Volgens mij is hij een blind paardquote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is de commentator fan van Feyenoord.
Keeper in bescherming genomen?quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Daar is écht helemaal niets aan de hand.
Voor de poorten van de hel.quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft die Erwin toch mooi een gelijkspel eruit gesleept
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je zit de gegevens te manipuleren
Bal was er anders ingegaan. Dan is het geen own goal.quote:Op zondag 13 december 2015 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bij FOX doen ze er echt alles aan om dat doelpunt aan Kuyt te geven, man man wat triest.
Dan zat ik in die tijd chipjes te eten, en dat raak ik mijn toetsenbord niet aan. Als ik echt mad was geweest had ik na die rode kaart niet meer gereageerdquote:
Groningen verdiende de winst niet.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
het jammere alleen is dat we steeds vaker onverdiend punten pakkenquote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
Zo onverdiend was het niet. Gelijkspel kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Dat je thuis gelijk tegen Roda en Excelsior speelt, is best hahaha waardig. Snap niet echt wat je blij komt doen eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jullie pakken een punt dankzij de scheids en lopen niet uit.
Het legioenquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs met rood staat Feyenoord nog met 11 man
quote:feyenoord hier bestolen van 3 punten, een onterecht rode kaart voor van der heijden. Dat kon je gewoon laten doorspelen. Mensen als de Leeuw hadden rood mogen krijgen, geel krijgen en dan nog zoveel overtredingen. Van Boekel pro Groningen blijkbaar
quote:Feyenoord is echt zwaar benadeeld vandaag door de Knvb. Het houdt niet op, niet vanzelf...
voetbalzone ofzo?quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar haal je deze random teksten vandaan?
Heb genoten van jullie optreden donderdagquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat je thuis gelijk tegen Roda en Excelsior speelt, is best hahaha waardig. Snap niet echt wat je blij komt doen eigenlijk.
quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar haal je deze random teksten vandaan?
Raad de websitequote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder bron ongeloofwaardig... Zo dom bestaan ze toch niet?
Naja ik ben blij dat PSV en Feyenoord niet hebben gewonnen anders zou ik met stoelen gooien.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef S0nic het volgende:
PSV grote verliezer van het weekend dus.
Baasquote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Foxsports 6 evn opzetten. UFC van gister
Het spel van Ajax was natuurlijk dramatisch vandaag maar we hebben wel al bijna alle lastige uitwedstrijden gehad. Ons programma is duidelijk een stuk makkelijker dan dat van PSV en Feyenoord na de winterstop.quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ben blij dat PSV en Feyenoord niet hebben gewonnen anders zou ik met stoelen gooien.
Je moet precies tegen dezelfde tegenstanders als PSV en Feyenoord hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het spel van Ajax was natuurlijk dramatisch vandaag maar we hebben wel al bijna alle lastige uitwedstrijden gehad. Ons programma is duidelijk een stuk makkelijker dan dat van PSV en Feyenoord na de winterstop.
Jezus christus wat dom volkquote:Op zondag 13 december 2015 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=264246
Hoor ik nu Leo Oldenburger ?quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Foxsports 6 evn opzetten. UFC van gister
Jaquote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoor ik nu Leo Oldenburger ?
Fox weet ook echt alles te verneuken
Want er zit geen verschil tussen uit en thuis?quote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet precies tegen dezelfde tegenstanders als PSV en Feyenoord hoor.
Mortal Kombat is voor 12 jarigenquote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Mortal Combat, best realistisch op sommige fronten
This is the real dealquote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Mortal Combat, best realistisch op sommige fronten
Slechter dan Feyenoord kan het niet wordenquote:Op zondag 13 december 2015 16:42 schreef Pascalus het volgende:
Heracles - Vitesse boeit echt niemand
Jawel, Ajaxquote:Op zondag 13 december 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Slechter dan Feyenoord kan het niet worden
Ratjetoe, Pedroso en Gwailow denken dat het allemaal wel meevaltquote:
Walgelijk iddquote:Op zondag 13 december 2015 16:44 schreef Paxcon het volgende:
Feyenoord heeft nu zelfs buiten eigen huis de scheidsrechter mee
Incidentje, primaquote:Op zondag 13 december 2015 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ratjetoe, Pedroso en Gwailow denken dat het allemaal wel meevalt
Wat een verrassing weer
Dat ga ik niet ontkennen.quote:Op zondag 13 december 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Slechter dan Feyenoord kan het niet worden
Ik ben MADquote:Op zondag 13 december 2015 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Walgelijk idd![]()
wees gerust Pax ooit komt er een moment dat ze een onterechte pingel of rode kaart krijgen. One day...
Ach, ze is goed gedomineerd, niks aan de handquote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs als hun moeder wordt verkracht zien ze dat als een incident
nouja zeg Powerloungen dat is nou ook weer niet nodigquote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuke usericon Rolandquote:Op zondag 13 december 2015 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nouja zeg Powerloungen dat is nou ook weer niet nodig
Mijn leven wordt anders altijd een beetje beter als Immers speeltquote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
HET ENIGE positieve van deze middag was dat lex niet te bewonderen was op de nederlandse velden![]()
Doe niet zo lullig zeg, je weet dat we Lex hier bewonderenquote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
HET ENIGE positieve van deze middag was dat lex niet te bewonderen was op de nederlandse velden![]()
Waardeloze post.quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Als het niet stelselmatig gebeurt is dat feitelijk gezien ook een incident.quote:Op zondag 13 december 2015 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig neemt zijn dartscarriere een vluchtquote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Twente had weer eens gewonnen dus iedereen weer terug naar Enschedequote:Op zondag 13 december 2015 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zit goed vol in Almelo......
Jaquote:Op zondag 13 december 2015 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom bankt Baker eigenlijk, Bosz wil defensiever spelen?
Heracles is dan ook een echte cupfighter.quote:Op zondag 13 december 2015 17:06 schreef tja77 het volgende:
Enige boeiende aan deze wedstrijd zijn die reclameborden waar zo nu en dan een redelijk gevulde bh in beeld verschijnt.
quote:Op zondag 13 december 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heracles is dan ook een echte cupfighter.
quote:
Omdat de bal zonder contact met Hateboer ook op doel zou zijn geweest, zo zijn de regels.quote:Op zondag 13 december 2015 17:31 schreef Brammess het volgende:
Waarom krijgt Kuyt een E.D op zijn naam? Dit maakt mij oprecht boos
Madquote:Op zondag 13 december 2015 17:31 schreef Brammess het volgende:
Waarom krijgt Kuyt een E.D op zijn naam? Dit maakt mij oprecht boos
Zie het net terug, keek op de fiets en die bal leek 10 meter naast te gaanquote:Op zondag 13 december 2015 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat de bal zonder contact met Hateboer ook op doel zou zijn geweest, zo zijn de regels.
Eigenlijk wil iedereen dat dit zo snel mogelijk stoptquote:Op zondag 13 december 2015 17:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz gewoon naar huis wil
En ik maar denken dat het niet slechter dan Feyenoord konquote:Op zondag 13 december 2015 17:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk wil iedereen dat dit zo snel mogelijk stopt
Jij hebt overduidelijk Ajax niet gezien vandaagquote:Op zondag 13 december 2015 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het niet slechter dan Feyenoord kon
Kloptquote:Op zondag 13 december 2015 17:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk Ajax niet gezien vandaag
zucht....quote:Op zondag 13 december 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar was Room bijna geklopt.
Wat zijn wedstrijden van Heracles toch kut.
Jij bent dan ook een prutser.quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit weekend heb ik ongeveer al mijn voorspellingen fout
Cavaliers en Kopsterk zullen dit wel lollig vinden
Ach, toch weer mooi een Johan Derksen award die je in de wacht gaat slepen danquote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker droog spelen en hopen op een kopbal van weghorst of een opleving van Tannane of Bel Hassani.quote:Op zondag 13 december 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar was Room bijna geklopt.
Wat zijn wedstrijden van Heracles toch kut.
Betaalt zich wel uitquote:Op zondag 13 december 2015 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker droog spelen en hopen op een kopbal van weghorst of een opleving van Tannane of Bel Hassani.
Mwah, kan nou niet zeggen dat ik hier over de vloer rol van het lachen, hoewel leedvermaak erg leuk kan zijn op zijn tijd. Ik had zelf Groningen-Feyenoord goed voorspeld trouwensquote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook belachelijk dat hij deze wel maakt.quote:Op zondag 13 december 2015 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Maar Sked had de hoop allang opgegeven
Ik snap het wel maar voor de neutrale toeschouwer is het echt drek.quote:Op zondag 13 december 2015 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker droog spelen en hopen op een kopbal van weghorst of een opleving van Tannane of Bel Hassani.
Exactquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten op de stream, niks mis mee.
Dit wordt sowieso 5/6-0 oidquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een karrenvracht aan punten dus al, ik heb ze beide. In totaal 6x Vitesse.
Ik zie dat veel mensen geen Vitesse hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
Gemeenteraad is akkoord met garantstelling Twente.
Bijna niemand zelfs in de top.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat veel mensen geen Vitesse hebben.
Zeer gemiste kans.
Handige instap van mijn zijde omdat Feyenoord - PSV binnenkort is en Ajax de traditionele kutpot tegen ADO heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna niemand zelfs in de top.
Daarom durfde ik het ook niet aan om meer Ajax dan Milik te nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Handige instap van mijn zijde omdat Feyenoord - PSV binnenkort is en Ajax de traditionele kutpot tegen ADO heeft.
Ik neig ernaar om meer cement richting de zekerheidjes qua puntenpakken te gaan dan naar schematechnisch kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom durfde ik het ook niet aan om meer Ajax dan Milik te nemen.
Diks > Karsdorpquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat je geen punten krijgt voor nuttige intercepties die leiden tot een aanval. Diksgod.
Diks is niet eens goed genoeg voor Jong Oranje naar het schijntquote:
Lachwekkend natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Diks is niet eens goed genoeg voor Jong Oranje naar het schijnt
Ik kan het niet anders dan volledig met je eens zijnquote:
#Neverforget de speelronde met PSV 2-6 Vitesse.quote:
Heracles verloor met 3-1 bij Roda.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou na 14 minuten 2-0 achter staan tegen Vitesse
Een kutelftal hebben brengt je een eind op wegquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kun je nou na 14 minuten 2-0 achter staan tegen Vitesse
En?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles verloor met 3-1 bij Roda.
Dieren zijn niet welkom bij Sparta, terecht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
Bij Sparta leeft het ook niet. Ruim 1e en zit in sommige vakken geen hond
Paupers die stream kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij gaat zo te zien lekkerGeen enkele stream doet het hier (inb4 paupers die stream kijken
), dus ga maar andere dingen doen.
Nakamba, Qazaishvili en Diks vind ik goeie spelersquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind heel Vitesse maar matig op die Chelsea spelers na.
Diks en Nakamba kan ik nog in meegaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nakamba, Qazaishvili en Diks vind ik goeie spelers
Hoe vaak werd Vitesse een paar jaar geleden niet belachelijk gemaakt dat het in handen was van een louche Rus en dat het binnen een paar jaar wel afgelopen zou zijn. Twente was dan weer het toonbeeld van hoe het wel zou moeten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind die spandoeken in de gelredome een beetje ongepast voor een club die zovaak geholpen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |