abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158339794
Is er eigenlijk niemand bezig met 25? Ik heb de indruk dat deze nogal eenvoudig is, alleen dat met meer moeite een creatieve oplossing tot essentiële bonuspunten kan leiden voor de top.
pi_158340038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Daylia het volgende:
Hoi allemaal, leuk dit topic!

Ik heb (volgens mij) 1ab, 2b, 4, 6abc, 10, 11c, 15ab, 20 en 23. Zit nu m'n hersens te breken op 17 (waar ik wel de laatste 5 woorden van heb kunnen ontcijferen. Iemand tips?

Ik kom ook niet ver met vek e keep i bij vraag 3. Misschien een tip voor de denkrichting? Of verraad dat te veel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit overigens op hetzelfde vast bij 17
Team van drie
pi_158340042
Wij hebben inderdaad wel een zin bedacht voor 25. Het lastige is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158340679
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef Cregan het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zit overigens op hetzelfde vast bij 17
Dank je wel! Daar ga ik nog eens goed naar kijken. Mocht ik verder komen met 17, dan laat ik je het weten.

Heb ook net de elementen op een rij gezet voor 25 :)

SPOILER
pi_158342889
15 A inmiddels opgelost maar kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
pi_158342908
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:36 schreef depuzzelman het volgende:
Is er eigenlijk niemand bezig met 25? Ik heb de indruk dat deze nogal eenvoudig is, alleen dat met meer moeite een creatieve oplossing tot essentiële bonuspunten kan leiden voor de top.
Ik denk dat dit 1 van de opgaven is waarover je hier heel weinig zult lezen. Het gaat tenslotte om creativiteit, niet om "de" oplossing.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:59:53 #232
451377 janpieterszooncoen2
Kabouters zijn raar
pi_158343189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
15 A inmiddels opgelost maar kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
SPOILER
Yo yo
pi_158343235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:
Dit zou toch echt genoeg moeten zijn... Ga er anders eens rondneuzen ;)
SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 december 2015 @ 23:03:12 #234
862 Arcee
Look closer
pi_158343345
quote:
kom bij 11B echt niet op een sport die helpt met de reeks? Iemand die hier een mooie hint voor heeft?
Hoezo sport?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_158343482
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoezo sport?
Net zoveel sport als 11c ;)
pi_158345986
Klopt het dat je bij vraag 5
SPOILER
Of is dat te onduidelijk? :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 00:06:50 ]
pi_158350070
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:03 schreef Cregan het volgende:

[..]

Behalve dat er nog geen enkele hint is gegeven over hoe verder te gaan na het vinden van dat ene nummer...
Dat ene nummer, oftewel die vijf, mag gezegd worden, heeft NIETS te maken met het antwoord .Mocht je dat gaan zoeken dan denk je compleet de verkeerde kant op. Belachelijk dat mensen geloven dat het antwoord in die richting ligt. niet geloven, lekker zelf uitzoeken. Met in het achterhoofd 2b.
pi_158350076
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:39 schreef korsakowski het volgende:
Het lijkt erop dat iedereen inmiddels 2a heeft gevonden (iig deels). En ik zit nog steeds te staren, ondanks de eerder gegeven hints. Grrr...
SPOILER
pi_158351388
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 05:14 schreef AIVDkerst het volgende:

[..]
lekker zelf uitzoeken
Lol
pi_158351905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Stofzuigerfabriek het volgende:

[..]

Haha kom dr ngo steeds niet uit :c
Ik ook niet.
opgelost: 1ab, 2ab, 3c, 4, 6abc, 7ab, 9, 10, 11abc, 15ab, 16, 17, 19, 20, 23, 25
pi_158352863
[quote]0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef Cregan het volgende:

[..]

SPOILER
bedankt voor de hint! Ik heb het gevonden :)
pi_158353699
Komt iemand verder dan de eerste stap bij 17?

SPOILER
Trouwens

SPOILER
pi_158353843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:01 schreef wtsdvrs het volgende:
Komt iemand verder dan de eerste stap bij 17?

SPOILER
Trouwens

SPOILER
SPOILER
SPOILER: Mooi hulpmiddel 17
pi_158354048
Ah thanks, dan puzzel ik rustig verder...
SPOILER
pi_158354331
Bij Monsterpuzzel 26 heb ik de Kakuro en de Jigoku nu volledig opgelost. Nu nog even de laatste vakjes van het kruisgetallenraadsel, en dan kunnen we de Sudoku ook verder invullen.
pi_158354739
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoezo sport?
Het is wellicht nuttig om beide topics eerst helemaal door te lezen, voor je dingen gaat vragen die al beantwoord zijn ;)
Team van drie
pi_158354793
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 05:14 schreef AIVDkerst het volgende:

[..]

Dat ene nummer, oftewel die vijf, mag gezegd worden, heeft NIETS te maken met het antwoord .Mocht je dat gaan zoeken dan denk je compleet de verkeerde kant op. Belachelijk dat mensen geloven dat het antwoord in die richting ligt. niet geloven, lekker zelf uitzoeken. Met in het achterhoofd 2b.
We hebben het niet over die 5 van die rare hint ;)

We hebben op soortgelijke manier als 2b één naam van een lied gevonden. Ons probleem is dat we niet weten hoe we andere liedjes moeten vinden, om nummers bij elkaar op te tellen zoals in de vraag staat...

@Thabit:
SPOILER
Team van drie
pi_158355170
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef Cregan het volgende:

[..]

We hebben het niet over die 5 van die rare hint ;)

We hebben op soortgelijke manier als 2b één naam van een lied gevonden. Ons probleem is dat we niet weten hoe we andere liedjes moeten vinden, om nummers bij elkaar op te tellen zoals in de vraag staat...

@Thabit:
SPOILER
SPOILER
Ik heb nu ook de Sudoku en het kruisgetallenraadsel. Nu alleen nog een woord zien te vinden dat op de diagonaal kan, en de puzzel is af.
pi_158355199
Nog een tip! Ik heb m'n vriendin (die er niet zo van houdt) toch even mee laten kijken. En hoppa, twee oplossingen erbij! :)
pi_158355395
Het woord bij 26 is nu ook gelukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')