Volgens mij is hij een blind paardquote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is de commentator fan van Feyenoord.
Keeper in bescherming genomen?quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Daar is écht helemaal niets aan de hand.
Voor de poorten van de hel.quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft die Erwin toch mooi een gelijkspel eruit gesleept
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je zit de gegevens te manipuleren
Bal was er anders ingegaan. Dan is het geen own goal.quote:Op zondag 13 december 2015 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bij FOX doen ze er echt alles aan om dat doelpunt aan Kuyt te geven, man man wat triest.
Dan zat ik in die tijd chipjes te eten, en dat raak ik mijn toetsenbord niet aan. Als ik echt mad was geweest had ik na die rode kaart niet meer gereageerdquote:
Groningen verdiende de winst niet.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
het jammere alleen is dat we steeds vaker onverdiend punten pakkenquote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
Zo onverdiend was het niet. Gelijkspel kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |