SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost: 1, 2, 3 (niet overeenkomst a en b), 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 23, 25abc, 26, 28, 30, 31, 32, 33, 34ab, 35, 36, 38, 39, 40 en 41
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:42 schreef DieuwkeL het volgende:
Ik heb van 26 bij het kruisraadsel al ongeveer de helft ingevuld, maar nu loop ik vast.
Heeft iemand een hint voor V8?Zie eerdere post van mij in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik op de goede weg zo?
Ik zit met hetzelfde probleem, maar kan geen post van je vinden over deze kwestie. Zou je het willen herhalen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Zie eerdere post van mij in dit topic.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:39 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
Voor de mensen die deze snappen
Iets met vraag 11 ofzoEr is maar 1 optimaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W&T / AIVD Kerstpuzzel 2015 #2quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:56 schreef hoihoihoi1234 het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem, maar kan geen post van je vinden over deze kwestie. Zou je het willen herhalen?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:32 schreef twist02 het volgende:
Oke, heb het gevoel dat ik echt de enige ben die 2a nog steeds niet ziet...
Maar wegleggen lukt ook niet
Vraag:Met alle hints in de twee topics zou je minstens net zo ver moeten kunnen komen als ikSPOILER: 2aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team van drie
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef wtsdvrs het volgende:
Ik ben een stap verder bij 17Ik heb jouw laatste stap nog niet, heb al veel geprobeerd, maar het blijft onzin :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik op de goede weg zo?
EDIT:
Bij het kruisgetalraadsel: "... is een priemgetal in het ..-talig stelsel". Bedoelen ze dan dat het te schrijven is als priemgetal (bijvoorbeeld 15 in het 6-tallig stelsel is 3 en 3 is een priemgetal), of moet het getal ook geen delers hebben (3 = 3*5 in 6tallig stelsel, dus niet de eigenschappen van een priemgetal)?
[ Bericht 13% gewijzigd door Cregan op 20-12-2015 11:15:33 ]Team van drie
quote:Op zondag 20 december 2015 00:10 schreef Cregan het volgende:
Bij het kruisgetalraadsel: "... is een priemgetal in het ..-talig stelsel". Bedoelen ze dan dat het te schrijven is als priemgetal (bijvoorbeeld 15 in het 6-tallig stelsel is 3 en 3 is een priemgetal), of moet het getal ook geen delers hebben (3 = 3*5 in 6tallig stelsel, dus niet de eigenschappen van een priemgetal)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door CarloV op 20-12-2015 12:19:00 ]
quote:Op zondag 20 december 2015 12:12 schreef CarloV het volgende:
[..]Enorm bedankt! Ik zat echt in een rare gedachtenkronkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom nu wel verder als het goed is. En ik ga me even diep schamen (ben zelf ook wiskundige).
[ Bericht 7% gewijzigd door Cregan op 20-12-2015 12:59:38 ]Team van drie
Haha kan gebeuren, in dit soort puzzels kunnen ze achteraf natuurlijk van alles bedoelenquote:Op zondag 20 december 2015 12:46 schreef Cregan het volgende:
[..]
Enorm bedankt! Ik zat echt in een rare gedachtenkronkelIk kom nu wel verder als het goed is. En ik ga me even diep schamen (ben zelf ook wiskundige).
Dat zou je denken jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:23 schreef Cregan het volgende:
[..]
Met alle hints in de twee topics zou je minstens net zo ver moeten kunnen komen als ik
Ik staar mezelf nog steeds kleurenblind op 2a.😨quote:Op zondag 20 december 2015 19:52 schreef ffffffffok het volgende:
Zijn er nog mensen druk aan het puzzelen op de zondagavond?
Leek mij wel handig, dan weet iedereen wat ze aan mij hebben :p Nog een halve week en ik kan ook PMs sturen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:21 schreef ffffffffok het volgende:
Ik zet ook even in m'n voetnoot welke ik al heb hier, wel leuk. Maar ik hoop wel dat er nog eentje bijkomt vanavond, want de avond is nog niet zo succesvol! Maar de avond is nog jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Cregan op 20-12-2015 20:50:10 ]Team van drie
Maar dan graag een hintje voor stap 2. (Stap 2 van 2a)quote:Op zondag 20 december 2015 21:04 schreef jordyvdgraaf het volgende:
Heeft iemand een nuttige tip om 2a op te lossen? Ik heb de tips gelezen in beide topics, maar daar kom ik niet heel ver mee. Iemand een tip waar ik echt wat mee kan?
Ik weet niet waar iik moet beginnen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef banaanenappel het volgende:
[..]
Maar dan graag een hintje voor stap 2. (Stap 2 van 2a)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |