Ook vol gas tegen Oekrainequote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
Polen - Duitsland is wel genot.
Met een bak popcorn streampjes kijken die dag.
Wanneer is die en hoe laat?quote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
Polen - Duitsland is wel genot.
Met een bak popcorn streampjes kijken die dag.
Een EK zonder Oranjequote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Nummer 3 gaat ook door?? Wat is dit voor EK?
Kutbelgen.quote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Zorro het volgende:
De Belgen met hun minderwaardigheidscomplex zien tegen iedereen op.
Gewoon alles winnen..quote:Op zondag 13 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch hebben we ieder jaar een nacompetitie waar er 2 uit vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kut-EK. Vandaar onze boycot.quote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
In de kwalificatie ook en dat was ook al een te grote horde voor een aantal landen.quote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Een EK zonder Danny Blind.quote:Op zondag 13 december 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Voorspelling om 21:42.quote:Op zondag 13 december 2015 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
We gaan deze uitzending vast uitgebreid de ek-loting van België bespreken ofzo?Of het 'enorme' omkoopschandaal van de Nederlandse en Belgische voetbalbond voor het WK 2018?
hopelijk doet die eerste er geen flikker meer toequote:Op zondag 13 december 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Zin in Kroatië - Spanje & Polen - Duitsland.
Ik juich voor Oostenrijk. Alabaquote:Op zondag 13 december 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar een wedstrijd waar ik wel oprecht zin in heb is Oostenrijk - Hongarije
7-0 en allemaal jankende Hongaartjes, hooo genot.
Ja.quote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Hebben ze het al over Feijenoord al gehad?
Derde wedstrijd dusssquote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopelijk doet die eerste er geen flikker meer toe
Voorspelling om 21:42.quote:Op zondag 13 december 2015 21:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
We gaan deze uitzending vast uitgebreid de ek-loting van België bespreken ofzo?Of het 'enorme' omkoopschandaal van de Nederlandse en Belgische voetbalbond voor het WK 2018?
FC Twente zou hier een keeper van De Graafschap mee omkopen.quote:Op zondag 13 december 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou toch op schei uit man
10.000 euro, waar praten we over..
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 13 december 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sorry jongens, wilde het even gezegd hebben. Mijn fout.
Het is een sekte hier, voldoe je niet aan de regels dan word je afgestraft.quote:Op zondag 13 december 2015 23:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Sorry jongens, wilde het even gezegd hebben. Mijn fout.
+1quote:Op zondag 13 december 2015 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is een sekte hier, voldoe je niet aan de regels dan word je afgestraft.
Haha nee, ik vind de humor hier geweldig. (met name van Rickert) Ik kan tegen een stootje.quote:Op zondag 13 december 2015 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is een sekte hier, voldoe je niet aan de regels dan word je afgestraft.
Volgende week kijken we naar darten.quote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Pascalus het volgende:
Iedere keer weer vraag ik me af waarom ik nog naar dit programma kijk.
Herkenbaar welquote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Pascalus het volgende:
Darten is geen sport.quote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week kijken we naar darten.
Wij allemaalquote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Pascalus het volgende:
Er zat een plaatje van hem bij, ja.quote:
Ja, vandaag.quote:Op zondag 13 december 2015 23:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Berry is toch al een keer voorbij gekomen in dit item?
Omdat dit topic zo'n ontzettend leuk gezelschap is natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vorige week was wel erger.quote:Op zondag 13 december 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dat was weer een juweel van een kutuitzending.
Mis je wel nicolette in kerst outfit.quote:Op zondag 13 december 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorige week was wel erger.
Kut, we moeten weer zappen voor Raymann dus. Had ik niet door
Sbs over een man die een baby krijgt oidquote:
Volgende week kijk ik Atleti als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het komt steeds dichterbijquote:Op zondag 13 december 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik pas, zo even lerenquote:Op zondag 13 december 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
MAN BEGRAVEN MAN CREMEREN
[..]
23:30 motd2
Dat mag.quote:Op zondag 13 december 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week kijk ik Atleti als je het niet erg vindt.
Wat zou het fantastisch zijn als Dirk dat wint.quote:Op zondag 13 december 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evening Session (7pm-11pm)
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
[ afbeelding ]
Ons Royke.quote:Op zondag 13 december 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Chantalgodin op RTL4
Samen met een nicht
Heerlijk man, dartsgenot en straks nog de top 2000.quote:Op zondag 13 december 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evening Session (7pm-11pm)
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
[ afbeelding ]
Ja, dat vinden wij wel erg. Je komt gewoon darten kijken met ons.quote:Op zondag 13 december 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgende week kijk ik Atleti als je het niet erg vindt.
Denk dat hij kansloos is.quote:Op zondag 13 december 2015 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zou het fantastisch zijn als Dirk dat wint.
Ambrosius heeft mij overruled.quote:Op zondag 13 december 2015 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben van Mani niet meer welkom in het darts topic.
Een groot gemis voor het forum.quote:Op zondag 13 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ambrosius al een tijdje niet gezien.
Pizzaatje laten bezorgen door patricia paay. https://veiling.3fm.nl/jouw-pizza-bezorgd-door-patricia-paayquote:Op zondag 13 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerlijk man, dartsgenot en straks nog de top 2000.
Zin in.
Zijn laatste post was van drie dagen geleden. Zou er wat gebeurd zijn?quote:Op zondag 13 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overleden aan de Prozac waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel weer opdagen bij het darten.quote:Op zondag 13 december 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn laatste post was van drie dagen geleden. Zou er wat gebeurd zijn?
Haha, de Blazers zijn slecht.quote:Op zondag 13 december 2015 23:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Overleden aan de Prozac waarschijnlijk.
Jij gaat kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week de Keffeljeers meteen na Atléti.
Hij kan dit jaar helaas geen topshow noten.quote:Op zondag 13 december 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel weer opdagen bij het darten.
?quote:Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Real verloren trouwens. Gaat ook nergens over.
hoeveel had Johan goed?quote:Op zondag 13 december 2015 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Real verloren trouwens. Gaat ook nergens over.
Basketbal is geen sport.quote:Op zondag 13 december 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week de Keffeljeers meteen na Atléti.
Wat een geweldig beleid voeren ze bij Atleti inderdaad. Fenomenaal.quote:Op zondag 13 december 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Atléti gedeeld koploper naast Barça.
Mooi hoor
Hahahahaha.quote:Op zondag 13 december 2015 23:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich is het wel een sport, maar het is wel echt een kutsport.
Waarom accepteer je mijn vriendschapsverzoek niet?quote:Op zondag 13 december 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Atléti gedeeld koploper naast Barça.
Mooi hoor
waarquote:Op zondag 13 december 2015 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom accepteer je mijn vriendschapsverzoek niet?
quote:
DONEquote:Op zondag 13 december 2015 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom accepteer je mijn vriendschapsverzoek niet?
Inderdaad vreemd dat tegen de N5 van Spanje niet minstens 6x gescoord wordt.quote:Op zondag 13 december 2015 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ook wel gek dat Real de ene wedstrijd 8 goals scoort en de volgende wedstrijd niet eens 1 doelpunt weet te maken.
Chelsiequote:Op zondag 13 december 2015 23:26 schreef RipCity het volgende:
Dus bij Psv nu allemaal Hopen op loting tegen Real.
Ja, dit topic is ook op sterven na dood.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Zijn de kijkcijfers echt gedaald sinds Jack is weggegaan?
Zoek het uit zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Zijn de kijkcijfers echt gedaald sinds Jack is weggegaan?
Laten we het over Feyenoord hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nou ik verheug me weer op deze uitzending. Uurtje over Kneus Hiddink lullen.
Vind ik prima, in ieder geval interessant.quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laten we het over Feyenoord hebben.
En een lagere kwantiteit.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Darten is op, dit topic is merkbaar van hogere kwaliteit.
Ongelofelijk, Tom is er een paar weken in geslaagd om Studio Voetbal echt totaal te verneuken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Darten is op, dit topic is merkbaar van hogere kwaliteit.
Hebben de teams van Lowie altijd als het voor geen meter looptquote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
Absurde hoeveelheid blessures ook, dat helpt niet.
Raymond Verheijen heeft daar vast een mening over.quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben de teams van Lowie altijd als het voor geen meter loopt
quote:Op zondag 20 december 2015 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Raymond Verheijen heeft daar vast een mening over.
Misschien niet helemaal gepast om iets over iemand te zeggen waarbij beide ouders zijn overleden, maar ik vond Lestienne toen hij werd gehaald al een enorme mongool. Die zou ik niet in mijn selectie willen hebben.quote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoet is dronken en Lestienne is een rare arrogante kwast
Is niet helemaal in orde idd . Wel een hete vriendinquote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal gepast om iets over iemand te zeggen waarbij beide ouders zijn overleden, maar ik vond Lestienne toen hij werd gehaald al een enorme mongool. Die zou ik niet in mijn selectie willen hebben.
Whahaha iedereen ziet dat Zoet zo dronken als een tor was. Bertje: Zoet wilde Lestienne gewoon helpen.quote:
Als ik dronken ben word ik ook mega-behulpzaam naar alles en iedereen toe.quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Whahaha iedereen ziet dat Zoet zo dronken als een tor was. Bertje: Zoet wilde Lestienne gewoon helpen.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is niet helemaal in orde idd . Wel een hete vriendin
Ze heeft nu wel neptieten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppervlakkige trut maar mijn god wat is ze mooi
zeker een geil wijf maar niet de mooistequote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nou nouquote:Op zondag 20 december 2015 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoet is dronken en Lestienne is een rare arrogante kwast
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Achja dat is ook weer zo triest. Maar het is wel een tokkie ja.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef IMVHI het volgende:
Tijdens Feyenoord - PSV vanaf de tribune lekker wat roepen over de ouders van Lestienne, want dan gaan alle oogkleppen bij hem op
Dan istie niet bezopen zoals de mensen op de tribune, dat scheelt al.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef IMVHI het volgende:
Tijdens Feyenoord - PSV vanaf de tribune lekker wat roepen over de ouders van Lestienne, want dan gaan alle oogkleppen bij hem op
Wat vind je dan van El Ahmadi?quote:Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja dat is ook weer zo triest. Maar het is wel een tokkie ja.
Die is zowaar nog kneuzeriger.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Vatta het volgende:
Sjoerd is net dat mannetje van RTL Late Night met die filmpjes.
Dat is een echte beunhaas.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Vatta het volgende:
Sjoerd is net dat mannetje van RTL Late Night met die filmpjes.
Ene Jorg van Nieuwenhuijzen bij RBCquote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Drommel slechtste keeper ooit in de eredivisie?
azquote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
Van welke club is Arno janksmoel eigenlijk supporter. Laat me raden... Twente?
Nee .quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
Grandel van Utrecht by far.quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ene Jorg van Nieuwenhuijzen bij RBC
Ach joh, niet zo snel conclusies trekken. Zijn eerste wedstrijden waren helemaal niet slecht en hij heeft de slechtste verdediging van de Eredivisie voor zich. Nu is het inderdaad drama.quote:Op zondag 20 december 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Drommel slechtste keeper ooit in de eredivisie?
FC NOSquote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
Haha die heeft 4 wedstrijden eredivisie gekeept zie ik hier. Kan ik mij helaas niet meer herinneren, zijn daar nog beelden van?quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ene Jorg van Nieuwenhuijzen bij RBC
Ik denk dat er geen wedstrijden op youtube/dailymotion zijn van RBC uit 2000-2001quote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha die heeft 4 wedstrijden eredivisie gekeept zie ik hier. Kan ik mij helaas niet meer herinneren, zijn daar nog beelden van?
Maar een grotere loser dan Drommel (en dan neem ik zijn interviews mee in de beoordeling) gaan we niet snel meer tegenkomen.
De witte chinees is supporter van az.quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef Vatta het volgende:
Haha, sorry maar ook zijn eerste wedstrijden (waaronder Ajax) waren slecht, alleen werden zijn blunders toen niet afgestraft. Voor mij lijkt het net een veldspeler die vorige week voor het eerste gekeept heeft.quote:Op zondag 20 december 2015 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach joh, niet zo snel conclusies trekken. Zijn eerste wedstrijden waren helemaal niet slecht en hij heeft de slechtste verdediging van de Eredivisie voor zich. Nu is het inderdaad drama.
Keepers bloeien altijd laat pas
Heeft ook nog voor Heracles gekeept zag ik zojuist. Maar ik geloof je.quote:Op zondag 20 december 2015 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen wedstrijden op youtube/dailymotion zijn van RBC uit 2000-2001
Tegen Ajax was het prima, afgezien van dat hij dom een penalty weggaf. In elk geval vond iedereen het destijds beter dan Marsman.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, sorry maar ook zijn eerste wedstrijden (waaronder Ajax) waren slecht, alleen werden zijn blunders toen niet afgestraft. Voor mij lijkt het net een veldspeler die vorige week voor het eerste gekeept heeft.
Dan heb je ook nog Victor Kros bij Sparta toen ze volgens mij degradeerden onder Rijkaardquote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heeft ook nog voor Heracles gekeept zag ik zojuist. Maar ik geloof je.
En Marsman hoort gewoon thuis in Oranje.quote:Op zondag 20 december 2015 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Ajax was het prima, afgezien van dat hij dom een penalty weggaf. In elk geval vond iedereen het destijds beter dan Marsman.
Sorry, maar Marsman is echt veel beter dan Drommel. (en dat zegt wat) Drommel kan er echt geen reet van, dat gaat Twente nog wel merken de tweede seizoenshelft...quote:Op zondag 20 december 2015 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Ajax was het prima, afgezien van dat hij dom een penalty weggaf. In elk geval vond iedereen het destijds beter dan Marsman.
Haha trouwens, ik kwam wel dit tegen dus je zat verdomd dicht bijquote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, sorry maar ook zijn eerste wedstrijden (waaronder Ajax) waren slecht, alleen werden zijn blunders toen niet afgestraft. Voor mij lijkt het net een veldspeler die vorige week voor het eerste gekeept heeft.
quote:'Pas toen er een keeper te weinig was bij Almere, heb ik dat geprobeerd en dat ging me goed af.'
• Vier jaar geleden koos Joël Drommel ervoor om verder te gaan als doelman, donderdag zette de keeper van Onder Onder-19 zijn handtekening onder een vierjarig contract met FC Twente. 'Uiteindelijk hoop ik bij FC Twente eerste keeper te worden. En dat hoeft niet per se dit seizoen of komend seizoen te zijn. Daar is nog tijd genoeg voor.'
Ook wel een club voor hem. Zit geen geur of smaak aan. AZ rettekettet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
De witte chinees is supporter van az.
Lol, dat wist ik niet eens. Maar die indruk maakt hij inderdaad wel tijdens wedstrijden, het is geen keeper.quote:Op zondag 20 december 2015 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha trouwens, ik kwam wel dit tegen dus je zat verdomd dicht bij
[..]
nee we schieten wat op met Arie van Os en Henrichsquote:Op zondag 20 december 2015 23:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Arno lult veel maar heeft deze keer gewoon gelijk. Flikker lekker op met die Cruijff man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf minuten er voor veroorzaakt hij een strafschop.
![]()
Allemaal niet inderdaad. Maar aan Cruijff's gelul heb je ook niets. Dus wie moet je er dan inzetten?quote:Op zondag 20 december 2015 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee we schieten wat op met Arie van Os en Henrichs
quote:Op zondag 20 december 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:
Off topic: tijdens Inter - Lazio kreeg Felipe Melo rood voor deze overtreding:Hahaha. wat doet die gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf minuten er voor veroorzaakt hij een strafschop.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Waarom is het gelul ?quote:Op zondag 20 december 2015 23:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal niet inderdaad. Maar aan Cruijff's gelul heb je ook niets. Dus wie moet je er dan inzetten?
Off topic: tijdens Inter - Lazio kreeg Felipe Melo rood voor deze overtreding:Ja klopt, was een prima wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf minuten er voor veroorzaakt hij een strafschop.
Off topic: tijdens Inter - Lazio kreeg Felipe Melo rood voor deze overtreding:Wat gebeurt er precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vijf minuten er voor veroorzaakt hij een strafschop.
Omdat het altijd te vaag is. Met jeugd alleen win je de oorlog niet, zeker als er niet voldoende talent beschikbaar is. Je zult dus moeten investeren.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 23:03 schreef Vatta het volgende:
Off topic: Als je in FM een game start met Ajax heb je geen reet met Cruyff te maken. Ook wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |