en ik ging echt door de grond heen van de pijn toen ze die wegmasseerde. En wie weet hoelang G al met pijn van de spruw drinkt :'(
  dinsdag 22 december 2015 @ 21:15:39 #289
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158448779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:59 schreef Phaidra het volgende:
Haha hier laatst ook, ik had het met collega over kolven en dat ik er niet veel zin meer in had. Dat ik nog doorging tot hij een jaar is en dat ik er dan wel klaar mee ben. Collega: "oh ja, dat hoor ik wel meer in mijn omgeving, dat moeders tot een jaar bv geven". Eeeh, bv wil ik nog wel blijven geven hoor, alleen stop ik dan met kolven ;).

Maar veel mensen weten niet dat dat überhaupt kan. Toen zij stopten met kolven (tussen 3 en 6 maanden) liep direct de productie terug.
Ik geef nu alweer bijna 9 maanden borstvoeding en weet ook pas sinds een week dat dit kan. Dankzij selvaria.
Ik hoop het jaar vol te kunnen maken, maar weet niet of ik het ga redden met kolven. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus ergens een beetje vals gespeeld (zo voelt het) gaan worden met kV.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 21:18:49 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158448872
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

je bent een topper! Hopelijk zijn we snel van de problemen af. Ik baal echt als een stekker, we hebben al consulten vanaf vier weken oud, er is nooit een borst onderzoek gedaan, of echt over spruw nagedacht. Puur omdat ik geen pijnklachten had. De verstoppingen waren redelijk serieus, links een hele plakkaat,en ik ging echt door de grond heen van de pijn toen ze die wegmasseerde. En wie weet hoelang G al met pijn van de spruw drinkt :'(
denk erom dat je de behandeling wel helemaal afmaakt, ook al zijn de klachten weg!

pi_158449273
Fijn dat je verder geholpen bent, Cassandra!

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:15 schreef faptist het volgende:

Ik hoop het jaar vol te kunnen maken, maar weet niet of ik het ga redden met kolven. Hoogstwaarschijnlijk zal er dus ergens een beetje vals gespeeld (zo voelt het) gaan worden met kV.
Valsspelen? Nee joh. Je geeft toch bv, dan is dat toch de basis van waaruit Ro ook andere dingen kan eten en drinken?

J heeft last van zijn doorkomende tandjes en reageerde dat op mij af door tot 3 keer toe in mijn tepel te bijten. Au! :X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 december 2015 @ 21:30:17 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158449365
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef Hupje het volgende:

[..]

Valsspelen? Nee joh. Je geeft toch bv, dan is dat toch de basis van waaruit Ro ook andere dingen kan eten en drinken?

J heeft last van zijn doorkomende tandjes en reageerde dat op mij af door tot 3 keer toe in mijn tepel te bijten. Au! :X
dentiknox smeren voor je gaat voeden! Verdooft zijn pijn waardoor hij rustig zal drinken ipv jou te bijten

pi_158449479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

dentiknox smeren voor je gaat voeden! Verdooft zijn pijn waardoor hij rustig zal drinken ipv jou te bijten
Daar dacht ik pas laat aan en er wordt aangeraden om na het aanbrengen 45 min niet te eten of te drinken. Dus dat doe ik de volgende keer inderdaad!
pi_158450830
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:15 schreef faptist het volgende:

[..]

Ik geef nu alweer bijna 9 maanden borstvoeding en weet ook pas sinds een week dat dit kan. Dankzij selvaria.
Dat doen we nu ook al idd. Met 9 maanden ben ik overgegaan van 2x naar 1x kolven op een werkdag. En ik kolf exact 1 voeding met 1x kolven. Dus krijgt A nu ook een flesje kv op het kdv. Maar omdat hij nu al genoeg andere dingen eet, vind ik dat geen probleem.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:17:55 #295
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158451613
Fijn dat je een voeding per keer kolft. Lijkt me al een hele geruststelling.

Ik red het dus niet altijd. Vaak is het 100 ml. Soms veel minder en soms 130. Waar dat nou aan ligt?
Ro drinkt 130 dus het is wel aanpoten.
Op het kdv geven ze 2 keer de fles. 2 x 180 ml (!)
Is dat normaal? Krijgen jullie baby's ook zulke grote flessen?
pi_158451864
J drinkt 170cc per fles.
Maar ik mag hopen dat jij aan het kdv vertelt hoeveel ze je kind mogen geven??
pi_158451950
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef faptist het volgende:
Fijn dat je een voeding per keer kolft. Lijkt me al een hele geruststelling.

Ik red het dus niet altijd. Vaak is het 100 ml. Soms veel minder en soms 130. Waar dat nou aan ligt?
Ro drinkt 130 dus het is wel aanpoten.
Op het kdv geven ze 2 keer de fles. 2 x 180 ml (!)
Is dat normaal? Krijgen jullie baby's ook zulke grote flessen?
R krijgt 2 flessen van zo'n 150. Precies wat ook kolf op een dag (ik kolf op mn werk één keer, dus 150 per borst). Omdat ze het altijd helemaal opdrinkt, had ik bedacht om eens wat extra mee te geven omdat ze misschien wel wat meer wilde, maar precies dat had ze laten staan. Ik kolf dus precíes even veel als ze drinkt. :D
pi_158452768
Op ons kdv beginnen ze met 100 ml en als dat niet genoeg is warmen ze meer op.
Zes weken geleden dronk hij meestal 3x 170ml, nu zit hij op 2 a 3x 100ml. Dat is van 9.00 tot 18.00 uur. Hoeveel tijd zit Ro op het kdv?

Ik vertel trouwens niet hoeveel ze mogen geven, ze geven op verzoek en zoveel als hij nodig heeft.
pi_158452979
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef -Spring het volgende:

[..]

R krijgt 2 flessen van zo'n 150. Precies wat ook kolf op een dag (ik kolf op mn werk één keer, dus 150 per borst). Omdat ze het altijd helemaal opdrinkt, had ik bedacht om eens wat extra mee te geven omdat ze misschien wel wat meer wilde, maar precies dat had ze laten staan. Ik kolf dus precíes even veel als ze drinkt. :D
De eerste keren dat J flesvoeding kreeg, gaven ze hem op mijn verzoek 150+5 en kreeg ik de opmerking dat hij misschien wel meer lustte. Niet dus, maak je 180+6 dan stopt hij nog steeds bij de 170.
Ik kolf nu meestal in 1x ongeveer 170 (dus J krijgt 1x mm en 1x fv op het kdv), maar soms als ik stress heb is het veel minder.

Klinkt super, jullie kdv, Cholula! Wat mij betreft geven ze op het kdv ook op verzoek maar daar weten ze niet zo goed raad mee. Ik maak afgemeten porties gekolfde melk en die geven ze dan ook in 1 keer. Ze zijn inmiddels wel zo ver dat ze meer letten op hongersignalen en minder op tijd, zoals in het begin.
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:49:40 #300
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158453133
Ik heb niets gezegd over de hoeveelheid melk die ze in 1 keer moeten geven. Ik heb hen uitgelegd dat ik bv geef op verzoek en dat ik het fijn zou vinden wanneer zij dat ook zo zouden doen.

Ik geef ze elke keer 3 flesjes met 130 ml. Wat over is blijft voor de dag erna en zo verder.
Ro gaat 3 dagen naar het kdv van 09:00 tot 16:30.

Bij haar oma drinkt ze 2 x 130 ml. Zij warmt het ook per beetje op.

Moet wel zeggen.. ik ben de enige die afgekolfde bv geeft op het kdv. alle andere kinderen krijgen kv. Ik heb niet het idee dat zij weten hoe veel de melk mij kost (energie en emotionele waarde).
Aan de andere kant.. ik moet dat ook niet willen weten. Dan kan ik Ro nooit meer loslaten..

Dit bericht gezien?
http://distractify.com/news/2015/12/22/mustafa-breast-milk-plane
Ik zou echt in een lelijke huilbui de meest lelijke dingen uitschreeuwen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')