abonnement Unibet Coolblue
pi_158236488


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- djkoelkast
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158236494
En weer verder geloof ik.. ;-)
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 13:59:44 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158236521
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:58 schreef Martijntj het volgende:
En weer verder geloof ik.. ;-)
hahaha jij werd net zo ongeduldig als ik? ;)

Ik zat ook al op open volgende deel te drukken uiteindelijk.
Om wel even te verdedigen dat wanneer een mod een topic sluit door de 300e te melden je het niet zo goed ziet ;)

quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

An sich is dat natuurlijk niet jouw schuld of probleem. Jij vraagt naar iets, wat de barman vervolgens doet is volgens mij juist belangrijk voor de opdracht en goed om te weten voor de opdrachtgever toch?
op zich wel maar dat zou ik dan dus in de opmerking zetten dat je eerst een pure bacardi kreeg terwijl je echt een BCL bestelde.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 14:00:17 #4
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158236531
Zit ook wat in en waarschijnlijk is hij daarom ook goedgekeurd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158236578
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 13:58 schreef Martijntj het volgende:
En weer verder geloof ik.. ;-)
Huuuu sorry. Maar eigenlijk had ik het nog mogen doen. O-)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_158236583
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 13:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

hahaha jij werd net zo ongeduldig als ik? ;)

Ik zat ook al op open volgende deel te drukken uiteindelijk.
Om wel even te verdedigen dat wanneer een mod een topic sluit door de 300e te melden je het niet zo goed ziet ;)

[..]

op zich wel maar dat zou ik dan dus in de opmerking zetten dat je eerst een pure bacardi kreeg terwijl je echt een BCL bestelde.
Je hebt ook 5 minuten toch. :6

Dat klopt zeker trouwens! Geef je verder ook gelijk. Ik ga er bij mezelf snel vanuit dat het niet goedgekeurd wordt, maar alles is tot nu toe goed. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 14:07:02 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158236624
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:04 schreef Tamashii het volgende:
Je hebt ook 5 minuten toch
uhuh behalve als je midden in een discussie zit en je mod bent, dan moet je binnen 10 seconde een nieuwe openen! :6
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158236631
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 14:07 schreef Nizno het volgende:

[..]

uhuh behalve als je midden in een discussie zit en je mod bent, dan moet je binnen 10 seconde een nieuwe openen! :6
Oh :+ :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 14:08:12 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158236633
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 12:38 schreef Nizno het volgende:
Bijna een hartverzakking, kreeg ik ineens een mail met terugkoppeling over de babymelk. Ik dacht. oh oh, wat the hell did I miss.
Maar nee het was een positieve mail, dat ze de contactpersoon bij de Plus hadden gesproken en mijn voorraad doorgeven klopte. (euh ja, dat mag ik wel hopen :) )
Ik kreeg precies dezelfde mail en schrok er ook van _O- Stond inderdaad dat ik het netjes had gedaan en de opmerking dat ik wel de brief had moeten laten zien. Die heb ik wel laten zien maar die mevrouw van de Boni had het waarschijnlijk over dat ze nooit een brief vanuit het hoofdkantoor hebben ontvangen. Daar kreeg ik weer positieve feedback op ^O^

Net ook nog de frisdrankencheck gedaan bij Bakker Bart, die was best makkelijk :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 14 december 2015 @ 14:38:49 #10
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158237073
Ik had toch ook echt niet een pure Bacardi geaccepteerd als ik om een cocktail zou hebben gevraagd. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 14:40:03 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158237093
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:38 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik had toch ook echt niet een pure Bacardi geaccepteerd als ik om een cocktail zou hebben gevraagd. :P
Ik ook niet, maar ik had dan ook geen babymelk nr 2 gekocht als ik het eigenlijk niet wilde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 december 2015 @ 14:46:02 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158237212
Is het kopen van Danone verplicht voor deel 1? :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 14:47:06 #13
21636 Feestkabouter
pi_158237232
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:38 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik had toch ook echt niet een pure Bacardi geaccepteerd als ik om een cocktail zou hebben gevraagd. :P
ik drink nooit alcohol, dus ik weet niet eens wat ik moet verwachten als ik een Bacardi Cuba Libre bestel!
(nu inmiddels is het me wel duidelijk)
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 14:49:00 #14
21636 Feestkabouter
pi_158237273
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Is het kopen van Danone verplicht voor deel 1? :@
ja
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 december 2015 @ 14:50:04 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158237296
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja
Dan sla ik die over...

Ik zag een hele leuke kerstopdracht, maar toen ik hem wilde doen was ie verdwenen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 14:50:56 #16
21636 Feestkabouter
pi_158237314
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 14:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan sla ik die over...

Ik zag een hele leuke kerstopdracht, maar toen ik hem wilde doen was ie verdwenen :')
je krijgt het aankoopbedrag wel volledig terug.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 december 2015 @ 14:51:41 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158237328
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je krijgt het aankoopbedrag wel volledig terug.
Nadat je deel 2 hebt gedaan. Daar heb ik alleen geen zin in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 14:55:03 #18
21636 Feestkabouter
pi_158237379
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
Fukkers nog wel. :')
ja het idee is leuk en ze doen het aardig en ze communiceren heel vriendelijk, maar ze laten zelf ook wel wat steekjes vallen ondanks hun verdediging dat ze het zo ontzettend netjes doen en alles 3 keer checken en alle feedback zo serieus nemen en zo..... dat is gewoon aantoonbaar bullshit.

en uiteindelijk is de Roamler de sigaar als zij op kantoor iets niet helemaal duidelijk hebben aangegeven, de Roamler staat te twijfelen hoe hij het moet doen en dan de verkeerde keuze maakt. dat is wel heel anders als je als mystery guest in dienst bent van een bedrijf, want dat is dat risico voor het bedrijf, en nu voor de Roamlers. goed om je daarvan bewust te zijn, en zij op het kantoor doen daar in mijn ogen iets te makkelijk over. ik heb ze gewezen op verschillende fouten, die worden ook erkend, maar herstellen ho maar. en wij maar het risico lopen.

vandaar dus dat het ook fukkers zijn.
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 14:55:42 #19
21636 Feestkabouter
pi_158237387
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 14:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nadat je deel 2 hebt gedaan. Daar heb ik alleen geen zin in.
deel 2 levert WEER 2 euro op, en is echt super makkelijk.
  maandag 14 december 2015 @ 14:58:09 #20
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158237435
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik had dan ook geen babymelk nr 2 gekocht als ik het eigenlijk niet wilde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe nee dat pak babymelk had ik ook weer subtiel ergens in een schap gezet ipv te kopen. :P
pi_158237730
Is dit legit?

Ik bedoel, hoezo ga je geld krijgen door een foto te maken in de supermarkt van een bepaald product? Dat is toch veel te simpel :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 15:18:13 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158237737
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:55 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja het idee is leuk en ze doen het aardig en ze communiceren heel vriendelijk, maar ze laten zelf ook wel wat steekjes vallen ondanks hun verdediging dat ze het zo ontzettend netjes doen en alles 3 keer checken en alle feedback zo serieus nemen en zo..... dat is gewoon aantoonbaar bullshit.

en uiteindelijk is de Roamler de sigaar als zij op kantoor iets niet helemaal duidelijk hebben aangegeven, de Roamler staat te twijfelen hoe hij het moet doen en dan de verkeerde keuze maakt. dat is wel heel anders als je als mystery guest in dienst bent van een bedrijf, want dat is dat risico voor het bedrijf, en nu voor de Roamlers. goed om je daarvan bewust te zijn, en zij op het kantoor doen daar in mijn ogen iets te makkelijk over. ik heb ze gewezen op verschillende fouten, die worden ook erkend, maar herstellen ho maar. en wij maar het risico lopen.

vandaar dus dat het ook fukkers zijn.
Nou vertel eens, wat had je letterlijk genomen dan terwijl ze bedoelden dat jij het hele sfeer van de opdracht moest zien?
Nu ben ik best nieuwsgierig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 15:18:51 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158237748
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Is dit legit?

Ik bedoel, hoezo ga je geld krijgen door een foto te maken in de supermarkt van een bepaald product? Dat is toch veel te simpel :P
Ben je al bekend met het 'beroep' mysterieshopper?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158237756
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ben je al bekend met het 'beroep' mysterieshopper?
Nee, totaal niet :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 15:24:03 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158237847
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:19 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Nee, totaal niet :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mystery_shopper

quote:
Een mystery shopper is iemand die wordt ingehuurd om een aankoop in een winkel of restaurant of bij een andere dienstverlener te doen en zijn bevindingen nauwgezet te beschrijven. In Nederland en België wordt op steeds grotere schaal van deze vorm van onderzoek gebruikgemaakt; in andere landen, zoals de Verenigde Staten, is dit een gebruikelijker onderzoeksmethode.

Om een zo realistisch mogelijke ervaring te krijgen, wordt het personeel vooraf niet, of niet specifiek, van de mystery shopper op de hoogte gebracht. De mystery shopper presenteert zichzelf vervolgens als een gewone klant en let in het hele proces op vooraf opgestelde criteria. Voorbeelden van aspecten waarop gelet kan worden, zijn de beleefdheid van het personeel, de netheid van de winkel, wachttijden, hulpvaardigheid en deskundigheid van het bedienend personeel.

De bevindingen worden verwerkt en dienen uiteindelijk ter verbetering van het serviceniveau en het bewaken van de kwaliteit. Een bijkomend doel is het mogelijk aantonen van een verband tussen klanttevredenheid en omzet/winst voor een bedrijf of vestiging.

Er wordt soms een kritische noot geplaatst bij de ethiek van het mystery shoppen. Personeel wordt zonder het te weten geobserveerd en heeft vaak geen mogelijkheden zich te verdedigen tegen eventuele onwelgevallige uitkomsten. Ook kan het door sommige personeelsleden als een motie van wantrouwen van het (centrale) management gezien worden.

Een jonge mystery shopper wordt ook soms ingezet om de naleving van leeftijdsgrenzen te controleren, bijvoorbeeld bij de verkoop van alcohol, tabak, films en spellen (en met shopper in de ruimere betekenis van klant: de verhuur van films en spellen, en de toegang tot films in de bioscoop)
Wat er dus eigenlijk op neer komt dat degene die Roamler/Smartshopper inhuurt om deze checks te doen er dusdanig voordeel aan heeft om te weten hoe in de winkels om gegaan wordt met zijn product/actie/winkelformule/watdanook
Daar betalen zij het bedrijf voor en het bedrijf betaalt dan weer degenen uit die de checks uitvoeren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 14 december 2015 @ 15:25:09 #26
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158237864
Wij krijgen bij ons op het werk trouwens wel te horen als er een mysteryshopper in het gebouw is. We verliezen altijd punten omdat we schijnbaar aan het eind niet vragen 'kan ik u nog ergens anders mee helpen?'. Maar in veel gevallen is dat helemaal geen natuurlijk einde van een gesprek, dus elke keer als ik nu hoor dat er een mysteryshopper kan langskomen let ik op of iemand me de ruimte geeft dat te zeggen. En dan probeer ik het tegen iedereen te zeggen, maar de meeste klanten zijn allang weer weg voor je de hele zin uitgesproken hebt. :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 15:28:21 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158237915
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Wij krijgen bij ons op het werk trouwens wel te horen als er een mysteryshopper in het gebouw is. We verliezen altijd punten omdat we schijnbaar aan het eind niet vragen 'kan ik u nog ergens anders mee helpen?'. Maar in veel gevallen is dat helemaal geen natuurlijk einde van een gesprek, dus elke keer als ik nu hoor dat er een mysteryshopper kan langskomen let ik op of iemand me de ruimte geeft dat te zeggen. En dan probeer ik het tegen iedereen te zeggen, maar de meeste klanten zijn allang weer weg voor je de hele zin uitgesproken hebt. :')
moet het letterlijk die zin zijn? Kan het niet netjes gedaan worden door een andere zin?
Heb ik u zo voldoende geïnformeerd of kan ik nog iets voor u betekenen of euh weet u zo voldoende?

Ik heb bij mijn baan ook regelmatig mysterieklanten. Gelukkig hoef ik niet echt iets anders te doen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 14 december 2015 @ 15:35:19 #28
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158238018
Ja je moet iets in die richting zeggen, maar bij de meeste mensen merk je al wel dat ze maar één vraag hebben (waar is de wc/waar kan ik een parkeerkaart kopen). En vaak zijn ze halverwege je antwoord al aan het lopen in de richting waar ze moeten zijn. :') Ik heb even een oud mystery visit rapport opgezocht en de mystery guest had blijkbaar gevraagd waar je kan pinnen. Dan wijs je dat aan, wens je een fijne dag en persoon loopt naar pin. Moet je er dan nog achteraan roepen of je ze nog ergens anders mee kan helpen?

Maar als er een klant met tien verschillende vragen/bestellingen komt en dit nog en dat dan vraag ik aan het eind altijd wel even of alles verder zo naar wens is/of ik nog ergens mee kan helpen, zodat ze niks vergeten en later terug moeten komen. Maar als je wil weten waar de pin is krijg je daar antwoord op, niets meer niets minder. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 15:44:44 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158238174
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:35 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja je moet iets in die richting zeggen, maar bij de meeste mensen merk je al wel dat ze maar één vraag hebben (waar is de wc/waar kan ik een parkeerkaart kopen). En vaak zijn ze halverwege je antwoord al aan het lopen in de richting waar ze moeten zijn. :') Ik heb even een oud mystery visit rapport opgezocht en de mystery guest had blijkbaar gevraagd waar je kan pinnen. Dan wijs je dat aan, wens je een fijne dag en persoon loopt naar pin. Moet je er dan nog achteraan roepen of je ze nog ergens anders mee kan helpen?

Maar als er een klant met tien verschillende vragen/bestellingen komt en dit nog en dat dan vraag ik aan het eind altijd wel even of alles verder zo naar wens is/of ik nog ergens mee kan helpen, zodat ze niks vergeten en later terug moeten komen. Maar als je wil weten waar de pin is krijg je daar antwoord op, niets meer niets minder. :P
Nee dat moet je anders doen. De pinautomaat is daar, kan ik verder nog iets voor u betekenen?
En dan pas een fijne dag wensen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 16:01:29 #30
21636 Feestkabouter
pi_158238442
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 15:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

moet het letterlijk die zin zijn? Kan het niet netjes gedaan worden door een andere zin?
Heb ik u zo voldoende geïnformeerd of kan ik nog iets voor u betekenen of euh weet u zo voldoende?

Ik heb bij mijn baan ook regelmatig mysterieklanten. Gelukkig hoef ik niet echt iets anders te doen :)
als ik ergens een vraag wil stellen dan begin ik vaak met: ik heb 1 specifieke vraag, of zoiets.
en als ik dan na het antwoord zeg: dat is heel duidelijk, dankjewel.... dan stel ik het zeer op prijs als de medewerker vervolgens NIET meer dat soort vragen stelt.
maar goed, het is de vraag of de mystery shopper geinstrueerd is om zo duidelijk te zijn......
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 16:03:51 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158238481
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik ergens een vraag wil stellen dan begin ik vaak met: ik heb 1 specifieke vraag, of zoiets.
en als ik dan na het antwoord zeg: dat is heel duidelijk, dankjewel.... dan stel ik het zeer op prijs als de medewerker vervolgens NIET meer dat soort vragen stelt.
maar goed, het is de vraag of de mystery shopper geinstrueerd is om zo duidelijk te zijn......
maar zo begint de mysterieshopper niet die bij ijsbeer op de koffie komt. Want daarmee zou de shopper meteen alle vorm van normale communicatie die het bedrijf wenst afkappen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 21:06:14 #32
21636 Feestkabouter
pi_158245740
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nou vertel eens, wat had je letterlijk genomen dan terwijl ze bedoelden dat jij het hele sfeer van de opdracht moest zien?
Nu ben ik best nieuwsgierig
komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?
en mijn antwoord was (samengevat): omdat dit de enige plek is met enige vorm van kerst-aankleding in de winkel.
dat vonden ze geen antwoord op de vraag.

ze hadden willen weten waarom deze plek bij mij het kerstgevoel oproept.
mijn reactie: zet dat in een opdracht, dan zal ik dat beschrijven. maar dat is niet wat je in deze opdracht vroeg.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 21:22:47 #33
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158246354
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?
en mijn antwoord was (samengevat): omdat dit de enige plek is met enige vorm van kerst-aankleding in de winkel.
dat vonden ze geen antwoord op de vraag.

ze hadden willen weten waarom deze plek bij mij het kerstgevoel oproept.
mijn reactie: zet dat in een opdracht, dan zal ik dat beschrijven. maar dat is niet wat je in deze opdracht vroeg.
hmm. oke dat is wel een dubio als ik de opdracht terug lees.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 21:55:51 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158247494
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik had dan ook geen babymelk nr 2 gekocht als ik het eigenlijk niet wilde :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe geen probleem hoor _O- staat nu op eBay, wie weet wat het nog opbrengt :D

Vandaag weer een lekker dagje (mits de checks van SS worden goedgekeurd). Consolecheck a ¤6,- en verscheck a ¤5,50. Toch me weer laten verleiden tot de verscheck en erachter gekomen dat ik zelf het de vorige keer fout had gedaan :@ het lukte me toen niet om de opdracht te versturen terwijl de vragen die ik niet beantwoord had allemaal optioneel waren, dacht ik :') de allerlaatste vraag is wel verplicht. Heb dus heen en weer zitten scrollen of ik alles wel ingevuld had en dat dus over het hoofd gezien. Lekker suf want was er zeker al een half uur mee bezig geweest toen :X

Ook nog twee makkelijke roamler checks gedaan (frisdranken en zalm) die allebei goedgekeurd zijn. Dus toch best makkelijk ¤15,- verdient vandaag :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † maandag 14 december 2015 @ 23:13:48 #35
21636 Feestkabouter
pi_158250112
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

hmm. oke dat is wel een dubio als ik de opdracht terug lees.
ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.

en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 14 december 2015 @ 23:49:18 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158251089
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.

en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
Je kunt er ook gewoon mee stoppen, app van je telefoon afhalen en je er niet meer druk om maken ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 00:12:17 #37
21636 Feestkabouter
pi_158251523
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je kunt er ook gewoon mee stoppen, app van je telefoon afhalen en je er niet meer druk om maken ;)
die overweging is er sterk, ben benieuwd hoe ze nu reageren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 00:14:15 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158251577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

die overweging is er sterk, ben benieuwd hoe ze nu reageren.
Ik zou het gewoon doen als je je niet prettig meer voelt bij de checks en vooral de afhandeling er van.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 15 december 2015 @ 00:44:35 #39
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158252052
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?
en mijn antwoord was (samengevat): omdat dit de enige plek is met enige vorm van kerst-aankleding in de winkel.
dat vonden ze geen antwoord op de vraag.

ze hadden willen weten waarom deze plek bij mij het kerstgevoel oproept.
mijn reactie: zet dat in een opdracht, dan zal ik dat beschrijven. maar dat is niet wat je in deze opdracht vroeg.
Ik heb hetzelfde ingevuld en mijne werd wel goedgekeurd.
  dinsdag 15 december 2015 @ 00:45:24 #40
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158252065
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.

en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
Door wie van Rosmler werd hij nagekeken?
  One tough cookie dinsdag 15 december 2015 @ 00:58:07 #41
169210 liesje1979
pi_158252262
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.

en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
Ik vind je wel echt heel negatief hoor, zijn ook gewoon mensen he? En er zijn hier best een aantal roamlers actief en iedereen moppert wel eens een beetje maar over het algemeen zie ik gewoon vooral mensen die positief zijn en er gewoon lol in hebben.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 01:01:03 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158252301
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 00:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Door wie van Rosmler werd hij nagekeken?
zullen we geen namen noemen zodat er geen name and shame komt in dit topic?

Niet fair als men zich niet kan verweren en hier wel negatief wordt gesproken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 15 december 2015 @ 01:07:16 #43
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158252359
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

zullen we geen namen noemen zodat er geen name and shame komt in dit topic?

Niet fair als men zich niet kan verweren en hier wel negatief wordt gesproken.
Ik ziet het probleem niet zo? Er wordt over zoveel mensen op dit forum gesproken die zich niet kunnen verweren... Waarom is dit anders?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 09:33:22 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158254679
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 01:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik ziet het probleem niet zo? Er wordt over zoveel mensen op dit forum gesproken die zich niet kunnen verweren... Waarom is dit anders?
Omdat de medewerkers geen publieke personen zijn. Zij werken voor Roamler, over Roamler in het algemeen negatief praten is over publiek negatief spreken. Echter als je er een naam bij noemt weet iedereen waar het over gaat.

Maar goed dit is een mening van mij.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 12:23:40 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158257303
Ik begin een beetje gek te worden van SS -O- de verscheck is afgekeurd omdat er blijkbaar boven de eieren ook een bepaald product stond. 1 foutje op een stuk of 20 foto's, dat is toch bizar?

Laatst met de gamescheck precies hetzelfde, 1 game over het hoofd gezien en meteen afgekeurd :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158257926
Er is hier opeens nog iemand actief op smartspotter :( nu loop ik toch 2 console opdrachten mis. Ach, degene die het meeste waard waren heb ik nu wel gedaan volgens mij :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:19:02 #47
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158258181
quote:
99s.gif Op maandag 14 december 2015 15:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee dat moet je anders doen. De pinautomaat is daar, kan ik verder nog iets voor u betekenen?
En dan pas een fijne dag wensen :)
Dat zou idd kunnen. :) Maar de meeste mensen die zo'n korte vraag stellen doen dat meer in het voorbij lopen dan dat ze echt even aan de balie komen staan voor een gesprekje, maar als ik de kans heb probeer ik het wel te zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had met die kerstopdracht ook een winkel waar nog geen kerstversiering was, ik vond de vraag op zich wel duidelijk. In de oefenopdrachten had je volgens mij ook een vraag waarbij ze zeiden dat het belangrijk is dat je een goed onderbouwde mening kan geven. Dus als ze vragen waarom jij het kerstig vindt, dan niet 'ja omdat het een kerstversiering is.' Ik heb toen een glinsterende kroonluchter op de foto gezet, en erbij gezet dat het geen speciale kerstversiering was (want dat was er nog niet) maar dat het me wel aan kerst doet denken omdat ik dan denk aan glinsterende versieringen en gekleurde lampjes. Heel simpel, maar wel zonder vragen goedgekeurd.

En ik denk dat ze helemaal niet zoveel mogen aanpassen aan de data die een Roamler stuurt, als de nakijkers het steeds op eigen interpretatie moeten invullen van 'hij/zij zal wel dit bedoelen terwijl er dat staat' dan wordt het er ook niet betrouwbaarder op. Ik vind ook wel dat de ene wat strenger kan zijn dan de ander, dat is wel minder. Maar ik merk ook dat als ik zelf goed oplet en altijd alle bijzonderheden in de opmerkingen zet dat het niet vaak misgaat.

Behalve de groenteprijscheck, de groenteprijscheck moet dood. :6
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:21:22 #48
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158258210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:23 schreef MaJo het volgende:
Ik begin een beetje gek te worden van SS -O- de verscheck is afgekeurd omdat er blijkbaar boven de eieren ook een bepaald product stond. 1 foutje op een stuk of 20 foto's, dat is toch bizar?

Laatst met de gamescheck precies hetzelfde, 1 game over het hoofd gezien en meteen afgekeurd :(
Ja bij mij keurden ze een games opdracht af omdat ik had gezegd dat er van een console pakket geen prijskaartje was, maar het pakket stond er wel. Dus zeiden ze dat het pakket er wel was en ik een prijs had moeten invullen. :') Het ging maar om 2 euro ofzo dus ik heb het laten gaan. Ik wacht wel tot ie wat meer waard wordt voor ik eventueel terug ga. :P Maar bij SS mag je echt helemaal geen fouten maken nee.
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:29:54 #49
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158258336
Meer mensen die de nieuwe iOS app van Roamler niet fijn vinden?
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 13:51:51 #50
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158258721
Pushbericht van SS; of ik even naar de Poeisz kan gaan. Die zitten alleen in Friesland en ik woon niet in Friesland _O- (en er ook niet vlakbij)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 13:56:46 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158258806
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Pushbericht van SS; of ik even naar de Poeisz kan gaan. Die zitten alleen in Friesland en ik woon niet in Friesland _O- (en er ook niet vlakbij)
Drenthe ook ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 13:58:59 #52
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158258849
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:56 schreef Nizno het volgende:

[..]

Drenthe ook ;)
Ah, nou ja daar woon ik nog verder vandaan :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:05:36 #53
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158258979
Ik kreeg die melding ook, woon ook niet bepaald in de buurt. :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 14:09:55 #54
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158259063
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:58 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ah, nou ja daar woon ik nog verder vandaan :P
:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik kreeg die melding ook, woon ook niet bepaald in de buurt. :P
ik ook niet meer.

En nog steeds dat SS trilt als ze een pushmelding geven trouwens. Terwijl ik echt alle meldingen uit heb gezet. ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:13:39 #55
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158259128
Ik heb altijd trillen en geluid helemaal uit, tenzij ik een telefoontje verwacht, dus ik zie alleen de melding bovenin het scherm. Ik had gehoopt dat ze mijn twee consoles opdrachten van gister hadden nagekeken maar helaas. Twee andere makkelijke opdrachten in de Dirk al wel, 8 euro. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 14:22:22 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158259253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb altijd trillen en geluid helemaal uit, tenzij ik een telefoontje verwacht, dus ik zie alleen de melding bovenin het scherm. Ik had gehoopt dat ze mijn twee consoles opdrachten van gister hadden nagekeken maar helaas. Twee andere makkelijke opdrachten in de Dirk al wel, 8 euro. :)
Ik heb trillen wel aan staan, vind ik wel handig aangezien er ook nog wel eens mensen me appen enzo :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 15:20:25 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158260192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:21 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

Ja bij mij keurden ze een games opdracht af omdat ik had gezegd dat er van een console pakket geen prijskaartje was, maar het pakket stond er wel. Dus zeiden ze dat het pakket er wel was en ik een prijs had moeten invullen. :') Het ging maar om 2 euro ofzo dus ik heb het laten gaan. Ik wacht wel tot ie wat meer waard wordt voor ik eventueel terug ga. :P Maar bij SS mag je echt helemaal geen fouten maken nee.
Ik ben echt even klaar met SS :( Consoleopdracht van gisteren afgekeurd omdat ik geen foto heb gemaakt van het Guitarhero Live schap, ja die was er dus niet :') Vandaar een foto gemaakt van een doos die los in de winkel stond. En dan helemaal afkeuren :X

Andere opdracht van gisteren is ook afgekeurd, de verscheck. Blijkbaar stond er boven de eieren ook een van die producten en heb ik dat over het hoofd gezien. Ben met beide checks best lang bezig geweest en vind het echt schandalig dat ze het op kleine foutjes afkeuren.

Vandaag 3 checks in de Intertoys gedaan voor SS. Als die ook afgekeurd worden flikker ik de app van mijn telefoon :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158260687
Bij Smartspotter moet je de opdrachten echt letterlijk opvolgen en ze zijn echt streng.. Er is geen heel schap met guitar Hero, dus moet je een kopstelling op de foto zetten.
pi_158261096
En het gebeurt me dus weer dat de opdracht die vanmiddag weg was er nu gewoon weer staat :( echt vervelend weer..
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 16:29:48 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158261622
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:45 schreef Dragonberry het volgende:
Bij Smartspotter moet je de opdrachten echt letterlijk opvolgen en ze zijn echt streng.. Er is geen heel schap met guitar Hero, dus moet je een kopstelling op de foto zetten.
Er was ook geen kopstelling met guitar hero, alleen een doos tegen een kopstelling aan, en die heb ik gefotografeerd. Heb dit ook per mail aangegeven nu, vind ze echt te streng.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:52:18 #61
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158262128
Ik had in één winkel geen guitar hero boxen en er waren ook niet echt kopstellingen, had een hele suffe foto van wat andere dozen op die afdeling want ik wist het ook niet en dat is wel goedgekeurd, raar dat ze die ene box niet goedkeuren als dat het enige van Guitar hero in die winkel was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 17:48:51 #62
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158263114
Bij de Intertoys waar ik was stonden ze zo'n beetje in de vensterbank :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158263470
ik heb danone deel 1 voltooid. is er nog een tijdslimiet wanneer je deel 2 moet doen? ik heb donderdag pas tijd. zie dat je maar 11 uur de tijd hebt dus kan hem niet nu al accepteren.
pi_158264120
Net de Mediamarkt voucher check gedaan. Was ff zoeken naar iets goedkoops te kopen, maar heb een vliegtuigje voor 99 cent gevonden :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 18:42:36 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158264232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:36 schreef Albert86 het volgende:
Net de Mediamarkt voucher check gedaan. Was ff zoeken naar iets goedkoops te kopen, maar heb een vliegtuigje voor 99 cent gevonden :P
hier hadden ze een stylus voor de Wii U voor 2 euro.

Ik heb heul geen Wii U
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 15 december 2015 @ 18:43:34 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158264255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef loezzzje het volgende:
ik heb danone deel 1 voltooid. is er nog een tijdslimiet wanneer je deel 2 moet doen? ik heb donderdag pas tijd. zie dat je maar 11 uur de tijd hebt dus kan hem niet nu al accepteren.
nee nu nog niet accepteren. Je kan hem onbeperkt blijven doen. Als je maar binnen de tijd van de totale opdracht bent.
Logischer wijze is dat nog een week nadat deel 1 verdwijnt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158264508
6 euro erbij voor de mediamarkt check. :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_158264510
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

nee nu nog niet accepteren. Je kan hem onbeperkt blijven doen. Als je maar binnen de tijd van de totale opdracht bent.
Logischer wijze is dat nog een week nadat deel 1 verdwijnt.
ok thanks. ik wilde er 1 aan mijn moeder geven maar zie dus net dat dat niet mag. belachelijk :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:03:39 #69
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158264736
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

hier hadden ze een stylus voor de Wii U voor 2 euro.

Ik heb heul geen Wii U
Oh dat is een goeie, ik heb wel een DS Lite dan koop ik er ook zo eentje.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ok thanks. ik wilde er 1 aan mijn moeder geven maar zie dus net dat dat niet mag. belachelijk :P
Maar woon je bij je moeder? Ik heb mijn moeder wel gegeven bij de chips toen. Als ze al weten dat dat mijn moeder is, ze woont niet bij mij dus dan kan dat toch gewoon.
pi_158265439
Ik woon op mijn eigen. Daarom dacht ik dat het wel mocht. Naja dan doe ik het gewoon.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:52:35 #71
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158270250
Ja in de opdracht staat toch dat het een ander huishouden moet zijn? Dus moet gewoon goed zijn. :)
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 22:29:35 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158271691
Sowieso weten ze toch niet wie ze op de foto zien? Voor hetzelfde geld is het de buurvrouw _O-

Ik heb de verscheck bij de Jumbo nog een keer gedaan en precies datgene wat ik vergeten was ingevuld. Als ze het nu weer afkeuren kunnen ze echt de schijt krijgen :D

Aanstaande zaterdag trouwens 2 checks voor Multi Value. Daar hoef je geen foto's te maken, alleen vragenlijsten in te vullen. Ben benieuwd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158273331
multi value staat een beetje op een laag pitje bij mij. had 4 opdrachten aangevraagd en geen 1 toegewezen gekregen :{ nu weer 1 aangevraagd. ben benieuwd.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 08:35:12 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158277032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:22 schreef loezzzje het volgende:
multi value staat een beetje op een laag pitje bij mij. had 4 opdrachten aangevraagd en geen 1 toegewezen gekregen :{ nu weer 1 aangevraagd. ben benieuwd.
dat schiet njet echt op nee! Ik heb van de drie aanvragen er twee toegewezen gekregen en de derde is nog in behandeling :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158277518
Multivalue is leuk. Alleen die website :'(. Pure aids als je er op je mobiel mee probeert te werken :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158278692
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 09:27 schreef pl4kkie het volgende:
Multivalue is leuk. Alleen die website :'(. Pure aids als je er op je mobiel mee probeert te werken :{
en om de 5 minuten weer opnieuw inloggen. echt verschrikkelijk irritant.
  woensdag 16 december 2015 @ 14:06:07 #77
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158282364
Ik snap niks van de website van Multivalue en er zijn hier maar drie opdrachten in de buurt. Maar wat zet je bij die opmerkingen bij het aanvragen van een opdracht?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2015 @ 14:26:15 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158282891
Ik mis een beetje opdrachten waarvan er niet verwacht wordt dat ik iets ga kopen of veel te duur ga tanken...
Of helemaal naar Alphen a/d Rijn moet voor de Mediamarkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158285560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik snap niks van de website van Multivalue en er zijn hier maar drie opdrachten in de buurt. Maar wat zet je bij die opmerkingen bij het aanvragen van een opdracht?
meestal zet ik gewoon iets neer van dat ik graag de service zou willen checken bij die winkel. of iets in die richting. ik weet het ook niet echt wat je daar invult.
  woensdag 16 december 2015 @ 17:04:48 #80
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158286765
Vandaag toch nog twee keer de verzorging opdracht in SS kunnen doen voor 6,50 per stuk, beide ook al goedgekeurd. :) Voor de rest zijn er weinig interessante opdrachten idd.
pi_158286990
Het is idd magertjes op SS en roamler. Heb nog wel 2 games opdrachten kunnen doen bij de Bart Smit. De 3e stond een schap zo dicht bij de kassa en de medewerkers hingen met z'n 3e op, rond en aan de kassa dat ik zoiets had van daaaaggg :+. Net ook nog 2 huishoud checks gedaan bij de jumbo. Snel en makkelijk 2 euro verdiend.
Ik krijg van SS echt vaak complimenten dat ik super scherpe foto's maak. Net ook weer in een goedkeurbericht van ze 8-)


Roamler is voor mij momenteel totaal niet intressant, helaas ;(. De checks die open staan trekken me totaal niet om te doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158287253
ik had vandaag vrij en wilde op pad gaan maar er was idd niet veel interessants om te doen. alleen de rijst check, maar had geen zin om voor 2 euro de deur uit te gaan.
pi_158289907
Iemand die erover na zit te denken om zich op te geven voor die Roamler Work?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2015 @ 19:49:50 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158290273
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef Vincentoo het volgende:
Iemand die erover na zit te denken om zich op te geven voor die Roamler Work?
ja maar iets te weinig XP
Wel vreemd dat je er lvl 5 voor moet hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158290463
Net een bericht van Roamler:
Hi Vincentoo, Jij hebt op maandag een Tonijncheck gedaan en aangegeven dat er geen actieplek was. Een dag later troffen wij hier wel een actieplek aan (actiemand bij de vleesafdeling). Nu kan het natuurlijk zijn dat die mand pas dinsdag geplaatst is, maar ik acht die kans klein. Kan een keer gebeuren maar ik wilde het toch even met je delen.

Zouden ze dan meteen bij de AH door hebben gegeven dat ze geen actieplek hadden? Wist niet dat dat zo snel ging :P (overigens stond die mand er vgm echt niet)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2015 @ 19:58:33 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158290504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:56 schreef Vincentoo het volgende:
Net een bericht van Roamler:
Hi Vincentoo, Jij hebt op maandag een Tonijncheck gedaan en aangegeven dat er geen actieplek was. Een dag later troffen wij hier wel een actieplek aan (actiemand bij de vleesafdeling). Nu kan het natuurlijk zijn dat die mand pas dinsdag geplaatst is, maar ik acht die kans klein. Kan een keer gebeuren maar ik wilde het toch even met je delen.

Zouden ze dan meteen bij de AH door hebben gegeven dat ze geen actieplek hadden? Wist niet dat dat zo snel ging :P (overigens stond die mand er vgm echt niet)
Jij denkt dat de winkel al een seintje heeft gekregen en dan meteen een mand hebben geplaatst?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158291640
quote:
99s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:58 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jij denkt dat de winkel al een seintje heeft gekregen en dan meteen een mand hebben geplaatst?
zou kunnen. ik vind met name bij de jumbo dat ze maar erg weinig actie producten hebben die ik dan voor roamler moet zoeken. bij de albert heijn gaat het altijd wel soepeler. maar ik vind die kopstellingen bij de AH ook veel overzichtelijker dan de actiestraat bij de Jumbo.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 december 2015 @ 20:43:37 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158291685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:41 schreef loezzzje het volgende:

[..]

zou kunnen. ik vind met name bij de jumbo dat ze maar erg weinig actie producten hebben die ik dan voor roamler moet zoeken. bij de albert heijn gaat het altijd wel soepeler. maar ik vind die kopstellingen bij de AH ook veel overzichtelijker dan de actiestraat bij de Jumbo.
bij 1 Jumbo hier hebben ze een brede winkelstraat en daarnaast nog veel kopstellingen. Die hebben het echt dubbel op.
Voor de rest is het idd actiestraat en zo ineens zie je een actiekopstelling achter in de winkel bij de koelingen en verder geen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 16 december 2015 @ 20:51:09 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158291892
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:41 schreef loezzzje het volgende:
ik vind met name bij de jumbo dat ze maar erg weinig actie producten hebben die ik dan voor roamler moet zoeken
Heb ik ook vaak. Vragen ze of het nog ergens anders staat dan in het normale schap.. Kan bijna altijd nee aanklikken.
Your beauty never ever scared me.
pi_158293523
Mocht nog iemand een roamler invite hebben, graag :)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_158296915
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heb ik ook vaak. Vragen ze of het nog ergens anders staat dan in het normale schap.. Kan bijna altijd nee aanklikken.
Ik inderdaad ook vrij veel. Of dat er wel iets op een kopstelling staat, maar dan net niet de smaak / grootte die ik moet hebben...
pi_158297329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

Of dat er wel iets op een kopstelling staat, maar dan net niet de smaak / grootte die ik moet hebben...
Leuk voor de optionele laatste vraag :Y
pi_158297507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:03 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Leuk voor de optionele laatste vraag :Y
Ja zet het er meestal ook wel bij ja. En bij de overzicht foto zorg ik dat die kop ook minimaal op de foto staat.
  Moderator woensdag 16 december 2015 @ 23:54:27 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158299216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

en om de 5 minuten weer opnieuw inloggen. echt verschrikkelijk irritant.
Inderdaad ja! Ik word er echt kriegel van :') Ook snap ik niet goed hoe het goedkeuren van opdrachten werkt. Eentje gisteren aangevraagd, die werd binnen een paar uur goedgekeurd. Een andere een paar dagen geleden aangevraagd en die staat nog als aanvraag :?

Vandaag nog een goede dag gehad, de twee SS checks van gisteren zijn goedgekeurd en vandaag heb ik er nog 2 uitgevoerd. Toch weer 18 euro verdient *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 08:21:02 #95
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158301536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef W00fer het volgende:
Mocht nog iemand een roamler invite hebben, graag :)
Staan in de OP
Ik heb er 1, motiveer even via PM/DM + je regio.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158301596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:33 schreef Vincentoo het volgende:
Iemand die erover na zit te denken om zich op te geven voor die Roamler Work?
Wat is dat :) ?
pi_158301846
quote:
3s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat is dat :) ?
Bij "Roamler Works" ben je niet enkel meer de oren en ogen (zoals nu), maar ook de handjes. Denk aan een vloersticker in een winkel plakken of een display in elkaar mikken. Je bent daardoor opeens een vertegenwoordiger van het merk zelf in opdracht van Roamler, dus er is een selectieprocedure. Level 5 and up laat je de opdracht zien, maar dat zegt nog niet dat je toegelaten bent. :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2015 @ 09:18:01 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158302043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:59 schreef Martijntj het volgende:
Level 5 and up laat je de opdracht zien
zo jammer he dat je er lvl 5 voor moet zijn om te mogen meedingen ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 17 december 2015 @ 12:17:47 #99
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158304989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 08:59 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Bij "Roamler Works" ben je niet enkel meer de oren en ogen (zoals nu), maar ook de handjes. Denk aan een vloersticker in een winkel plakken of een display in elkaar mikken. Je bent daardoor opeens een vertegenwoordiger van het merk zelf in opdracht van Roamler, dus er is een selectieprocedure. Level 5 and up laat je de opdracht zien, maar dat zegt nog niet dat je toegelaten bent. :)
Ik ben level 3 en ik zie hem ook, alleen ik kan hem niet accepteren.
Wel net een rondje in 2 AH's en een Bart Smit kunnen doen voor SS, nog even 4,50 + 6,50 + 4,00 mee kunnen pakken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 17 december 2015 @ 13:00:32 #100
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158305876
Ik twijfel of ik zin heb om een paar Febo's etc. langs te gaan voor die frisdrankcheck. Het lijkt me niet heel makkelijk om een foto van de koeling te maken achter de toonbank?
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 00:19:24 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158321317
Ik ben opeens een stuk blijer met SS, alles wordt opeens goedgekeurd *O* ook kijken ze het een stuk sneller na opeens! Vandaag weer twee verschecks gedaan, die tikken nu aardig aan :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  roze vrijdag 18 december 2015 @ 01:47:33 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158322587
Hmm de danone check staat weer open. Ik ga hem morgen doen als hij er dan nog is. Met schap bedoelen ze van boven naar onder toch? Of alleen dat kleine stukje waar het product staat?

Ben normaal niet zo onzeker maar ik wil niet dat hij afgekeurd word want ik moet zelf eerst dingen kopen.
Your beauty never ever scared me.
  One tough cookie vrijdag 18 december 2015 @ 01:52:17 #103
169210 liesje1979
pi_158322632
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Hmm de danone check staat weer open. Ik ga hem morgen doen als hij er dan nog is. Met schap bedoelen ze van boven naar onder toch? Of alleen dat kleine stukje waar het product staat?

Ben normaal niet zo onzeker maar ik wil niet dat hij afgekeurd word want ik moet zelf eerst dingen kopen.
Ja van boven naar onder en daarna nog een optionele foto van de Danone producten. Ik heb hem vandaag gedaan en net een heel bakje van die kaas op gegeten. :')
  vrijdag 18 december 2015 @ 01:58:47 #104
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158322680
Ik vond alleen de greek yoghurt aardbei oid echt lekker. :9 De structuur van die hüttekaas staat me niet aan. Wel bij de optionele foto's idd nog even een close up van de producten in het schap gemaakt.
pi_158322804
morgen weer dagje vrij. hopelijk staan er dan wat meer opdrachten in.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Inderdaad ja! Ik word er echt kriegel van :') Ook snap ik niet goed hoe het goedkeuren van opdrachten werkt. Eentje gisteren aangevraagd, die werd binnen een paar uur goedgekeurd. Een andere een paar dagen geleden aangevraagd en die staat nog als aanvraag :?

Vandaag nog een goede dag gehad, de twee SS checks van gisteren zijn goedgekeurd en vandaag heb ik er nog 2 uitgevoerd. Toch weer 18 euro verdient *O*
ik ook niet. had er 4 geaccepteerd, zijn alle 4 verdwenen uit mijn lijst. nu heb ik er weer 1 geaccepteerd paar dagen terug en ook nog niks op gehoord. maar ze verwachten wel dat als je de opdracht krijgt, je deze binnen 24 uur instuurt :{
  One tough cookie vrijdag 18 december 2015 @ 03:10:37 #106
169210 liesje1979
pi_158322834
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:58 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik vond alleen de greek yoghurt aardbei oid echt lekker. :9 De structuur van die hüttekaas staat me niet aan. Wel bij de optionele foto's idd nog even een close up van de producten in het schap gemaakt.
Die hadden ze hier niet. En de bieslook was uitverkocht, dus ik moest de gewone nemen. Ze hadden alleen de fusion bosbes, kon ook 2 collega's blij maken. :D

Ik had de gewone kaas gemengd met wat uisnippers, tomaatblokjes, beetje verse peper, verse natte knoflook kleine stukjes gebakken bacon en dat dan gehusseld op een toastje. Mjam.
pi_158325803
Hopen op wat babymelk dadelijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 12:01:42 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158326046
Wauw, 1 babymelk kunnen pakken bij AH en 1 bij Jumbo. En hop alles was vol.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158326061
Heb er ook 2 bij AH kunnen krijgen. Rest was al weer vol.
pi_158326083
3x babymelk kunnen pakken. Zo maar eens op pad :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:05:35 #111
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158326101
Ik heb er twee bij de AH en eentje bij een Kruidvat, ging snel idd. Eentje bij een AH waar ze geen Nutrilon verkopen. Snap niet waarom die elke week nog steeds gecheckt moet worden maar handig voor mij. :P
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 12:08:55 #112
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158326163
Hier staat nog een hele sloot babymelk open.

Gisteren voor het eerst aangesproken, in de AH. Groenteman vroeg of hij kon helpen 'ik zie je zo vaak heen en weer lopen'. Dus gezegd dat ik bepaalde displays zocht. "Ooh je bent Roamler".
Dit was toevallig voor SS, dus ik heb het laten zien. Ging 'ie me helemaal helpen. _O_
Er was laatst ook een man uit Zaandam (dat is ruim een uur rijden van hier als je mazzel met het verkeer hebt!) zei hij, die pakte allemaal opdrachten aan in deze regio.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:22:18 #113
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158326370
Haha wauw, maar ik woon vlakbij Zaandam en zie dat daar vaak veel opdrachten open blijven staan. :') Voor prima bedragen ook.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 12:25:35 #114
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158326413
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 12:22 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Haha wauw, maar ik woon vlakbij Zaandam en zie dat daar vaak veel opdrachten open blijven staan. :') Voor prima bedragen ook.
Hm dat is vaag, misschien heeft hij het verkeerd begrepen dan, dat was in elk geval wat die groenteman zei.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158326593
Wilde net ook gelijk tonijncheck bij AH doen maar er stond een vakkenvuller gruwelijk in de weg. Ik zag ook gewoon dat ie me in de gaten hield. Die dus maar geannuleerd.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 13:22:36 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158327461
Frisdrankcheck, 5¤. Klonk aantrekkelijk.

Enorm kleine winkel met de koeling letterlijk voor de keukeningang ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 13:51:12 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158328091
Ik vind die gamechecks inmiddels echt geweldig, als ie goedgekeurd wordt weer ¤ 7,50 verdient in tien minuten ^O^ Ook de verscheck heb ik inmiddels onder de knie, vanavond weer eentje van minstens ¤ 7,50.

Ik ben nu wel blij met SS, verdient een stuk beter dan Roamler *O* En vandaag de eerste uitbetaling ontvangen :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 13:57:32 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158328200
Hoe bepalen ze trouwens voor welk level iets is? Laatst de zalmcheck gedaan maar de tonijncheck is weer level 4 :?

Geen een babymelkcheck gezien trouwens _O- Wie weet staat er vanavond weer wat open in mijn woonplaats :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158328220
Alle 3 babymelkchecks goedgekeurd :) En heb ook gelijk nog een Speeldgoedcheck bij de Intertoys gedaan voor SS. Wou de Gamecheck ook nog doen, maar alle games stonden naast/achter de kassa (speciale kassa bij de games). En er stond best veel personeel.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 14:00:29 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158328272
En frisdrank poging 2: koeling achter de kassa... wordt er dan ook verwacht dat je een foto maakt? :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 14:06:57 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158328402
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef Nattekat het volgende:
En frisdrank poging 2: koeling achter de kassa... wordt er dan ook verwacht dat je een foto maakt? :{
En dan staat er ook nog bij "gedraag je onopvallend, het personeel is niet op de hoogte van je bezoek" :') Ik heb die frisdrankopdracht nu 1x gedaan, bij de Bakker Bart omdat daar de automaat los in de zaak staat. Die achter de kassa's ga ik echt niet doen :N
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  roze vrijdag 18 december 2015 @ 14:16:08 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158328594
Ik had een babymelk geaccepteerd, inmiddels nog niet gedaan en we zijn 2 uur later. Mijn tijd gaat nu in de min _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 14:18:38 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158328650
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een babymelk geaccepteerd, inmiddels nog niet gedaan en we zijn 2 uur later. Mijn tijd gaat nu in de min _O-
Ik had laatst met SS dat de opdracht verliep terwijl ik hem aan het versturen was ;( Zag de seconden wegtikken en kreeg toen de melding "nog geen opdracht geaccepteerd" :(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 14:23:03 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158328762
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

En dan staat er ook nog bij "gedraag je onopvallend, het personeel is niet op de hoogte van je bezoek" :') Ik heb die frisdrankopdracht nu 1x gedaan, bij de Bakker Bart omdat daar de automaat los in de zaak staat. Die achter de kassa's ga ik echt niet doen :N
Ik heb hem net gedaan bij een gesloten pizzaria :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 14:38:14 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158329034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb hem net gedaan bij een gesloten pizzaria :7
Dat is wel tof :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 14:46:48 #126
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158329199
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is wel tof :D
Had wel heel veel last van weerspiegeling in de ramen, hopelijk maakt dat niet uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 18 december 2015 @ 16:59:47 #127
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158332365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik had laatst met SS dat de opdracht verliep terwijl ik hem aan het versturen was ;( Zag de seconden wegtikken en kreeg toen de melding "nog geen opdracht geaccepteerd" :(
Oeff. Dat is wel zuur -O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:08:42 #128
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158332551
Vier babymelk gedaan, meteen ook even de tonijn acties bij de AH's in mijn buurt. Toen moest ik sowieso nog naar het centrum voor wat anders dus nog even de telefoon check voor tien euro bij de media markt gedaan. En toen dacht ik: oh hee daar is ook een tonijn actie ik doe die ook nog wel even. Oh kan ik net zo goed even daarlangs fietsen, en op de terugweg nog die en die!

En toen had ik opeens in totaal negen keer de tonijn actie check gedaan, :@ Kan geen tonijn meer zien. En het woord is nu ook raar. Tonijn tonijn tonijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 17:10:53 #129
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158332596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Vier babymelk gedaan, meteen ook even de tonijn acties bij de AH's in mijn buurt. Toen moest ik sowieso nog naar het centrum voor wat anders dus nog even de telefoon check voor tien euro bij de media markt gedaan. En toen dacht ik: oh hee daar is ook een tonijn actie ik doe die ook nog wel even. Oh kan ik net zo goed even daarlangs fietsen, en op de terugweg nog die en die!

En toen had ik opeens in totaal negen keer de tonijn actie check gedaan, :@ Kan geen tonijn meer zien. En het woord is nu ook raar. Tonijn tonijn tonijn.
jij bent goed bezig ^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 17:12:00 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158332616
btw, wie was dat laatst die een opzetstukje voor de mobiel had bekeken om foto's om een hoekje te kunnen maken?

Ik heb er 1 gekocht maar deze zou magnetisch aan mijn telefoon vast moeten klikken.... helaas is blijkbaar bij mij het metaal niet metaal genoeg of verkeerd van vorm en past hij niet..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 17:13:16 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158332650
Die babymelk was ook leuk. Ben drie keer aangesproken door personeel terwijl ik bezig was :')

Helaas maar één kunnen doen, ze waren zo weer weg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158332883
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.

toen ben ik nog ff naar dordrecht gereden omdat ik naar de primark wilde en dacht kan ik misschien gelijk wat opdrachtjes daar doen, nee dus. wie komt er uit dordrecht hier? :P
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:42:11 #133
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158333285
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.

toen ben ik nog ff naar dordrecht gereden omdat ik naar de primark wilde en dacht kan ik misschien gelijk wat opdrachtjes daar doen, nee dus. wie komt er uit dordrecht hier? :P
Ik woon in de buurt van Dord. Overigens wel geboren in Dordrecht :+. Heb vanmiddag opdrachten gedaan in Sliedrecht dus ik was het niet :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 18 december 2015 @ 17:45:50 #134
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158333369
Bij mij is zojuist de telefoon check van vanmiddag in SS goedgekeurd. :) Bij Roamler wordt je opdracht altijd binnen 4 uur gekeurd, bij SS kan dat binnen 48 uur gedaan worden, gewoon iets meer geduld hebben. :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 17:47:16 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158333404
Frisdrank afgekeurd. Moest in de winkel gebeuren en niet erbuiten :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  One tough cookie vrijdag 18 december 2015 @ 18:36:30 #136
169210 liesje1979
pi_158334365
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:12 schreef Nizno het volgende:
btw, wie was dat laatst die een opzetstukje voor de mobiel had bekeken om foto's om een hoekje te kunnen maken?

Ik heb er 1 gekocht maar deze zou magnetisch aan mijn telefoon vast moeten klikken.... helaas is blijkbaar bij mij het metaal niet metaal genoeg of verkeerd van vorm en past hij niet..
Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 18:38:13 #137
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158334409
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?
er zitten kleine ringetjes bij die het magneetje verlengen naar voren zegmaar...
Voor als je iets in de weg hebt zitten enzo..


[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 18-12-2015 18:46:15 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158334579
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wie dat was maar had toen wel die link bekeken en dacht dat je eerst iets om de camera moest plakken en dat opzetstukje daar dan weer aan bleef hangen door een magneet, zat er niets los bij?
Sunri5e toch?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_158335901
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt van Dord. Overigens wel geboren in Dordrecht :+. Heb vanmiddag opdrachten gedaan in Sliedrecht dus ik was het niet :P
Nou vooruit :P
pi_158336316
en nou is die andere opdracht van multi value ook uit mijn lijst :{ snap echt geen bal van dat bedrijf. hoe hun te werk gaan.
pi_158336504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.
Volgens mij bekijken zij de opdrachten op bepaalde tijden ofzo. Heb gisteren de Verzorging opdracht gedaan en vandaag Speelgoed. Ze zijn net beide tegelijk goedgekeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Albert86 op 18-12-2015 21:00:40 ]
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 20:23:00 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158337096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:23 schreef loezzzje het volgende:
SS is weer ontzettend traag. om 13.00 huishoudcheck gedaan bij jumbo en nog steeds niet gekeurd. 2 babymelk & 1 tonijncheck van roamler zijn allang goedgekeurd.

toen ben ik nog ff naar dordrecht gereden omdat ik naar de primark wilde en dacht kan ik misschien gelijk wat opdrachtjes daar doen, nee dus. wie komt er uit dordrecht hier? :P
3,5 uur bij SS is echt niet lang hoor :D meestal wordt het pas een dag later gekeurd. Toevallig de laatste paar dagen gaat het een stuk sneller :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158338317
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

3,5 uur bij SS is echt niet lang hoor :D meestal wordt het pas een dag later gekeurd. Toevallig de laatste paar dagen gaat het een stuk sneller :s)
ik vind het vreemd dat de ene keer het gekeurd word binnen 5 minuten en de andere keer duurt het echt 36 uur ofzo. snap nooit zo goed hoe ze daar te werk gaan. maargoed hij is inmiddels goedgekeurd :)
pi_158343037
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 18 december 2015 @ 23:01:53 #145
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158343278
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
Mij in elk geval niet idd.
Morgen ook geen melkchecks voor mij. Lekker een dag op stap met lief en ouders. Dickensfestijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2015 @ 00:56:41 #146
21636 Feestkabouter
pi_158347406
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
toch wel.....
pi_158349053
Ik werd eergisteren gewoon betrapt tijdens de Roamler DA/Kneipp-opdracht. Kwam de bedrijfsleider naar mij toe om te vragen waarom ik foto's aan het maken was. Ik kreeg het even spaansbenauwd. Ik heb maar gezegd dat ik aan het overleggen was met mijn partner welke kerstcadeaus we voor onze ouders en schoonouders zouden kopen. Ik weet niet of hij me geloofde, maar toch... Pfffff. Spannend! Gelukkig werd hij wel goedgekeurd; zes euro verdiend, toch lekker voor 1 opdracht.
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2015 @ 08:54:55 #148
21636 Feestkabouter
pi_158350970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef Kussentje het volgende:
Ik werd eergisteren gewoon betrapt tijdens de Roamler DA/Kneipp-opdracht. Kwam de bedrijfsleider naar mij toe om te vragen waarom ik foto's aan het maken was. Ik kreeg het even spaansbenauwd. Ik heb maar gezegd dat ik aan het overleggen was met mijn partner welke kerstcadeaus we voor onze ouders en schoonouders zouden kopen. Ik weet niet of hij me geloofde, maar toch... Pfffff. Spannend! Gelukkig werd hij wel goedgekeurd; zes euro verdiend, toch lekker voor 1 opdracht.
ik ben pas 2 weken aan het roamlen, maar foto's maken in winkels (voor mezelf en ook om met een ander te overleggen) doe ik al jaren, en best regelmatig ook....... dus ik snap niet waarom men dat in sommige winkels zo vreemd vindt..... of ik doe het gewoon heel naturel (omdat het al die jaren dus al gewoon voor mezelf is), want ik ben er nog nooit op aangesproken
pi_158351210
Ik doe het ook heel subtiel. Ben tot nu toe ook nog niet aangesproken. Ja 1x in de jumbo door een grapjas die vroeg of ik van de paparazzi was :') maar dat was geen personeel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 10:23:34 #150
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158351743
Ik vind het lastige van onopvallend dat je het hele schap er op moet krijgen en dus vaak tegen de stelling aan de overkant aan moet staan met je telefoon tegen je buik aan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:48:12 #151
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158351999
Ja ik maak ook al jaren foto's in winkels, maar dan van een specifiek product van 'wil je dit of dat' over whatsapp en dat ziet er toch anders uit dan drie hele schappen naast elkaar op de foto's zetten. :P Ik zet schappen schuin op de foto als er te weinig ruimte is om recht van voor te fotograferen,

En als ik in de Etos ofzo word aangesproken of ze ergens mee kunnen helpen omdat ik al drie keer de winkel ben rondgegaan stel ik soms een dommige vraag over de producten waar ik net sta alsof ik gewoon aan het winkelen ben. :') Ben nog nooit over het fotograferen aangesproken.

Zo meteen ga ik richting Arnhem voor een paar dagen logeren bij moeders voor de feestdagen, kijken of er daar mensen actief zijn. :P
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:57:26 #152
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158352826
Ik kreeg gisteren dit te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 19 december 2015 @ 12:11:34 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158353020
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kreeg gisteren dit te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
vaker bijwerken dus ;) Niet 46jaar wachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158353173
Kijk ik net op roamler staan er ineens een stuk of wat babychecks open dichtbij. Snel aangekleed en op de fiets gesprongen :+. Daarna karren we gelijk maar door naar gouda voor 5 spellen/games checks vlak bij elkaar.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 12:49:38 #155
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158353489
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:23 schreef pl4kkie het volgende:
Kijk ik net op roamler staan er ineens een stuk of wat babychecks open dichtbij. Snel aangekleed en op de fiets gesprongen :+. Daarna karren we gelijk maar door naar gouda voor 5 spellen/games checks vlak bij elkaar.
Meteen 3 of meer reserveren, want als je er 1 verstuurt verdwijnen er meestal ook gelijk een paar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158353586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
Mij - maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar wie jij was. ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 december 2015 @ 13:56:01 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158354756


Fans?

Die dingen verdwijnen echt als sneeuw voor de zon _O-
Verschenen er nog 7 in de buurt, ik heb er één kunnen accepteren voor ze weg waren ;(

[ Bericht 57% gewijzigd door Nattekat op 19-12-2015 14:08:12 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158355931
Heb 3 babymelk kunnen doen. En eindelijk de danone opdracht afgerond. Ik was op het winkelcentrum een babymelk opdracht aan het doen en mijn oom heeft daar een winkel, gelijk daar even de 2de partij danone gedropt. Ben ik ook weer van die opdracht af :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 december 2015 @ 15:14:19 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158356164
Heb er in één winkelcentrum twee kunnen reserveren, nu eventjes doen :s)

Helaas weer eentje in de etos, god sta me bij ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 december 2015 @ 16:01:27 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158357246
Godsamme, ik heb ze door elkaar gehaald :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158359299
WoW. Ben bijna klaar met winkelen komen er ineens baby checks vrij van 7 euro Etos en 5 euro Kruidvat. Gelijk kunnen accepteren en binnen een minuut goed gekeurd. Alle baby checks waren ook gelijk weg. Lol.

Als alle andere checks nog goedgekeurd worden (SS is weer vreselijk traag) kom ik over de 80 euro uit voor gisteren en vandaag _O- *O*

[ Bericht 45% gewijzigd door pl4kkie op 19-12-2015 17:39:35 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158359865
Babymelk is hier nog 2 euries.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_158360986
kruidvat staat hier op 7 euro. geloof niet dat er nog 1 open is rond deze tijd dus dat word moeilijk.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 december 2015 @ 18:51:20 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158361095
Dirk 5¤ hier. Toen ik hem vanmiddag deed nog 2. Stiekem maar goed ook dat ik er twee door elkaar deed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158364206
Danone check 1&2 ook goed gekeurd. M'n moeder was zo blij als een kind(was ook te zien op de foto :+) toen ik de toetjes bij der ging brengen _O-

Hebben jullie ook met de roamler app last van dat de locatie niet goed update. Ik moet de app helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten om de locatie correct te kunnen updaten. Als ik naar beneden swipe om te verversen gebeurd er niks. Vreselijk irritant. iOS app overigens.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158364609
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:06 schreef pl4kkie het volgende:
Danone check 1&2 ook goed gekeurd. M'n moeder was zo blij als een kind(was ook te zien op de foto :+) toen ik de toetjes bij der ging brengen _O-

Hebben jullie ook met de roamler app last van dat de locatie niet goed update. Ik moet de app helemaal afsluiten en weer opnieuw opstarten om de locatie correct te kunnen updaten. Als ik naar beneden swipe om te verversen gebeurd er niks. Vreselijk irritant. iOS app overigens.
Bij mij komt tegenwoordig regelmatig voor dat ik volgens Roamler in Arnhem zit (woon in Noord-Limburg). Alle andere apps met locatievoorziening worden wel goed aangegeven, alleen Roamler niet altijd...
pi_158364774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:19 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

Bij mij komt tegenwoordig regelmatig voor dat ik volgens Roamler in Arnhem zit (woon in Noord-Limburg). Alle andere apps met locatievoorziening worden wel goed aangegeven, alleen Roamler niet altijd...
Zo erg is het niet. Soms wel dat de locatie ~ 600 meter er naast zit. Dat krijg ik dan weer te horen als ze een check keuren. Terwijl ik gewoon 4G in een winkel had en het locatiepijltje ook aan stond. In andere apps ook geen last, alleen roamler idd.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158365673
ik heb sindskort ook wat kleine probleempjes met de app. hij update de app niet automatisch, moet zelf naar beneden swipen om te verversen. voorheen deed ie dit altijd automatisch als ik de app opende. weet niet of dit aan hun update ligt of aan de ios update.
  zaterdag 19 december 2015 @ 21:59:10 #169
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158366190
Locatie werkt bij mij allemaal wel prima, alleen dat die app zich steeds zelf afsluit met een foutmelding.

Tevens merk ik nu dat als je in een grote stad woont je gewoon kan gaan voor de som van veel kleine opdrachten bij elkaar. Hier (bij moeder in de provincie) is er één AH en dat was het. Dra-ma. :P Misschien maandag nog even de vers opdrachten doen hier. Helaas geen 50 euro waard zoals in zeeland.
pi_158366445
Ik heb 1x die vers opdracht gedaan, wat een verschrikking. Foto's maken van de brood afdeling, vlees, vis, groente, fruit. Net de afdelingen waar het altijd krioelt van de mensen :P
  zaterdag 19 december 2015 @ 22:14:48 #171
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158366671
Ja ik heb die ook pas 1x gedaan, beetje een kutopdracht ja. Maar er is hier in het dorp 1 Jumbo, 1 AH en 1 Coop. Dus toch 30 euro bij elkaar en als ze me aanspreken maakt niet uit want kom er verder toch nooit. :P Bij de Coop (hier een kleine wijk supermarkt) communiceren ze met oortjes en microfoontjes met elkaar. Spannend. :o :P
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 00:41:06 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158370899
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb 1x die vers opdracht gedaan, wat een verschrikking. Foto's maken van de brood afdeling, vlees, vis, groente, fruiteieren. Net de afdelingen waar het altijd krioelt van de mensen :P
Ik vond het eerst ook een verschrikking maar vind hem nu heel makkelijk. Je loopt de winkel in, maakt snel 2 foto's bij de groente, 2 bij het vlees, 1 van de broodafdeling, 1 van de vis en 1 van het schap met eieren. Bij de eieren staat bijna altijd een Knorr product, dus die maak je nog een keer. Dan loop je naar die versbakken en maakt daar een foto van, ook daar staat vaak een actieproduct. Je moet vooral niet twijfelen maar doen bij deze opdracht. Ik heb ze nu in 10 minuten gedaan en dan is het heel makkelijk verdiend ^O^

Vandaag mijn eerste 2 checks voor Multivalue gedaan, ben benieuwd!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158371158
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het eerst ook een verschrikking maar vind hem nu heel makkelijk. Je loopt de winkel in, maakt snel 2 foto's bij de groente, 2 bij het vlees, 1 van de broodafdeling, 1 van de vis en 1 van het schap met eieren. Bij de eieren staat bijna altijd een Knorr product, dus die maak je nog een keer. Dan loop je naar die versbakken en maakt daar een foto van, ook daar staat vaak een actieproduct. Je moet vooral niet twijfelen maar doen bij deze opdracht. Ik heb ze nu in 10 minuten gedaan en dan is het heel makkelijk verdiend ^O^

Vandaag mijn eerste 2 checks voor Multivalue gedaan, ben benieuwd!
ik vond het toen moeilijk om de hele afdeling op de foto te krijgen, en er staat altijd wel iemand voor. is echt al heel lang geleden dat ik hem gedaan heb. ik was toen gelijk genezen haha
  zondag 20 december 2015 @ 00:52:54 #174
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158371180
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vond het eerst ook een verschrikking maar vind hem nu heel makkelijk. Je loopt de winkel in, maakt snel 2 foto's bij de groente, 2 bij het vlees, 1 van de broodafdeling, 1 van de vis en 1 van het schap met eieren. Bij de eieren staat bijna altijd een Knorr product, dus die maak je nog een keer. Dan loop je naar die versbakken en maakt daar een foto van, ook daar staat vaak een actieproduct. Je moet vooral niet twijfelen maar doen bij deze opdracht. Ik heb ze nu in 10 minuten gedaan en dan is het heel makkelijk verdiend ^O^

Vandaag mijn eerste 2 checks voor Multivalue gedaan, ben benieuwd!
Maakt het ook nog uit in wat voor volgorde je de extra producten op foto zet?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 00:54:29 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158371213
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik vond het toen moeilijk om de hele afdeling op de foto te krijgen, en er staat altijd wel iemand voor. is echt al heel lang geleden dat ik hem gedaan heb. ik was toen gelijk genezen haha
Het maakt niet uit of er iemand in beeld is, daar doen ze niet zo heel moeilijk over. Het lastige zit hem er voor mij vooral in dat ik producten over het hoofd zie en het daar al meerdere keren op afgekeurd is. Over de foto's is nooit moeilijk gedaan.

quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 00:52 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Maakt het ook nog uit in wat voor volgorde je de extra producten op foto zet?
Nee want het is de volgorde van SS die je aanhoudt ;) Ik scroll zelf gewoon heen en weer in die opdracht.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 20 december 2015 @ 00:57:36 #176
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158371286
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 00:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of er iemand in beeld is, daar doen ze niet zo heel moeilijk over. Het lastige zit hem er voor mij vooral in dat ik producten over het hoofd zie en het daar al meerdere keren op afgekeurd is. Over de foto's is nooit moeilijk gedaan.

[..]

Nee want het is de volgorde van SS die je aanhoudt ;) Ik scroll zelf gewoon heen en weer in die opdracht.
Ohja ik zie het. Bij de optionele vragen staat ''Maak een foto van het volgende product dat je hebt gevonden''. Duidelijk :P.

Misschien dat ik morgen/straks ook maar eens op pad ga voor de vers opdrachten. Hier zijn de winkels toch amper 's zondags open. Dan kan ik mooi een stuk van huis af waar ze me toch niet kennen :+.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158371588
ik zie ze idd wel eens voor 10/15 euro staan en dan vind ik het heel verleidelijk maar doe het toch maar niet. misschien na de feestdagen maar weer eens proberen dan. nu is het toch veel te druk in de supermarkt.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 16:31:48 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158382680
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 01:15 schreef loezzzje het volgende:
ik zie ze idd wel eens voor 10/15 euro staan en dan vind ik het heel verleidelijk maar doe het toch maar niet. misschien na de feestdagen maar weer eens proberen dan. nu is het toch veel te druk in de supermarkt.
Juist als het druk is is het veel fijner om te doen, als het rustig is val je bij het personeel veel meer op.

Ik wilde zo 2 verschecks in de buurt doen voor ruim 10 euro maar opeens zijn ze allebei weg -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158383550
was net in den haag. daar nog een speelgoed & games check gedaan. toch 10 euro voor 15 minuutjes werk. hopen dat ze goedgekeurd worden.

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Juist als het druk is is het veel fijner om te doen, als het rustig is val je bij het personeel veel meer op.
Ja dat is waar. Ik wist alleen toen niet dat het niet erg is als er mensen op de foto staan. Misschien toch nog maar eens proberen dan.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 17:11:51 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158383833
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 17:01 schreef loezzzje het volgende:
was net in den haag. daar nog een speelgoed & games check gedaan. toch 10 euro voor 15 minuutjes werk. hopen dat ze goedgekeurd worden.

[..]

Ja dat is waar. Ik wist alleen toen niet dat het niet erg is als er mensen op de foto staan. Misschien toch nog maar eens proberen dan.
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar bij mij is het nog nooit afgekeurd wegens mensen op de foto :) Er staan ook vaak vakkenvullers, die zet ik er ook gewoon op. Als je maar wel een overzicht ziet van de producten.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 21 december 2015 @ 14:09:14 #181
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158409229
Eindelijk alle checks van SS goedgekeurd. Hopelijk vandaag en morgenavond nog wat speelgoed checks doen om dan nog voor de kerst een uitbetaling te laten doen. Dan heb ik weer een aardig extraatje verdiend :7

[ Bericht 0% gewijzigd door pl4kkie op 21-12-2015 14:26:02 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158409743
De babymelk checks komen vanwege kerst eerder beschikbaar. Op woensdag en donderdag kan je ze weer doen.
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 14:42:14 #183
21636 Feestkabouter
pi_158410069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:55 schreef ikweetnietwat het volgende:
Hmm, volgens mij geen medefokkers tegengekomen op de roamler borrel :c
toch wel, maar als je dan niet reageert op mijn DM komen we er niet achter of we nog met elkaar hebben gekletst.
  maandag 21 december 2015 @ 15:44:41 #184
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158411720
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:28 schreef Dragonberry het volgende:
De babymelk checks komen vanwege kerst eerder beschikbaar. Op woensdag en donderdag kan je ze weer doen.
Nice. :)

Vanmiddag twee checks kunnen doen bij de lokale slijterij, waar ik sowieso moest zijn. Toch weer 12,- verdiend.
  maandag 21 december 2015 @ 16:18:40 #185
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158412495
Vandaag 2 vers checks gedaan, en ging idd een stuk sneller. Gewoon gauw die overzichtsfoto's maken en dan ben je zo klaar. Beide ook al goedgekeurd, 16 euro. :) en in Roamler nog een keer de Danone check en een vlees afdeling check bij een Coop, supermakkelijke opdracht en 7,50. Als morgenochtend nog twee checks van rond de 10 euro openstaan in een winkelcentrum een stad verderop leen ik even de elektrische fiets van m'n moeder om erheen te gaan. :') :D En daarna weer gauw terug naar huis/randstad. Mijn KPN abo heeft hier ook gewoon veel slechter bereik. :P

Oh en ik heb nog 3 invites te vergeven voor de geïnteresseerden!
  maandag 21 december 2015 @ 18:05:05 #186
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158415039
Vandaag wat vroeger van het werk gegaan om geld te storten bij de rabobank was dat kut apparaat buiten gebruik }:|. Toen maar door gegaan voor 2 speelgoed checks en nog een danone check in de buurt. :+. Nu nog 2 mensen zoeken aan wie ik ze kan geven
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 21:25:18 #187
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158421965
Die Sligro tabakcheck is best wel aso veel.
Ik moest 22 foto's maken. Heb maar wel even gezegd waarvoor het was, want je moet van elke meter schap 2 foto's maken en dat in een heel apart hokje, dat loopt nogal snel in de gaten.
Wel 7,50 erbij.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:09:28 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158424075
Vandaag weer herkend door het personeel _O- Was in dezelfde Plus waar ik laatst al ontmaskerd was omdat ik nogal lang bezig was met 3 verschillende checks. Deze jongen had me toen geholpen met de stemgember en vroeg nu waarom ik vandaag foto's maakte. Heb me toen maar bekend gemaakt en hij heeft me meteen geholpen :D Bij het weggaan was een personeelslid net iets te aardig tegen me, denk dat er een memo rond is gegaan wie ik ben ofzo _O- Vind het eigenlijk wel prima, weet ik dat ik hier niet sneaky hoef te doen. Laatst ook al ontmaskerd bij de Intertoys bij de speelgoedcheck waarvoor ik door de hele winkel foto's moest maken. Toen er voor de vijfde keer gevraagd werd of ze me konden helpen heb ik mezelf maar bekend gemaakt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 21 december 2015 @ 22:15:09 #189
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158424375
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:09 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer herkend door het personeel _O- Was in dezelfde Plus waar ik laatst al ontmaskerd was omdat ik nogal lang bezig was met 3 verschillende checks. Deze jongen had me toen geholpen met de stemgember en vroeg nu waarom ik vandaag foto's maakte. Heb me toen maar bekend gemaakt en hij heeft me meteen geholpen :D Bij het weggaan was een personeelslid net iets te aardig tegen me, denk dat er een memo rond is gegaan wie ik ben ofzo _O- Vind het eigenlijk wel prima, weet ik dat ik hier niet sneaky hoef te doen. Laatst ook al ontmaskerd bij de Intertoys bij de speelgoedcheck waarvoor ik door de hele winkel foto's moest maken. Toen er voor de vijfde keer gevraagd werd of ze me konden helpen heb ik mezelf maar bekend gemaakt.
Ik ben gelukkig niet "ontmaskerd" en ik zit toch al in level 4. Ik doe dan ook niet alle checks ook al staat er een hoge beloning op.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:16:56 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158424456
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:15 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig niet "ontmaskerd" en ik zit toch al in level 4. Ik doe dan ook niet alle checks ook al staat er een hoge beloning op.
Wat is precies je punt, dat je het beter doet? Ben verder ook nooit ontmaskerd en al flink wat checks gedaan voor zowel Roamler als SS maar soms kun je er gewoon niet omheen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 21 december 2015 @ 22:23:44 #191
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158424719
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is precies je punt, dat je het beter doet? Ben verder ook nooit ontmaskerd en al flink wat checks gedaan voor zowel Roamler als SS maar soms kun je er gewoon niet omheen.
Nee dat is mijn punt niet. Mijn bedoel er mee te zeggen dat ik risicovolle opdrachten oversla ondanks de soms hoge beloning.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:27:32 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158424870
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nee dat is mijn punt niet. Mijn bedoel er mee te zeggen dat ik risicovolle opdrachten oversla ondanks de soms hoge beloning.
Op die manier :) Ach ik vind het niet zo heel erg dat ik ontdekt ben, vooral aangezien ze heel positief reageerden. Kan ik voortaan rustig mijn gang gaan ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 10:50:21 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158434623
Weer een opdracht van Multi Value binnen *O* Wel benieuwd of de eerste twee worden goedgekeurd. Hoe lang doen ze daar eigenlijk over? Heb het zondagmiddag ingediend :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158435705
ga dadelijk een paar bloemen checks doen bij ah. zijn die een beetje te doen?
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 12:01:28 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158435867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:52 schreef loezzzje het volgende:
ga dadelijk een paar bloemen checks doen bij ah. zijn die een beetje te doen?
1 foto bloemen in overzicht
1 foto rozen
rozen beoordelen met een cijfer
foto amaryllis (als ze die hebben, hier meestal niet)
amaryllis beoordelen met een cijfer
foto planten

binnen 3 minuten sta je weer buiten ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:03:47 #196
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158435908
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 10:50 schreef MaJo het volgende:
Weer een opdracht van Multi Value binnen *O* Wel benieuwd of de eerste twee worden goedgekeurd. Hoe lang doen ze daar eigenlijk over? Heb het zondagmiddag ingediend :)
Ik had ook 2 multi value checks staan voor van het weekend. Heb ze niet gedaan want was uiteindelijk toch niet in de buurt. Dat is een groot nadeel van hun. Je kan niet zo maar een check doen. Plus dat hun website mobiel zo vreselijk slecht te bewerken is. Dan moet je alles achteraf op de pc doen. Vooraf de briefing lezen, vragen lezen etc. Nee het is in mijn ogen totaal niet gebruiksvriendelijk. Heb me ook weer rap afgemeld bij hun :T
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:07:45 #197
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158435977
Ik heb me aangemeld voor multi value maar nog niks mee gedaan.

Heeft iemand al eens die loterij check gedaan? En die mag je dus maar 1x doen?
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:09:36 #198
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158436000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:07 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb me aangemeld voor multi value maar nog niks mee gedaan.

Heeft iemand al eens die loterij check gedaan?
Ja en ja. Is ook een makkie. Aantal foto's maken en vragen beantwoorden wat je aanspreekt aan bepaalde reclame items van de Staatsloterij.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 12:53:48 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158436793
1 van de 2 opdrachten van MV afgekeurd -O- Het was niet de bedoeling dat ik 2 bezoeken in 1x aflegde. Wat wel had gemogen is dat je wanneer je de shop uit bent op nieuw naar binnen loopt en de tweede opdracht doet. Dat wist ik dus niet. Ik mag hem gelukkig wel opnieuw doen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 12:57:06 #200
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158436848
Roamler heeft ook een aantal opdrachten met onduidelijke vragen en dan wordt die opdracht keihard afgekeurd als er iets niet 100% op de juiste plek staat (mede door onduidelijke vraagstelling). Best kut, ook dat je achteraf kunt roepen wat je wil, gelijk krijg je niet.
Smartspotter heb ik als minder kieskeurig ervaren, al lees ik in dit topic vooral het tegenovergestelde.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:13:49 #201
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158437149
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
Roamler heeft ook een aantal opdrachten met onduidelijke vragen en dan wordt die opdracht keihard afgekeurd als er iets niet 100% op de juiste plek staat (mede door onduidelijke vraagstelling). Best kut, ook dat je achteraf kunt roepen wat je wil, gelijk krijg je niet.
Smartspotter heb ik als minder kieskeurig ervaren, al lees ik in dit topic vooral het tegenovergestelde.
Idd. Roamler keurt soms dingen af die fout zijn gegaan door hun eigen foute vraagstelling. Zeer frustrerend.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 13:16:47 #202
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158437215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. Roamler keurt soms dingen af die fout zijn gegaan door hun eigen foute vraagstelling. Zeer frustrerend.
Ze staan daarna ook totaal niet open voor je commentaar, ze blijven beleefd maar blijven afwijzen. "je mag het nog een keer proberen".
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:20:59 #203
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158437306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ze staan daarna ook totaal niet open voor je commentaar, ze blijven beleefd maar blijven afwijzen. "je mag het nog een keer proberen".
Idd zo irritant.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 13:46:50 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158437796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
Roamler heeft ook een aantal opdrachten met onduidelijke vragen en dan wordt die opdracht keihard afgekeurd als er iets niet 100% op de juiste plek staat (mede door onduidelijke vraagstelling). Best kut, ook dat je achteraf kunt roepen wat je wil, gelijk krijg je niet.
Smartspotter heb ik als minder kieskeurig ervaren, al lees ik in dit topic vooral het tegenovergestelde.
Ik heb echt het tegenovergestelde :D Bij Roamler zijn ze heel coulant en keuren zo ook kleine foutjes goed terwijl bij SS hele grote opdrachten afgewezen worden op 1 fout.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:53:49 #205
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158437951
Bij Roamler hangt het een beetje af van de nakijker. :P als je bij Smartspotter goed leest dan gaat het prima. Had gister een vers opdracht heel snel gedaan de overzichtsfoto's waren niet denderend qua scherpte enzo en wat toch goedgekeurd.

Had gister nog de frisdrank check gedaan in Roamler, dat moet wel echt een rot opdracht zijn om na te kijken, al die drankjes checken en de juiste maat enzo.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 13:54:06 #206
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158437957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb echt het tegenovergestelde :D Bij Roamler zijn ze heel coulant en keuren zo ook kleine foutjes goed terwijl bij SS hele grote opdrachten afgewezen worden op 1 fout.
Bij smartspotter motiveer ik zowat elke opdracht, gewoon zeggen zoals het is. Ik heb bijvoorbeeld in een Intertoys geen goede foto kunnen maken van de stelling met Barbie-producten omdat daar de hele tijd een personeelslid voor zat (voorraad te tellen ofzo). Was echt een matige foto, gemotiveerd en opdracht gewoon goedgekeurd.
Ook de andere foto's was allemaal wel wat mee (heel rommelige kleine winkel ook).

Ik denk dat zolang je bij SS in de laatste vraag e.e.a. toelicht dat het wel goedkomt.
Bij Roamler is het heel vaak gewoon zomaar afgekeurd en je kunt hoog of laag springen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 december 2015 @ 13:59:40 #207
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158438073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:53 schreef MaJo het volgende:
1 van de 2 opdrachten van MV afgekeurd -O- Het was niet de bedoeling dat ik 2 bezoeken in 1x aflegde. Wat wel had gemogen is dat je wanneer je de shop uit bent op nieuw naar binnen loopt en de tweede opdracht doet. Dat wist ik dus niet. Ik mag hem gelukkig wel opnieuw doen :)
Dat is toch wel een beetje vreemd eigenlijk. :P Volgende keer dus gewoon niet zeggen dat je ze achter elkaar hebt gedaan. :') Toch raar als je de winkel uitgaat en meteen weer terug naar binnen komt.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 14:17:21 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158438437
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:59 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

Dat is toch wel een beetje vreemd eigenlijk. :P Volgende keer dus gewoon niet zeggen dat je ze achter elkaar hebt gedaan. :') Toch raar als je de winkel uitgaat en meteen weer terug naar binnen komt.
Ja dat zat ik ook te denken. Als ik dat had geweten had ik het natuurlijk niet eens gezegd. Het stomme is dat ik mijn man een van de checks heb laten doen zodat het feitelijk toch 2 checks waren maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:26:25 #209
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158438607
Wat voor opdrachten waren het eigenlijk?

Ik heb een Duits familielid een Roamler invite gestuurd, in ieder geval geen concurrentie voor ons allemaal. :P Ben benieuwd of er veel te doen is daar en of ze ook dezelfde checks hebben.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 december 2015 @ 15:10:03 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158439395
Waarom verdwijnen opdrachten altijd als ik er net naar gekeken heb? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158439671
Heb 3 bloemen opdrachten gedaan en een loterij opdracht. De bloemen opdracht was idd makkelijk. Foto maken van bloemen, foto maken van welke eruit springt en vertellen of je wel of niet bij AH bloemen zou kopen. Vrouwtje van de service balie had me wel in de gaten volgens mij dus de loterij check is matig gedaan. Ben benieuwd of die word goedgekeurd.
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:37:52 #212
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158439890
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:24 schreef loezzzje het volgende:
Heb 3 bloemen opdrachten gedaan en een loterij opdracht. De bloemen opdracht was idd makkelijk. Foto maken van bloemen, foto maken van welke eruit springt en vertellen of je wel of niet bij AH bloemen zou kopen. Vrouwtje van de service balie had me wel in de gaten volgens mij dus de loterij check is matig gedaan. Ben benieuwd of die word goedgekeurd.
Die loterijchecks is lastig te doen zonder herkent te worden.
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:39:46 #213
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158439939
Ik had nog een bloemencheck gereserveerd bedenk ik me nu, laten verlopen oeps. Maar die was in het dorp van mijn moeder en daar kom ik verder toch bijna nooit dus ik laat het wel zo.
pi_158439959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die loterijchecks is lastig te doen zonder herkent te worden.
Hij is gelukkig wel goedgekeurd :) Ik had erbij gezegd dat ik niet goed foto's kon maken en ze zei; bedankt voor je toelichting.
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:44:33 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158440054
Wat ik jammer vind is dat je voor een jaar geleden heel veel mensen had die invites zochten en dat je ze nu niet meer aan de straatstenen kwijt kunt :')
pi_158440233
Ik heb er idd ook nog 4 ja
pi_158440480
quote:
Speciale Kerst-actie!
Omdat we al een beetje in de cadeau-stemming zijn geven we 25 invites weg. De eerste 25 personen die het raadsel oplossen en het antwoord invullen IN DE APP (bij registratie) kunnen hier een Roamler account mee aanmaken. Stel dat de juiste antwoorden 81 en Karin zouden zijn, dan zou de code '81KARIN' worden (maar dat is uiteraard niet zo).
Wees er snel bij, want zodra de code 25 keer is gebruikt is deze niet meer geldig.
Succes!
Voor de liefhebber de code is: 411MANDY
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:05:36 #218
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158440494
Mensen in mijn directe omgeving vragen er weleens om maar ik ga niet meer mensen in mijn stad helpen aan een invite hoor, dus ik zeg dan dat ik er geen heb. :@
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:14:30 #219
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158440664
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Voor de liefhebber de code is: 411MANDY
Moeten ze vooral dit soort acties gaan houden. Dan kom ik nooit meer van mijn invites af...
Waarom bestaat dat invite systeem überhaupt nog?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 december 2015 @ 16:15:49 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158440699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die loterijchecks is lastig te doen zonder herkent te worden.
Ik deed hem in een winkel op Leiden Centraal, daar moest ik echt m'n best doen om herkend te worden :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 16:16:58 #221
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158440728
Ik heb wel pm gehad voor een invite maar als je dan om motivatie vraagt krijg je niks terug.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158442052
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik deed hem in een winkel op Leiden Centraal, daar moest ik echt m'n best doen om herkend te worden :P
ik denk dat het heel wat makkelijker is als de service balie heel druk is. nu was er niemand en had die vrouw mij snel in de gaten. snel weggegaan voordat ze me kon aanspreken :P
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 17:38:06 #223
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158442539
Och ik hoor wel vaker 'kan ik u helpen?'
'nee hoor, bedankt' is dan mijn antwoord

Of je hoort ook wel eens 'lukt het?'
'ja hoor, bedankt'

_O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:55:38 #224
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158442962
Heel soms vragen ze in de Etos of ze ergens mee kunnen helpen, maar heel vaak ook niet. Overkomt me zelden. Wel heel vaak dat ze me groeten, maar dat doen ze niet omdat ze je verdacht vinden maar uit klantvriendelijkheid. :P Ik zoek ook altijd als ik een winkel binnenstap even oogcontact met een medewerker bij de kassa ofzo als dat mogelijk is en dan even groeten, gewoon rustig naar binnen wandelen als een gewone klant. :P Werkt ook wel goed want dan gaan ze niet meteen op je letten ofzo.
  dinsdag 22 december 2015 @ 17:56:00 #225
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_158442971
Hoeveel actieve Roamlers zijn er überhaupt, of waar kan je dat zien?
pi_158444027
Bij de etos vragen ze idd regelmatig of ze kunnen helpen. Dan zeg ik gewoon, nee dank je. En idd vooral elke medewerker groeten zodat je een "gewone" klant bent. Heel soms koop ik iets zodat ik niet verdacht ben, maar dan alleen als ik toch iets nodig heb.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 19:21:15 #227
21636 Feestkabouter
pi_158445211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:56 schreef FrauMilena het volgende:
Hoeveel actieve Roamlers zijn er überhaupt, of waar kan je dat zien?
naar dat soort dingen heb ik bij de borrel ook gevraagd, maar dat vertellen ze niet.
  roze dinsdag 22 december 2015 @ 19:22:06 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158445237
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

naar dat soort dingen heb ik bij de borrel ook gevraagd, maar dat vertellen ze niet.
Wat flauw. Waar wouden ze wel antwoord op geven? :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 19:38:20 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158445697
Ik vind het ook gek hoe makkelijk ze invites weggeven. Het is toch ook in hun voordeel dat het niet al te massaal wordt?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:45:50 #230
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158445881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het ook gek hoe makkelijk ze invites weggeven. Het is toch ook in hun voordeel dat het niet al te massaal wordt?
Natuurlijk niet. Hoe meer mensen hoe sneller de checks gedaan worden. Wat dus weer kosten bespaart qua verhogingen van de beloning als er een check lang open blijft staan.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 19:51:21 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158445992
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:45 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hoe meer mensen hoe sneller de checks gedaan worden. Wat dus weer kosten bespaart qua verhogingen van de beloning als er een check lang open blijft staan.
Dat is waar :Y Maar hoe bekender het wordt hoe meer de bedrijven er op in kunnen spelen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:54:30 #232
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158446056
Er is natuurlijk nul verplichting om de checks te doen dus als mensen er plots geen zin in hebben of bepaalde opdrachten niet willen doen is het idd beter als er veel in een gebied zitten dan is de kans groter dat de minder populaire opdrachten toch gedaan worden. In een grote stad kan je vaak niet afwachten of de opdrachten meer waard worden, wat je in een meer afgelegen gebied wel kan doen en dat is duurder. :P
pi_158448003
waarom werken ze dan uberhaupt nog met invites vraag ik me dan af.
  dinsdag 22 december 2015 @ 21:20:51 #234
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158448952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:54 schreef loezzzje het volgende:
waarom werken ze dan uberhaupt nog met invites vraag ik me dan af.
Dat vraag ik me dus ook af.
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:59:57 #235
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158453554
Nou, ik denk dat er wel goed over is nagedacht. De exacte gedachtegang weet ik niet, maar op locaties waar nog niemand aan Roamler doet kan je zonder invite meteen inschrijven. Op plekken waar in principe genoeg Roamlers zijn werkt het dan via invite, en door de bonus die je krijgt op actieve Roamlers zorgt het ervoor dat jij ook alleen op zoek gaat naar mensen die echt actief willen worden. En dus niet alleen maar overal mensen die zich even aanmelden om te kijken wat het precies is en er dan niks mee doen, maar dan gewoon actieve mensen die zin hebben om ermee aan de slag te gaan.
pi_158455400
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat flauw. Waar wouden ze wel antwoord op geven? :D
De rest ;)
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 01:59:43 #237
21636 Feestkabouter
pi_158459392
quote:
17s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

O+ :*
Lol. Mijn topper heeft in de eerste twee dagen bijna 1000xp verzameld. :Y)

en nu 14 dagen later toch al aan 4000 XP ...... bijna level 4!
ik zit nu in de ranking in de top 10, wat betekent dat?
is dat landelijk?
gaat dat over deze week? van wanneer tot wanneer telt dat?
of is dat van de afgelopen 7X24 uur?
  woensdag 23 december 2015 @ 02:04:34 #238
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158459469
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en nu 14 dagen later toch al aan 4000 XP ...... bijna level 4!
ik zit nu in de ranking in de top 10, wat betekent dat?
is dat landelijk?
gaat dat over deze week? van wanneer tot wanneer telt dat?
of is dat van de afgelopen 7X24 uur?
Heb jij niets te doen ofzo? :p
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 02:14:15 #239
21636 Feestkabouter
pi_158459589
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 02:04 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heb jij niets te doen ofzo? :p
ik kan niet zo goed stilzitten.
pi_158463670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en nu 14 dagen later toch al aan 4000 XP ...... bijna level 4!
ik zit nu in de ranking in de top 10, wat betekent dat?
is dat landelijk?
gaat dat over deze week? van wanneer tot wanneer telt dat?
of is dat van de afgelopen 7X24 uur?
mijn eerste gedachte was; hoeveel red bull heb je al op? _O-
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 11:20:30 #241
21636 Feestkabouter
pi_158463985
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:03 schreef loezzzje het volgende:

[..]

mijn eerste gedachte was; hoeveel red bull heb je al op? _O-
0, wat een smerige zooi is dat zeg, dat lust ik echt niet.
dat niet goed kunnen stilzitten heb ik genetisch meegekregen, heb ik geen middelen voor nodig.
ik heb wel een middel ERTEGEN, maar dat doet ook niet zoveel, daar hyper ik gewoon doorheen
pi_158464899
Nog 1 babycheck kunnen pakken :). Wel raar dat voordat de opdracht open komt er 36 locaties open zijn en als hij open komt er nog maar 7 over zijn.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 14:28:43 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158468189
De kerstsfeer van de PLUS gedaan, makkelijk verdiend als ie wordt goedgekeurd, 5¤ 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158469194
Babymelkcheck is afgekeurd, omdat ik volgens hun alleen de voorraad heb ingevuld ipv het assortiment. Als opmerking stond erbij dat er bij een check van een aantal weken geleden wel nummer 4 in het assortiment zat en dat ik dus beter op de kaartjes moest kijken. Meende dat het altijd om het moment van de foto ging en niet om wat er een paar weken was qua voorraad/assortiment.

Op dit moment hingen er dus alleen maar kaartjes van de daadwerkelijke voorraad. Heb ik dus ook gemeld. Benieuwd wat ze zeggen, maar het zal wel niks uitmaken.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_158469209
1 babymelk afgekeurd :{ ik wilde de check snel doen omdat er een medewerker in de weg liep en heb ik niet gezien dat ze ook nr 6 hadden. Nouja toch nog 4 andere gedaan en 20,50 verdiend.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 15:12:31 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158469301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef loezzzje het volgende:
1 babymelk afgekeurd :{ ik wilde de check snel doen omdat er een medewerker in de weg liep en heb ik niet gezien dat ze ook nr 6 hadden. Nouja toch nog 4 andere gedaan en 20,50 verdiend.
Duur :o

Ik heb er één van 2¤ gedaan en nog één van 3,50¤ open staan. Die 3,50 is de duurste uit de omgeving :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 15:14:44 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158469348
Ik heb zo weer een bezoek voor MV, ditmaal bij de Kruidvat. Morgen ook een bezoek voor MV bij de Aldi :s)

Ik zal eens kijken wat hier nog aan checks openstaat. Ik vind babymelkcheck voor 2,50 eigenlijk nauwelijks de moeite, vooral als je je daarna moet melden bij de servicebalie. Ik doe het toch liever in het geniep ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 15:15:28 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158469367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 15:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo weer een bezoek voor MV, ditmaal bij de Kruidvat. Morgen ook een bezoek voor MV bij de Aldi :s)

Ik zal eens kijken wat hier nog aan checks openstaat. Ik vind babymelkcheck voor 2,50 eigenlijk nauwelijks de moeite, vooral als je je daarna moet melden bij de servicebalie. Ik doe het toch liever in het geniep ;)
Vroeger bracht de + meer op...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 15:19:48 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158469476
Afgekeurd. Ze ziet enkel de 4 en niet de standaard... Volgens mij heb ik enkel de 4 doorgegeven en ik ben er 100% zeker van dat dat de enige is.

Eens kijken of ik nog wat kan regelen, dit slaat nergens op :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 december 2015 @ 15:32:42 #250
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158469787
Je kan in je geschiedenis je ingezonden opdracht bekijken, misschien even kijken of je het goed hebt doorgegeven?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 15:35:51 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158469857
Ah... Het is de vanille variant :')
Weten we dat ook weer
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 15:48:11 #252
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158470136
Heb ik me ook eens in vergist, ik dacht dat 'vanille' ongeveer hetzelfde als 'gewoon' was, net als zoute chips naturel heet. Het smaakt namelijk ook nooit naar vanille (vanillevla bijvoorbeeld).
Maar inmiddels snap ik wat ze willen en heb ik zo'n check in 2 minuten klaar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158470408
Mijn berichtje heeft geholpen. Krijg alsnog de 2 euro vergoeding :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 23 december 2015 @ 16:43:13 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158471390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:01 schreef Albert86 het volgende:
Mijn berichtje heeft geholpen. Krijg alsnog de 2 euro vergoeding :)
Mooi zo :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 16:51:59 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158471633
7 minuten om naar de plaatselijke super te rennen en de babymelk te doen... ehm :P

Nipt gehaald, hopelijk niet te gehaast gedaan. Kon het schap door een paal + schap bijna niet op de foto zetten, enkel het gedeelte van de Nutrion...

[ Bericht 31% gewijzigd door Nattekat op 23-12-2015 17:00:41 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 23 december 2015 @ 17:03:45 #256
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158471898
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:51 schreef Nattekat het volgende:
7 minuten om naar de plaatselijke super te rennen en de babymelk te doen... ehm :P

Nipt gehaald, hopelijk niet te gehaast gedaan. Kon het schap door een paal + schap bijna niet op de foto zetten, enkel het gedeelte van de Nutrion...
indien achter een paal zet ik altijd 2 meter in de app, 2 foto's en dan bij de optionele extra info de opmerking dat het maar 1 meter is maar dat ik 2 foto's nodig had om alle producten er op te zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 17:06:50 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158471968
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

indien achter een paal zet ik altijd 2 meter in de app, 2 foto's en dan bij de optionele extra info de opmerking dat het maar 1 meter is maar dat ik 2 foto's nodig had om alle producten er op te zetten
Ik had één minuut voor de hele opdracht, dat is niet in me opgekomen :{

Maar er zat echt 10cm tussen paal en schap, zelfs met twee foto's was het niet gelukt. Anders is dit de 4e babycheck op rij die is afgekeurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 17:21:58 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158472340
Helaas ;(

Probeer het straks wel opnieuw. Die twee foto's tip werd erbij gegeven, en dat het wel mogelijk was kijkend naar de vorige inzendingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 23 december 2015 @ 17:35:37 #259
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158472674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Helaas ;(

Probeer het straks wel opnieuw. Die twee foto's tip werd erbij gegeven, en dat het wel mogelijk was kijkend naar de vorige inzendingen.
ik zal mijn foto's er eens voor je bij pakken

Gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Nizno op 23-12-2015 17:43:06 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 18:09:35 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158473423
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik zal mijn foto's er eens voor je bij pakken

Gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De situatie.

(Niet de foto die ik gestuurd heb)
(Sorry voor de nekpijn)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 23 december 2015 @ 18:12:02 #261
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158473473
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De situatie.

(Niet de foto die ik gestuurd heb)
(Sorry voor de nekpijn)
en vanaf de andere kant?
(gelukkig een laptop dus gewoon even gedraaid)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 18:18:20 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158473601
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

en vanaf de andere kant?
(gelukkig een laptop dus gewoon even gedraaid)
Zie je helemaal niks. En daar zijn de kassa's, dus liever niet :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 23 december 2015 @ 18:22:18 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158473689
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zie je helemaal niks. En daar zijn de kassa's, dus liever niet :P
ja die foto's van mij zijn bij de plus dus daar wisten ze al dat ik langs het schap liep om foto's te maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 18:36:18 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158474004
Heb nu de foto die ik net stuurde + de bovenste twee planken gedaan. En dubbelcheck op vanille. Zelfs wat verschoven voor alle duidelijkheid.

Wordt eens tijd dat er een babymelk goedgekeurd wordt :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 18:43:25 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158474178
_O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158476059
Ik heb 3 babymelk van 5 euro de stuk gedaan en 1 van 3,50 dus dan loopt het al snel op. En ik had nog 1 van 3,50 kunnen hebben maar afgekeurd :{
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 20:26:03 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158476957
quote:
99s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

indien achter een paal zet ik altijd 2 meter in de app, 2 foto's en dan bij de optionele extra info de opmerking dat het maar 1 meter is maar dat ik 2 foto's nodig had om alle producten er op te zetten
Goeie tip ^O^

Net nog twee checks gedaan: rijst bij Nettorama en smeerkaas bij AH. En dus een Kruidvatcheck voor MV. Ben benieuwd wanneer ik daar iets meer over hoor, weet alleen dat 1 check van zaterdag afgekeurd is maar die mag ik morgen opnieuw doen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2015 @ 20:27:12 #268
21636 Feestkabouter
pi_158476991
voor mij vandaag voor het eerst dat ik serieus met baby melk ben bezig geweest.
enerzijds merk ik net als jullie dat er om 12 uur ineens heel veel opdrachten vrijkomen en ook direct worden geaccepteerd (en ook op een later tijdstip nog een flink aantal)...... maar toch blijven er ook een hoop open staan.
heb 11 baby melk checks gedaan in verschillende varianten. en nog een paar andere opdrachten, weer 640 XP erbij vandaag.
pi_158477287
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Goeie tip ^O^

Net nog twee checks gedaan: rijst bij Nettorama en smeerkaas bij AH. En dus een Kruidvatcheck voor MV. Ben benieuwd wanneer ik daar iets meer over hoor, weet alleen dat 1 check van zaterdag afgekeurd is maar die mag ik morgen opnieuw doen.
Ik heb 3 smeerkaas checks gedaan. Zit nu thuis met 3 van die kuipjes. Ik eet dat echt nooit :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:50:10 #270
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158477800
Ik heb alleen twee gewone babymelk gedaan vandaag. Wilde me vandaag eens gaan wagen aan die babymelk + checks want die blijven hier vaak openstaan, maar er kwam onverwachts bezoek dus geen tijd voor gehad.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:51:02 #271
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158477830
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb 3 smeerkaas checks gedaan. Zit nu thuis met 3 van die kuipjes. Ik eet dat echt nooit :+
Welke is dat? Die heb ik helemaal niet ik wil ook smeerkaas! :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2015 @ 20:59:11 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158478049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb alleen twee gewone babymelk gedaan vandaag. Wilde me vandaag eens gaan wagen aan die babymelk + checks want die blijven hier vaak openstaan, maar er kwam onverwachts bezoek dus geen tijd voor gehad.
Die worden naarmate de deadline dichterbij komt steeds meer waard,even wachten dus :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158478587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:

[..]

Welke is dat? Die heb ik helemaal niet ik wil ook smeerkaas! :P
Smeerkaas check in de AH van SS. Aan het eind van de opdracht moet je een kuipje smeerkaas kopen. Daar krijg je 2.50 extra voor. Het is een hele makkelijke opdracht. 2 schap foto's maken. Voorraad checken en producten die niet op voorraad zijn op de foto zetten. De opdracht is nu 6,50 waard.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 21:29:12 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158479048
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb 3 smeerkaas checks gedaan. Zit nu thuis met 3 van die kuipjes. Ik eet dat echt nooit :+
Same here :D Gelukkig eet mijn man het wel. Tot nu zijn de aangekochte dingen wel goed in de smaak gevallen, yoghurtjes en hutenkase (tip: op een pistolet met serranoham en peer :9), broodje en drankje bij Texaco en vandaag pcm bij de Kruidvat. Daar kun je allemaal wat mee in plaats van dat je het zo weg kunt flikkeren :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158479433
De toetjes en huttennkase zijn inderdaad errug lekker :Y). Heb zelfs een beetje gesjoemeld met die opdracht. Heb m'n vriendin op de foto gezet, toch weer extra toetjes :+. Moet altijd lachen als ze in een opdracht zetten dat het niet hetzelfde huishouden mag zijn. Uhh, hoe gaan ze dat controleren :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 21:41:23 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158479585
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
De toetjes en huttennkase zijn inderdaad errug lekker :Y). Heb zelfs een beetje gesjoemeld met die opdracht. Heb m'n vriendin op de foto gezet, toch weer extra toetjes :+. Moet altijd lachen als ze in een opdracht zetten dat het niet hetzelfde huishouden mag zijn. Uhh, hoe gaan ze dat controleren :D
Dat doet iedereen toch? Ik heb een set aan mijn ouders gegeven en de andere aan mijn man. We hebben dus ook alles dubbel :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158479725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat doet iedereen toch? Ik heb een set aan mijn ouders gegeven en de andere aan mijn man. We hebben dus ook alles dubbel :Y
Lijkt mij wel. Ze kunnen het toch niet controleren. Wss proberen ze uit te gaan van de eerlijkheid. Ik heb de opdracht 2x gedaan. Eerste aan schoonmoeder en eigen moeder gegeven. 2e aan zus en dan aan vriendin.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:49:00 #278
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158479872
Ik woon alleen, dus aan wie ik ze ook geef het is altijd een ander huishouden. :P Maar ik geef vaak meer weg dan nodig, als je vaker die Danone opdracht doet staat straks de halve koelkast vol met die dingen.
pi_158479987
Daarom heb ik het ook bij 2x gelaten. De koelkast zit vanwege kerst sowieso al vol. Dan wil je niet nog een bups toetjes erbij hebben :D
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158484660
Die Greek was wel lekker. Huttenkaas daar waag ik me niet aan en die activia vond ik niet zoveel aan. Heb een set aan mijn moeder gegeven en toen wilde ik de 2de set aan mijn vader geven maar toen zei mijn moeder, nee want dan zien ze op de foto dat het dezelfde woonkamer is :') ze heb opzich wel een punt :P
  donderdag 24 december 2015 @ 11:20:41 #281
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158492022
Haha daar letten ze helemaal niet op joh. :P Ik heb meerdere vrienden in mijn keuken op de foto gezet ook voor de chips toen, die kwamen bij mij langs en meteen even opdracht doen. Zeiden ze niks van.
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 12:01:17 #282
21636 Feestkabouter
pi_158492807
het ging weer hard de afgelopen minuut
  donderdag 24 december 2015 @ 12:09:45 #283
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158492984
Ik kon niet mee doen want zou om half 1 naar de film, had de ander zich vergist in de tijd en begint de film pas om half 2. :') Nu al in de stad en niet eens een babymelkje om te doen. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 12:16:12 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158493117
De KPN is verhoogd naar 10¤...

Het is dat ik totaal niet tot de doelgroep behoor :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158493369
ik liep gister langs die kpn winkel en het was daar zo leeg. no way dat ik daar ongezien foto's kan maken. ik waag me er ook niet aan :P
pi_158493431
Geen babymelk helaas. Waren allemaal weg om 12uur
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 12:52:15 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158493879
Die Pluscheck is zo aantrekkelijk nu... wel 15km rijden, maar de vergoeding is hoger dan de benzinekosten, dus gratis touren :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 13:06:42 #288
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158494133
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Die Pluscheck is zo aantrekkelijk nu... wel 15km rijden, maar de vergoeding is hoger dan de benzinekosten, dus gratis touren :s)
Ik was vanochtend even bij de supermarkt voor een paar kleinigheden, man man het lijkt wel of iedereen nu pas boodschappen voor kerst aan het doen is, en stressen allemaal _O-
Wij hebben maandag alles al gehaald wat niet binnen een paar dagen oud of bedorven is, was nu een kwestie van details. Het meeste wordt toch zelfgemaakt, ben al sinds vanochtend bezig. Nu net begonnen aan het pizzadeeg voor het pizzaretten morgen :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 24 december 2015 @ 13:07:30 #289
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158494150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Die Pluscheck is zo aantrekkelijk nu... wel 15km rijden, maar de vergoeding is hoger dan de benzinekosten, dus gratis touren :s)
Hoe hoog is die vergoeding dan wel niet?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 13:10:19 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158494204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hoe hoog is die vergoeding dan wel niet?
Minimaal 5, maximaal 6,25
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 14:05:38 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158495328
Weer een babycheck kunnen accepteren, en weer was alles weg voor ik een tweede kon claimen ;(

Hoe kan dat toch, dat alles in de omgeving zo snel verdwijnt? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158495531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Weer een babycheck kunnen accepteren, en weer was alles weg voor ik een tweede kon claimen ;(

Hoe kan dat toch, dat alles in de omgeving zo snel verdwijnt? :D
Ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Ze gaan zo onwijs hard, het zijn wel makkelijke opdrachten maar dat zijn de meeste die er in de buurt zijn ook. Die laten ze vaak liggen, waarom? Je ziet ook vaak checks verdwijnen om een uurtje later er weer te zijn. In winkels waarvan ik weet hoe het babyschap eruit ziet, die kan je gewoon niet fout doen. Waarom zijn ze dan ineens weg om een uurtje later weer erbij te worden gezet? Net ook een babycheck geaccepteerd die al 3x verdwenen en terug gekomen is, waarom??? Zoveel vragen :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:20:50 #293
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158495722
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Ze gaan zo onwijs hard, het zijn wel makkelijke opdrachten maar dat zijn de meeste die er in de buurt zijn ook. Die laten ze vaak liggen, waarom? Je ziet ook vaak checks verdwijnen om een uurtje later er weer te zijn. In winkels waarvan ik weet hoe het babyschap eruit ziet, die kan je gewoon niet fout doen. Waarom zijn ze dan ineens weg om een uurtje later weer erbij te worden gezet? Net ook een babycheck geaccepteerd die al 3x verdwenen en terug gekomen is, waarom??? Zoveel vragen :P
Dat is heel simpel. Ze willen de voorraad van (pak hem beet) 50 winkels checken maar ze zetten de check bij 2500 winkels uit. Als er 50 mensen die check hebben geaccepteerd bij 50 verschillende winkels dan verdwijnt die check ook bij de rest van de winkels. Als iemand die opdracht annuleert om welke reden dan ook dan komt er weer 1 check bij die van weer bij 2451 verschillende winkels uitgevoerd kan worden.

Maar waar telkens die run op babymelk checks vandaan komt weet ik ook niet. Het is niet dat je daar nou veel vergoeding voor krijgt.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 14:28:22 #294
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158495857
Vaak staat er hier een gigalijst en dan is alleen die ene hier vlak om de hoek weg. Misschien zit er hier iemand in de buurt die het ook doet hoor, maar die pakt dan alleen die en niet die een paar km verder zitten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158495865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat is heel simpel. Ze willen de voorraad van (pak hem beet) 50 winkels checken maar ze zetten de check bij 2500 winkels uit. Als er 50 mensen die check hebben geaccepteerd bij 50 verschillende winkels dan verdwijnt die check ook bij de rest van de winkels. Als iemand die opdracht annuleert om welke reden dan ook dan komt er weer 1 check bij die van weer bij 2451 verschillende winkels uitgevoerd kan worden.

Maar waar telkens die run op babymelk checks vandaan komt weet ik ook niet. Het is niet dat je daar nou veel vergoeding voor krijgt.
Dat kan een goede verklaring zijn. Ik heb de check geannuleerd en er schieten gelijk weer 14 checks open in de app. Overigens wel allemaal van de Etos. Dus wss willen ze inderdaad een x aantal checks hebben per winkelketen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 15:05:17 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158496510
Plus check goedgekeurd, heeft 5,50¤ opgeleverd. Jammer dat deze plus niet wat meer kerstspullen had, dan had ik toch wat meer kunnen verdienen.

Één van de leukste checks die ik tot dusver heb gedaan, die vergoeding is ook zeker niet verkeerd :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158497181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en nu 14 dagen later toch al aan 4000 XP ...... bijna level 4!
ik zit nu in de ranking in de top 10, wat betekent dat?
is dat landelijk?
gaat dat over deze week? van wanneer tot wanneer telt dat?
of is dat van de afgelopen 7X24 uur?
_O_ Held, zie de teller flink oplopen. :D
Die ranking is van de afgelopen 7 dagen. Waarbij je de positie kan zien van het land, je regio en al je vrienden. :P Rond de 10e van de maand krijg je een e-mail met je positie van de afgelopen maand.

Je gaat echt als de brandweer. ^O^
pi_158497325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Maar waar telkens die run op babymelk checks vandaan komt weet ik ook niet. Het is niet dat je daar nou veel vergoeding voor krijgt.
Toch 2 euro voor nog geen 30 seconden werk (als je vaker bij dezelfde winkels komt). Ik denk dat ze daarom steeds zo snel weg zijn.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  One tough cookie donderdag 24 december 2015 @ 16:46:18 #299
169210 liesje1979
pi_158498478
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

_O_ Held, zie de teller flink oplopen. :D
Die ranking is van de afgelopen 7 dagen. Waarbij je de positie kan zien van het land, je regio en al je vrienden. :P Rond de 10e van de maand krijg je een e-mail met je positie van de afgelopen maand.

Je gaat echt als de brandweer. ^O^
Nee jij dan! :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2015 @ 17:12:17 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158499102
Babycheck van 3¤ misgelopen omdat ik een beetje vergeten was dat de winkels om 17u al sluiten :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 24 december 2015 @ 17:31:53 #301
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158499540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:48 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Toch 2 euro voor nog geen 30 seconden werk (als je vaker bij dezelfde winkels komt). Ik denk dat ze daarom steeds zo snel weg zijn.
Ja dit, ik heb meerdere AH's en Etossen hier in de buurt heel dicht op elkaar, als ik er meerdere kan reserveren kan ik ze in nog geen half uur tijd allemaal doen en dan telt het toch leuk op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')