SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef heinos het volgende:
Ben druk bezig met vraag 26. Maak continue kleine foutjes merk ik.
Er is een heel excelschema aan te pas aan het komen.
Een stapje verder:Dat is het enige deel wat ik ook had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:08 schreef MBerend het volgende:
[..]
Dat is het enige deel wat ik ook had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homo sapiėns non urinat in ventum.
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:32 schreef Randomgebruiker het volgende:
[..]klopt ben ook al wat verder en heb al wat meer letters maar merk dat er continue een fout in sluipt waardoor er in de sudoku inneens weer 2 dezelfde cijfers staan in een vakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:02 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
Is hier iemand die 6c heeft en die mij een hintje kan droppen?
In spoiler wat ik heb geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
@janpieterszooncoen2
Spoiler bevat wat van 6c (mogelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
Kan je please een vage hint droppen want ik kom er echt niet uit hoor.
Alles klopt net niet van het hierboven genoemde van niks dus ik snap niet wat je bedoelt met 'je hebt er overheen gekeken' want die dingen hierboven zijn het sws niet volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
Kan je please een vage hint droppen want ik kom er echt niet uit hoor.
Alles klopt net niet van het hierboven genoemde van niks dus ik snap niet wat je bedoelt met 'je hebt er overheen gekeken' want die dingen hierboven zijn het sws niet volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb dan geen nummers opgeteld. Weet iemand of ik dan nog een deel van de puzzel mis?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]6cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 14:01 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
[..]
Kijk dan naar de tweede tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Edit: Mocht je er nog steeds niet uitkomen (als je het écht zelf wilt doen, kijk niet verder! Je bent gewaarschuwd!)Een bericht voor iedereen die de tweede spoiler heeft geopend, zonde van jullie tijd. Deze 'hint' heeft niks te maken met de uiteindelijke oplossing. Helpt je alleen maar verder van het antwoord af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:00 schreef tramtol het volgende:
Bij 2a, ik kom uit opDenk dat wij hetzelfde antwoord hebben. Moet haast wel! Ik weet ook niet wat ik hier verder mee zou moeten. HooguitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik heb dan geen nummers opgeteld. Weet iemand of ik dan nog een deel van de puzzel mis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:04 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
[..]
6cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:16 schreef AIVDkerst het volgende:
[..]
Denk dat wij hetzelfde antwoord hebben. Moet haast wel! Ik weet ook niet wat ik hier verder mee zou moeten. HooguitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:07 schreef Fietsenlamp het volgende:
[..]
A en B lukt wel, maar dan komt C....Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat leverde niets op. Ook heb ik geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:39 schreef tramtol het volgende:
2a: Ik heb nog het volgende geprobeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat leverde niets op. Ook heb ik geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt erop dat iedereen inmiddels 2a heeft gevonden (iig deels). En ik zit nog steeds te staren, ondanks de eerder gegeven hints. Grrr...![]()
Heeft iemand een tip om 3c aan te pakken? heb 3a en 3b ook nog niet maar hoorde dat 3c het makkelijkst is om mee te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die hints voor 2a mogen van mijn kant zelfs wel wat minder. Als mensen er niet uitkomen, komen ze er niet uit. Je kunt niet eindeloos hints blijven geven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:39 schreef korsakowski het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen inmiddels 2a heeft gevonden (iig deels). En ik zit nog steeds te staren, ondanks de eerder gegeven hints. Grrr...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: