Volgens mij is hij een blind paardquote:Op zondag 13 december 2015 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij is de commentator fan van Feyenoord.
Keeper in bescherming genomen?quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Daar is écht helemaal niets aan de hand.
Voor de poorten van de hel.quote:Op zondag 13 december 2015 16:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft die Erwin toch mooi een gelijkspel eruit gesleept
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je zit de gegevens te manipuleren
Bal was er anders ingegaan. Dan is het geen own goal.quote:Op zondag 13 december 2015 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
Bij FOX doen ze er echt alles aan om dat doelpunt aan Kuyt te geven, man man wat triest.
Dan zat ik in die tijd chipjes te eten, en dat raak ik mijn toetsenbord niet aan. Als ik echt mad was geweest had ik na die rode kaart niet meer gereageerdquote:
Groningen verdiende de winst niet.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
het jammere alleen is dat we steeds vaker onverdiend punten pakkenquote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Kan leven met een punt. Met tien man uit tegen de Grunn een onverdiend puntje pakken.
Zo onverdiend was het niet. Gelijkspel kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 13 december 2015 16:22 schreef Vasion het volgende:
Dat je thuis gelijk tegen Roda en Excelsior speelt, is best hahaha waardig. Snap niet echt wat je blij komt doen eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2015 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En jullie pakken een punt dankzij de scheids en lopen niet uit.
Het legioenquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs met rood staat Feyenoord nog met 11 man
quote:feyenoord hier bestolen van 3 punten, een onterecht rode kaart voor van der heijden. Dat kon je gewoon laten doorspelen. Mensen als de Leeuw hadden rood mogen krijgen, geel krijgen en dan nog zoveel overtredingen. Van Boekel pro Groningen blijkbaar
quote:Feyenoord is echt zwaar benadeeld vandaag door de Knvb. Het houdt niet op, niet vanzelf...
voetbalzone ofzo?quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar haal je deze random teksten vandaan?
Heb genoten van jullie optreden donderdagquote:Op zondag 13 december 2015 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat je thuis gelijk tegen Roda en Excelsior speelt, is best hahaha waardig. Snap niet echt wat je blij komt doen eigenlijk.
quote:Op zondag 13 december 2015 16:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waar haal je deze random teksten vandaan?
Raad de websitequote:Op zondag 13 december 2015 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zonder bron ongeloofwaardig... Zo dom bestaan ze toch niet?
Naja ik ben blij dat PSV en Feyenoord niet hebben gewonnen anders zou ik met stoelen gooien.quote:Op zondag 13 december 2015 16:28 schreef S0nic het volgende:
PSV grote verliezer van het weekend dus.
Baasquote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Foxsports 6 evn opzetten. UFC van gister
Het spel van Ajax was natuurlijk dramatisch vandaag maar we hebben wel al bijna alle lastige uitwedstrijden gehad. Ons programma is duidelijk een stuk makkelijker dan dat van PSV en Feyenoord na de winterstop.quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik ben blij dat PSV en Feyenoord niet hebben gewonnen anders zou ik met stoelen gooien.
Je moet precies tegen dezelfde tegenstanders als PSV en Feyenoord hoor.quote:Op zondag 13 december 2015 16:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het spel van Ajax was natuurlijk dramatisch vandaag maar we hebben wel al bijna alle lastige uitwedstrijden gehad. Ons programma is duidelijk een stuk makkelijker dan dat van PSV en Feyenoord na de winterstop.
Jezus christus wat dom volkquote:Op zondag 13 december 2015 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=264246
Hoor ik nu Leo Oldenburger ?quote:Op zondag 13 december 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Foxsports 6 evn opzetten. UFC van gister
Jaquote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoor ik nu Leo Oldenburger ?
Fox weet ook echt alles te verneuken
Want er zit geen verschil tussen uit en thuis?quote:Op zondag 13 december 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet precies tegen dezelfde tegenstanders als PSV en Feyenoord hoor.
Mortal Kombat is voor 12 jarigenquote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Mortal Combat, best realistisch op sommige fronten
This is the real dealquote:Op zondag 13 december 2015 16:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Mortal Combat, best realistisch op sommige fronten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |