Sinds wanneer is het niet mogelijk om te wonen in een bos?quote:Op zondag 13 december 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat ligt midden in een stuk bos, lijkt me lastig.
Ik kom er wel vaker langs.
Het is nou ook weer niet zo dat hij zich er enorm voor gooit, hij mag natuurlijk in principe lopen waar hij wilquote:
*Vertonghenquote:Op zondag 13 december 2015 13:18 schreef Sunri5e het volgende:
Veltkutje met zijn Jan Verthongen trekjes.
Wat jammer van die instelling van PSV gisteren he? Kunnen ze makkelijk winnen, doen ze gewoon niet hun best! :Squote:
PSV wil de competitie graag spannend houden want als ze echt willen hadden ze nu zonder puntverlies bovenaan gestaan. En dat is niet goed voor het aanzien van de erediviequote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat jammer van die instelling van PSV gisteren he? Kunnen ze makkelijk winnen, doen ze gewoon niet hun best! :S
is ze ook kaalquote:
quote:Een Noord-Koreaanse band die alleen uit vrouwen bestaat en is geformeerd door Kim Jong-Un zelf, heeft onverwacht een optreden in Beijing op het laatste moment afgezegd. De band zou vanwege ‘communicatieproblemen op werkniveau’ (???) weer terug naar Noord-Korea reizen. Dat meldt persbureau Reuters.
Ze heeft wel een kaalgleufjeshoofd.quote:
Moet dan zeker de eerste wedstrijd van Ajax zijn die je ziet dit seizoen. Ik ben inmiddels al onder behandeling in het ziekenhuis.quote:
Heracles - Vitesse wordt een topshow.quote:Op zondag 13 december 2015 13:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Groningen - Feyenoord ook een zaadpot van jewelste wordt.
Ik ben haast blij dat ik tentamens moet lerenquote:Op zondag 13 december 2015 13:25 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Groningen - Feyenoord ook een zaadpot van jewelste wordt.
Ik moet ook tentamens leren maar om onverklaarbare redenen zit ik toch naar Ajax te kijken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben haast blij dat ik tentamens moet leren
Hé dat heb ik ook voorspeldquote:Op zondag 13 december 2015 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
Groningen-Feyenoord lijkt me een typische 1-1 wedstrijd.
Ik maak er doorgaans geen gewoonte van om Ajax te kijken inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2015 13:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet dan zeker de eerste wedstrijd van Ajax zijn die je ziet dit seizoen. Ik ben inmiddels al onder behandeling in het ziekenhuis.
Eens. Ik kan me herinneren dat GGMM hier schande over sprak.quote:Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Indien stukjes noot aanwezig zijn.
Laat maar zien.quote:Op zondag 13 december 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax gaat dit winnen via een lucky goal in minuut 90+1.
Dit geef ik jullie op een briefje
Zeker. Zonde. Ach, nog een half seizoen te gaan. Ajax gaat ook nog wel kneuzen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat jammer van die instelling van PSV gisteren he? Kunnen ze makkelijk winnen, doen ze gewoon niet hun best! :S
Ik croissantjes uit de oven en verse jus.quote:Op zondag 13 december 2015 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, net geluncht.
2 croissants, een beschuitje en 2 broodjes. Was lekker.
Zoiets ?quote:Op zondag 13 december 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed dat die goal uit buitenspelpositie wordt gemaakt.
Blijft genant dat dat niet werd gezienquote:
By-pass?quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer heeft een heerlijke pass in de benen
Alleen jammer dat hij niet af kan werken.quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer heeft een heerlijke pass in de benen
Die Frans Adelaar helemaal door het lint .quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft genant dat dat niet werd gezien
Zolang zn vriendin t maar kan zal ie wel gelukkig zijn.quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet af kan werken.
Lekker gekeept ookquote:
Kan ie nog het meest op verbeteren inderdaad, maar hij kan het best aardig.quote:Op zondag 13 december 2015 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij niet af kan werken.
Neejoh, die Haller is erg overschat.quote:Op zondag 13 december 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voorhoede van Utrecht is dan ook 10x beter dan die van Ajax.
De voorhoede van Willem 2 is zelfs 10x beter dan die van ajax.quote:Op zondag 13 december 2015 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voorhoede van Utrecht is dan ook 10x beter dan die van Ajax.
En dat allemaal op de roti van zijn moeder. Gudelj heeft er het Oliveira-dieet oor nodig.quote:Op zondag 13 december 2015 13:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan ie nog het meest op verbeteren inderdaad, maar hij kan het best aardig.
En dan nog.quote:Op zondag 13 december 2015 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neejoh, die Haller is erg overschat.
Grootste talent van Denemarken OOIT en de nieuwe Cristiano Ronaldo!!!!1!!1!!!1!quote:Op zondag 13 december 2015 13:42 schreef Brammess het volgende:
Fischer en El Ghazi mogen weg van mij
ja edit dat maar snel weg jaquote:Op zondag 13 december 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids wat Ajax laat zien.
Serero, Fischer, El Ghazi, allemaal stront.
El Ghazi is nog het vervelendst omdat hij zich als Ronaldo gedraagt en het de sguld van de scheidsrechter is.quote:Op zondag 13 december 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids wat Ajax laat Sien.
en toch gaan ze winnen op een of andere manier wss.quote:Op zondag 13 december 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids wat Ajax laat zien.
Daar staat hij nuquote:Op zondag 13 december 2015 13:43 schreef Sunri5e het volgende:
Die Tete kan aanvallend ook echt helemaal niks. Verdedigen kan hij dan wel weer. Wordt tijd dat hij centraal achterin komt te staan.
jij mag weg van mijquote:Op zondag 13 december 2015 13:42 schreef Brammess het volgende:
Fischer en El Ghazi mogen weg van mij
Neuh. Utrecht pakt hem wel in de 88e minuut ofzo.quote:Op zondag 13 december 2015 13:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en toch gaan ze winnen op een of andere manier wss.
Was de hele jeugd wel een CVquote:Op zondag 13 december 2015 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Op de plek van veltkutje in een 4mans verdediging.
quote:Op zondag 13 december 2015 13:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Veltman is mijn favoriete ajax speler.
Zegt veel over jou.quote:Op zondag 13 december 2015 13:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik ga voor Sanogo.quote:Op zondag 13 december 2015 13:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Doet me denken aan Ajax in Europese wedstrijden jaquote:Op zondag 13 december 2015 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft toch fascinerend hoe Ajax keer op keer het niveau van kinderen in achterstandswijken haalt wanneer het tegen Utrecht speelt.
Niet ingeënt?quote:Op zondag 13 december 2015 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ik krijg hepatitis van deze wedstrijd.
quote:Op zondag 13 december 2015 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze pot doet denken aan PSV - Roda
Beter dan Guardadoquote:Op zondag 13 december 2015 13:48 schreef Tagliano het volgende:
Serero met een kopbal, legendarische wedstrijd
Je ziet in de herhaling dat hij schreeuwt na het rakenquote:Op zondag 13 december 2015 13:50 schreef Sunri5e het volgende:
Klaassen die al schreeuwt voordat ze elkaar raken
Wennen aan het profvoetbalquote:Op zondag 13 december 2015 13:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
zit nog in het "volgepompt worden met instructies" process
In de Kuip was het een penalty voor Feyenoord geweest. Ook al was het volgens mij net buiten de zestien.quote:
Waarom moet je überhaupt schreeuwen?quote:Op zondag 13 december 2015 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ziet in de herhaling dat hij schreeuwt na het raken
quote:Op zondag 13 december 2015 13:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom moet je überhaupt schreeuwen?
Werkte ook tegen Molde.quote:Op zondag 13 december 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom constant die lange halen bij Ajax.
ja nu is het over.quote:Op zondag 13 december 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Schøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøne
Jank niet zo, kleutertje.quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax wordt 2x geholpen door de scheids in 5 minuten tijd. Knjb
mad mad madquote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
Ajax wordt 2x geholpen door de scheids in 5 minuten tijd. Knjb
Jan Mulderquote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
el ghazi volgens jan mulder de beste voetballer van west europa gewissels
Dat valt wel mee, Klaas.quote:Op zondag 13 december 2015 13:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax scoort vaak dit seizoen inhet laaste kwartier
teringzooi
Het is een normale uitslag, net als gisteren.quote:Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Utrecht niet gaat scoren. Dan maar hopen op een 0-0.
Maar het is Ajax héDie scoren toch zo.
Viel wel mee vind ik hoor. Onbeduisd inkomen.quote:Op zondag 13 december 2015 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geef toe, dat had gewoon rood moeten zijn. Komen ze goed mee weg
Er stonden 2 spelers voor, ging bijna niet anders.quote:Op zondag 13 december 2015 13:59 schreef Donnis het volgende:
flegmatiek spelertje die zo'n bal mooi wil plaatsen ipv hard in goal te schietenklaiber ofzoiets
Gebrek aan ervaring en routinequote:Op zondag 13 december 2015 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Ajax proberen ze altijd opzichtig te laten lijken alsof ze voor het eerst vandaag met elkaar samenspelen.
Nul.quote:Op zondag 13 december 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
Hoeveel punten heeft Ajax dit jaar al "gratis" gekregen door de KNJB?
10 minder dan Feyenoordquote:Op zondag 13 december 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
Allemaal.quote:Op zondag 13 december 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
Welke?quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goal bij Feyenoord uit.
[ afbeelding ]
oja die bal over de zijlijnquote:
Metsjfiksingquote:Op zondag 13 december 2015 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom wil Utrecht geen goal zetten?
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs het schaatsen is boeiender dan deze wedstrijd.
Schaatsen is geen sport.quote:Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet overdrijven hè.quote:Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het IOC denkt hier anders over.quote:
Ik hoop nog altijd op een 1-0.quote:Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Honderd miljoen miljardquote:Op zondag 13 december 2015 14:00 schreef Sunri5e het volgende:
Ben bang dat het bij hoop zal blijvenquote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd op een 1-0.
Sinds Wimlex daar zat neemt niemand dat meer serieus.quote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het IOC denkt hier anders over.
Toch vreemd. Ze stevenen af op een puntje tegen het grote Ajax.quote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk ze eens mad zijn op de tribune.
Klaasgod.quote:Op zondag 13 december 2015 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoop dat ajax wint
als ajax punten laat verspelen dan doet feyenoord dat ook...
beter uitlopen op psv
ik ook wel tbhquote:Op zondag 13 december 2015 14:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat het bij hoop zal blijven
Hahahaquote:Op zondag 13 december 2015 14:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoop dat ajax wint
als ajax punten laat verspelen dan doet feyenoord dat ook...
beter uitlopen op psv
Dat laatstequote:Op zondag 13 december 2015 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Werden er posts verwijderd of had FOK! een spasme?
En terechtquote:Op zondag 13 december 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In De Kuip zou hier een penalty worden gegeven.
Beiden.quote:Op zondag 13 december 2015 14:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Werden er posts verwijderd of had FOK! een spasme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |