en zo is dat, kapot beuken!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Ciscus het volgende:
Je bent gewoon underdog, maar we zijn geen fan van Almere City he. We kunnen nog wel wat. Atletico zal echter wel hebben gejuicht tijdens de loting..dus ze moeten kapot.
Volgens Godín zijn we zelfs favoriet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Ciscus het volgende:
Je bent gewoon underdog, maar we zijn geen fan van Almere City he. We kunnen nog wel wat. Atletico zal echter wel hebben gejuicht tijdens de loting..dus ze moeten kapot.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens Godín zijn we zelfs favoriet!![]()
![]()
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)t-voor-cltreffen.htm
Gaat em niet worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond beker, zeg het maar jongens
nouja het scheelt natuurlijk of je je aardig staande houdt bij een topclub of bij eentje diep in het rechter rijtje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De prestaties van zijn team zijn natuurlijk niet interessant als je hem als speler wilt beoordelen. Hij hield zich daar aardig staande.
Nou ja, ik was gewoon enorm gecharmeerd van hem.
Volslagen ongeïnteresseerde gozer verder, totaal geen teamman ook.
Er telt maar één beker en dat is die met de grote orenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 07:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er telt maar één beker en dat is die met de grote oren
Ik denk dat we er uitvliegen vanavond.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:09 schreef RijstNatie het volgende:
heracles gaat er echt dik aan vanavond
Deze zelfspot vind ik leuk kerel.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indekken van het hoogste niveau. Daar kan ik niet tegen op.
Goede kans dat we gewipt worden lijkt me. PSV kan meestal weinig motivatie voor de beker opbrengen, uitwedstrijd en de tegenstander is momenteel één van de lastigere in Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Graag gedaan, pikquote:Op woensdag 16 december 2015 09:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt, het was nog niet duidelijk welke er werd bedoeld.
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede kans dat we gewipt worden lijkt me. PSV kan meestal weinig motivatie voor de beker opbrengen, uitwedstrijd en de tegenstander is momenteel één van de lastigere in Nederland.
het is een prijs en het telt internationaal wel op je erelijst. Daarbij zijn het maar een paar wedstrijdjes. En verder hebben we er maar bar weinig gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.
Tja, kan allemaal best, ik hecht er geen waarde aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is een prijs en het telt internationaal wel op je erelijst. Daarbij zijn het maar een paar wedstrijdjes. En verder hebben we er maar bar weinig gewonnen.
Allemaal de schuld van Ajax.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef zerokil het volgende:
Het kunstgras vermoordt de wedstrijden!
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
PSV er vandaag uit. Feyenoord wint de beker, Ajax landskampioen, en PSV overwintert in Europa. Dat laatste was al duidelijk, maar zo zullen de prijzen verdeeld worden.
Thanks. Scheelt weer een hoop stressquote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
PSV er vandaag uit. Feyenoord wint de beker, Ajax landskampioen, en PSV overwintert in Europa. Dat laatste was al duidelijk, maar zo zullen de prijzen verdeeld worden.
De prijs heeft absoluut veel van zijn glans verloren door de jaren heen. Het is wel nog steeds de kortste weg naar Europees voetbal en winnen is altijd leuker dan verliezen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zal me jeuken. Dat hele bekertoernooi mogen ze van mij schrappen.
Als je een beetje de resultaten tot nu toe extrapoleert is dat zeker geen onredelijke voorspelling.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
Ik had het ook graag anders gezien.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je een beetje de resultaten tot nu toe extrapoleert is dat zeker geen onredelijke voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |