Die gaat gelijk afrekenen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah , na die graafsma bende stapt Peter weer op denk ik
Ik ben wel benieuwd naar de laatste ontwikkelingen in die zaak, ik zelf gok dat het gewoon een ongeluk is aangezien ze onder invloed was.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nah , na die graafsma bende stapt Peter weer op denk ik
Mijn hart is nu gerust.quote:
Is een VBL trekje, enge sekte.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Er worden reclames becommentatieerd, zo ver heb ik het nog niet zien gaan voor Pauw.
Trump pareert alles met gemak.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wordt hij wel live aangevallen.
Mag hij nog meedoen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump pareert alles met gemak.
Zelfs een messteek?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trump pareert alles met gemak.
Jij hebt de hoogtijdagen dat de VI-Hooligans dit topic bestormden, duidelijk niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Er worden reclames becommentatieerd, zo ver heb ik het nog niet zien gaan voor Pauw.
Stijn, get inquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Louisvangaalgaypride.gif kwijt geraakt
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef Intellectueel het volgende:
Dit gaat trouwens geen topshow worden.
De echte topshow is het Amerikaanse presidentsdebat vanavond. Met Donald Trump in da house.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Louisvangaalgaypride.gif kwijt geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |