Die FOK!kers zitten nu bij de AIVDquote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef JddMan het volgende:
Yes! Hij is er weer.
Ben net klaar met wat academische klusjes, dus kan ik nu eindelijk even lekker gaan puzzelen. In de afgelopen week heb ik het kerstboompje opgelost (was een leuk puzzeltje voor het slapen gaan) en nog wat kleintjes, maar de rest is best pittig. Volgens mij wil de AIVD revanche van vorig jaar, toen een paar Fokkertjes de gehele puzzel hadden opgelost...
Nee hoorquote:Op zondag 20 december 2015 23:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die FOK!kers zitten nu bij de AIVD
Daar zit ik ook meequote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef heinos het volgende:
En bij scrabble lijkt t onmogelijk om op 841 uit te komen. Als je enkele keren 3x woordwaarde hebt kun je niet op 841 uitkomen volgens mij. Zie ik t verkeerd?
Geen probleem toch? Niet alle punten hoeven uit één woord te komen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef heinos het volgende:
En bij scrabble lijkt t onmogelijk om op 841 uit te komen. Als je enkele keren 3x woordwaarde hebt kun je niet op 841 uitkomen volgens mij. Zie ik t verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25
quote:Op maandag 21 december 2015 10:55 schreef heinos het volgende:
Bij 17. Ik heb het eerste stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg tot nu toe vooral woorden van 860 punten, da's dan weer net wat veel, maar je kunt erg creatief met die regels omspringen, misschien ben ik wel iets te creatief aan het knippen en plakken.quote:Op maandag 21 december 2015 14:05 schreef blor het volgende:
Ik ben ook bezig met 18 (Scrabble-opgave). Ik dacht dat ik een heel eind was (bord op de goede manier aan elkaar geplakt, gevonden waar het woord moest en met de juiste randvoorwaarden en een grote woordenlijst de mogelijke woorden flink naar beneden gebracht en toen het aantal punten uitgerekend)
Ik kom alleen op 839 punten uit met mijn beste woord en zonder enige mogelijkheid om dit beter te maken. Ik heb wel 'dwarswoorden', maar die zijn ook allemaal 3x. Mijn totaal minus 50 is dus deelbaar door 3, terwijl de 841 dat niet is (841-50=791)
Is er iemand tegen hetzelfde probleem aangelopen?
Op zo heel veel manieren kan het toch niet? Behalve drie rechte stroken (horizontaal of verticaal) of twee symmetrische stukken eruit snijden en die dan omwisselen zijn er toch geen opties om weer op 15x15 uit te komen? (Schuine vormen sla ik even over omdat ik er van uit ga dat je geen vakjes doormidden kan snijden)quote:Op maandag 21 december 2015 15:02 schreef depuzzelman het volgende:
[..]
Ik krijg tot nu toe vooral woorden van 860 punten, da's dan weer net wat veel, maar je kunt erg creatief met die regels omspringen, misschien ben ik wel iets te creatief aan het knippen en plakken.
quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef blor het volgende:
[..]
Op zo heel veel manieren kan het toch niet? Behalve drie rechte stroken (horizontaal of verticaal) of twee symmetrische stukken eruit snijden en die dan omwisselen zijn er toch geen opties om weer op 15x15 uit te komen? (Schuine vormen sla ik even over omdat ik er van uit ga dat je geen vakjes doormidden kan snijden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf al een heel eind, alleen de een na laatste stap lukt niet helemaal, waardoor de laatste ook niet goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef DieuwkeL het volgende:
Bij 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf al een heel eind, alleen de een na laatste stap lukt niet helemaal, waardoor de laatste ook niet goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef Cregan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 17:10 schreef Cregan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
17quote:grote tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 16:45 schreef DieuwkeL het volgende:
Bij 17:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zelf al een heel eind, alleen de een na laatste stap lukt niet helemaal, waardoor de laatste ook niet goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 17:14 schreef DieuwkeL het volgende:
17
[..]
grote tip:Dank je! Heb nu wat gevonden. Permutatie is wel erg misleidend zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 20:03 schreef Cregan het volgende:
[..]
Dank je! Heb nu wat gevonden. Permutatie is wel erg misleidend zeg...volg het nog steeds niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25
Forum Opties Forumhop: Hop naar: