quote:Op donderdag 17 december 2015 11:44 schreef Ericjandev het volgende:
Kan iemand 2B voorspelen? ik kan geen noot lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef NewHorizon het volgende:
[..]Toch niet hetzelfde? 2B was op zich goed te doen XDSPOILER: 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Cregan het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde? 2B was op zich goed te doen XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik een stap verder ben, ik heb tekst nu XDquote:Op donderdag 17 december 2015 13:12 schreef AIVDkerst het volgende:
Ik word knettergek dag ik ondanks die laatste hint 2a maar niet een eurekamoment bij krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef Cregan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stap verder ben, ik heb tekst nu XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homo sapiëns non urinat in ventum.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:48 schreef Randomgebruiker het volgende:
[..]Dat is in ieder geval bekend genoeg om uit te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team van drie
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:55 schreef Cregan het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval bekend genoeg om uit te proberen
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:15 schreef AIVDkerst het volgende:
[..]Nee, ik krijg toch echt heel andere dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan overigens nog niet reageren op PM of DM :/
Op je beide eerste vragen is het antwoord JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:23 schreef Cregan het volgende:
[..]
Nee, ik krijg toch echt heel andere dingen
Volledig? Want waar de bovenste hints over gaan levert uiteindelijk maar 1 nummer op, en volgens de vraag moet je er meerdere hebben en die optellenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:38 schreef Randomgebruiker het volgende:
Ik denk dat ik er eindelijk achter ben hoe 2a zit.
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:30 schreef MBerend het volgende:
[..]Ja. Ik zie niet hoe je met genoemde strategie jullie antwoord kan krijgen XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie
Oh, poep. Er is meer dan één nummer uit te halen?quote:Op donderdag 17 december 2015 14:40 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Volledig? Want waar de bovenste hints over gaan levert uiteindelijk maar 1 nummer op, en volgens de vraag moet je er meerdere hebben en die optellen
"Tel de volgende nummers bij elkaar op"..quote:Op donderdag 17 december 2015 14:42 schreef Cregan het volgende:
[..]
Oh, poep. Er is meer dan één nummer uit te halen?
Ja volledig!quote:Op donderdag 17 december 2015 14:40 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Volledig? Want waar de bovenste hints over gaan levert uiteindelijk maar 1 nummer op, en volgens de vraag moet je er meerdere hebben en die optellen
Netjes! Kun je me vertellen hoeveel nummers je eruit hebt gehaald, dan heb ik nog een beetje houvastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Homo sapiëns non urinat in ventum.
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:53 schreef Randomgebruiker het volgende:
Hmmm, hoe ga ik dat zeggen zonder te veel weg te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 14:53 schreef Randomgebruiker het volgende:
Hmmm, hoe ga ik dat zeggen zonder te veel weg te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 15:47 schreef AIVDkerst het volgende:
[..]Haha ook al bezig met de kerstpuzzel terwijl je eigenlijk tentamens hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |