Ik ben wel benieuwd naar de laatste ontwikkelingen in die zaak, ik zelf gok dat het gewoon een ongeluk is aangezien ze onder invloed was.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah , na die graafsma bende stapt Peter weer op denk ik
Mijn hart is nu gerust.quote:
Is een VBL trekje, enge sekte.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Er worden reclames becommentatieerd, zo ver heb ik het nog niet zien gaan voor Pauw.
Trump pareert alles met gemak.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel live aangevallen.
Mag hij nog meedoen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump pareert alles met gemak.
Zelfs een messteek?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump pareert alles met gemak.
Jij hebt de hoogtijdagen dat de VI-Hooligans dit topic bestormden, duidelijk niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Er worden reclames becommentatieerd, zo ver heb ik het nog niet zien gaan voor Pauw.
Stijn, get inquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Louisvangaalgaypride.gif kwijt geraakt
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
Dit gaat trouwens geen topshow worden.
De echte topshow is het Amerikaanse presidentsdebat vanavond. Met Donald Trump in da house.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Louisvangaalgaypride.gif kwijt geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |