quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Daylia het volgende:
Hoi allemaal, leuk dit topic!
Ik heb (volgens mij) 1ab, 2b, 4, 6abc, 10, 11c, 15ab, 20 en 23. Zit nu m'n hersens te breken op 17 (waar ik wel de laatste 5 woorden van heb kunnen ontcijferen. Iemand tips?
Ik kom ook niet ver met vek e keep i bij vraag 3. Misschien een tip voor de denkrichting? Of verraad dat te veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit overigens op hetzelfde vast bij 17Team van drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef Cregan het volgende:
[..]Dank je wel! Daar ga ik nog eens goed naar kijken. Mocht ik verder komen met 17, dan laat ik je het weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit overigens op hetzelfde vast bij 17
Heb ook net de elementen op een rij gezet voor 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit 1 van de opgaven is waarover je hier heel weinig zult lezen. Het gaat tenslotte om creativiteit, niet om "de" oplossing.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:36 schreef depuzzelman het volgende:
Is er eigenlijk niemand bezig met 25? Ik heb de indruk dat deze nogal eenvoudig is, alleen dat met meer moeite een creatieve oplossing tot essentiële bonuspunten kan leiden voor de top.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
15 A inmiddels opgelost maar kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo yo
Dit zou toch echt genoeg moeten zijn... Ga er anders eens rondneuzenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
15 A inmiddels opgelost maar kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo sport?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat te onduidelijk?
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 00:06:50 ]
Dat ene nummer, oftewel die vijf, mag gezegd worden, heeft NIETS te maken met het antwoord .Mocht je dat gaan zoeken dan denk je compleet de verkeerde kant op. Belachelijk dat mensen geloven dat het antwoord in die richting ligt. niet geloven, lekker zelf uitzoeken. Met in het achterhoofd 2b.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Cregan het volgende:
[..]
Behalve dat er nog geen enkele hint is gegeven over hoe verder te gaan na het vinden van dat ene nummer...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:39 schreef korsakowski het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen inmiddels 2a heeft gevonden (iig deels). En ik zit nog steeds te staren, ondanks de eerder gegeven hints. Grrr...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
[..]
Haha kom dr ngo steeds niet uit :c
Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef Cregan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedankt voor de hint! Ik heb het gevonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:01 schreef wtsdvrs het volgende:
Komt iemand verder dan de eerste stap bij 17?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mooi hulpmiddel 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah thanks, dan puzzel ik rustig verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Monsterpuzzel 26 heb ik de Kakuro en de Jigoku nu volledig opgelost. Nu nog even de laatste vakjes van het kruisgetallenraadsel, en dan kunnen we de Sudoku ook verder invullen.![]()
Het is wellicht nuttig om beide topics eerst helemaal door te lezen, voor je dingen gaat vragen die al beantwoord zijnquote:
Team van drie![]()
We hebben het niet over die 5 van die rare hintquote:Op zaterdag 19 december 2015 05:14 schreef AIVDkerst het volgende:
[..]
Dat ene nummer, oftewel die vijf, mag gezegd worden, heeft NIETS te maken met het antwoord .Mocht je dat gaan zoeken dan denk je compleet de verkeerde kant op. Belachelijk dat mensen geloven dat het antwoord in die richting ligt. niet geloven, lekker zelf uitzoeken. Met in het achterhoofd 2b.
We hebben op soortgelijke manier als 2b één naam van een lied gevonden. Ons probleem is dat we niet weten hoe we andere liedjes moeten vinden, om nummers bij elkaar op te tellen zoals in de vraag staat...
@Thabit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team van drie![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef Cregan het volgende:
[..]
We hebben het niet over die 5 van die rare hint
We hebben op soortgelijke manier als 2b één naam van een lied gevonden. Ons probleem is dat we niet weten hoe we andere liedjes moeten vinden, om nummers bij elkaar op te tellen zoals in de vraag staat...
@Thabit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu ook de Sudoku en het kruisgetallenraadsel. Nu alleen nog een woord zien te vinden dat op de diagonaal kan, en de puzzel is af.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: