Omdat er een instructeur met een rempedaal naast zit?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
Omg ditik heb nu 16 rijlessen gehad en rij een stuk veiliger dan de kandidaten van dit programma
ER is er elke keer wel eentje met zo een figuur naast zich. Maakt het er niet beter op idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
1! Nee! Rem, stop! Gas, omhoog, omlaag!
Geen wonder dat ze in paniek is, tering gast
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Omdat er een instructeur met een rempedaal naast zit?
Wat is dat sowieso met Snapchat? Hoe is die digitale kanker ooit zo populair geworden?quote:
Kuch. Niet zo schelden he. Al ben ik het er wel mee eensquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat is dat sowieso met Snapchat? Hoe is die digitale kanker ooit zo populair geworden?
Ik heb het wel eens gebruikt maar het is echt de slechtste social media app die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch. Niet zo schelden he. Al ben ik het er wel mee eensIk zal je zeggen, ik weet amper wat het is, nog NOOIT gebruikt
ja, je ging je pener weer eens posten aan wcpotquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gebruikt maar het is echt de slechtste social media app die ik ooit gezien heb.
Hij mocht willen dat hij mijn pener te zien kreegquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, je ging je pener weer eens posten aan wcpot
Help, mijn man heeft een hobbyquote:
Geen psychologe Barbara?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
De jury wordt ook ieder jaar minder. Tom neemt natuurlijk elke klus die geld opbrengt aan, maar dit jaar hebben we ook een random rijschoolhouder_!
leker dingquote:
dan moet je je gehoorapparaat aanzettenquote:
Die staat al op zijn hardst jongen!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dan moet je je gehoorapparaat aanzetten
Misschien de batterijen vervangenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die staat al op zijn hardst jongen!
hebbie zo compjuter die alles voorleest?quote:
De koppeling half ingetrapt houden terwijl je gas geeftquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:09 schreef Isane het volgende:
Hoe krijg je je auto zo aan het roken tijdens het achteruit rijden?
Continu koppelen en veel gas geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:09 schreef Isane het volgende:
Hoe krijg je je auto zo aan het roken tijdens het achteruit rijden?
Ja man superhandigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hebbie zo compjuter die alles voorleest?
deze auto winnen zequote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:09 schreef Karina het volgende:
Als je als laatste moet met deze auto ben je mooi genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |