quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:03 schreef MBerend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:09 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door ZeGrandeMousey op 15-12-2015 10:52:00 ]
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:28 schreef ZeGrandeMousey het volgende:
Er is alleen al eens gezegd dat jeNaar mijn mening een erg goede hint (vergeet de spoilers niet), geeft niet teveel weg maar helpt wel, alhoewel ik persoonlijk een lichte twijfel hou bij die/mijn oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag 1
Er wordt gevraagd naar een getal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag 1
Er wordt gevraagd naar een getal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Ah hebbesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb inmiddels een groepje bij elkaar gevonden om vrijdagavond te gaan puzzelen
:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, misschien een domme vraag, maar wordt in de puzzel IJ als i en j gezien of als 1 geheel?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:31 schreef Booyah het volgende:
Iemand een hint voor 9?
Ben ook bezig met 8.9 snap ik ook niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, misschien een domme vraag, maar wordt in de puzzel IJ als i en j gezien of als 1 geheel?
Bij vraag 8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zou niet weten of ij samen of appart is
Vind ik geen domme vraag hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:31 schreef Booyah het volgende:
Trouwens, misschien een domme vraag, maar wordt in de puzzel IJ als i en j gezien of als 1 geheel?
Ik zit ook helemaal stuk op 17.. Zo heel moeilijk moet het niet zijn, aangezien de oplossing je weer vertelt hoe verder te gaan. Frustrerendquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:56 schreef twist02 het volgende:
[..]
Vind ik geen domme vraag hoor
Ik vroeg me dat ook al af; in 2013 zagen ze het in elk geval als 2 aparte letters (gezien sommige antwoorden van dat jaar)
Ik kom alleen uit de laatste 5 woordenquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal stuk op 17.. Zo heel moeilijk moet het niet zijn, aangezien de oplossing je weer vertelt hoe verder te gaan. Frustrerend
De laatste 7? ("MET CAESAR" meegerekend). Ik ook namelijk, hoeveel het vervolg simpel zou moeten zijn gegeven de tekst die je krijgt, alleen loop ik tegen wat problemen aan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:28 schreef MBerend het volgende:
[..]
Ik kom alleen uit de laatste 5 woorden
Ja dat dacht ik ook, maar nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:58 schreef Stranger het volgende:
Hoppa, dat was 21a, nu b nog, maar dat moet ook te doen zijn.
Zo herkenbaar hahahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit is niet goed voor onder werktijd haha! #getbacktowork #icant
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoort er bij vraag 10 geen plus-teken te staan ipv een gelijk aan-teken?
Of klopt het gewoon en is mijn redenatie verkeerd
quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:23 schreef Fietsenlamp het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dan bij C?C is een stuk pittiger dan A + B. Heb hem (denk ik) opgelost.Dit kan je wel op weg helpen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |