Merkte dat ik alweer naar Zuid Amerika neigde.quote:Op zondag 13 december 2015 18:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]het leven als manager is niet altijd even makkelijk.
Hier komt het dat je zo snel gestopt bent met Ajax? Sowieso eerst de CL winnen toch?
Wat een luxeprobleem.quote:Op maandag 14 december 2015 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Bazoer voor 40 miljoen aan Schalke verkochtwas niet meer te houden, de hele selectie ontevreden omdat ik me niet aan afspraken heb gehouden
Nu 1 week later biedt Schalke nog eens 40 miljoen voor zivkovic. Is eigenlijk mijn 1e spits nadat ik net Milik voor 19 miljoen aan Lyon heb verkocht.
Ik weet echt even niet wat ik nu moet doen, Zivkovic verkopen of behouden als 1e spits voor het nieuwe seizoen.. het is natuurlijk wel een smak geld maar heb na het aantrekken van Embolo (20 miljoen) als vervanger van Milik nog 80 miljoen te besteden dus voor het geld hoef ik het niet te doen.
Maar met 4 spitsen wordt het ook lastig.. Heb Martial gehuurd, Huntelaar als pinchhitter terug naar Amsterdam gehaald, Embolo gekocht en dus zivkovic..
Pfff twijfels
Misschien toch maar Zivkovic houden en Martial terugsturen naar Man Utd.
Al heeft Martial me net wel de fruitschaal bezorgd met 2 treffers tegen PSV.. pffff kutspel
Aangezicht.quote:
fc valheruquote:Op maandag 14 december 2015 08:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het gaat er in de beker knotsgek aan toe
[ afbeelding ]
Drie keer op penalties verder dankzij die helden keeper
Aangezicht is toch gewoon een normaal woord?quote:
hopelijk in fm17 een optie dat je de scheids kan uitkafferenquote:Op maandag 14 december 2015 12:44 schreef Xummon het volgende:
trouwens belachelijk voor hoeveel overtredingen van mij wordt gefloten, terwijl de tegenstander dat niet heeft.
Hier nog geen bugs tegen gekomen.quote:Op maandag 14 december 2015 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe zit het inmiddels met de bugs in het spel? Al genoeg patches om het een beetje normaal te kunnen spelen ?
#durftevragen
Ik heb gemiddeld 3 a 4 kaarten per wedstrijd. En dan staat alles op voorzichtigquote:Op maandag 14 december 2015 12:44 schreef Xummon het volgende:
trouwens belachelijk voor hoeveel overtredingen van mij wordt gefloten, terwijl de tegenstander dat niet heeft.
Je hebt toch die bugs dat spelers om de haverklap geblesseerd zijn, vreemde tegendoelpunten, nederlagen met dikke cijfers uit het niets etc.quote:Op maandag 14 december 2015 12:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier nog geen bugs tegen gekomen.
[..]
Ik heb gemiddeld 3 a 4 kaarten per wedstrijd. En dan staat alles op voorzichtig
Spelers zijn veel geblesseerd, maar niet meer dan in de laatste versie van fm15.quote:Op maandag 14 december 2015 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt toch die bugs dat spelers om de haverklap geblesseerd zijn, vreemde tegendoelpunten, nederlagen met dikke cijfers uit het niets etc.
Is elk jaar het geval, dus kan me niet voorstellen dat het nu niet zo is.
Die basis 11 ookquote:Op maandag 14 december 2015 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een redelijke groep geloot voor mijn eerste rit in de CL groepsfase. Ik zat in pot 4.
[ afbeelding ]
Ajax heeft zijn selectie deels gewijzigd het afgelopen seizoen.
Enkele oud-Feyenoorders. Clasie, Boetius, Toornstra en Ebecilio
[ afbeelding ]
In het derde jaar bij mij hadden ze Fellaini gehuurd van United en Boetius, De Guzman en Maher onder contract.quote:Op maandag 14 december 2015 13:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb wel een redelijke groep geloot voor mijn eerste rit in de CL groepsfase. Ik zat in pot 4.
[ afbeelding ]
Ajax heeft zijn selectie deels gewijzigd het afgelopen seizoen.
Enkele oud-Feyenoorders. Clasie, Boetius, Toornstra en Ebecilio
[ afbeelding ]
Lamers is gedeporteerd naar Verweggistan?quote:
We hadden nog een toiletjuffrouw nodig. De nodige operaties zijn goed verlopen, en mevrouw lammers zit nu in de catacomben naast het kleine kamertje.quote:Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lamers is gedeporteerd naar Verweggistan?
Je hebt zo te zien dat "Fc" nog steeds niet aangepast naar "FC"quote:Op maandag 14 december 2015 18:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
We hadden nog een toiletjuffrouw nodig. De nodige operaties zijn goed verlopen, en mevrouw lammers zit nu in de catacomben naast het kleine kamertje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt zo te zien dat "Fc" nog steeds niet aangepast naar "FC"
quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Wolfsburg aanpakken. Dan ben je iig amsterdam uit
Ik kreeg net tijdens de wedstrijd een bericht dat mijn keeper zijn hand waarschijnlijk gebroken had, maar benadrukte mijn assistent. Hij kan wel gewoon doorspelen
Het was te koud in voor een franse zomeravondquote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
Toch nog een bug gevonden
Gaat hier standaard aan de slag in Heerenveen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat Jaap Stam onmogelijk te behouden is..in mijn game tenminste
Hier ookquote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat hier standaard aan de slag in Heerenveen.
Genieten geblazen is dat jaquote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef donroyco het volgende:
Ik vind het zo fijn, dat gratis wintershoppen. Spelers en talentjes waarvan het contract binnen 6 maanden afloopt proberen vast te leggen. Er gaat niks boven je concurrentie verzwakken.![]()
Zojuist dus zeven spelers gekocht, waaronder drie spelers weggekaapt bij concurrent Sparta Praag én Gino Dekker uit Amsterdam weggelokt (niet de meest fysieke speler, maar corners 19, vrije trappen 19 en afstandsschoten 18).
Vlasim, FM14.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:38 schreef Rauw. het volgende:
Ga komend weekend eens beginnen aan een LLM game, de game begint toch wat tegen te vallen na de overstap van "underdog" Wisla naar "Semitopper" Saint-Etienne, dacht dat dat mee zou vallen in het jaar 2022, omdat dan de meeste topspelers wel met pensioen zouden zijn en vervangen voor jonger talent. Maar ik zie nog te veel herkenbaars om echt te genieten van "topvoetbal"
Netjes.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben net gepromoveerd naar de eredivisie met m'n clubje misfits, dus maar een counter tactic opgezet:
[ afbeelding ]
En ja, ik heb de Zeeuw transfervrij op weten te pikken, die had wat ruzie geschopt bijz'n oude club
Het is nog een beetje een work in progress, tot nu toe is het een beetje hit and miss, maar tijdens de oefenwedstrijden moest ik nog wat versterkingen halen. Voorlopig zijn dit de resultaten:quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes.Ik zou zelf alleen niet op deze manier met twee balveroverende middenvelders spelen. Het lijkt me beter om er een spelmaker voor de defensie of gewoon verdedigende middenvelder te maken. Die blijven wat meer in positie. Die BVM roamen het hele veld over, de bal achterna.
Maar misschien loopt het wel als een tierelier, dan heb ik niets gezegd.
Ja, herkenbaar. Wat ik dan meestal heb is dat in de blessuretijd ik nog een doelpunt tegen krijg op een counter.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:30 schreef Lindgren. het volgende:
Wedstrijd ingaan, geen enkel hoogtepunt tot de rust, tactiek aanpassen en aanvallender gaan spelen, geen hoogtepunt tot de 70ste minuut. VOL OP DE AANVAL, 1 hoogtepunt: affluiten van de scheids.
Daar erger ik me echt kapot aan.
Het gaat dit seizoen echt extreem moeizaam ondanks dat ik mijn team significant heb kunnen versterken. Het kan ook aan mijn tactiek liggen, maar tegen sterkere ploegen en vaak ook in uitwedstrijden is het spelbeeld helemaal omgedraaid.quote:
Valt, geloof ik, gewoon onder salarisbudget.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:05 schreef GlenSpey het volgende:
Even een save met Middlesbrough begonnen.
Zag dat er daar nogal veel huurlingen rondliepen, waaronder twee stuks die samen een miljoen salaris per maand opslokken![]()
Wat gebeurt er nou met eigenlijk met het salaris wat ik niet uit hoef te betalen als ik deze twee laat gaan? Ben ik dit sowieso kwijt omdat het nou eenmaal binnen de vooraf gestelde salariskosten valt of hou ik het gewoon 'over' ? En zoja, in welk potje?
Nee, dat krijg je terug om te besteden. Ik mieter om die reden altijd direct Yaya Sanogo terug naar Arsenal als ik met Ajax start.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:05 schreef GlenSpey het volgende:
Even een save met Middlesbrough begonnen.
Zag dat er daar nogal veel huurlingen rondliepen, waaronder twee stuks die samen een miljoen salaris per maand opslokken![]()
Wat gebeurt er nou met eigenlijk met het salaris wat ik niet uit hoef te betalen als ik deze twee laat gaan? Ben ik dit sowieso kwijt omdat het nou eenmaal binnen de vooraf gestelde salariskosten valt of hou ik het gewoon 'over' ? En zoja, in welk potje?
Je bent iig niet gedegradeerd. Ook een prima prestatiequote:Op dinsdag 15 december 2015 13:07 schreef Xummon het volgende:
seizoen om snel te vergeten
[ afbeelding ]
had meer ingezeten, vlak na de winterstop een goede reeks waardoor ik 9e stond en kans had om door te stoten naar de top5. alles zat heel dicht op elkaar. echter zakte als een kaartenhuis in elkaar en nix meerquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent iig niet gedegradeerd. Ook een prima prestatie
In mijn spel koopt Feyenoord zo ongeveer alle talenten van Fortuna... en verder amper andere spelersquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:47 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
Ho halt stop, wacht eens effe. 325euries en een appelkoek ja, anders gaat de deal niet door
al de 3e speler die ajax wilt hebben, eerder hebben ze al Bob van Kan en Boyd Derksen geclaimdquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn spel koopt Feyenoord zo ongeveer alle talenten van Fortuna... en verder amper andere spelers.
Spelersprofiel -> ontwikkeling -> trainingquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:32 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan je ook alweer een speler op een nieuwe positie/rol laten trainen?
Het is nog vervelender als er in de wedstrijd helemaal geen hoogtepunt isquote:Op dinsdag 15 december 2015 09:30 schreef Lindgren. het volgende:
Wedstrijd ingaan, geen enkel hoogtepunt tot de rust, tactiek aanpassen en aanvallender gaan spelen, geen hoogtepunt tot de 70ste minuut. VOL OP DE AANVAL, 1 hoogtepunt: affluiten van de scheids.
Daar erger ik me echt kapot aan.
Ja, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is nog vervelender als er in de wedstrijd helemaal geen hoogtepunt is. Dat had ik daarnet in een wedstrijd tegen Groningen. Wel 14 schoten waarvan 8 op doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |