quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Paint Profeet
Remqo
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
quote:Volger van alles wat Geerd begeerd
Monopoly
Ik heb die vent nooit gezien, nooit gekend, maar volgens de overleveringen was hij een gore viespeukquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je grootvader verklaart toch nog het profeetschap
Stijfje gekregenquote:01. 329 renwan
Slaapze ouwequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:10 schreef M4rc0 het volgende:
Prettige voortzetting nog en slaap lekker
Ik ben hier één van de jongsten hoorquote:
Gelukkig zijn 7000 posts in 9 jaar niet heel veel. Zo blijf ik mooi op gemiddeld 2 posts per dag staan en lijk ik geen zolderkamerautistquote:
Ja man, moet ik nou met mezelf gaan lullen ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Gelukkig zijn 7000 posts in 9 jaar niet heel veel. Zo blijf ik mooi op gemiddeld 2 posts per dag staan en lijk ik geen zolderkamerautist
Binnen nu en een paar weken moet ik weggaan, stoppen op je hoogtepunt hequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik sta op meer dan 2 keer zoveel post per dag na een half jaar
Heb tentamens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man, moet ik nou met mezelf gaan lullen ofzo?
Dus er komt geen Bar Bazen SCquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Binnen nu en een paar weken moet ik weggaan, stoppen op je hoogtepunt he
Ja, maar die baas woont momenteel in Zwollequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef PausNicolaas het volgende:
IK SPREEK NAMENS GEERD:
Geerd is een Lochemer, Marco!!!
En SneeuwLeeuw, Geerd heeft auto en motor rijbewijs!!!
DIT WAS GEERD.
Deze kreeg ik vanmiddag doorgestuurd:quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben van 28 naar 29 per dag gegaan vandaag
Dan komt het wel dichtbijquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze kreeg ik vanmiddag doorgestuurd:
Aantal posts voor renwan
Vandaag tot nu toe: 164
Deze maand tot nu toe: 1405
Dit jaar tot nu toe: 2471
Gewoon 1/5e van mijn totaal in 1 maand
In April loopt mijn contract af en het wordt niet verlengdquote:
Dat is wel kut, nog geen nieuwe vooruitzichten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:15 schreef renwan het volgende:
[..]
In April loopt mijn contract af en het wordt niet verlengd
Jawel ik probeer op het moment Frans te leren, kan in Frankrijk een vast contract krijgen met als enige voorwaarde dat ik Frans spreekquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut, nog geen nieuwe vooruitzichten?
Zou wel baas zijn als je daarheen zou kunnen, is wel een aanrader om tijdje buitenland te doen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Jawel ik probeer op het moment Frans te leren, kan in Frankrijk een vast contract krijgen met als enige voorwaarde dat ik Frans spreek
Denk dat het wat langer wordt dan een tijdje dan. [ouwelulmode] Met mijn 27 jaar ga ik niet daar een leven opbouwen en dan weer terug komen [/ouwelulmode]quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je daarheen zou kunnen, is wel een aanrader om tijdje buitenland te doen!
True that, heb toch wel enige hoop weer gekregen met mijn 25 jaren oudquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat het wat langer wordt dan een tijdje dan. [ouwelulmode] Met mijn 27 jaar ga ik niet daar een leven opbouwen en dan weer terug komen [/ouwelulmode]
Zal waarschijnlijk wel permanent worden als het doorgaat maar ik heb van Limburg naar Den Haag ook overleefd
Ach ik stond 4 jaar gelden met gasten in de kroeg die toen 27 waren en die zijn nu ook goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, heb toch wel enige hoop weer gekregen met mijn 25 jaren oud
LAAT ME MAAR ACHTERquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ik ga ook maar eens pitten, moet morgen weer vroeg aan de gang gaan.
Iedereen komt waar diegene hoort te komenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach ik stond 4 jaar gelden met gasten in de kroeg die toen 27 waren en die zijn nu ook goed terecht gekomen
Ik had jou nogquote:
Dan blijf ik nog wel effe hangen, ritme is toch al fucked up na afgelopen weekendquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel effe hangen, ritme is toch al fucked up na afgelopen weekend
Heb paar nachtdiensten gedraait tot 2/3 in de nacht, dus kan toch nog nie slapen.quote:
Sowieso een baasquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:26 schreef renwan het volgende:
Met 25 ben je sowieso oud genoeg voor deze held![]()
Vanaf nu gaat deze SC over bazenliederenquote:
liederenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat deze SC over bazenliederen
Voor nu Sneeuw, om de nacht door te komenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
GEERD
En om profeet te zijn Limburgse roots nodig, dat is wel duidelijk dit kan geen toeval zijn. Kut val niet in slaap... Maar goed ik ben weer weg.
Precies, met de afwezigheid van God Geerd moeten wij andere middelen aanwenden om ons door de nacht te slepen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Voor nu Sneeuw, om de nacht door te komen
Jij bent aan de beurt hèquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, met de afwezigheid van God Geerd moeten wij andere middelen aanwenden om ons door de nacht te slepen!
Braddiequote:
lekkah lekkahquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:32 schreef renwan het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien
[ afbeelding ]
Gaat trouwens aardig op de maat van deze:
quote:
quote:
quote:
Die dikke was destijds een leraar van mijn neefquote:
quote:
Alweer?quote:
Geerds Arkquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Dit is gewoon een uitnodiging voor een paint morgen![]()
[ afbeelding ]
Help me eraan herinneren gaarnequote:
Dat istie alquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Kunnen we van Geerd een BN'er maken?
Toen ging jij ook los op dezequote:
Die heb ik nog nooit gehoordquote:
Manquote:
Ons aller Geerd is bij ons.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:07 schreef Scuidward het volgende:
Morgen Geerd weer terug![]()
Was gewoon vergeten dat tong80 ook nog van een ban geniet ...
quote:Vleesch
En een beetje vocht om het weg te werken!
kraantje!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Dit is gewoon een uitnodiging voor een paint morgen![]()
[ afbeelding ]
Waar ligt ie?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ons aller Geerd is bij ons.
[..]
Daar ligt ie goed.quote:
Renwan is nachtbrakerquote:
Jaquote:
Nee meestal maakt hij rond half drie een fap en gaat hij naar werk? Geen idee geen idee. Vaak pas wakker in de middag.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee meestal maakt hij rond half drie een fap en gaat hij naar werk? Geen idee geen idee. Vaak pas wakker in de middag.
Watje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Fappen voor het werk, raak je alleen maar moe toch
Fappen tijdens werkquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Fappen voor het werk, raak je alleen maar moe toch
Dat weet ik heus wel, Danishquaquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat !ik heb een exotische naam
Destinyquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel, Danishqua
Fout, het is Sharqueeshaniquaquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat weet ik heus wel, Danishqua
Sick chille naamquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fout, het is Sharqueeshaniqua
Wat ben jij altijd vroeg opquote:Op dinsdag 15 december 2015 05:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Goeiemorgen! Slaapt iedereen hier nog?
Jij doet gewoon de hele dag verder niks?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja komt door de drank denk ik, maar ik heb 's ochtends nog geslapen. Ben net pas m'n bed uit.
Lol ik heb zo tentamen immunologiequote:
Dan kunnen we eindelijk gladiatoren gaan klappen om de heren te erenquote:
Moet ik ook gladiator halen denk je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
Goede morgen deze morgen
Vanmiddag toch maar effe een tree gladiator halen om de wederopstanding te vieren
Een tap regelen is ook een optie, weer alleen niet of je vaatjes Gladiator kunt krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet ik ook gladiator halen denk je?
Misschien toch maar een tray halen of paar blikken het is toch mooi om hetzelfde als jullie te drinken. Misschien wat oliebollen halen ook. Nonnevotten zijn pauper duur helaas.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een tap regelen is ook een optie, weer alleen niet of je vaatjes Gladiator kunt krijgen
Oliebollen met een vleugje Gladiator door het beslagquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zou ik oliebollen regelen met gladiator? Of wat? Fuck ik drink nooit graag uit blik mannen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oliebollen met een vleugje Gladiator door het beslag
Oh shiiiiitquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef Simterklaas het volgende:
De geit is gemolken.
Mannen, ik herhaal: de geit is gemolken.
Zonde, vind ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:49 schreef Simterklaas het volgende:
Speciaal voor Geerd een pittige metaaltante!
[ afbeelding ]
Heb je je een keer vies dik gegeten aan oliebollenquote:
Wie nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je een keer vies dik gegeten aan oliebollen
Plakplaatjes. En die knoopjes zullen er ook nog wel eens afspringen, zo te zien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Van de plakplaatjes of haar kleren?
Arm blousjequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Plakplaatjes. En die knoopjes zullen er ook nog wel eens afspringen, zo te zien.
Ik vind het jammer dat ze niet in mijn kingsize bed ligtquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Van de plakplaatjes of haar kleren?
Geerd niet, want Geerd kan niet vies dik wordenquote:
Ik zit al vol na 1quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je een keer vies dik gegeten aan oliebollen
Meer zuipen, krijg je honger van!quote:
Slecht voor mn figuurquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer zuipen, krijg je honger van!
Meer sporten en vrijen, houd je je figuur goed vanquote:
Echte mannen houden wel van een beetje vetquote:
Sex is dodelijk sport maakt je moequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer sporten en vrijen, houd je je figuur goed van
Jongens met tatts,quote:
Maar niet van zwembandjesquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Echte mannen houden wel van een beetje vet
Weetje hoeveel caloriën daarin zittenquote:
Men vond het teveel op het randje en ik wil geen ban tijdens de wederopstandingquote:
Kan je zo lekker in knijpenquote:
Word je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Weetje hoeveel caloriën daarin zitten
Maar het was wel een mooi randje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Men vond het teveel op het randje en ik wil geen ban tijdens de wederopstanding
Ew, snel wat tettenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme eyecandy mancrushtuesday
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer zuipen, krijg je honger van!
Rosébolletjequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Oh en oliebollen:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes ben al bezig hier. Trek de eerste net open!! DOE MET ME MEE!
Straks.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes ben al bezig hier. Trek de eerste net open!! DOE MET ME MEE!
Alcoholstrugglesquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
weg, ik heb besloten met de fiets te gaan zodat ik kan zuipen, maar nu moet ik zuipen 2 uur niet en dan mag ik weer klote gedoe
Heb ik allang bereikt manquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik hard op weg ben naar een plek die alcoholisme heet.. Jij?
quote:
Ik ben al een paar jaar alcoholistquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik hard op weg ben naar een plek die alcoholisme heet.. Jij?
Daarom moeten wij twee gewoon trouwen ik hou echt van je Roosjeroosjenegentienachtentachtig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar alcoholist![]()
Just married en dan een enorme sleep van lege 0,5-literblikjes en roséflessen achter de auto aanquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daarom moeten wij twee gewoon trouwen ik hou echt van je Roosjeroosjenegentienachtentachtig.
Dat is toch prachtigquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Just married en dan een enorme sleep van lege 0,5-literblikjes en roséflessen achter de auto aan
Van de AA?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godver vanavond een vergadering kom ik daar lekker bezopen aan.
Oh van een kerk man, ik moet toch even scouten voor de Geerd religie en even kijken hoe we hem het beste kunnen opbouwen dus ga even kijken hoe de vijand het doet!quote:
Geerdismequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh van een kerk man, ik moet toch even scouten voor de Geerd religie en even kijken hoe we hem het beste kunnen opbouwen dus ga even kijken hoe de vijand het doet!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
Normaal was Geerd hier allang geweest maar zeker weten zit hij gewoon de spanning op te bouwen tot vanavond!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Spannend! Ik ga straks wel douchen en ja dat duurt lang dus ben bang dat ik het ga missen.
deze user is van kaliber guus dus negeren maarquote:
MEER MEER MEER MEER MEERquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Willen wij meer of minder geerd?
Onze Goddelijke maagd geeft zelfs andere adviesquote:Op donderdag 19 november 2015 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij loopt er gewoon op af ?? Hoi Hoe is het ? Keertje bakkie doen zoiets?
DE OPSTANDING DE HERIJZENIS! SNEL BIER BIER BIERquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Man, waar heb je het over?
Geerd
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie heeft een goed nummer voor als je flink aangeshcoten bent?
In welk genre?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie heeft een goed nummer voor als je flink aangeshcoten bent?
Hmm dat maakt mij niet zo uit eigenlijk... Misschien een beetje rock of folk-achtig, hip hop mag ook wel maar luister nu al wat leonard cohen om bij te zuipen.quote:
Oh shit, ik wil me aansluiten. Overtuig me!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
DIT IS GEEN CHAT DIT IS WAAR WE GEERD WORSHIPPEN.
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaasquote:
Stfuquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaas
Ik pleit onschuldigquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft Judas jou hierheen gebracht?
Je moet eerst een gladiator of veel pils drinken, dan zul je Geerd zien dat hij liefde is dat hij ons alcohol zegent en dat hij weet hoe je moet leven!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh shit, ik wil me aansluiten. Overtuig me!
Hou je bek man, jij hebt niets te zeggen hier.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaas
Nou nou nou nou!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hou je bek man, jij hebt niets te zeggen hier.
Nou.. Eigenlijk..quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit maar ongeveer 35 jaar tussen ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoorde dat werkman kauai heeft bezwangerd. Binnenkort pilsbaby opkomst.
Nee, ik sluit me vrijwillig aan. Ik hoorde en las hierover en voelde een warmte in me opkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft Judas jou hierheen gebracht?
Ik ben momenteel bezig met dat tweede.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je moet eerst een gladiator of veel pils drinken, dan zul je Geerd zien dat hij liefde is dat hij ons alcohol zegent en dat hij weet hoe je moet leven!
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuurquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik sluit me vrijwillig aan. Ik hoorde en las hierover en voelde een warmte in me opkomen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuur
Jij hebt wel wat met zuur of niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat warme ding maagzuur
Heb eraan geliktquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb jij wel eens in de pens van een koe moeten voelen?
Zuurfetishquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met zuur of niet.
Ik hou van zuurquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met zuur of niet.
Jij verzuurd mijquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben je het ook.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ben je het ook.
Sorry man de bier maakt me balddadig maar hij moet mensen die tot Geerd willen komen niet wegpesten.quote:
Wat saai, neutraal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pech, PN&snowlion zijn de bases in mijn leven dus het wordt geneutraliseerd
Als jij Geerd eens het respect en de liefde geeft die hij verdiend en stopt met flirten...quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef PausNicolaas het volgende:
SneeuwLeeuw wees eens lief als je die eigenschap bezit
Eens, ik zou willen zijn als de man uit je UI die heeft tenminste ballen denk ik, hij kijkt alsof hij op het punt staat alles op te geven.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Monopoly het volgende:
Morgenmiddag moet ik in de trein van Zwolle naar Groningen. Ik hoop dat Geerd mijn 1e klas kaartje komt scannen.
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaat er nou nog meer met de 1e klasquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Monopoly het volgende:
Morgenmiddag moet ik in de trein van Zwolle naar Groningen. Ik hoop dat Geerd mijn 1e klas kaartje komt scannen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaan er nou met de 1e klas
Krijg je daar ook een stijfje van?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Man man wat een klote redenatie, Geerd kent iedereen toch bij hart hij is onze God, hij kent ons allen al... Ik ga altijd eerste klas, dat geld gaat direct bij Geerd in de pocket zodat hij meer kan drinken.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Man man wat een klote redenatie, Geerd kent iedereen toch bij hart hij is onze God, hij kent ons allen al... Ik ga altijd eerste klas, dat geld gaat direct bij Geerd in de pocket zodat hij meer kan drinken.
Ik kan ook omroepen. Heb de sleutel tot de cabine en de omroeper.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Hij kan je zelfs omroepen als je op zijn traject zit.
Hij mag mijn water in bier komen veranderen in de 1e klas.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ssht nu weet hij precies wie jij bent, want wie gaat er nou nog meer met de 1e klas
Dat zal hij ook gewoon doen hoor... Ben je ook een HC?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan ook omroepen. Heb de sleutel tot de cabine en de omroeper.
[..]
Hij mag mijn water in bier komen veranderen in de 1e klas.
Enkel liefde, ik hoef alleen liefde voor Geerd. En af en toe knuffelen met Roosjeroosje1988quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een stijfje van?
En wat als Geerd meer dan liefde voelt?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Enkel liefde, ik hoef alleen liefde voor Geerd. En af en toe knuffelen met Roosjeroosje1988
Hij is mijn God, ik zal hem volgen tot mijn dood.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En wat als Geerd meer dan liefde voelt?
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutelsquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat zal hij ook gewoon doen hoor... Ben je ook een HC?!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutels
ALLEMAAL SPOORKNORREN!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]man man jij bent ook wel een baas van kaliber dan.
Ik zou machinist of Hc willen worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:06 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ALLEMAAL SPOORKNORREN!!!
Moet jij maar ook iets op de trein doen. railcatering ofzo
Raad je het mij aan trouwens om machinist te worden of is het saai?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, machinist. Bij een andere vervoerder, maar zowat iedereen binnen de spoorwereld heeft/krijgt via-via die sleutels
te kleine maat gekochtquote:
renwan is ontwaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |