MEER MEER MEER MEER MEERquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Willen wij meer of minder geerd?
Onze Goddelijke maagd geeft zelfs andere adviesquote:Op donderdag 19 november 2015 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij loopt er gewoon op af ?? Hoi Hoe is het ? Keertje bakkie doen zoiets?
DE OPSTANDING DE HERIJZENIS! SNEL BIER BIER BIERquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Man, waar heb je het over?
Geerd
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie heeft een goed nummer voor als je flink aangeshcoten bent?
In welk genre?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie heeft een goed nummer voor als je flink aangeshcoten bent?
Hmm dat maakt mij niet zo uit eigenlijk... Misschien een beetje rock of folk-achtig, hip hop mag ook wel maar luister nu al wat leonard cohen om bij te zuipen.quote:
Oh shit, ik wil me aansluiten. Overtuig me!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
DIT IS GEEN CHAT DIT IS WAAR WE GEERD WORSHIPPEN.
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaasquote:
Stfuquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaas
Ik pleit onschuldigquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft Judas jou hierheen gebracht?
Je moet eerst een gladiator of veel pils drinken, dan zul je Geerd zien dat hij liefde is dat hij ons alcohol zegent en dat hij weet hoe je moet leven!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh shit, ik wil me aansluiten. Overtuig me!
Hou je bek man, jij hebt niets te zeggen hier.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je mag er alleen even in (5 min) als je UI je daadwerkelijke jij bent, maar dat ben je sowieso niet dus helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |